Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
LapoHunt mislukt?quote:
Ik ben met etiketten bezig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
kerstkaarten schrijven sucks
selectief kiezen ook
Zit je nou nog niet in die prius?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
Ik dnek dat ik inderdaad maar ga, er is hier niemand meer en mijn zin is tot het dieptepunt gezakt.
Plus die schouder die na mijn iets te enthousiaste devmania van vanochtend weer is gaan opspelen. Handig
doe als ik en stuur niksquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
kerstkaarten schrijven sucks
selectief kiezen ook
Ik kijk nog even om me heen of ik van iemand wat geld kan lenen om te tankenquote:
Haalt 'ie het, of haalt 'ie het niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
Uhm, kudt. Mijn rijbewijs, tankpas en pinpas liggen nog thuis. Ik hoor net dat ik een uitdaging heb. ZO zuinig mogelijk rijden
Bis later en succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:17 schreef Pheno het volgende:
Iedereen een fijne middag. Ik ga de uitdaging aan. Plebs dat alleen pinpassen bij zich heeft
Sayonara
het is weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
voor mij ook nog 10 minuten en dan weekend!
Hebben ze jou verteld dat die aan de bomen groeien of zo? Stadskindquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat ik vanavond uit eten ga
nee Mijnheer Fles, dat heet kokenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze jou verteld dat die aan de bomen groeien of zo? Stadskind
Vet tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt super super vet verwend door m'n mammie![]()
2 broeken, 2 shirts en een grote fles van een luchtje wat ik al heel lang weer wilde hebben
![]()
Ja hequote:
Heb je een grote Fles gehad?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt super super vet verwend door m'n mammie![]()
2 broeken, 2 shirts en een grote fles van een luchtje wat ik al heel lang weer wilde hebben
![]()
Ja, maar dan niet die fles maar een fles met Hugo Boss Deep redquote:
Ik heb het in mijn rugquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heBen er echt super blij mee, vooral die broeken had ik nodig
![]()
Hoe is het met jou dan meis?
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn rugmaar heb wel veel gedaan vandaag
en verder voel ik me wel oke
Deep Red is lekkerfijn luchtje
Stiekem had je liever Flesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet die fles maar een fles met Hugo Boss Deep redDie vinnik ik zo super lekker, en die was al minstens een half jaar op, maar had steeds geen centjes ervoor
En nu was ie vet in de aanbieding met 50% korting
Ehm, van Fles ga ik niet lekker ruikenquote:
Stuquote:
ja maar ik heb wel gestofzuigd en gedweild en ik ben vanmorgen bij de DA geweest daar hadden ze 40%korting op de l'oreal (dus haarverf gehaald) en toen heb ik kerstkaartjes gehaald en kerstzegels, toen de blokker nog in en en en en ... *hyper*quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerAlleen kut van je rug
Ik had veel willen doen, maar gok dat er weinig van komtBen echt hartstikke moe...
Ja, dat vind ik ookEn mijn pure purple was ook al bijna op,dus nu kan ik weer vooruit
Hier ook okayquote:
Klinkt goed allemaal!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb wel gestofzuigd en gedweild en ik ben vanmorgen bij de DA geweest daar hadden ze 40%korting op de l'oreal (dus haarverf gehaald) en toen heb ik kerstkaartjes gehaald en kerstzegels, toen de blokker nog in en en en en ... *hyper*
En vanavond maak ik weer rijst met kippenragout en ik ga me ongans vreten daar aan
Oh hai Stu![]()
![]()
Hey Pandaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Lekker met een vriendin gewinkeld was weer gezellig.
Goed zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
ja jij had een extra vrije dag he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
gelukkig komen na slechte dagen ook wel weer goeie dagen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal!Ik denk dat ik zo maar eens in huis moest beginnen
![]()
Echt, een vaat jonguh
![]()
En een troep hier... kan meteen merken wanneer ik slechte dagen gehad heb
Ja, je zou me bijna vergeten te zoenen he?quote:
Ja, komt ook goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jij had een extra vrije dag he?![]()
![]()
[..]
gelukkig komen na slechte dagen ook wel weer goeie dagen...heb ik ook hoor
Ik heb een nieuwe winterjas gekochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey PandaNog iets leuks geshopt?
Ja, en dat kunnen we niet hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je zou me bijna vergeten te zoenen he?![]()
Foto's van de jasquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Nice!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Daar sluit ik me bij aanquote:
Ja echt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jij had een extra vrije dag he?![]()
![]()
[..]
noujaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, komt ook goedDankzij lieve mensen zoals jij
En ik ga het weekend lekker rustig aan doen enzo
Goed gescoord pandaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Woohooquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
Weekend![]()
Vanavond sporten en morgen naar de Griek
Nooit Gryos gegeten?? of Tsatsiki??quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
* Stuart heeft nog nooit Grieks gegeten though
Misschien een keer Gyros. Dat vond ik dan nep shoarmaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nooit Gryos gegeten?? of Tsatsiki??
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, van Fles ga ik niet lekker ruiken![]()
[..]
Stu![]()
Hoe is het?
Wel, jezelf en daardoor lief zijnquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
noujaik heb toch niks gedaan?
Het is weekenddus lekker chillen meis
Ga je nog wat doen?
[..]
Goed gescoord panda
Oeh, Grieks etenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
Weekend![]()
Vanavond sporten en morgen naar de Griek
Foto'squote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Paars jurkje of zwart met witte stippen jurkje?
PAARS!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Wat heb je gegeten die dagquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben woensdag uit eten geweest bij de Griek![]()
Ja, sorry, ik had geen zin om op te nemenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PAARS!
En had je gehoord dat ik had gebeld?![]()
zwart met stippenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, Sushi is nummer 1 voor mijquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef STING het volgende:
[..]
Idd
Gevolgd door Italiaans op de 2e plaats
Alhoewel ik thuis dan weer veel meer Italiaans eet
Tskquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik had geen zin om op te nemen![]()
Ik kan de foto hier niet plakken maar hier is wel een linkje.quote:
Heb ik heel vaak last van. Dan neeem ik gewoon niet opquote:
Go for itquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kan de foto hier niet plakken maar hier is wel een linkje.
Als voorgerecht een dolmedakia.quote:
quote:
Ik had het net zo goed niet kunnen vragen want alleen die laatste 2 klinken normaalquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als voorgerecht een dolmedakia.
En als hoofdgerecht Hermesschotel, met gyros, suzuki, souflaki, kalfssnitzel en friet.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had het net zo goed niet kunnen vragen want alleen die laatste 2 klinken normaal
Sushiquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Sushi is nummer 1 voor mij![]()
![]()
En dan Grieks en dan Italiaans![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |