Ehm, van Fles ga ik niet lekker ruikenquote:
Stuquote:
ja maar ik heb wel gestofzuigd en gedweild en ik ben vanmorgen bij de DA geweest daar hadden ze 40%korting op de l'oreal (dus haarverf gehaald) en toen heb ik kerstkaartjes gehaald en kerstzegels, toen de blokker nog in en en en en ... *hyper*quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerAlleen kut van je rug
Ik had veel willen doen, maar gok dat er weinig van komtBen echt hartstikke moe...
Ja, dat vind ik ookEn mijn pure purple was ook al bijna op,dus nu kan ik weer vooruit
Hier ook okayquote:
Klinkt goed allemaal!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar ik heb wel gestofzuigd en gedweild en ik ben vanmorgen bij de DA geweest daar hadden ze 40%korting op de l'oreal (dus haarverf gehaald) en toen heb ik kerstkaartjes gehaald en kerstzegels, toen de blokker nog in en en en en ... *hyper*
En vanavond maak ik weer rijst met kippenragout en ik ga me ongans vreten daar aan
Oh hai Stu![]()
![]()
Hey Pandaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
Lekker met een vriendin gewinkeld was weer gezellig.
Goed zoquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
ja jij had een extra vrije dag he?quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
Fokkertjes![]()
gelukkig komen na slechte dagen ook wel weer goeie dagen...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal!Ik denk dat ik zo maar eens in huis moest beginnen
![]()
Echt, een vaat jonguh
![]()
En een troep hier... kan meteen merken wanneer ik slechte dagen gehad heb
Ja, je zou me bijna vergeten te zoenen he?quote:
Ja, komt ook goedquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jij had een extra vrije dag he?![]()
![]()
[..]
gelukkig komen na slechte dagen ook wel weer goeie dagen...heb ik ook hoor
Ik heb een nieuwe winterjas gekochtquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey PandaNog iets leuks geshopt?
Ja, en dat kunnen we niet hebbenquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, je zou me bijna vergeten te zoenen he?![]()
Foto's van de jasquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Nice!!quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Daar sluit ik me bij aanquote:
Ja echt heerlijk hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja jij had een extra vrije dag he?![]()
![]()
[..]
noujaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, komt ook goedDankzij lieve mensen zoals jij
En ik ga het weekend lekker rustig aan doen enzo
Goed gescoord pandaquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mascara
Een mooie lipgloss
en 3 dvds voor 25 euro
Woohooquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:00 schreef STING het volgende:
Weekend![]()
Vanavond sporten en morgen naar de Griek
Nooit Gryos gegeten?? of Tsatsiki??quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo
* Stuart heeft nog nooit Grieks gegeten though
Misschien een keer Gyros. Dat vond ik dan nep shoarmaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Nooit Gryos gegeten?? of Tsatsiki??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |