KAK, nu wil ik quoten omdat ik denk "wat tof, dat van Velzen gaat zingen", maar nu zag ik de spoilerquote:Op vrijdag 10 december 2010 14:14 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Vandaag gaat VanVelzen zijn nieuwe single "Take Me In" zingen met 2 kandidaten
Het moest ook wel, ze schelen zo'n beetje 20 jaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:51 schreef Starlie het volgende:
Las net dat Jennifer niet het zusje maar het half zusje van John Ewbank is... daar is het dus misgegaan...
Zal ons Cee'ke weer gaan turven? Ik zit al in spanningquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:13 schreef Studiotje het volgende:
Dan zien we die goddelijke Wendy weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel sympathie fans, ook omdat het gewoon een lieve meid is denk ik.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:04 schreef Starlie het volgende:
Dat zoveel mensen haar liedjes op Itunes downloaden komt volgens mij echt omdat iedereen wat te lachen wil hebben...
Ja ik denk idd dat ze wel lief is... en natuurlijk ze heeft een leuk koppie maar ze moet er nu echt wel uit hoor!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel sympathie fans, ook omdat het gewoon een lieve meid is denk ik.
Maar ja, zingen...
Zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik denk idd dat ze wel lief is... en natuurlijk ze heeft een leuk koppie maar ze moet er nu echt wel uit hoor!
quote:
Ik mis een cheeryquote:
Dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik moet eerst nog ff douchen en het is al 19:49!!
Woahhhhhhquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Karina het volgende:
Ik ga de oven vast voorverwarmen voor de kaassnacks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |