Nou kom maar op met dat Britse nummer van jequote:
Moet wel GEHEIM blijven want anders krijg ik stalkersquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou kom maar op met dat Britse nummer van je![]()
Marijke doe je even doorsturen ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet wel GEHEIM blijven want anders krijg ik stalkers
Aan wie zou ik het moeten geven dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet wel GEHEIM blijven want anders krijg ik stalkers
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou kom maar op met dat Britse nummer van je![]()
Jij mag het wel en Lady en taartje ook welquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aan wie zou ik het moeten geven dan?![]()
Ik geef toch niet zomaar andermans nummers weg....
ohja das ook handigquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb nummers erin staan dat als die bellen ik weet dat ik dan niet moet opnemen
Ja, ik neem ook bijna nooit op als er geen nummer zichtbaar isquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb nummers erin staan dat als die bellen ik weet dat ik dan niet moet opnemen
dat zijn vaak van die verkoop -lui die je iets willen aansmerenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik neem ook bijna nooit op als er geen nummer zichtbaar is
Of gewoon stalkersquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn vaak van die verkoop -lui die je iets willen aansmeren
Deurwaarders. In Hoorn is Snijder actief geloof ikquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zijn vaak van die verkoop -lui die je iets willen aansmeren
of deurwaarders
Geef je je nummer zelf aan Lady en taatje?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij mag het wel en Lady en taartje ook wel
Ik neem sowieso zelden telefoons op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik neem ook bijna nooit op als er geen nummer zichtbaar is
Neequote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geef je je nummer zelf aan Lady en taatje?
Jaquote:
Ja, niet opnemen is coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem sowieso zelden telefoons op.Op mijn werk liep ik er ook altijd heel subtiel omheen terwijl die gewoon overging.
Kneuzen deurwaarders danquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En deurwaarders heb ik nu gelukkig geen last meer vanDie stomme oud bewoners van mijn huis hadden er echt een zooitje van gemaakt, heeft wel 2 jaar geduurd voordat al hun schuldeisers snapten dat ze hier niet meer woonden
Soms verrekte onhandig als je de telefoon wel moet beantwoordenquote:
Nou, omdat ik dan wanhopig overkomquote:
bij mij op werk als ik op kantoor zat en de telefoon ging dan liep ik gewoon heel snel wegquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem sowieso zelden telefoons op.Op mijn werk liep ik er ook altijd heel subtiel omheen terwijl die gewoon overging.
Snijder?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deurwaarders. In Hoorn is Snijder actief geloof ik
van een anders is al niet leuk, laat staan van jezelfquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
En deurwaarders heb ik nu gelukkig geen last meer vanDie stomme oud bewoners van mijn huis hadden er echt een zooitje van gemaakt, heeft wel 2 jaar geduurd voordat al hun schuldeisers snapten dat ze hier niet meer woonden
Dan bellen ze nog wel een paar keer terug of sturen ze maar een mailquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Soms verrekte onhandig als je de telefoon wel moet beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |