dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef miieejj het volgende:
maar goed, muziek smaak.. iedereen word in hokjes geduwd. dat zie je overal
ik kan muziek die absoluut niet in mijn smaak past toch goed vindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef miieejj het volgende:
maar goed, muziek smaak.. iedereen word in hokjes geduwd. dat zie je overal
Zelfs na die workshop zal ik beweren dat normale muziek niet bestaat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef je wel een keer een workshop
:quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zelfs na die workshop zal ik beweren dat normale muziek niet bestaat.
Hoogtepunt: Leonie en Kimquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heb gister niet kunnen kijken..
Wat zijn de hoogte- & dieptepunten?
Heeft iemand een samenvatting?
Ik weet de uitslag wel al trouwens.
Heey Cee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoogtepunt: Leonie en Kim
Dieptepunt: alles wat met de redrum, eh, Red Room te maken heeft. En de uitslag.
Ze was weer flink op dreef het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heey Cee!
Thanks die ga ik ff terugkijken.
Hoe was Wendy? Ewwug Iwwitant?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was weer flink op dreef het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.
Oh ja, Ray, Bart en The Baseballs was ook redelijk hilarisch. En Cee Lo Green aan het begin met Charlotte en Sjerriejen was hilarisch omdat het er allemaal zo ongemakkelijk uit zag.
Coach geeft advies.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:25 schreef sophieschoice het volgende:
Ray legt coaching advies volledig naast zich neer. Volgens mij heeft hij een psycholoog die adviseren altijd: uit je gevoel (IK word nu boos) en te doen wat JIJ wil (IK en mijn gitaar). Blij dat die eigenwijze saaie boer eruit is. Wie wil daar nu les van krijgen?
zo lijkt het wel een Nijntje verhaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Coach geeft advies.
Ray: Dat mag jij vinden. Dat is jouw mening.![]()
* pakt zijn gitaar en gaat zijn ding doen..
Ray
Ja inderdaad hahahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo lijkt het wel een Nijntje verhaal
Ik kon ze vanochtend gewoon kijken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef MrEarcheese het volgende:
Heeft iemand ook problemen met die RTL Gemist player? Als ik in IE of Firefox probeer te kijken naar losse optredens krijg ik de hele tijd een "systeemklok klopt niet. Het verschil is 30 minuten."-foutmelding, de reclame ervoor zie ik overigens wel.
Achja, ik lees al dat meer mensen d'r last van hebben. Bij sommigen werkt 't al sinds oktober niet - ze krijgen dezelfde error als mij en als reactie van RTL krijgen ze "Sja, dat is Silverlight. Daar kunnen wij niets aan doen."quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik kon ze vanochtend gewoon kijken.
Wel via thevoiceofholland.com.
Ik mis Bart welquote:
Wonderschoonquote:
En nog dieren in koers kunnen sturen ookquote:
Ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
na vanvond weten we wel al 6 kanidaten die door zijn naar de kwartfinales over 2 weken
Johnny eruit?quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
Ik zet mijn geld in op:
VanVelzen:
-Ben
-Lenny
-Joan
Nick&Simon
-Jennifer
-Nigel
-Pearl
Ik denk dat ik ze maar tegelijk doe morgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 04:34 schreef Pisces29 het volgende:
Vergeet je niet de prono Benny?de tussenstand.
Okequote:Op vrijdag 10 december 2010 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze maar tegelijk doe morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Vandaag gaat VanVelzen zijn nieuwe single "Take Me In" zingen met 2 kandidatenTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo rond 6 uurquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:15 schreef lin1406 het volgende:
Iemand al bekend met nummers?????????![]()
KAK, nu wil ik quoten omdat ik denk "wat tof, dat van Velzen gaat zingen", maar nu zag ik de spoilerquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Vandaag gaat VanVelzen zijn nieuwe single "Take Me In" zingen met 2 kandidaten
Het moest ook wel, ze schelen zo'n beetje 20 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Starlie het volgende:
Las net dat Jennifer niet het zusje maar het half zusje van John Ewbank is... daar is het dus misgegaan...
Zal ons Cee'ke weer gaan turven? Ik zit al in spanningquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Dan zien we die goddelijke Wendy weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sympathie fans, ook omdat het gewoon een lieve meid is denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef Starlie het volgende:
Dat zoveel mensen haar liedjes op Itunes downloaden komt volgens mij echt omdat iedereen wat te lachen wil hebben...
Ja ik denk idd dat ze wel lief is... en natuurlijk ze heeft een leuk koppie maar ze moet er nu echt wel uit hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel sympathie fans, ook omdat het gewoon een lieve meid is denk ik.
Maar ja, zingen...
Zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat ze wel lief is... en natuurlijk ze heeft een leuk koppie maar ze moet er nu echt wel uit hoor!
quote:
Ik mis een cheeryquote:
Dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik moet eerst nog ff douchen en het is al 19:49!!
Woahhhhhhquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga de oven vast voorverwarmen voor de kaassnacks
Hé, die UI, is dat Jeroen van der Boom?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Bier, stokbrood, filet Americain, eventueel nog chips, ik zit klaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Ik zit met een kritische blik naar m'n kerstboom te kijken. De spreiding van lichtjes is nog niet naar wens. Vanwege deze werkzaamheden tussen de bedrijven door ben ik genoodzaakt het Turflijstje niet uit te voeren dit keer. Mocht iemand zich geroepen voelen, gaat uw gang.quote:
CEEEEEEEEEEEEEEEEE, waar ben je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:27 schreef fratsman het volgende:
Staat die Wendy-turflijst trouwens al klaar?!?
Ceequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit met een kritische blik naar m'n kerstboom te kijken. De spreiding van lichtjes is nog niet naar wens. Vanwege deze werkzaamheden tussen de bedrijven door ben ik genoodzaakt het Turflijstje niet uit te voeren dit keer. Mocht iemand zich geroepen voelen, gaat uw gang.
Oh god, de afstand tussen de lichtjes is niet optimaal?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit met een kritische blik naar m'n kerstboom te kijken. De spreiding van lichtjes is nog niet naar wens. Vanwege deze werkzaamheden tussen de bedrijven door ben ik genoodzaakt het Turflijstje niet uit te voeren dit keer. Mocht iemand zich geroepen voelen, gaat uw gang.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef fratsman het volgende:
Bier, stokbrood, filet Americain, eventueel nog chips, ik zit klaar!
Who's gonna do it?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Miauwtjequote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Aan de muziek te horen is hier verderop de Voice of Turkey bezig.
Beetje is goequote:
Ik zat zonder geluid te kijken en zelfs DAN zie je dat ze slecht acteren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, wat een geweldig acteerwerk in GTST
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef fratsman het volgende:
Lieke van Lexmond heeft Ome Willem vermoord?!?![]()
![]()
Oh ik mag nu alquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog ff aan het bijkomen van het avond eten, in de eerste pauze ga ik de keuken aanvallen
Ik keek niet en ik hoorde het alleenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat zonder geluid te kijken en zelfs DAN zie je dat ze slecht acteren.
Ja, en van Stefano toch?quote:
Tja, die Lieke is niet best.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, wat een geweldig acteerwerk in GTST
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Studiotje het volgende:
Geneautuh:
Achterlijk Wendy-accent:
Soosjul Miedieja / Twitter:
Hoe leuk/cool etc. is dat!:
Ik doe m'n ding / Eigenheid:
Nu eerst reclame :
Killing:
Oh echt?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en van Stefano toch?
Volg GTST al jaren niet meer>.
Lieke is één van de betere bijnaquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Tja, die Lieke is niet best.
Nog even de reclame door en we kunnen beginnen !
Nou super, geweldig man.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Studiotje het volgende:
Geneautuh:
Achterlijk Wendy-accent:
Nu eerst reclame :
Killing:
Dat is 'm, I have faith in you my friend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Studiotje het volgende:
Geneautuh:
Achterlijk Wendy-accent:
Nu eerst reclame :
Killing:
Nee, herkenbaar?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:29 schreef fratsman het volgende:
[..]
Oh god, de afstand tussen de lichtjes is niet optimaal?![]()
Ik dacht dat Stefano de zoon van is...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, en van Stefano toch?
Volg GTST al jaren niet meer>.
SYMPHOOOOOOOOquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ziek maar we gaan het toch proberen
Symphiequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben ziek maar we gaan het toch proberen
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is 'm, I have faith in you my friend.
Ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stefano de zoon van is...
Ik ben van de generatie Martine Hafkamp en Helen Helmink....ik word oud.
Nee gewoon 1 drankje en iets te knabbelenquote:
Stefano is/was ook de zoon van Ludo, maar die heeft gewoon een relatiegehad met zijn stiefmoeder..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ik dacht dat Stefano de zoon van is...
Ik ben van de generatie Martine Hafkamp en Helen Helmink....ik word oud.
nogmaals: nastyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Stefano is/was ook de zoon van Ludo, maar die heeft gewoon een relatiegehad met zijn stiefmoeder..
Danielquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mirjam, Peter, Arnie, Linda
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb de dolfijn-quote van Kekster ook weer klaar liggen
Patriquequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
GTST, de soap waar figuranten beter acteren dan de veteranen.
Ons PatriQuequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
ik zei het net, ze spelen al 20 jaar en ze kunnen nog niet acterenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:35 schreef Cee het volgende:
Ja hequote:
En van ludo en de beroemde badscene en van arnie en roos. En isa hoes met haar hysterische kapsel en decors die omvallen en van...en van...nostalgie, i love it.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Mirjam, Peter, Arnie, Linda
Nopequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef fratsman het volgende:
Is er 24 december overigens gewoon een uitzending?
Whut?quote:
Jaaaa, het haar van Mirjamquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
En van ludo en de beroemde badscene en van arnie en roos. En isa hoes met haar hysterische kapsel en decors die omvallen en van...en van...nostalgie, i love it.
Kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en de 31e ook niet?
Dus we slaan gewoon 2 weken over
Kerst?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef Maartel het volgende:
[..]Stom. Niet iedereen doet aan kerst
Daniel heette Daniel Daniel!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jaaaa, het haar van MirjamWij maakten toen ook fanatiek onze haarclips zelf
![]()
En oh Daniel. Daniel had geen achternaam en oh 'De cactus'
quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:48 schreef iBenny het volgende:
6 van de nummers van vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen de eerste 3 jaar gevolgd ongeveer, sindsdien ben ik het kwijt gelukkigquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:36 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
En van ludo en de beroemde badscene en van arnie en roos. En isa hoes met haar hysterische kapsel en decors die omvallen en van...en van...nostalgie, i love it.
Oja, Daniel Danielquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Daniel heette Daniel Daniel!Oh en die moord met de schaar bij de voordeur!
Oh het begint.
Die schaar hahahahaahahahahaha.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Daniel heette Daniel Daniel!Oh en die moord met de schaar bij de voordeur!
Oh het begint.
welneequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is echt domHoe verlies je kijkers
Jammequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
De muziek is continu te hard in dit programma
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
De muziek is continu te hard in dit programma
Hoe ga je na 2 weken geen liveshow het weer oppakken?quote:
Bowie wil niet meer optredenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Bos81 het volgende:
Konden ze Bowie en Jagger niet uitnodigen
Mompelt iets over Cee en krabbel-haat-boekje-Wendy.quote:
Wendyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Starlie het volgende:
Jammer ze zijn Wendy niet vergeten vanavond
"iedereen" kijkt gewoon weer op de 7dequote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga je na 2 weken geen liveshow het weer oppakken?
Ik vind dat je gewoon door moet gaan.... kerst of nietEr zijn genoeg artiesten die met kerst en oud en nieuw optreden. En anders de liveshow verplaatsen naar donderdag ofoz
Ik gok dat er een überzoetsappige Voice of Holland special met kerst komt, waar niemand afvalt en iedere kandidaat een liedje zingt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe ga je na 2 weken geen liveshow het weer oppakken?
Ik vind dat je gewoon door moet gaan.... kerst of nietEr zijn genoeg artiesten die met kerst en oud en nieuw optreden. En anders de liveshow verplaatsen naar donderdag ofoz
Wat zeg je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Mompelt iets over Cee en krabbel-haat-boekje-Wendy.
Orka he!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht Wendy, dit is dat hemdje van Cee van de walvis maar dan in een andere kleur![]()
Ook met een mini gilet
quote:
Orka, ik twijfelde nog evenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Orka he!
Ik zou best naar Symphonica in Rosso met N&S willen.
Oh het is een kindermatinee.
ik denk dat het wel wat minder wordquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef snellejelle het volgende:
[..]
"iedereen" kijkt gewoon weer op de 7de
Ik veeg me de tyfustering aan m'n laptopscherm maar het helpt niet. Zit ik met zo'n oud, onhip geval.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
Jongens zitten we allemaal wel op onze tutskrien te haaifsentwitteren?
uiteraardquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Nu nog even reclame voor de concerten van Van Velzen, dan weer reclame waarschijnlijk.
Ben benieuwd of ze de reclame nog onderbreken voor een optreden...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Karina het volgende:
Nu nog even reclame voor de concerten van Van Velzen, dan weer reclame waarschijnlijk.
Nick & Simon zijn de helden van mijn 6 jarige dochterquote:
Dan kun je nog altijd sms-en, GO JOHNNY!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik veeg me de tyfustering aan m'n laptopscherm maar het helpt niet. Zit ik met zo'n oud, onhip geval.
Die houdt Studio'tje bij als het goed is! Ik ben ondertussen aan het kerstlichtrangschikken. Wat ik tot nu toe nog geen seconde heb gedaan maar goed. Ben een weekje vrij dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je wekelijkse cooliejoolie lijst van Wendy
Hmm.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Saai dit zeg. Leuk voor die kandidaten, maar niet om naar te kijken.
Johnnyquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd sms-en, GO JOHNNY!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
Lenny doet me denken aan een steenbok
Is ze al 6? Wow!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nick & Simon zijn de helden van mijn 6 jarige dochter.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Die houdt Studio'tje bij als het goed is! Ik ben ondertussen aan het kerstlichtrangschikken. Wat ik tot nu toe nog geen seconde heb gedaan maar goed. Ben een weekje vrij dus.Oh wacht volgende week ben ik er ook niet. En die week daarop ook niet.
Ik voel je Miauwquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:45 schreef -Miauw- het volgende:
Lenny doet me denken aan een steenbok
Mijn twee dames van 3,5 zijn groot fan van Jan Smit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nick & Simon zijn de helden van mijn 6 jarige dochter.
IK DCAHT HET NET!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
Ze doet me denken aan die pop van Toy Story 3. Met die oogjes.
Ooh wat erug!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
Whehe, die vind mijn dochter ook leuk. Dus daarom snap ik die matinée voorstelling van N&S ook wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Mijn twee dames van 3,5 zijn groot fan van Jan Smit.
Proest!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Cee het volgende:
Je liegtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
Ik zie dat van dat oog nog steeds niet
Rechteroog leidt eigen leven.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef iBenny het volgende:
inderdaad een hele gave vloerquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef henkde_j het volgende:
Kun je ook stemmen voor de vloer? Damn wat een gaaf ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |