James Blunt, bestaat die nog? Ja laatst in Real life in een bootje, maar tochquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
JOHNNY MET JAMES BLUNTMIJN LEVEN IS COMPLEET EN IN DUIGEN TEGELIJK!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh schiet me af...
"The Voice of Holland DOT CUM"
Ik vind een executie veel effectiever. Wel bruut zo voor de kerstdagen, dat wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Kunnen we wendy ook wegstemmen ?
Stem go wendy go naar tvoh 112 ?
Hij is door de kijkers nog iedere keer bij de beste twee gezet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:01 schreef MaLo het volgende:
Misschien gaat Lenny er ook wel uit... Ligt eraan hoe hij vanavond zingt, maar hij is wat mij betreft een grotere kanshebber om te vertrekken.
Zet er een kerstmuts op en voila.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Las net een tweet van Lenny. As we speak zijn ze z'n baard aan het dichtplamuren.
Ken je z'n laatste hit 'Stay the night' niet? Daarin kwaakt hij een alleraardigst deuntje dat verdraaid veel op het liedje van Train lijkt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
James Blunt, bestaat die nog? Ja laatst in Real life in een bootje, maar toch
Kerst en executie past wel bijelkaar vind ik eigenlijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind een executie veel effectiever. Wel bruut zo voor de kerstdagen, dat wel.
Ze geven wel kritiek, alleen met fluwelen handschoen. Ze zouden er een dagje, Henk-Jan moet neerzetten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
Kritiek geven is nog steeds lastig hier.
Ach, dat gebeurde toch ook met Flappie ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind een executie veel effectiever. Wel bruut zo voor de kerstdagen, dat wel.
Wendy moet zeker blijvenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:04 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Kunnen we wendy ook wegstemmen ?
Stem go wendy go naar tvoh 112 ?
Exekerstie.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Kerst en executie past wel bijelkaar vind ik eigenlijk.
Ben je meteen terecht een miljoen kijkers kwijt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef editoor het volgende:
[..]
Ze geven wel kritiek, alleen met fluwelen handschoen. Ze zouden er een dagje, Henk-Jan moet neerzetten.
Nee, zal hem na 00:00 eens kiekenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ken je z'n laatste hit 'Stay the night' niet? Daarin kwaakt hij een alleraardigst deuntje dat verdraaid veel op het liedje van Train lijkt.
Je moet wel voorbij de 00:00 kijken op het filmpje anders krijg je niet eens een seconde mee.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, zal hem na 00:00 eens kieken
henk-jan heeft áltijd kritiek op iedereen, ook al zingt ie zuiver..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:06 schreef Voerman het volgende:
[..]
Ben je meteen terecht een miljoen kijkers kwijt.
Vorige week leek het beter te gaan betreft de kritiek, nu is het weer soppen en emo-pauzes voor Ansj.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef editoor het volgende:
[..]
Ze geven wel kritiek, alleen met fluwelen handschoen. Ze zouden er een dagje, Henk-Jan moet neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |