Haalt 'ie het, of haalt 'ie het niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
Uhm, kudt. Mijn rijbewijs, tankpas en pinpas liggen nog thuis. Ik hoor net dat ik een uitdaging heb. ZO zuinig mogelijk rijden
Bis later en succesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:17 schreef Pheno het volgende:
Iedereen een fijne middag. Ik ga de uitdaging aan. Plebs dat alleen pinpassen bij zich heeft
Sayonara
het is weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:21 schreef MaleDuck het volgende:
voor mij ook nog 10 minuten en dan weekend!
Hebben ze jou verteld dat die aan de bomen groeien of zo? Stadskindquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:37 schreef suikertaartje het volgende:
Ik was vergeten dat ik vanavond uit eten ga
nee Mijnheer Fles, dat heet kokenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben ze jou verteld dat die aan de bomen groeien of zo? Stadskind
Vet tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt super super vet verwend door m'n mammie![]()
2 broeken, 2 shirts en een grote fles van een luchtje wat ik al heel lang weer wilde hebben
![]()
Ja hequote:
Heb je een grote Fles gehad?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt super super vet verwend door m'n mammie![]()
2 broeken, 2 shirts en een grote fles van een luchtje wat ik al heel lang weer wilde hebben
![]()
Ja, maar dan niet die fles maar een fles met Hugo Boss Deep redquote:
Ik heb het in mijn rugquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heBen er echt super blij mee, vooral die broeken had ik nodig
![]()
Hoe is het met jou dan meis?
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn rugmaar heb wel veel gedaan vandaag
en verder voel ik me wel oke
Deep Red is lekkerfijn luchtje
Stiekem had je liever Flesquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan niet die fles maar een fles met Hugo Boss Deep redDie vinnik ik zo super lekker, en die was al minstens een half jaar op, maar had steeds geen centjes ervoor
En nu was ie vet in de aanbieding met 50% korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |