dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef miieejj het volgende:
maar goed, muziek smaak.. iedereen word in hokjes geduwd. dat zie je overal
ik kan muziek die absoluut niet in mijn smaak past toch goed vindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:40 schreef miieejj het volgende:
maar goed, muziek smaak.. iedereen word in hokjes geduwd. dat zie je overal
Zelfs na die workshop zal ik beweren dat normale muziek niet bestaat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef je wel een keer een workshop
:quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zelfs na die workshop zal ik beweren dat normale muziek niet bestaat.
Hoogtepunt: Leonie en Kimquote:Op zaterdag 4 december 2010 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Heb gister niet kunnen kijken..
Wat zijn de hoogte- & dieptepunten?
Heeft iemand een samenvatting?
Ik weet de uitslag wel al trouwens.
Heey Cee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoogtepunt: Leonie en Kim
Dieptepunt: alles wat met de redrum, eh, Red Room te maken heeft. En de uitslag.
Ze was weer flink op dreef het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Heey Cee!
Thanks die ga ik ff terugkijken.
Hoe was Wendy? Ewwug Iwwitant?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 10:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was weer flink op dreef het bloed onder m'n nagels vandaan te halen.
Oh ja, Ray, Bart en The Baseballs was ook redelijk hilarisch. En Cee Lo Green aan het begin met Charlotte en Sjerriejen was hilarisch omdat het er allemaal zo ongemakkelijk uit zag.
Coach geeft advies.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:25 schreef sophieschoice het volgende:
Ray legt coaching advies volledig naast zich neer. Volgens mij heeft hij een psycholoog die adviseren altijd: uit je gevoel (IK word nu boos) en te doen wat JIJ wil (IK en mijn gitaar). Blij dat die eigenwijze saaie boer eruit is. Wie wil daar nu les van krijgen?
zo lijkt het wel een Nijntje verhaalquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Coach geeft advies.
Ray: Dat mag jij vinden. Dat is jouw mening.![]()
* pakt zijn gitaar en gaat zijn ding doen..
Ray
Ja inderdaad hahahaquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo lijkt het wel een Nijntje verhaal
Ik kon ze vanochtend gewoon kijken.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:01 schreef MrEarcheese het volgende:
Heeft iemand ook problemen met die RTL Gemist player? Als ik in IE of Firefox probeer te kijken naar losse optredens krijg ik de hele tijd een "systeemklok klopt niet. Het verschil is 30 minuten."-foutmelding, de reclame ervoor zie ik overigens wel.
Achja, ik lees al dat meer mensen d'r last van hebben. Bij sommigen werkt 't al sinds oktober niet - ze krijgen dezelfde error als mij en als reactie van RTL krijgen ze "Sja, dat is Silverlight. Daar kunnen wij niets aan doen."quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:00 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik kon ze vanochtend gewoon kijken.
Wel via thevoiceofholland.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |