Ja he?quote:
Jij staat daar heus nog wel in, niet zo piepen marcquote:
Ik sta er niet inquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij staat daar heus nog wel in, niet zo piepen marc
handigquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat wordt wel steeds minder omdat de ik nu geen minder boeiende mensen meer in m'n foon heb staan![]()
ik krijg alleen maar onnuttige smsjesquote:
Dan moet je je nummer even PMenquote:
Het ergste is ook nog als mensen dan een reactie verwachten. Dat is ook zo waardeloos aan e-mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar onnuttige smsjes![]()
Maar soms ook hele hele lieve* LovelyLady kijkt naar Marijke en ST
ja dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of gegratineerde aardappeltjes of lekkere knappere gewokte groenten
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
handig
[..]
ik krijg alleen maar onnuttige smsjes![]()
Maar soms ook hele hele lieve* LovelyLady kijkt naar Marijke en ST
Het is me inmiddels wel duidelijkquote:
Oooh, and then what happensquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je je nummer even PMenDan sta je er wel in
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook wel dat je een SMSje krijgt en je hoopt dat die van persoon X is en dan hij het weer van persoon Y wat je totaal niet kan boeien
Kan ik je boeiende smsjes sturenquote:
Valt allemaal buiten je bundel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je boeiende smsjes sturenEnzo
En moet die then niet met een a?quote:
dan pm je even je telefoonnummer en dan is het probleem opgelostquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is me inmiddels wel duidelijk
Heb je een Brits nummer dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Valt allemaal buiten je bundel hoor
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En moet die then niet met een a?![]()
Ah, dat was het, thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee
Then is met een E als het gaat om tijd zeg maar en met een A als het is zoiets als meer dan bladieblablabla
Kan ik dat gewoon zien op mijn iphonequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik je een mms met jurkjesfoto sturen, stu?
oh dus zo krijg jij dat voor elkaarquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
Zal ik je een mms met jurkjesfoto sturen, stu?
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan pm je even je telefoonnummer en dan is het probleem opgelost
Want van mij wil je wel smsjes hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |