Oeh oeh domedakiaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als voorgerecht een dolmedakia.
En als hoofdgerecht Hermesschotel, met gyros, suzuki, souflaki, kalfssnitzel en friet.
ja lekker een homp malse biefstuk met chmpignos of peperroomsausje ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef Stuart het volgende:
Wat is er mis met een stuk biefstuk
Waarom eten van landen die ons al genoeg geld kosten
Ik ben gek op biefstukquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lekker een homp malse biefstuk met chmpignos of peperroomsausje ofzo
jaaaaaaaaah en daarbij een schaal met knapperige frietjes.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lekker een homp malse biefstuk met chmpignos of peperroomsausje ofzo
Whehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
omg
Sander en zijn vriendje hebben geweren gemaakt van duplo
Sander: ik ben een stormtrooper
Vriendje: Dan ben ik een droid
Sander: We hebben geen kogels meer
Vriendje: dan koop je die toch
of gegratineerde aardappeltjes of lekkere knappere gewokte groentenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
jaaaaaaaaah en daarbij een schaal met knapperige frietjes.
Ik heb die neiging ook wel hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb ik heel vaak last van. Dan neeem ik gewoon niet op
Er zijn zat sushi soorten zonder visquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil Sushi nog wel een keer proberen.. maar als je niet van vis houdt is het niet zo geweldig denk ik
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
omg
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
omg
Heb je ook wel dat je een SMSje krijgt en je hoopt dat die van persoon X is en dan hij het weer van persoon Y wat je totaal niet kan boeienquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb die neiging ook wel hoor
Ja heel vaakquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook wel dat je een SMSje krijgt en je hoopt dat die van persoon X is en dan hij het weer van persoon Y wat je totaal niet kan boeien
Soms wel, maar dat wordt wel steeds minder omdat de ik nu geen minder boeiende mensen meer in m'n foon heb staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je ook wel dat je een SMSje krijgt en je hoopt dat die van persoon X is en dan hij het weer van persoon Y wat je totaal niet kan boeien
Wat heb jij een lieve mammiequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Woah, ik ben echt super super vet verwend door m'n mammie![]()
2 broeken, 2 shirts en een grote fles van een luchtje wat ik al heel lang weer wilde hebben
![]()
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat wordt wel steeds minder omdat de ik nu geen minder boeiende mensen meer in m'n foon heb staan![]()
Ooow, daarom ben ik eruitquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat wordt wel steeds minder omdat de ik nu geen minder boeiende mensen meer in m'n foon heb staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |