quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wie deed dat stemmetje? Ik hoorde het maar keek niet, was het Wendy met d'r Rotturdams?
Rechteroog gaat mee met haar mond, Linkeroog gaat mee met.. nah, laat maar..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik zie dat van dat oog nog steeds niet
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik snap niet dat je het niet ziet Benny
TURFmomentje.quote:
Hij kan gewoon maar 1 kunstje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Maartel het volgende:
Big baby
Ik vind Lenny overigens in die behind the scenes stukjes helemaal niet 'leuk relaxed' overkomen, maar vooral saai en volkomen uitstralingloos.
Echt een dooiequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Maartel het volgende:
Big baby
Ik vind Lenny overigens in die behind the scenes stukjes helemaal niet 'leuk relaxed' overkomen, maar vooral saai en volkomen uitstralingloos.
ja, die Ben kan dat welquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
Johnny![]()
Wel grappig om hier een liedje van te maken
Heldquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Studiotje het volgende:
JOHNNY!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:eEQ2VftwM8KHoM:http://img.photobucket.co(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Nou, daar denkt Sjonnie anders overquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Studiotje het volgende:
JOHNNY!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:eEQ2VftwM8KHoM:http://img.photobucket.co(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Studiotje het volgende:
JOHNNY!
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die hem hoorde trillenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, daar denkt Sjonnie anders over![]()
Hij klinkt zo hijgerig en trillerig
Ja, alsof hij bloednerveus zingtquote:
Er gebeurt iets met jouw oren in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
2 van de 2 al goed. The Voice, wat doe je met me?
![]()
Je doet het prima, mien jong.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Studiotje het volgende:
Geneautuh:
Achterlijk Wendy-accent: |||
Soosjul Miedieja / Twitter:
Hoe leuk/cool etc. is dat!:
Ik doe m'n ding / Eigenheid:
Nu eerst reclame :
Killing:
Zo heb ik hem nu
Micheal Bublequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik had meer zoiets van hij wil Robbie Williams nadoen, Albert Hall.
Meh, dan moet 'ie wel met iets beters komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Van die makkelijk in te koppen grappen. Ik geloof dat hij iedere week de afwezigheid van van velzen moet noemen.quote:
Ai kesd e geul en ai lai leehee. Dat hoorde ikquote:
Lijkt wel soundmixquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klopt. je hoort het wel een beetje, dat Buble.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er gebeurt iets met jouw oren in ieder geval![]()
Sorry Cee
3e he, derde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
"2e ronde we moeten nu kritisch worden"
Joh
Dat was een tof concertquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Esther en Johnnyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef miieejj het volgende:
Heb ik iets gemist ? de eerste half uur ??
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ai kesd e geul en ai lai leehee. Dat hoorde ik
Esther was fantastisch, Johnny was een geil podiumbeest maar over dat laatste ben ik alleenstaander.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef miieejj het volgende:
Twitter het ff naar Ansj, die zat foutquote:
ach ja, 1x moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Van die makkelijk in te koppen grappen. Ik geloof dat hij iedere week de afwezigheid van van velzen moet noemen.
Ik doelde op het onderonsje met van velzen een paar minuten geleden.
Ik ook. Das pas entertainment.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD!Helemaal top!
Neehoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Esther was fantastisch, Johnny was een geil podiumbeest maar over dat laatste ben ik alleenstaander.
juistquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Esther was fantastisch, Johnny was een geil podiumbeest maar over dat laatste ben ik alleenstaander.
dju heb ik esther gemist !!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twitter het ff naar Ansj, die zat fout
Nee hoor, Esther krijgt een rol in Toy story 3 en Johnny deed Patatoe head naquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef miieejj het volgende:
De ademhalingstechniek bij het zingen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dat nou inhoudt, de adem die hoog zit
Verdommequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet, die hebben we vanmiddag vermoord
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Verdorie en toch gun ik het die kamper
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Ach het twitterkwartiertje is weer begonnen.
toy story 3quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, Esther krijgt een rol in Toy story 3 en Johnny deed Patatoe head na
LOL! Eh, heb 2 bij Soosjul Miediejaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Studio, let je op? Veertien turfjes erbij bij Soosjul nu!
Die ligt nog aan het helium.quote:
Ceequote:
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Alain Clark, waant zich de nederlandse Marvin Gaye.
Of bedoel je de pa van Ben?
Verdorie Symph, het is nog geen Maandagquote:
Hihi, ik zag 'm veranderen.quote:
Ja.. ik vind haar alleen zo eng geplamuurd.quote:
Die ogen, een blik en je hele boel wordt slap.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef fratsman het volgende:
Verschrikkelijk nummer, maar ik vind Joan leuk.
dit dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Starlie het volgende:
Ooooo neeeee ze verkracht het nummer!!! Ze ligt eruit for sure! Het is net of ze het voorleest!
Kijk jij wel eens real life?quote:
Nou nee...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Die ogen, een blik en je hele boel wordt slap.
Dat dus ja. Dag Joanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind dit zo'n nare stem...
Net of juf met haar nagels over het schoolbord krast
Dan had je die zus moeten kennen, was een uitgebreid stukje overquote:
ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vreselijk jammer, ik hou zo van dit nummer, maar Joan... nee weer niet
Nana mouskouri, Cher en Gaga.quote:
dat deed ze toch ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
Angela. houd je muil! Zeg gewoon eens waar het op staat
Wat een dood eng mens is dat tochquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ik vind haar alleen zo eng geplamuurd.
Je hebt gelijk... nu je het zegt!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had je die zus moeten kennen, was een uitgebreid stukje overNaast elkaar zittend.
duhquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan geen vent krijgen natuurlijk
Zij houd van iedereenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Maartel het volgende:
Joan pot?
Volgens mij is ze eerder iemand die op 'mensen' valt..
Joan vind ik echt iets voor Lennyquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan geen vent krijgen natuurlijk
Alle kandidaten krijgen steeds meer make-up.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ik vind haar alleen zo eng geplamuurd.
trisexueel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Maartel het volgende:
Joan pot?
Volgens mij is ze eerder iemand die op 'mensen' valt..
Tis ook al wat weken terugquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... nu je het zegt!
Je blaadje staat met een zin vol!quote:
Las net een tweet van Lenny. As we speak zijn ze z'n baard aan het dichtplamuren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle kandidaten krijgen steeds meer make-up.
Esther was ook helemaal dicht gelakt
James Blunt, bestaat die nog? Ja laatst in Real life in een bootje, maar tochquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
JOHNNY MET JAMES BLUNTMIJN LEVEN IS COMPLEET EN IN DUIGEN TEGELIJK!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh schiet me af...
"The Voice of Holland DOT CUM"
Ik vind een executie veel effectiever. Wel bruut zo voor de kerstdagen, dat wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Kunnen we wendy ook wegstemmen ?
Stem go wendy go naar tvoh 112 ?
Hij is door de kijkers nog iedere keer bij de beste twee gezet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef MaLo het volgende:
Misschien gaat Lenny er ook wel uit... Ligt eraan hoe hij vanavond zingt, maar hij is wat mij betreft een grotere kanshebber om te vertrekken.
Zet er een kerstmuts op en voila.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Las net een tweet van Lenny. As we speak zijn ze z'n baard aan het dichtplamuren.
Ken je z'n laatste hit 'Stay the night' niet? Daarin kwaakt hij een alleraardigst deuntje dat verdraaid veel op het liedje van Train lijkt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
James Blunt, bestaat die nog? Ja laatst in Real life in een bootje, maar toch
Kerst en executie past wel bijelkaar vind ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind een executie veel effectiever. Wel bruut zo voor de kerstdagen, dat wel.
Ze geven wel kritiek, alleen met fluwelen handschoen. Ze zouden er een dagje, Henk-Jan moet neerzetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
Kritiek geven is nog steeds lastig hier.
Ach, dat gebeurde toch ook met Flappie ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind een executie veel effectiever. Wel bruut zo voor de kerstdagen, dat wel.
Wendy moet zeker blijvenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Kunnen we wendy ook wegstemmen ?
Stem go wendy go naar tvoh 112 ?
Exekerstie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Kerst en executie past wel bijelkaar vind ik eigenlijk.
Ben je meteen terecht een miljoen kijkers kwijt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef editoor het volgende:
[..]
Ze geven wel kritiek, alleen met fluwelen handschoen. Ze zouden er een dagje, Henk-Jan moet neerzetten.
Nee, zal hem na 00:00 eens kiekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je z'n laatste hit 'Stay the night' niet? Daarin kwaakt hij een alleraardigst deuntje dat verdraaid veel op het liedje van Train lijkt.
Je moet wel voorbij de 00:00 kijken op het filmpje anders krijg je niet eens een seconde mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, zal hem na 00:00 eens kieken
henk-jan heeft áltijd kritiek op iedereen, ook al zingt ie zuiver..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Voerman het volgende:
[..]
Ben je meteen terecht een miljoen kijkers kwijt.
Vorige week leek het beter te gaan betreft de kritiek, nu is het weer soppen en emo-pauzes voor Ansj.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef editoor het volgende:
[..]
Ze geven wel kritiek, alleen met fluwelen handschoen. Ze zouden er een dagje, Henk-Jan moet neerzetten.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zet er een kerstmuts op en voila.
is ansj.. angela ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week leek het beter te gaan betreft de kritiek, nu is het weer soppen en emo-pauzes voor Ansj.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Jennifer, het liefst zal ik je willen volblaffen op het asfalt en daarna zo in z'n achteruit je rotkop platrijden, heerlijk!
Jennifer, het liefst zal ik je willen volblaffen op het asfalt en daarna zo in z'n achteruit je rotkop platrijden, heerlijk!
Alles, zolang ze maar niet zingtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Studiotje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ze niet wat meer kritiek geven, ze zijn op zoek naar de beste, laat dat dan merken.
ja.. die reclame bedenkers.. het waren geen slimme jongensquote:
Dat zegt wel heel veel over jouw niveau.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Ja echtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik loop altijd de hele dag te lachen, jij niet dan?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. die reclame bedenkers.. het waren geen slimme jongens
Dit is FOK! babyquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Voerman het volgende:
[..]
Dat zegt wel heel veel over jouw niveau.
Ik vermoed dat je m in de uitzending nog wel zult horen.. tenzij Johnny en James dadelijk samen een lesbisch duetje doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, zal hem na 00:00 eens kieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |