quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het verhaal domweg saai is dan schiet dat ook niet op hoor
Volgens lubje waarschijnlijk wel.quote:Valt Casablanca onder de 'trage' films? Die vond ik erg mooi
Oh wacht, dat kwam verkeerd overquote:
Potverdorie Etcie. Je liet me schrikken......quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kwam verkeerd overIk weet niet of The Longest Day saai is, ik weet dat het over D-Day gaat (toch?) en that's about it. Maar ik bedoel dat áls een film saai is, het tempo echt niet veel uitmaakt
Die kans is groot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:07 schreef Diaan73 het volgende:
C4... ik hoor steeds dat Wijd Open van Blof the anthem is van SR2010, betekent dit dat we dat liedje de hele tijd horen als ze in het huis zitten? Ik vind het een zeiknummer.
Nou ja,quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Volgens lubje waarschijnlijk wel.Maar het is een giede film.
Tering, daar ben je lekker mee zegquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.
Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.
Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.
Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.
Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.
Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.
Ik kreeg zelfs te horen van het schoolhoofd dat ik maar niet meer moest komen!
Dat kun je wel stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Tering, daar ben je lekker mee zeg
misschien je zus ook maar meenemen danquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Ik zou overmorgen met hem naar het zwembad. Maar ik moet nog even denken of ik dat nog wel ga doen.
Die is dan op haar werk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
misschien je zus ook maar meenemen dan
Correct. Ik denk dat ik het jochie maar teleur moet stellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Lastig lastig, eigenlijk zou je je nergens iets van aan moeten trekken, maar dat zou je in dit geval nog wel eens in lastige situaties kunnen brengen...
Dat is idd wel een heel goed ideequote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Oom en tante inlichten, zorgen dat die mee naar school gaan en het hele verhaal van voor tot achter uitleggen. Dit kan namelijk écht heel vervelend aflopen
Ik heb net mijn zusje aan de lijn gehad. Die gaat zo naar de school.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Oom en tante inlichten, zorgen dat die mee naar school gaan en het hele verhaal van voor tot achter uitleggen. Dit kan namelijk écht heel vervelend aflopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Dat ik niet meer bij die school moest komen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:46 schreef Etcetera het volgende:
Misschien lees ik erover heen, welk 'advies' precies?
Tja, ik moet eerlijk zeggen dat ik met mijn bek vol tanden stond toen het gebeurde. Ik geloofde het gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef Etcetera het volgende:
Ah ok. Hoezo reageert men lichtelijk overtrokken, damn
Je zou bijna de campingzender bellen voor een smakelijk item(en ik snap ook wel dat dat niet echt een optie is
)
WTF... het moet toch niet erger worden hier in dit bekrompen landje!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ging net, op verzoek van mijn zusje, mijn neefje van school halen voor de lunch.
Terwijl ik stond te wachten bij het hek tikt een agent op mijn schouder om te vragen wat ik bij die school aan het doen was en pakt een andere agent de eipet uit mijn handen.
Wat bleek het geval. Een lerares had mij, tijdens het wachten, zien staan klooien met m'n eipet en had aan haar leerlingen gevraagd of iemand mij kende. Dat was niet het geval en zonder overleg met andere leerkrachten heeft zij de politie gebeld.
Het kwam blijkbaar niet in haar op dat er nog 7 andere groepen op die school aanwezig zijn. En in 1daar van zit mijn neefje.
Jullie hadden de ouders die ook stonden te wachten moeten horen terwijl ik stond te praten met de agenten. Ik ben blijkbaar een pervers mannetje, een kinderlokker, een pedo, een hufter, iemand die dood moet, iemand die zijn ballen moet verliezen, iemand die (als haar man er zou zijn) dood geslagen zou worden.
Het gesprek met de agenten was snel voorbij, met hun excuses. Maar de ouders wilden niks horen van de uitleg van hen, de lerares van mijn neefje en mijn (ondertussen huilende) neefje zelf.
Daar gaan we dan maar flink op hopen!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kans is groot.![]()
![]()
Maar grotere kans dat er weer spontaan een ander nummer die rol gaat overnemen.
Dat is sowieso goed nieuwsquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Goed nieuws voor LowLands en goed en/of slecht nieuws voor de kopers van LL kaarten.
2-0 voor de organisatie van LowLands. De eerste kamer heeft zo juist de verhoging van de btw verworpen en terug gestuurd naar de tweede kamer.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:40 schreef Cobra4 het volgende:
That's it. Mijn zusje heeft net het zelfde "advies" van het schoolhoofd gekregen. Ik heb nu een afspraak staan bij de politie om aangifte te doen van alles wat in dit geval mogelijk is.aangifte van laster dan? of hoe gaat het officieel heten dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
De agenten die ik heb gesproken gaan voor me uitzoeken wat er allemaal van toepassing is,quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
aangifte van laster dan? of hoe gaat het officieel heten dan?
Dat is goed nieuws voor ALLE kaartkopersquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Goed nieuws voor LowLands en goed en/of slecht nieuws voor de kopers van LL kaarten.
2-0 voor de organisatie van LowLands. De eerste kamer heeft zo juist de verhoging van de btw verworpen en terug gestuurd naar de tweede kamer.
De 1e kamer heeft het GEVRAAGD terug te draaien...niet opgedragenquote:Een motie daarover werd dinsdag in de Eerste Kamer aangenomen. De regeringspartijen VVD en CDA stemden tegen.
Het aannemen van de motie betekent niet dat de btw-verhoging van 6 naar 19 procent nu van de baan is.
Een meerderheid in de Tweede Kamer van VVD, PVV, CDA, ChristenUnie en SGP steunt het btw-plan.
WTFquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Cobra4 het volgende:
??quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, maak jij je maar druk om die kaartjes.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
WTF
Waakzaamheid is zeker goed maar dit is absurd natuurlijk
Sorry Nem, ik liet me even gaan.quote:
Er zal vast wel iets mogelijk zijn..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De agenten die ik heb gesproken gaan voor me uitzoeken wat er allemaal van toepassing is,
Je het komt puur door de timingquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er gebeurt iets en iedereen is meteen over de zeik. Natuurlijk is het niet normaal en vooral erg vreselijk wat er gebeurd is, maar het is wel uitzonderlijk.
Ja, over dat gezeik bij de school van mijn neefje.quote:
Ja dat had ik wel doorquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, over dat gezeik bij de school van mijn neefje.
Ik heb sowieso al een tijdje het idee dat er op dit soort situaties ontzettend overtrokken wordt gereageerd. Begrijp me niet verkeerd, kindermisbruik is afgrijselijk, maar niet elk vreemd persoon is een viespeukquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er gebeurt iets en iedereen is meteen over de zeik. Natuurlijk is het niet normaal en vooral erg vreselijk wat er gebeurd is, maar het is wel uitzonderlijk.
Stel je toch niet zo aan Ofyles!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vertrek per direct uit deze topicreeks.
Wil iedereen MadMaster bedanken voor het wegpesten van een vaste waarde die er een andere kijk op houdt dan hijzelf? Ik heb geen zin om nu nog met die rasechte calvinist te praten.
Het gaat jullie goed...
Ik ben het helemaal met je eens... zoals ik het ook overtrokken vind dat kinderdagverblijven nu "onder vuur" liggen.. Mensen vergeten vaak dat als het een keer ergens gebeurt, het overal gebeurt..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso al een tijdje het idee dat er op dit soort situaties ontzettend overtrokken wordt gereageerd. Begrijp me niet verkeerd, kindermisbruik is afgrijselijk, maar niet elk vreemd persoon is een viespeuk![]()
Er zou eens een een campagne moeten komen over Gezond Verstand, en hoe men dat gebruikt ofzo.
Want stel nou dat die ouders er uiteindelijk voor zorgen dat C4 gezeik krijgt op z'n werk hierover? Roddels kunnen erg ver gaan
Ik heb het licht gezien en ben gestopt ruzie te maken met mijn zusje door haar te accepteren wie zij is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ofyles?? What's up? Ik dacht juist dat het zo goed ging met jullie twee...
Geen aanstellerij, ik stop ermee. Ik laat me niet meer vrijwillig afschieten...quote:
Hoi Yuri.quote:
Het is geen ruzie maar een discussie! Ga die gewoon aan ipv in je schulp te kruipen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Geen aanstellerij, ik stop ermee. Ik laat me niet meer vrijwillig afschieten...
Dat heeft geen zin meer. Bescherm MadMaster tegen zichzelf, voorkom dat hij mij nog een welgemeende natrap geeft...quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is geen ruzie maar een discussie! Ga die gewoon aan ipv in je schulp te kruipen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |