quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Wie deed dat stemmetje? Ik hoorde het maar keek niet, was het Wendy met d'r Rotturdams?
Rechteroog gaat mee met haar mond, Linkeroog gaat mee met.. nah, laat maar..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik zie dat van dat oog nog steeds niet
Hoezo?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik snap niet dat je het niet ziet Benny
TURFmomentje.quote:
Hij kan gewoon maar 1 kunstje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Maartel het volgende:
Big baby
Ik vind Lenny overigens in die behind the scenes stukjes helemaal niet 'leuk relaxed' overkomen, maar vooral saai en volkomen uitstralingloos.
Echt een dooiequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef Maartel het volgende:
Big baby
Ik vind Lenny overigens in die behind the scenes stukjes helemaal niet 'leuk relaxed' overkomen, maar vooral saai en volkomen uitstralingloos.
ja, die Ben kan dat welquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef -Miauw- het volgende:
Johnny![]()
Wel grappig om hier een liedje van te maken
Heldquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Studiotje het volgende:
JOHNNY!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:eEQ2VftwM8KHoM:http://img.photobucket.co(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Nou, daar denkt Sjonnie anders overquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Studiotje het volgende:
JOHNNY!
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:eEQ2VftwM8KHoM:http://img.photobucket.co(...)4.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef Studiotje het volgende:
JOHNNY!
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die hem hoorde trillenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou, daar denkt Sjonnie anders over![]()
Hij klinkt zo hijgerig en trillerig
Ja, alsof hij bloednerveus zingtquote:
Er gebeurt iets met jouw oren in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
2 van de 2 al goed. The Voice, wat doe je met me?
![]()
Je doet het prima, mien jong.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Studiotje het volgende:
Geneautuh:
Achterlijk Wendy-accent: |||
Soosjul Miedieja / Twitter:
Hoe leuk/cool etc. is dat!:
Ik doe m'n ding / Eigenheid:
Nu eerst reclame :
Killing:
Zo heb ik hem nu
Micheal Bublequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Ik had meer zoiets van hij wil Robbie Williams nadoen, Albert Hall.
Meh, dan moet 'ie wel met iets beters komen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Van die makkelijk in te koppen grappen. Ik geloof dat hij iedere week de afwezigheid van van velzen moet noemen.quote:
Ai kesd e geul en ai lai leehee. Dat hoorde ikquote:
Lijkt wel soundmixquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef fratsman het volgende:
[..]
Klopt. je hoort het wel een beetje, dat Buble.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Er gebeurt iets met jouw oren in ieder geval![]()
Sorry Cee
3e he, derde.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
"2e ronde we moeten nu kritisch worden"
Joh
Dat was een tof concertquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef Karina het volgende:
Esther en Johnnyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef miieejj het volgende:
Heb ik iets gemist ? de eerste half uur ??
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ai kesd e geul en ai lai leehee. Dat hoorde ik
Esther was fantastisch, Johnny was een geil podiumbeest maar over dat laatste ben ik alleenstaander.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef miieejj het volgende:
Twitter het ff naar Ansj, die zat foutquote:
ach ja, 1x moet kunnen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Van die makkelijk in te koppen grappen. Ik geloof dat hij iedere week de afwezigheid van van velzen moet noemen.
Ik doelde op het onderonsje met van velzen een paar minuten geleden.
Ik ook. Das pas entertainment.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb hem op DVD!Helemaal top!
Neehoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Esther was fantastisch, Johnny was een geil podiumbeest maar over dat laatste ben ik alleenstaander.
juistquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Esther was fantastisch, Johnny was een geil podiumbeest maar over dat laatste ben ik alleenstaander.
dju heb ik esther gemist !!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Twitter het ff naar Ansj, die zat fout
Nee hoor, Esther krijgt een rol in Toy story 3 en Johnny deed Patatoe head naquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef miieejj het volgende:
De ademhalingstechniek bij het zingen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dat nou inhoudt, de adem die hoog zit
Verdommequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet, die hebben we vanmiddag vermoord
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Verdorie en toch gun ik het die kamper
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Karina het volgende:
Ach het twitterkwartiertje is weer begonnen.
toy story 3quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor, Esther krijgt een rol in Toy story 3 en Johnny deed Patatoe head na
LOL! Eh, heb 2 bij Soosjul Miediejaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Studio, let je op? Veertien turfjes erbij bij Soosjul nu!
Die ligt nog aan het helium.quote:
Ceequote:
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Alain Clark, waant zich de nederlandse Marvin Gaye.
Of bedoel je de pa van Ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |