Veertig speluitgevers en PR-bureaus.quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veertig speluitgevers en PR-bureaus.
Sortedquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ze gemaakt hoor, maar ik heb je nummer niet![]()
quote:
De enige reden dat ik een mobiel heb zo ongeveer. Voor mijn normale contacten is een postduif voldoendequote:Op vrijdag 10 december 2010 17:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat is bijna mijn hele normale contactenlijst
Net hard meegeblerd met Thunderstruck. Wel kudt dat ik in een kleine file kwam, krijg je van die fronsende mensenquote:
Smakelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
Maar ik ga dus lekker uit eten..right about now![]()
![]()
![]()
Tot later snoetjes
Nee, wat ik krijg een link naar Telfort waar ik een 06 nummer moet ingeven en ik heb geen nummer dat begint met 06quote:
Hmm. Ik kan hem ook mailenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, wat ik krijg een link naar Telfort waar ik een 06 nummer moet ingeven en ik heb geen nummer dat begint met 06
Zo te zien welquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, dat komt wel goed![]()
http://www.thepeppermill.nl/
quote:Toffee & Caramel Sweet Dreams
Caramelijs met slagroomsoesjes en toffeesaus
sweet dreams!
Nou, denk er maar even over na, goed, want als ik nu niet ga dan kom ik te laatquote:
hihi.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, denk er maar even over na, goed, want als ik nu niet ga dan kom ik te laat
zal ik die voor jou bestellen?quote:
ach, wat maakt het ook uit, ALS ik maar komquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik die voor jou bestellen?
Ga nou, anders kun je niets meer bestellenquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach, wat maakt het ook uit, ALS ik maar kom
Oh dearquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, denk er maar even over na, goed, want als ik nu niet ga dan kom ik te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |