Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
LapoHunt mislukt?quote:
Ik ben met etiketten bezig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
kerstkaarten schrijven sucks
selectief kiezen ook
Zit je nou nog niet in die prius?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik inderdaad maar ga, er is hier niemand meer en mijn zin is tot het dieptepunt gezakt.
Plus die schouder die na mijn iets te enthousiaste devmania van vanochtend weer is gaan opspelen. Handig
doe als ik en stuur niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
kerstkaarten schrijven sucks
selectief kiezen ook
Ik kijk nog even om me heen of ik van iemand wat geld kan lenen om te tankenquote:
Haalt 'ie het, of haalt 'ie het niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
Uhm, kudt. Mijn rijbewijs, tankpas en pinpas liggen nog thuis. Ik hoor net dat ik een uitdaging heb. ZO zuinig mogelijk rijden
Bis later en succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:17 schreef Pheno het volgende:
Iedereen een fijne middag. Ik ga de uitdaging aan. Plebs dat alleen pinpassen bij zich heeft
Sayonara
het is weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
voor mij ook nog 10 minuten en dan weekend!
Hebben ze jou verteld dat die aan de bomen groeien of zo? Stadskindquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat ik vanavond uit eten ga
nee Mijnheer Fles, dat heet kokenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze jou verteld dat die aan de bomen groeien of zo? Stadskind
Vet tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt super super vet verwend door m'n mammie![]()
2 broeken, 2 shirts en een grote fles van een luchtje wat ik al heel lang weer wilde hebben
![]()
Ja hequote:
Heb je een grote Fles gehad?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
2 broeken, 2 shirts en een grote fles van een luchtje wat ik al heel lang weer wilde hebben
![]()
Ja, maar dan niet die fles maar een fles met Hugo Boss Deep redquote:
Ik heb het in mijn rugquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heBen er echt super blij mee, vooral die broeken had ik nodig
![]()
Hoe is het met jou dan meis?
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn rugmaar heb wel veel gedaan vandaag
en verder voel ik me wel oke
Deep Red is lekkerfijn luchtje
Stiekem had je liever Flesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet die fles maar een fles met Hugo Boss Deep redDie vinnik ik zo super lekker, en die was al minstens een half jaar op, maar had steeds geen centjes ervoor
En nu was ie vet in de aanbieding met 50% korting
Ehm, van Fles ga ik niet lekker ruikenquote:
Stuquote:
ja maar ik heb wel gestofzuigd en gedweild en ik ben vanmorgen bij de DA geweest daar hadden ze 40%korting op de l'oreal (dus haarverf gehaald) en toen heb ik kerstkaartjes gehaald en kerstzegels, toen de blokker nog in en en en en ... *hyper*quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerAlleen kut van je rug
Ik had veel willen doen, maar gok dat er weinig van komtBen echt hartstikke moe...
Ja, dat vind ik ookEn mijn pure purple was ook al bijna op,dus nu kan ik weer vooruit
Hier ook okayquote:
Klinkt goed allemaal!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb wel gestofzuigd en gedweild en ik ben vanmorgen bij de DA geweest daar hadden ze 40%korting op de l'oreal (dus haarverf gehaald) en toen heb ik kerstkaartjes gehaald en kerstzegels, toen de blokker nog in en en en en ... *hyper*
En vanavond maak ik weer rijst met kippenragout en ik ga me ongans vreten daar aan
Oh hai Stu![]()
![]()
Hey Pandaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Lekker met een vriendin gewinkeld was weer gezellig.
Goed zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
ja jij had een extra vrije dag he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
gelukkig komen na slechte dagen ook wel weer goeie dagen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal!Ik denk dat ik zo maar eens in huis moest beginnen
![]()
Echt, een vaat jonguh
![]()
En een troep hier... kan meteen merken wanneer ik slechte dagen gehad heb
Ja, je zou me bijna vergeten te zoenen he?quote:
Ja, komt ook goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jij had een extra vrije dag he?![]()
![]()
[..]
gelukkig komen na slechte dagen ook wel weer goeie dagen...heb ik ook hoor
Ik heb een nieuwe winterjas gekochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey PandaNog iets leuks geshopt?
Ja, en dat kunnen we niet hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je zou me bijna vergeten te zoenen he?![]()
Foto's van de jasquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Nice!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Daar sluit ik me bij aanquote:
Ja echt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jij had een extra vrije dag he?![]()
![]()
[..]
noujaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, komt ook goedDankzij lieve mensen zoals jij
En ik ga het weekend lekker rustig aan doen enzo
Goed gescoord pandaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Woohooquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
Weekend![]()
Vanavond sporten en morgen naar de Griek
Nooit Gryos gegeten?? of Tsatsiki??quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
* Stuart heeft nog nooit Grieks gegeten though
Misschien een keer Gyros. Dat vond ik dan nep shoarmaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nooit Gryos gegeten?? of Tsatsiki??
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, van Fles ga ik niet lekker ruiken![]()
[..]
Stu![]()
Hoe is het?
Wel, jezelf en daardoor lief zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
noujaik heb toch niks gedaan?
Het is weekenddus lekker chillen meis
Ga je nog wat doen?
[..]
Goed gescoord panda
Oeh, Grieks etenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
Weekend![]()
Vanavond sporten en morgen naar de Griek
Foto'squote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Paars jurkje of zwart met witte stippen jurkje?
PAARS!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Wat heb je gegeten die dagquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben woensdag uit eten geweest bij de Griek![]()
Ja, sorry, ik had geen zin om op te nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PAARS!
En had je gehoord dat ik had gebeld?![]()
zwart met stippenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, Sushi is nummer 1 voor mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Idd
Gevolgd door Italiaans op de 2e plaats
Alhoewel ik thuis dan weer veel meer Italiaans eet
Tskquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had geen zin om op te nemen![]()
Ik kan de foto hier niet plakken maar hier is wel een linkje.quote:
Heb ik heel vaak last van. Dan neeem ik gewoon niet opquote:
Go for itquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan de foto hier niet plakken maar hier is wel een linkje.
Als voorgerecht een dolmedakia.quote:
quote:
Ik had het net zo goed niet kunnen vragen want alleen die laatste 2 klinken normaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als voorgerecht een dolmedakia.
En als hoofdgerecht Hermesschotel, met gyros, suzuki, souflaki, kalfssnitzel en friet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had het net zo goed niet kunnen vragen want alleen die laatste 2 klinken normaal
Sushiquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Sushi is nummer 1 voor mij![]()
![]()
En dan Grieks en dan Italiaans![]()
Oeh oeh domedakiaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als voorgerecht een dolmedakia.
En als hoofdgerecht Hermesschotel, met gyros, suzuki, souflaki, kalfssnitzel en friet.
ja lekker een homp malse biefstuk met chmpignos of peperroomsausje ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef Stuart het volgende:
Wat is er mis met een stuk biefstuk
Waarom eten van landen die ons al genoeg geld kosten
Ik ben gek op biefstukquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lekker een homp malse biefstuk met chmpignos of peperroomsausje ofzo
jaaaaaaaaah en daarbij een schaal met knapperige frietjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lekker een homp malse biefstuk met chmpignos of peperroomsausje ofzo
Whehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
omg
Sander en zijn vriendje hebben geweren gemaakt van duplo
Sander: ik ben een stormtrooper
Vriendje: Dan ben ik een droid
Sander: We hebben geen kogels meer
Vriendje: dan koop je die toch
of gegratineerde aardappeltjes of lekkere knappere gewokte groentenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaah en daarbij een schaal met knapperige frietjes.
Ik heb die neiging ook wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik heel vaak last van. Dan neeem ik gewoon niet op
Er zijn zat sushi soorten zonder visquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil Sushi nog wel een keer proberen.. maar als je niet van vis houdt is het niet zo geweldig denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
omg
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
omg
Heb je ook wel dat je een SMSje krijgt en je hoopt dat die van persoon X is en dan hij het weer van persoon Y wat je totaal niet kan boeienquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb die neiging ook wel hoor
Ja heel vaakquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook wel dat je een SMSje krijgt en je hoopt dat die van persoon X is en dan hij het weer van persoon Y wat je totaal niet kan boeien
Soms wel, maar dat wordt wel steeds minder omdat de ik nu geen minder boeiende mensen meer in m'n foon heb staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook wel dat je een SMSje krijgt en je hoopt dat die van persoon X is en dan hij het weer van persoon Y wat je totaal niet kan boeien
Wat heb jij een lieve mammiequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat wordt wel steeds minder omdat de ik nu geen minder boeiende mensen meer in m'n foon heb staan![]()
Ooow, daarom ben ik eruitquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat wordt wel steeds minder omdat de ik nu geen minder boeiende mensen meer in m'n foon heb staan![]()
Ja he?quote:
Jij staat daar heus nog wel in, niet zo piepen marcquote:
Ik sta er niet inquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij staat daar heus nog wel in, niet zo piepen marc
handigquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar onnuttige smsjesquote:
Dan moet je je nummer even PMenquote:
Het ergste is ook nog als mensen dan een reactie verwachten. Dat is ook zo waardeloos aan e-mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar onnuttige smsjes![]()
Maar soms ook hele hele lieve* LovelyLady kijkt naar Marijke en ST
ja dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of gegratineerde aardappeltjes of lekkere knappere gewokte groenten
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
handig
[..]
ik krijg alleen maar onnuttige smsjes![]()
Maar soms ook hele hele lieve* LovelyLady kijkt naar Marijke en ST
Het is me inmiddels wel duidelijkquote:
Oooh, and then what happensquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je je nummer even PMenDan sta je er wel in
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan ik je boeiende smsjes sturenquote:
Valt allemaal buiten je bundel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je boeiende smsjes sturenEnzo
En moet die then niet met een a?quote:
dan pm je even je telefoonnummer en dan is het probleem opgelostquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is me inmiddels wel duidelijk
Heb je een Brits nummer dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt allemaal buiten je bundel hoor
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En moet die then niet met een a?![]()
Ah, dat was het, thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Then is met een E als het gaat om tijd zeg maar en met een A als het is zoiets als meer dan bladieblablabla
Kan ik dat gewoon zien op mijn iphonequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik je een mms met jurkjesfoto sturen, stu?
oh dus zo krijg jij dat voor elkaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik je een mms met jurkjesfoto sturen, stu?
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan pm je even je telefoonnummer en dan is het probleem opgelost
Want van mij wil je wel smsjes hoor
Nou kom maar op met dat Britse nummer van jequote:
Moet wel GEHEIM blijven want anders krijg ik stalkersquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou kom maar op met dat Britse nummer van je![]()
Marijke doe je even doorsturen ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet wel GEHEIM blijven want anders krijg ik stalkers
Aan wie zou ik het moeten geven dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet wel GEHEIM blijven want anders krijg ik stalkers
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou kom maar op met dat Britse nummer van je![]()
Jij mag het wel en Lady en taartje ook welquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan wie zou ik het moeten geven dan?![]()
Ik geef toch niet zomaar andermans nummers weg....
ohja das ook handigquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb nummers erin staan dat als die bellen ik weet dat ik dan niet moet opnemen
Ja, ik neem ook bijna nooit op als er geen nummer zichtbaar isquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb nummers erin staan dat als die bellen ik weet dat ik dan niet moet opnemen
dat zijn vaak van die verkoop -lui die je iets willen aansmerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik neem ook bijna nooit op als er geen nummer zichtbaar is
Of gewoon stalkersquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn vaak van die verkoop -lui die je iets willen aansmeren
Deurwaarders. In Hoorn is Snijder actief geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn vaak van die verkoop -lui die je iets willen aansmeren
of deurwaarders
Geef je je nummer zelf aan Lady en taatje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag het wel en Lady en taartje ook wel
Ik neem sowieso zelden telefoons op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik neem ook bijna nooit op als er geen nummer zichtbaar is
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef je je nummer zelf aan Lady en taatje?
Jaquote:
Ja, niet opnemen is coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem sowieso zelden telefoons op.Op mijn werk liep ik er ook altijd heel subtiel omheen terwijl die gewoon overging.
Kneuzen deurwaarders danquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En deurwaarders heb ik nu gelukkig geen last meer vanDie stomme oud bewoners van mijn huis hadden er echt een zooitje van gemaakt, heeft wel 2 jaar geduurd voordat al hun schuldeisers snapten dat ze hier niet meer woonden
Soms verrekte onhandig als je de telefoon wel moet beantwoordenquote:
Nou, omdat ik dan wanhopig overkomquote:
bij mij op werk als ik op kantoor zat en de telefoon ging dan liep ik gewoon heel snel wegquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem sowieso zelden telefoons op.Op mijn werk liep ik er ook altijd heel subtiel omheen terwijl die gewoon overging.
Snijder?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deurwaarders. In Hoorn is Snijder actief geloof ik
van een anders is al niet leuk, laat staan van jezelfquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En deurwaarders heb ik nu gelukkig geen last meer vanDie stomme oud bewoners van mijn huis hadden er echt een zooitje van gemaakt, heeft wel 2 jaar geduurd voordat al hun schuldeisers snapten dat ze hier niet meer woonden
Dan bellen ze nog wel een paar keer terug of sturen ze maar een mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms verrekte onhandig als je de telefoon wel moet beantwoorden
Ik werd serieus gebeld op mijn eigen vaste telefoon voor hunquote:
Ja, dat is een gerechtsdeurwaarderskantoor van GGNquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snijder?
[..]
van een anders is al niet leuk, laat staan van jezelf
Nee, iets met klanten en telefoondienstquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan bellen ze nog wel een paar keer terug of sturen ze maar een mail
Klacht indienen bij de KVGquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik werd serieus gebeld op mijn eigen vaste telefoon voor hunwat een eikels ja
Ja zekerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snijder?
[..]
van een anders is al niet leuk, laat staan van jezelf
GGN is wel een bekendequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is een gerechtsdeurwaarderskantoor van GGN
Neh, is al jaren geledenquote:
Ja, GGN is een soort samenwerkingsverband tussen 20 kantoren ofzo. In Zwolle zal dat Tijhuis zijn zo uit mijn hoofdquote:
ken ik niet ik had een andere met een sjieke naamquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is een gerechtsdeurwaarderskantoor van GGN
ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Wat, LL? Ik heb zijn nummer niet hoor
Kloptquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, GGN is een soort samenwerkingsverband tussen 20 kantoren ofzo. In Zwolle zal dat Tijhuis zijn zo uit mijn hoofd
Nee hoorquote:
Vind je dat echt?quote:
Ja, ik stress ook altijd voordat ik moet bellen. En neem alleen herkenbare nummers op. Zelfs liever die niet.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
bij mij op werk als ik op kantoor zat en de telefoon ging dan liep ik gewoon heel snel weg
Ik heb er heel veel weggeknikkerd laatstquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel nummers van FOK!kers.En ik bel nooit.
Ja, dat kanquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik stress ook altijd voordat ik moet bellen. En neem alleen herkenbare nummers op. Zelfs liever die niet.
ik heb echt een hekel aan telefoon gesprekkenquote:
dat zijn leuke gesprekkenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb er heel veel weggeknikkerd laatstDoe er toch niets mee
[..]
Ja, dat kanIk vind bellen wel leuk eigenlijk
Heb laatst ook zomaar 2 uur met Woestewoerd aan de lijn gehangen
Lachen
Ik ook niet. Ik heb geen centjes om te bellenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb echt teveel nummers van FOK!kers.En ik bel nooit.
quote:
ik 3 ofzoquote:
Ik vind bellen leuk kan uren met vriendinnen aan de lijn hangen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan telefoon gesprekken
meeste dingen die ik geregeld moet hebben via de telefoon laat ik voor me doen
Tegenwoordig met vriendinnen ofzo kan ik wel lang bellen. En met bijvoorbeeld dingen als skype vind ik het ook wel tof. Maar ik zou bijvoorbeeld ook nooit zomaar iemand anders telefoon op nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat kanIk vind bellen wel leuk eigenlijk
Heb laatst ook zomaar 2 uur met Woestewoerd aan de lijn gehangen
Lachen
Spaar ze allemaalquote:
Het was een fopjequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak ik me oprecht zorgen en achteraf blijkt dat ook nog terecht, noem je het stalken
![]()
Weet ik veel, ging ik een poos goed met iemand om, of we gingen afspreken, kreeg ik een nummer. Met heel veel wel veel geSMSt, maar bellen nooit.quote:
Oh jawel, lachen juistquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenwoordig met vriendinnen ofzo kan ik wel lang bellen. En met bijvoorbeeld dingen als skype vind ik het ook wel tof. Maar ik zou bijvoorbeeld ook nooit zomaar iemand anders telefoon op nemen.
dat is anders ik heb een vriendin van me als die belt dan zit ik kalm 3 uur aan de lijn met haarquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind bellen leuk kan uren met vriendinnen aan de lijn hangen.
Weet ik toch ook wel snoetquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het was een fopje![]()
En ik vond het heel lief![]()
Dat doen sommige mensen ook op Facebook. Die hebben dan 900 'vriendjes' ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spaar ze allemaalDan ben je een eckten baas ofzo
Ja of op hyvesquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen ook op Facebook. Die hebben dan 900 'vriendjes' ofzo
Ik heb in mijn bedrijf veel contact met klanten. Dus ik moet wel opnemen maar dat vind ik ook helemaal niet eng of erg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is anders ik heb een vriendin van me als die belt dan zit ik kalm 3 uur aan de lijn met haar
Ik SMS eigenlijk nooit en bel ook maar weinig. Ik email wel veel met mijn phonequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind serieus bellen echt verschrikkelijk
Ik heb dan ook niet voor niets een smsbundel van 1000 smsjes in de maand
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zwoegen in de keukenen mijn kippenragoutje bereiden
Succes dan maar LLquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zwoegen in de keukenen mijn kippenragoutje bereiden
Opnemen niet, zelf bellen welquote:
Ahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik veel, ging ik een poos goed met iemand om, of we gingen afspreken, kreeg ik een nummer. Met heel veel wel veel geSMSt, maar bellen nooit.
Dan is het dus eigenlijk heel wat dat je me zelf belt?quote:
Ja, ik heb FB maar geen Hyves en gebruik het nagenoeg nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja of op hyvesHeb jij facebook trouwens?
![]()
Ach, facebook en hyves vind ik juist zoiets voor de wat vagere kennissen. Mensen met wie ik in de klas heb gezeten maar nooit mee om ging ofzo. Of collega's waarvan ik weet dat ze er ook werkte, maar verder nooit sprak. Zolang er geen totaal onbekende mensen tussen zitten vind ik het niet erg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar foto's, dus doe eens een linkje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb FB maar geen Hyves en gebruik het nagenoeg nooit
Ik heb op FB alleen mensen die ik ken uit het dagelijkse leven. Geen mensen die ik nooit heb ontmoet ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, facebook en hyves vind ik juist zoiets voor de wat vagere kennissen. Mensen met wie ik in de klas heb gezeten maar nooit mee om ging ofzo. Of collega's waarvan ik weet dat ze er ook werkte, maar verder nooit sprak. Zolang er geen totaal onbekende mensen tussen zitten vind ik het niet erg.
Ja precies, al heb ik ook wel wat "onbekende mensen" maar dat zijn dan fokkers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, facebook en hyves vind ik juist zoiets voor de wat vagere kennissen. Mensen met wie ik in de klas heb gezeten maar nooit mee om ging ofzo. Of collega's waarvan ik weet dat ze er ook werkte, maar verder nooit sprak. Zolang er geen totaal onbekende mensen tussen zitten vind ik het niet erg.
Werkze!quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk heel wat dat je me zelf belt?![]()
Hihihihihiquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Zijn maar weinig mensen die ik zelf bel als het niet per se moet
Nee, want op FB staat veel info en foto's en namen en shit. Komt nog wel een keerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar foto's, dus doe eens een linkje?![]()
![]()
Lekker met knoflooksausquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo even boodschappen doen en mijn OVchip opladen. Vanavond shoarma eten.
Keequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want op FB staat veel info en foto's en namen en shit. Komt nog wel een keer
Ik gooide altijd ook heel veel knoflooksaus erop. Leek wel soepquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel veel knoflooksaus.![]()
Het is maar goed dat ik vanavond niet meer uit wil.
ja echtquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihihi![]()
En nu lekker ruimen![]()
Tot strakjes lieve mensen
Zoals het hoort dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gooide altijd ook heel veel knoflooksaus erop. Leek wel soep
quote:
0wned the highway.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Haalt 'ie het, of haalt 'ie het niet?
Ik heb ze gemaakt hoor, maar ik heb je nummer nietquote:
Ik doe niet aan die dingen. te confronterend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veertig speluitgevers en PR-bureaus.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veertig speluitgevers en PR-bureaus.
Sortedquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaakt hoor, maar ik heb je nummer niet![]()
quote:
De enige reden dat ik een mobiel heb zo ongeveer. Voor mijn normale contacten is een postduif voldoendequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat is bijna mijn hele normale contactenlijst
Net hard meegeblerd met Thunderstruck. Wel kudt dat ik in een kleine file kwam, krijg je van die fronsende mensenquote:
Smakelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus lekker uit eten..right about now![]()
![]()
![]()
Tot later snoetjes
Nee, wat ik krijg een link naar Telfort waar ik een 06 nummer moet ingeven en ik heb geen nummer dat begint met 06quote:
Hmm. Ik kan hem ook mailenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat ik krijg een link naar Telfort waar ik een 06 nummer moet ingeven en ik heb geen nummer dat begint met 06
Zo te zien welquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat komt wel goed![]()
http://www.thepeppermill.nl/
quote:Toffee & Caramel Sweet Dreams
Caramelijs met slagroomsoesjes en toffeesaus
sweet dreams!
Nou, denk er maar even over na, goed, want als ik nu niet ga dan kom ik te laatquote:
hihi.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, denk er maar even over na, goed, want als ik nu niet ga dan kom ik te laat
zal ik die voor jou bestellen?quote:
ach, wat maakt het ook uit, ALS ik maar komquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik die voor jou bestellen?
Ga nou, anders kun je niets meer bestellenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, wat maakt het ook uit, ALS ik maar kom
Oh dearquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, denk er maar even over na, goed, want als ik nu niet ga dan kom ik te laat
ik nou aan de koffiequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:30 schreef Stuart het volgende:
Nog maar een cola gepakt om wakker te blijven
Ooohquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu, je hebt je PM box met me gedeeld zie ik nuNu zou ik al jou PM's kunnen lezen
![]()
quote:
Hahahaquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ga ik nu soepje opwarmen en etenTot later
hij wil zijn leven met je delenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stu, je hebt je PM box met me gedeeld zie ik nuNu zou ik al jou PM's kunnen lezen
![]()
Ja, ik ben niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil zijn leven met je delen
smakelijk en tot later suikertjequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ga ik nu soepje opwarmen en etenTot later
Ehm, ze heet Marijkequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk en tot later suikertje![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij wil zijn leven met je delen
Volgens mij heeft iemand hier zijn leesbril niet opquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk en tot later suikertje![]()
whehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iemand hier zijn leesbril niet op![]()
Ja, heb je nog iets spannends kunnen lezenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]De liefde
![]()
Deel maar hoor, je PMbox
[..]
Volgens mij heeft iemand hier zijn leesbril niet op![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
smakelijk en tot later suikertjemarijke![]()
We zijn je buitengewoon erkentelijkquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 17:03 uur
01. 378 Stuart
02. 269 suikertaartje
03. 097 goldfinger1963
04. 084 Marijkezwolle
05. 076 Symphonic
06. 061 MPG
07. 059 LovelyLady
08. 046 pgrferrari
09. 046 Whiskers2009
10. 045 Pheno