Dan had je die zus moeten kennen, was een uitgebreid stukje overquote:
ik heb precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat vreselijk jammer, ik hou zo van dit nummer, maar Joan... nee weer niet
Nana mouskouri, Cher en Gaga.quote:
dat deed ze toch ook?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef -Miauw- het volgende:
Angela. houd je muil! Zeg gewoon eens waar het op staat
Wat een dood eng mens is dat tochquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ik vind haar alleen zo eng geplamuurd.
Je hebt gelijk... nu je het zegt!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan had je die zus moeten kennen, was een uitgebreid stukje overNaast elkaar zittend.
duhquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan geen vent krijgen natuurlijk
Zij houd van iedereenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Maartel het volgende:
Joan pot?
Volgens mij is ze eerder iemand die op 'mensen' valt..
Joan vind ik echt iets voor Lennyquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kan geen vent krijgen natuurlijk
Alle kandidaten krijgen steeds meer make-up.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. ik vind haar alleen zo eng geplamuurd.
trisexueel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Maartel het volgende:
Joan pot?
Volgens mij is ze eerder iemand die op 'mensen' valt..
Tis ook al wat weken terugquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... nu je het zegt!
Je blaadje staat met een zin vol!quote:
Las net een tweet van Lenny. As we speak zijn ze z'n baard aan het dichtplamuren.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle kandidaten krijgen steeds meer make-up.
Esther was ook helemaal dicht gelakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |