Toeval bestaat!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, maak jij je maar druk om die kaartjes.
Wat goed van haar...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat!
Er belt net een vrouwtje uit de straat aan. Ze is postbode(zie 'r vaak langsfietsen). Ze gaf me een zeikkleddernatte envelop met excuses dat 'ie lag waar 'ie niet had mogen liggen(OP STRAAT).
Maak ik 'm voorzichtig open, zitten mijn Lowlandskaartjes erin
Nu maar even voorzichtig drogen.
Dan had ik Ticketmaster moeten bellen en nieuwe kaarten moeten krijgen...maar dat is inderdaad nogal een gehannes. Hopelijk kan ik ze schappelijk drogen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat goed van haar...dat had anders een gedoe gegeven...
Ik had de link naar apple ook nog niet gelegdquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef Etcetera het volgende:
KakC4, zat je met je iPad te spelen? Seriously? Ik dacht met een of andere pet
![]()
Ik snap het al jaren nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ofyles, gedraag je eens naar je leeftijd. Noem je dit ruzie? Ik denk niet dat ik het snap.
Categorie: strontmazzel!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toeval bestaat!
Er belt net een vrouwtje uit de straat aan. Ze is postbode(zie 'r vaak langsfietsen). Ze gaf me een zeikkleddernatte envelop met excuses dat 'ie lag waar 'ie niet had mogen liggen(OP STRAAT).
Maak ik 'm voorzichtig open, zitten mijn Lowlandskaartjes erin
Nu maar even voorzichtig drogen.
Etcetera is bij deze computer expert af.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Snatch is vanavond ook op tv, voor als je van de Guy Ritchie gangsterfilms houdtquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, ik reageer maar niet op die vacature, niet slim
Blegh, ik ga zo oppassen maar heb knallende koppijn...... maar hopen dat t jongetje vroeg naar zn bedje wil, dan kruip ik daar lekker op de bank met een domme serie op tv
Het aanstaande vertrek van Ofyles2 wordt weer ingetrokken, want ondergetekende meldt zich weer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera is bij deze computer expert af.
Met het aanstaande vertrek van Ofyles hebben we dus een vacature...
Klaar, zand er over, niet meer bij stil staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het aanstaande vertrek van Ofyles2 wordt weer ingetrokken, want ondergetekende meldt zich weer.
Ik moet me vooral excuseren bij jou, ik heb me vanmiddag zeer onbeschoft gedragen tegen jou en ik ben er nog steeds erg ondersteboven van.
Verder zal ik voortaan ook op mijn woorden letten. De reden dat ik me de laatste tijd zo cynisch gedraag, is omdat ik de hoop in de huidige samenleving compleet opgegeven heb...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:34 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Feli, ik had gister nog herhalingquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag ben ik bevoegd bedrijfshulpverlenerIk kan nu kleine brandjes blussen, reanimeren, AED toedienen en wonden verbinden. Ik vind het cool
Feliquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef MaJo het volgende:
Vanaf vandaag ben ik bevoegd bedrijfshulpverlenerIk kan nu kleine brandjes blussen, reanimeren, AED toedienen en wonden verbinden. Ik vind het cool
7-up of colaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarmee kan ik een citroenlikeur het beste mixen?
Eens kijken wat er hier nog meer aan drank ik de kast staatquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.howtomixcocktails.com/mixers/limoncello.htm
Haha grappigquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Feli, ik had gister nog herhaling
Ja, want bhv stelt wat dat betreft niks voor, zeker de herhalingsdagen niet, dan is er ook nauwelijks toetsing.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha grappigIk zit er ook aan te denken nog een cursus EHBO erbij te doen, 14 lessen maar dan weet je wel een stuk meer
Goed idee, maar niet uitvoerbaar (het is alles wat ik nog heb...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
misschien een idee om voor het slapen gaan geen koffie meer te drinken? Werkt ook bij mij.
Ammoniak en dan alles door de plee gooien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarmee kan ik een citroenlikeur het beste mixen?
Ben ook mijn EHBO diploma kwijt na het missen van een herhalingsles.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha grappigIk zit er ook aan te denken nog een cursus EHBO erbij te doen, 14 lessen maar dan weet je wel een stuk meer
Voordat ik dat doe wil ik het eerst wel eens proevenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ammoniak en dan alles door de plee gooien.
Ruikt die ook weer lekker fris naar citroentjes...
Ik hou je niet tegen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voordat ik dat doe wil ik het eerst wel eens proeven
Neem dan de combi natriumchloraat, kaliumchloride en poedersuiker (eventuele andere stoffen naar eigen inzicht toe te voegen voor een nog fraaier effect)...quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ammoniak kan je beter met chloor mixen (of erin pissen)
krijg je van die fijne chloorgassen
Melatonine tabletjes helpen vaak wel goed. Peace heeft ze een tijdje gebruikt, mn moeder ook... Ik hoop dat ze jou ook helpen!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed idee, maar niet uitvoerbaar (het is alles wat ik nog heb...) en ook niet relevant.
Ik drink normaal ook al tig bakken koffie op een dag en dat is niu n iet meer of minder.
Door het stoppen met roken heb ik (nog) meer adrenaline (ik loop nu soms echt te stuiteren...) en dat gaat ten koste van de melatonine, de natuurlijke stof die er voor je slaap- en dag en nacht-patroon zorgt.
Dus nu gaan we van de sigaretten/nicotine naar de de pillen/melatonine, als het maar werkt.
Morgen een verslag...
Ik zal er weinig zijn in het volgende topic denk ik. Ik ga zo naar bed en moet morgen naar Zupthen... en heb daar geen internet. Morgenavond naar de kerstviering van Twans school... druk dagje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waar gaan we het in het volgende topic over hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |