Serieus?quote:Op zondag 12 december 2010 18:39 schreef wyccie het volgende:
Als je dat hebt zien staan op de site van Glastonbury, dat was het programma van het afgelopen jaar. De nieuwe line-up wordt later pas bekend gemaakt.
Nee, jij moet gewoon beter lezen.quote:Op zondag 12 december 2010 18:49 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is lomp want het is al een flinke tijd uitverkocht. Hadden ze best die line-up weg kunnen halen
Shit, ik ben zo voorspelbaar.quote:En ik wist wel dat je zou reageren als ik hier over de staat zou posten
Het is lomp *en* ik moet beter lezen. Andere festivals halen wel gewoon de line-up weg.quote:Op zondag 12 december 2010 18:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, jij moet gewoon beter lezen.Op diezelfde pagina staat dat heel duidelijk.
Klein beetje maarquote:Shit, ik ben zo voorspelbaar.
"Wat is normaal?"quote:Op zondag 12 december 2010 19:40 schreef wyccie het volgende:
Het is alsof de wereld niet meer normaal kan zijn.
Eigenlijk in allerlei kleine enclaves over de hele wereld, toch?quote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
in deze contreien is het niet misbruiken van kinderen nog steeds de norm (behalve in een kleine enclave in Rome dan)
Wel van 'Toen was geluk...'?quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van 't schaep.
Voorspelbaar +1000000. Dat heeft niets met Amsterdam/Rotterdam-verhaal te maken.quote:
Maar het zou wel iets kunnen verklaren, je kent mijn mening over dat programma...quote:Op zondag 12 december 2010 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Voorspelbaar +1000000. Dat heeft niets met Amsterdam/Rotterdam-verhaal te maken.
Ik hou niet van liedjes in dat soort programmas en ook niet van de overdreven aangedikte accenten. In "Toen" zit er ook wel eens zo'n figuur dat opeens aangedikt Rotterdams moet praten en dat is niet om aan te horen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar het zou wel iets kunnen verklaren, je kent mijn mening over dat programma...
Ik zou het zeker niet nalaetenquote:
Geluukig zijn de meeste acteurs ook echte Amsterdammers of hebben ze ervaring met het genre. En JM Huijbregts speelt zichzelf...quote:Op zondag 12 december 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hou niet van liedjes in dat soort programmas en ook niet van de overdreven aangedikte accenten. In "Toen" zit er ook wel eens zo'n figuur dat opeens aangedikt Rotterdams moet praten en dat is niet om aan te horen.
Dat mag, wanneer/hoe laat?quote:Op zondag 12 december 2010 22:45 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik trouwens de serie "Brew Masters" van Discovery aanraden?
Het is downlooibaar. Wordt hier in Nederland(nog) niet uitgezondenquote:
Nope.quote:Zijn er trouwens meer mensen waarbij Fok bij het laden van de auto-updates langzaam wordt/blijft hangen?
Dan wacht ik wel tot het op TV is, ik ben niet zo van het downlooien van films e.d.quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is downlooibaar. Wordt hier in Nederland(nog) niet uitgezonden
Aflevering 4 staat net online.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Nog iets heel anders:
Was vanmiddag op een kerstmarkt en daar lagen ter decoratie een bolhoed en een hoge hoed tussen de spullen. Althans, ik dacht dat ze er ter decoratie lagen, maar ze bleken geprijsd te zijn, ¤20,00 per stuk.
Ze zagen er oud (incl. waarschijnlijk de namen van de voormalige eigenaren aan de binnenkant van de hoeden), maar intact uit en ik besloot ze allebei te kopen.
Kom ik bij de kassa, vraagt de dame 'Passen de hoeden u?'.
Ik zeg: 'Nee, dat niet, maar ik ga er lampen van maken.'
Ze kijkt me verschrikt aan zegt: 'Maar ze komen uit een museum uit De Rijp. Ik had ze gekocht voor het Dickens-koor hier op de kerstmarkt, maar die pastte de hoeden niet en dus heb ik ze net in de verkoop gedaan. Het zijn antieke exemplaren!!'
Ik heb nog gevraagd of ze ze terug wilden kopen, maar daar trapte ze niet in...
Dit:
[ afbeelding ]
moet dus iets als dit worden:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het hier nooit op TV komt.quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot het op TV is, ik ben niet zo van het downlooien van films e.d.
Kijk ze dan toch nooit...
Zeuren dat het antieke exemplaren uit een museum zijn maar ze wel verkopen voor (slechts) 20 euroquote:Op zondag 12 december 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Nog iets heel anders:
Was vanmiddag op een kerstmarkt en daar lagen ter decoratie een bolhoed en een hoge hoed tussen de spullen. Althans, ik dacht dat ze er ter decoratie lagen, maar ze bleken geprijsd te zijn, ¤20,00 per stuk.
Ze zagen er oud (incl. waarschijnlijk de namen van de voormalige eigenaren aan de binnenkant van de hoeden), maar intact uit en ik besloot ze allebei te kopen.
Kom ik bij de kassa, vraagt de dame 'Passen de hoeden u?'.
Ik zeg: 'Nee, dat niet, maar ik ga er lampen van maken.'
Ze kijkt me verschrikt aan zegt: 'Maar ze komen uit een museum uit De Rijp. Ik had ze gekocht voor het Dickens-koor hier op de kerstmarkt, maar die pastte de hoeden niet en dus heb ik ze net in de verkoop gedaan. Het zijn antieke exemplaren!!'
Ik heb nog gevraagd of ze ze terug wilden kopen, maar daar trapte ze niet in...
Dit:
[ afbeelding ]
moet dus iets als dit worden:
[ afbeelding ]
Ik beloof niks.quote:
Dat zou mooi zijn.quote:Op zondag 12 december 2010 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier ooit op TV komt.
Damn, typo. "ooit" moet "nooit" zijnquote:Op zondag 12 december 2010 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.
Alles wat ik download (en vaak ook wat ik koop) gaat op een grote hoop en komt er vaak niet meer vandaan...
Dat zei ik ook, maar ze had dat er ook voor betaald bij de opkoper, dus ze speelde quitte...quote:Op zondag 12 december 2010 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zeuren dat het antieke exemplaren uit een museum zijn maar ze wel verkopen voor (slechts) 20 euro
Ah..dus de opkoper heeft 'r wijs gemaakt dat de hoeden uit het museum komenquote:Op zondag 12 december 2010 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar ze had dat er ook voor betaald bij de opkoper, dus ze speelde quitte...
Nee, dat geloof ik wel, gezien de staat van de hoeden aan de binnenkant.quote:Op zondag 12 december 2010 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah..dus de opkoper heeft 'r wijs gemaakt dat de hoeden uit het museum komen
Ik kwam er vroeger een tegen op zolder bij mijn opa en oma. Ding zat in een oude doos. Mooi ding en totaal onverwacht dat 'ie tussen de rommel stondquote:Op zondag 12 december 2010 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik wel, gezien de staat van de hoeden aan de binnenkant.
Ze had ook de pandjesjassen en de krijtstreepbroeken er nog bij, maar die waren me iets te klein.
Misschien komen ze niet uit een museum, ze zijn wel antiek/museumwaardig.
Heb wel eens vaker een oude bolhoed gezien op een markt, maar een hoge hoed nog nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |