quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind een executie veel effectiever. Wel bruut zo voor de kerstdagen, dat wel.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zet er een kerstmuts op en voila.
is ansj.. angela ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige week leek het beter te gaan betreft de kritiek, nu is het weer soppen en emo-pauzes voor Ansj.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Jennifer, het liefst zal ik je willen volblaffen op het asfalt en daarna zo in z'n achteruit je rotkop platrijden, heerlijk!
Jennifer, het liefst zal ik je willen volblaffen op het asfalt en daarna zo in z'n achteruit je rotkop platrijden, heerlijk!
Alles, zolang ze maar niet zingtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Studiotje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik snap sowieso niet dat ze niet wat meer kritiek geven, ze zijn op zoek naar de beste, laat dat dan merken.
ja.. die reclame bedenkers.. het waren geen slimme jongensquote:
Dat zegt wel heel veel over jouw niveau.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:07 schreef Studiotje het volgende:
Ja echtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik loop altijd de hele dag te lachen, jij niet dan?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. die reclame bedenkers.. het waren geen slimme jongens
Dit is FOK! babyquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:08 schreef Voerman het volgende:
[..]
Dat zegt wel heel veel over jouw niveau.
Ik vermoed dat je m in de uitzending nog wel zult horen.. tenzij Johnny en James dadelijk samen een lesbisch duetje doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, zal hem na 00:00 eens kieken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |