quote:
ik 3 ofzoquote:
Ik vind bellen leuk kan uren met vriendinnen aan de lijn hangen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan telefoon gesprekken
meeste dingen die ik geregeld moet hebben via de telefoon laat ik voor me doen
Tegenwoordig met vriendinnen ofzo kan ik wel lang bellen. En met bijvoorbeeld dingen als skype vind ik het ook wel tof. Maar ik zou bijvoorbeeld ook nooit zomaar iemand anders telefoon op nemen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, dat kanIk vind bellen wel leuk eigenlijk
Heb laatst ook zomaar 2 uur met Woestewoerd aan de lijn gehangen
Lachen
Spaar ze allemaalquote:
Het was een fopjequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maak ik me oprecht zorgen en achteraf blijkt dat ook nog terecht, noem je het stalken
![]()
Weet ik veel, ging ik een poos goed met iemand om, of we gingen afspreken, kreeg ik een nummer. Met heel veel wel veel geSMSt, maar bellen nooit.quote:
Oh jawel, lachen juistquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegenwoordig met vriendinnen ofzo kan ik wel lang bellen. En met bijvoorbeeld dingen als skype vind ik het ook wel tof. Maar ik zou bijvoorbeeld ook nooit zomaar iemand anders telefoon op nemen.
dat is anders ik heb een vriendin van me als die belt dan zit ik kalm 3 uur aan de lijn met haarquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind bellen leuk kan uren met vriendinnen aan de lijn hangen.
Weet ik toch ook wel snoetquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het was een fopje![]()
En ik vond het heel lief![]()
Dat doen sommige mensen ook op Facebook. Die hebben dan 900 'vriendjes' ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spaar ze allemaalDan ben je een eckten baas ofzo
Ja of op hyvesquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen sommige mensen ook op Facebook. Die hebben dan 900 'vriendjes' ofzo
Ik heb in mijn bedrijf veel contact met klanten. Dus ik moet wel opnemen maar dat vind ik ook helemaal niet eng of erg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is anders ik heb een vriendin van me als die belt dan zit ik kalm 3 uur aan de lijn met haar
Ik SMS eigenlijk nooit en bel ook maar weinig. Ik email wel veel met mijn phonequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind serieus bellen echt verschrikkelijk
Ik heb dan ook niet voor niets een smsbundel van 1000 smsjes in de maand
Lekkerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zwoegen in de keukenen mijn kippenragoutje bereiden
Succes dan maar LLquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zwoegen in de keukenen mijn kippenragoutje bereiden
Opnemen niet, zelf bellen welquote:
Ahaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet ik veel, ging ik een poos goed met iemand om, of we gingen afspreken, kreeg ik een nummer. Met heel veel wel veel geSMSt, maar bellen nooit.
Dan is het dus eigenlijk heel wat dat je me zelf belt?quote:
Ja, ik heb FB maar geen Hyves en gebruik het nagenoeg nooitquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja of op hyvesHeb jij facebook trouwens?
![]()
Ach, facebook en hyves vind ik juist zoiets voor de wat vagere kennissen. Mensen met wie ik in de klas heb gezeten maar nooit mee om ging ofzo. Of collega's waarvan ik weet dat ze er ook werkte, maar verder nooit sprak. Zolang er geen totaal onbekende mensen tussen zitten vind ik het niet erg.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar foto's, dus doe eens een linkje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb FB maar geen Hyves en gebruik het nagenoeg nooit
Ik heb op FB alleen mensen die ik ken uit het dagelijkse leven. Geen mensen die ik nooit heb ontmoet ofzoquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, facebook en hyves vind ik juist zoiets voor de wat vagere kennissen. Mensen met wie ik in de klas heb gezeten maar nooit mee om ging ofzo. Of collega's waarvan ik weet dat ze er ook werkte, maar verder nooit sprak. Zolang er geen totaal onbekende mensen tussen zitten vind ik het niet erg.
Ja precies, al heb ik ook wel wat "onbekende mensen" maar dat zijn dan fokkers bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, facebook en hyves vind ik juist zoiets voor de wat vagere kennissen. Mensen met wie ik in de klas heb gezeten maar nooit mee om ging ofzo. Of collega's waarvan ik weet dat ze er ook werkte, maar verder nooit sprak. Zolang er geen totaal onbekende mensen tussen zitten vind ik het niet erg.
Werkze!quote:
Jaquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is het dus eigenlijk heel wat dat je me zelf belt?![]()
Hihihihihiquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja.
Zijn maar weinig mensen die ik zelf bel als het niet per se moet
Nee, want op FB staat veel info en foto's en namen en shit. Komt nog wel een keerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar foto's, dus doe eens een linkje?![]()
![]()
Lekker met knoflooksausquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zo even boodschappen doen en mijn OVchip opladen. Vanavond shoarma eten.
Keequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, want op FB staat veel info en foto's en namen en shit. Komt nog wel een keer
Ik gooide altijd ook heel veel knoflooksaus erop. Leek wel soepquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel veel knoflooksaus.![]()
Het is maar goed dat ik vanavond niet meer uit wil.
ja echtquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihihihi![]()
En nu lekker ruimen![]()
Tot strakjes lieve mensen
Zoals het hoort dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik gooide altijd ook heel veel knoflooksaus erop. Leek wel soep
quote:
0wned the highway.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Haalt 'ie het, of haalt 'ie het niet?
Ik heb ze gemaakt hoor, maar ik heb je nummer nietquote:
Ik doe niet aan die dingen. te confronterend.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |