quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Was ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
was jij niet gelukkig getrouwd?
Say what?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Was ja.
ben gescheiden afgelopen zomer
Rook je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:13 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem voelt zich ineens populairterug naar wit Nederland
jaja, uit geel China
![]()
quote:
Ahh, dat is ranzigquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Al die spleet ogen wel. En ze rochelen. En ze dringen voor. En ze zijn klein. ()
Met de lucht hier doe ik het ook...quote:
Well, ik wist het niet. Maar thanxquote:Op vrijdag 10 december 2010 12:39 schreef Xtreem het volgende:
Oh, en Tjab, je bent een held. Voor het geval je het nog niet wist.
Jep, voor hetzelfde geld als wat ik er voor betaald heb....quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:56 schreef Tjabbo het volgende:
he master bruce heb je die ralle opel nou wel verkocht dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Die haal ik er wel vanaf als je hier bentquote:
Geen idee wat dat betekent, maar:quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die haal ik er wel vanaf als je hier bent
*zoemer*quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij wil geen seks meer. als je er bent wil hij alleen nog maar sek.
Bitch please...quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef Tjabbo het volgende:
Ziet er beter uit dan je laatste opel [ afbeelding ]
Met een C zekerquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hij wil geen seks meer. als je er bent wil hij alleen nog maar sek.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:37 schreef Anne het volgende:
Ik kan hem niet checken hier.
Dus ik ga nu maar eens heel snel naar huis, zodat ik dat filmpje zsm kan checken. Kan niet wachten.
voor 40000 euro stylen verneuken en voor 12000 te koop zetten?quote:
Been there, done that. Heb spijt dat ik nu weer in NL ben maar ik had geen andere keus. Mijn tip: denk er nog eens heeeeeel goed over na wat je met je toekomst wilt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Dinnetje, tsja, die is heel blij voor me dat ik hier zo blij ben, maar ze is nog nooit in Azie geweest, dus die is minder blij dat ik nog niet zo nodig terug hoef naar Europa.... Ach ja, kans dat ik hier kan blijven is niet zo groot, dus het is ook nog niet zo'n groot probleem
Half 8 geweest. Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. Ik ga weekend houden
Sja, Sleutelbloem he......... soort van Liekendiekquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
voor 40000 euro stylen verneuken en voor 12000 te koop zetten?
What's new ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet eens uitzoeken welke motoren direct in de Jeep passen. Voor Nederland is die 3.8 best ondermaats. Hoog verbruik en weinig vermogen. Wist ik van tevoren maar toch even de mogelijkheden bekijken...
Probleem: Zo veel lol heb je er niet aan want hij trekt voor geen meter. Hij klinkt wel alsof hij een lekke uitlaat heeft, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
What's new ??![]()
Een dikkere motor wordt niet zuiniger, maar je hebt wel meer lol van je benzeen
t is alweer morgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi.
Dit is mijn post van vandaag.
Doei.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi.
Dit is mijn post van vandaag.
Doei.
Die zit er nog netjes uit en het stuur aan de goede kant.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef ook_gek het volgende:
http://link.marktplaats.nl/402826840
jah ben verliefd!
Hoe zit dat bij die auto's met de aandrijflijn? Bij Subaru wil de versnellingsbak toch nog al eens de geest geven door al het geweld?quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die zit er nog netjes uit en het stuur aan de goede kant.
Ik rijd al als een ouwe zak en opzich valt het verbruik mee: 1:8 ongeveer. Maar het feit dat je voor die 1:8 moeite moet doen en er nog niet en beetje vermogen voor terugkrijgt is vervelend. In de US reed ik altijd 1:5 met het gaspedaal tegen de vloer constantquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon je rijgedrag een beetje aanpassen, zeker als je veel stadsverkeer rijdt gaat het verbruik relatief snel oplopen, ook al rijd je als een ouwe tang; het ding is zwaar en om dat in beweging te zetten is gewoon energie nodig, en de 4X4 helpt ook niet mee denk ik..
Wat slurpt hij nu ??
1,62 ofzo lang de snelweg op dit moment euro 95?quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik rijd al als een ouwe zak en opzich valt het verbruik mee: 1:8 ongeveer. Maar het feit dat je voor die 1:8 moeite moet doen en er nog niet en beetje vermogen voor terugkrijgt is vervelend. In de US reed ik altijd 1:5 met het gaspedaal tegen de vloer constant
Kun je ook zien wat het in Duitsland is? Dan weet ik waar ik dadelijk moet tankenquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
de tering ik zie het ja, wat is dat voor fucking onzin
http://www.clever-tanken.de/statistik2.asp Duitslandquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je ook zien wat het in Duitsland is? Dan weet ik waar ik dadelijk moet tanken. En dan 98..
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 10-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 030 Anne
02. 014 Tjabbo
03. 009 BroesWillems
04. 008 Duvel
05. 008 Xtreem
06. 008 Sounddragon
07. 006 ook_gek
08. 005 2cv
09. 004 Barcaconia
10. 002 Alfisti
11. 002 Alexxxxx
12. 001 BaraCuda
13. 001 lipje
14. 001 densmee
15. 001 Dangel
16. 001 djbosanac
Reeks-statistieken!
dan wordt de reactie:quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef BaraCuda het volgende:
Wat vinden jullie mooier?
3 deurs
[ afbeelding ]
5 deurs
[ afbeelding ]
Vind de 5 deurs veel mooier eigenlijk.
En niet aankomen met Opel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:01 schreef lipje het volgende:
Stel je jezelf dan ook iedere keer weer voor, zo van "Hai ik ben Anne"
Mijn vriendin heeft een 5-deurs corsa, ouder type. Ik vind de 3-deurs mooier, maar de 5-deurs is veel makkelijker.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef BaraCuda het volgende:
Wat vinden jullie mooier?
3 deurs
[ afbeelding ]
5 deurs
[ afbeelding ]
Vind de 5 deurs veel mooier eigenlijk.
En niet aankomen met Opel![]()
Maar raad je iemand zonder vriending met alleen een paar dozijn honden een 3 of een 5 deurs aan ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft een 5-deurs corsa, ouder type. Ik vind de 3-deurs mooier, maar de 5-deurs is veel makkelijker.
Voor ik naar Frankfurt ging was het 1.45 bij de onbemande shell in Leeuwarden, in Frankfurt zelf 1.42 en een week later betaalde ik 1.56/l in Leeuwarden... geen idee waarom dat zo snel omhoog geschoten is. Ik hoorde gisteren of eergisteren echter dat de olieprijs weer verder omhoog gaat, dus verwacht maar hogere prijzen de komende wekenquote:
gestegen olievraag door oa het slechte weer en een toenemende vraag in de economiequote:Op zaterdag 11 december 2010 10:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor ik naar Frankfurt ging was het 1.45 bij de onbemande shell in Leeuwarden, in Frankfurt zelf 1.42 en een week later betaalde ik 1.56/l in Leeuwarden... geen idee waarom dat zo snel omhoog geschoten is. Ik hoorde gisteren of eergisteren echter dat de olieprijs weer verder omhoog gaat, dus verwacht maar hogere prijzen de komende weken
Je hebt geluk dat je in de grensstreek woont
For real.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef BaraCuda het volgende:
Wat vinden jullie mooier?
3 deurs
[ afbeelding ]
5 deurs
[ afbeelding ]
Vind de 5 deurs veel mooier eigenlijk.
En niet aankomen met Opel![]()
Van de wegenbelasting die ik betaal bij de golf kan ik elke maand m'n diesel betalen bij zo'n belastingvrij hokquote:
mitoquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:45 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoek een fatsoenlijke 2e hands uit en ga jezelf niet zitten verlekkeren op nieuwe auto's waar je de hoofdprijs voor betaalt. Ook nieuwe auto's kunnen stuk en hebben onderhoud nodig
Ik ga zometeen proefrijden in deze:
[ afbeelding ]
Met een kameraad van me, die heeft een nieuwe goedkope leaseslet nodig
Nog wel jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Van de wegenbelasting die ik betaal bij de golf kan ik elke maand m'n diesel betalen bij zo'n belastingvrij hok
Klopt, maar is toch 2 jaar 100 euro besparen. Tikt best door.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:23 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nog wel ja* Alfisti gokt er op dat het na 2013 weer gewoon betalen is
Dat dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met die regering weet je het maar nooit
Inderdaad leuk ding, vanaf wanneer is die te krijgen? Of lees ik daar overheenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind de Fabia mooier, en de greenline motor is straks ook in de hatchback te koop
T5 snelheid hoeft ook absoluut niet, maar 75pk... de Corsa heeft 95pk dat is ietsje meer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Geen idee, heb zelf meer interesse in de station versie, die nu al te koop isCollega van me heeft hem, en zegt dat het met de traagheid enorm meevalt, maar goed, die is geen Volvo T5 gewend.
Alleen 5000 euro duurderquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die heeft weer een andere collega van me... zelfde motor als de fabia...
plaatje kapot?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:05 schreef Anne het volgende:
Dat bakkie waar je pasjes in kunt doen, heeft ook een ander doel:
[ afbeelding ]
Past precies!
Alleen dan een stuk beter qua uiterlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
... zelfde motor als de fabia...
quote:
Zowel in Chrome als in FF werkt die nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:19 schreef Anne het volgende:
Bij mij doet ie het zelfs na CTRL+f5 nog..
Neuh, beide lelijk. Maar de Fabia heeft wel wat!quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Alleen dan een stuk beter qua uiterlijk
www.hansanders.nlquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zowel in Chrome als in FF werkt die nietvaag.
Hij paste nog net in zijn budget als distinctive, hij rijdt nu in een fiat punthoofd rondquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:13 schreef lipje het volgende:
[..]
mito.. is die zo goedkoop in de lease dan?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:21 schreef BaraCuda het volgende:
hij werk gewoon hoor![]()
Blijft het in een bocht ook liggen?
Dat dus, is alleen handig voor bij een bedrijfsslet voor de tankpas ed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:41 schreef Paladijn het volgende:
Maar de hamvraag blijft, wat moet je met een bakje waar je pasjes in kunt stoppen in je auto? Daar is je beurs voor
Mja, ze hadden er beter een bekerhouder van kunnen maken. Die mis ik namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:41 schreef Paladijn het volgende:
Maar de hamvraag blijft, wat moet je met een bakje waar je pasjes in kunt stoppen in je auto? Daar is je beurs voor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:04 schreef BaraCuda het volgende:
Welke lul maakt er in godsnaam een subwoofer die je met 2 man moet verhuizen![]()
Oh wacht....
De sub wel ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hebt je eigen audio gemaakt?
Damnquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De sub wel ja.
Daar kun je niet zoveel aan verneuken als je de speaker weet die je erin zet.
Beetje berekenen en alles komt goed![]()
[ afbeelding ]
Dat kreng duskilo of 50 ongeveer
Nee, heb hem vrij ver terug gezet qua volume.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Damnding is ook wel een beetje aanwezig
Nooit klachten gehad van je buren?
Dat kost me m'n black piano finish lak johquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:22 schreef Alexxxxx het volgende:
koop/huur/leen een steekwagen, aap!
Ja ik normaal ook, maar bij mij op het werk is echt niet meer te rijden en de A12 is ook 1 spiegel. Dus als ik kan kiezen pak ik toch echt een iets veiligere auto dan de MX5quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:33 schreef Paladijn het volgende:
ah, valt mee, dacht al even dat je'm weggedaan had... ik reed gewoon rond met de MX in de sneeuw overigens... alleen als een bejaarde bij rotondes en op/afrittenKameraad die hier vanmiddag was rijdt zijn mx5 nog prive in de sneeuw, maar dan wel met winterbanden.
En
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Paladijn het volgende:
@ omschrijving: http://link.marktplaats.nl/401892417
er zit natuurlijk ook nog altijd een nummer ingeslagen dus voor omkatters ook wel interessant misschienquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zou me niks verbazen dat een pool zo'n ding op weet te knappen
De linker koplamp is nog heel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Paladijn het volgende:
@ omschrijving: http://link.marktplaats.nl/401892417
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:05 schreef densmee het volgende:
[..]
er zit natuurlijk ook nog altijd een nummer ingeslagen dus voor omkatters ook wel interessant misschien
is die al eens verkocht?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
voor mijn platgereden visa was iig een grotere markt dan voor de 111, zelfs toen de het nog perfect deed
Ik weet nog een plek waar je zo 1000 euro kunt oprapen. Ja, ik laat het je voor 300 euro weten want zelf heb ik geen zin om er naartoe te rijden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Je zou er flink winst op kunnen maken anders, ding bulkt van de onderdelen die zo goed als nieuw en soms zelfs helemaal nieuw zijn, heb alleen zelf geen zin en kennis om hem te demonteren. Je mag hem voor 300 euro komen halen.
Ik heb geen plek om onderdelen op te slaan en geen tijd/zin/verstand/plek om te sleutelen, wil gewoon ruimte op de oprit voor een andere auto er bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik weet nog een plek waar je zo 1000 euro kunt oprapen. Ja, ik laat het je voor 300 euro weten want zelf heb ik geen zin om er naartoe te rijden.
Linksom is los. Bij slopen hoef je verder niets te weten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen plek om onderdelen op te slaan en geen tijd/zin/verstand/plek om te sleutelen, wil gewoon ruimte op de oprit voor een andere auto er bij
WRQXGLR!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Tenzij je liever de coupe versie hebt
[ afbeelding ]
gevonden!quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar is ook alweer dat topic waar je avatars op maat kunt laten maken?
Optimismequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:47 schreef Paladijn het volgende:
@ omschrijving: http://link.marktplaats.nl/401892417
quote:
Da's een geintje zeker ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaterdag naar de oude hoofdstad van Fryslân (Utrecht), verse garderobe scoren
Nopequote:
OK dan; blijkbaar heb ik niet helemaal goed opgelet bij geschiedenisles vroegerquote:Op zondag 12 december 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NopeDe belangrijkset Friese koning, Redbad, had daar zijn residentie. Ook de reden dat het Nederlandse bisdom in Utrrecht gevestigd is. Dat was ook de tijd dat Nederland gekerstend werd, en Utrecht was de belangrijkset stad in de nedergermaanse wereld, omdat het de ghoofdstad van Fryslân was
Keulen was toen wat Appelscha nu is: de plaats die het meest in het zuidoosten van Friesland ligt
90% van Nederland hoorde er bij, een stuk België, een stuk Duitsland en Jutland
Het enige wat ze in de randstad over de Fryske geschiedenis vertellen is dat we Bonifacius vermoord hebben. En dat is neit eens waar. Die man heeft het celibaat ingevoerd, wat op zich al geneog reden is om hem te vermoorden, kijk wat er van is gekomen qua kindermisbruik.. Maar goed, die man was naar regio Dokkum geweest, probeerde mensen te bekeren, lukte niet, ging weer verder. Was hoge bobo in Rome geworden, en wilde heilig verklaard worden. Nu mag dat pas na een spectaculaire dood, dus die moest even in scene gezet worden. Hij wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het kappen van een heilige eik. Hij is hier doelbewust naar toe gekomen om die eik te kappen, en is na een eerlijk proces veroordeeld tot de doodstraf, precies zoals hij wilde. DIt alles speelde zich overigens eerder richting Anjum af dan bij Dokkum.quote:Op zondag 12 december 2010 00:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK dan; blijkbaar heb ik niet helemaal goed opgelet bij geschiedenisles vroeger
hmm, je vergeet dat hij ook vooral in de winter aankwam daar en dat hij niet/nauwelijks aanvoer had van eten en geld. Waardoor zijn manschappen ondervoed en een slechte moraal hadden.quote:Op zondag 12 december 2010 02:02 schreef Alexxxxx het volgende:
De geschiedenis van je eigen regio is dan ook veel interessanter dan weten wie er meedeeden aan de korea oorlog in 1954, of waarom napoleon bij sint petersburg verloor. Of nou ja, stiekem is dat laatste wel weer interessant. Die slag verloor hij door zijn aambeien. Hij kon niet zitten. Normaal had hij overzicht over het slagveld zittend op zijn paard. nu moest hij staan, en het was maar een klein menneke natuurlijk.
Bedtijd!
Ik heb zo'n vermoeden dat Anne ook zo'n ding wilquote:
Commentaar vanaf de bank (met brilletjequote:Op zondag 12 december 2010 10:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Anne ook zo'n ding wil
Ik wist het gewoonquote:Op zondag 12 december 2010 10:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Commentaar vanaf de bank (met brilletje); "ik vind hem wel leuk"
![]()
Zonde, ik kon die Friezen juist wel waarderen om hun doortastendheid. Weer een mythe doorgeprikt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige wat ze in de randstad over de Fryske geschiedenis vertellen is dat we Bonifacius vermoord hebben. En dat is neit eens waar. Die man heeft het celibaat ingevoerd, wat op zich al geneog reden is om hem te vermoorden, kijk wat er van is gekomen qua kindermisbruik.. Maar goed, die man was naar regio Dokkum geweest, probeerde mensen te bekeren, lukte niet, ging weer verder. Was hoge bobo in Rome geworden, en wilde heilig verklaard worden. Nu mag dat pas na een spectaculaire dood, dus die moest even in scene gezet worden. Hij wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het kappen van een heilige eik. Hij is hier doelbewust naar toe gekomen om die eik te kappen, en is na een eerlijk proces veroordeeld tot de doodstraf, precies zoals hij wilde. DIt alles speelde zich overigens eerder richting Anjum af dan bij Dokkum.
Die kerel ook die op dat ding zitquote:
Welke?quote:Op zondag 12 december 2010 11:02 schreef Barcaconia het volgende:
Alex, eikel, nu ben ik dat kutspelletje van je facebook aan het spelen
Jeuh. Eerste poging was 180.000, nu moet ik jou nog verbeterenquote:
verslavend he?quote:Op zondag 12 december 2010 12:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh. Eerste poging was 180.000, nu moet ik jou nog verbeterenDe pogingen daarna probeerde ik de hogere levels te halen maar dan ga je telkens af door die hoerige ?-blokjes
Ja, maar als er 10 tegen elkaar staan wordt het gouw onoverzichtelijk. Als er dan tegelijk een hoop sterretjes en bommetjes vallen en dan ook je balletje nog daartussen kun je niets meerquote:Op zondag 12 december 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verslavend he?en die ?-blokjes moet je juist van profiteren!
dit jaar komt ie er met de belastingvrije 1.3 JTDm met 85 pkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij paste nog net in zijn budget als distinctive, hij rijdt nu in een fiat punthoofd rond
Mooie auto verder, voor het geld goed afgewerkt. Motortje is redelijk, sturen was prima...alleen je wilt waarschijnlijk continu in de D (sport) mode rijdenHij was er iig dermate positief over dat de Mito het hoogstwaarschijnlijk wel wordt.
Respectvolquote:Op zondag 12 december 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn ouders over de zeik geholpen door op hun feestje (waar ik toch al geen zin in had) flink te verslapen (2u)
Had dan gewoon gezegd dat je er geen zin in hebt, net zo eerlijk toch?quote:Op zondag 12 december 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn ouders over de zeik geholpen door op hun feestje (waar ik toch al geen zin in had) flink te verslapen (2u)
Jajaja, en nog proberen goed te lullen ookquote:Op zondag 12 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
verslapen kon ik niks aan doen, had toch echt mn wekkers gezet. T feit dat ik met 2 graden koorts toch kom, compenseerd t wel vind ik
En nu hopen dat mijn rollade een beetje ok wordtquote:
Gefeliquote:
Ah, het moet een diesel worden dusquote:Op zondag 12 december 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop dat er in zeer korte tijd iemand zijn Wrangler diesel volledig total-loss rijdt waarbij de motor geen schade heeft.
Jep. die metallic blauwe.quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Die van die MP link die hier pas stond ??
Moet niet, heeft wel de voorkeur op dit momentquote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, het moet een diesel worden dus
Naaisquote:
Is een G3 installatie geen optie ? of kan dat niet ?quote:Op zondag 12 december 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet niet, heeft wel de voorkeur op dit moment
Kan opzich wel, maar ik kan niet echt een fatsoenlijk formaat gastank kwijt onder de auto en de belasting op gas is in belgië best hoog, waardoor het omslagpunt dichtbij diesel ligt. Een inbouw is misschien wat goedkoper dan een dieselinbouw, maar het scheelt niet zo veel. Als ik dus mijn jaarkilometers nog wat ga verhogen is LPG al gouw duurder dan diesel.quote:Op zondag 12 december 2010 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais
[..]
Is een G3 installatie geen optie ? of kan dat niet ?
En hoe laag lag de snelheid?quote:Op zondag 12 december 2010 19:09 schreef Anne het volgende:
Zo, de Cupra even op zijn staart getrapt. Dan weet ik weer waarom ik hem heb.
Onbetrouwbare beesten vind ik hetquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben gisteravond mijn katten gevoerd, maar daarbij heeft de kleine mijn vader aangevallen. Dus je had gelijk SD, hij moet niks meer van mannen hebben.
Hij wil alleen mijquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben gisteravond mijn katten gevoerd, maar daarbij heeft de kleine mijn vader aangevallen. Dus je had gelijk SD, hij moet niks meer van mannen hebben.
waarom is dit filmpje zo bijzonder, ik ben het al op verschillende fora tegengekomen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
Plons
SD, waar was je nou allemaal mee bezig
Ga je lachen, maar dit loopt erg goed af.. als je goed observeert zie je dat degene met de porto die de hijs begeleidt, de scheuring ziet, de hijs hing in eerste instantie al bijna op zijn plek, dit is een balk van een tonnetje of 25 - 30 schat ik, maar ineens komt ie terug en wordt hij rapido (erg snel voor een hijs van dit formaat) op de grond gezet, nét voordat de kraan erin gaat, de machinist zwenkt de kraan perfect met de ballast de goede kant op om niet onderop te eindigen, op zich volgens het boekje allemaal, wel zonde, mooie machinequote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
Plons
SD, waar was je nou allemaal mee bezig
Omdat ik niet op bouwmachineforum kom en wel op biertijd.comquote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom is dit filmpje zo bijzonder, ik ben het al op verschillende fora tegengekomen.
als je op bouwmachineforum kijkt staan er elke dag wel 10 filmpjes met kranen die omvallen of in het water sodemieteren
Zijn er geen regels dat je niet zo dicht langs een afgrond/rand mag staan ofzo?quote:Op zondag 12 december 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je lachen, maar dit loopt erg goed af.. als je goed observeert zie je dat degene met de porto die de hijs begeleidt, de scheuring ziet, de hijs hing in eerste instantie al bijna op zijn plek, dit is een balk van een tonnetje of 25 - 30 schat ik, maar ineens komt ie terug en wordt hij rapido (erg snel voor een hijs van dit formaat) op de grond gezet, nét voordat de kraan erin gaat, de machinist zwenkt de kraan perfect met de ballast de goede kant op om niet onderop te eindigen, op zich volgens het boekje allemaal, wel zonde, mooie machine
Jep, je moet anderhalve keer de diepte van een talud af blijven, in zijn geval was een meter of 10 geen overbodige luxe geweest denk ik; hij staat erg dicht op de rand, hij staat zo te zien op een talud van reepak of gebroken puin wat speciaal hiervoor is neergegooid, of wat later de oprit van de brug moet worden.. wel op veel schotten, maar blijkbaar niet genoeg..quote:Op zondag 12 december 2010 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn er geen regels dat je niet zo dicht langs een afgrond/rand mag staan ofzo?
Tssquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onbetrouwbare beesten vind ik het![]()
Kijken altijd zo onbetrouwbaar uit hun gezicht
Fijn ik maak alvast een grondanker in de tuinquote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Tss. Hij was wel zo netjes om mijn vader te waarschuwen middels wat geblaas.
Maar goed, hij vindt mij ook niet lief meer. Hij zit met zijn rug naar mij toe, heeft nog geen miauw gezegd en zit chagrijnig uit zijn ogen te kijken.
Moeten ze de volgende keer tóch mee SD.
Tsssh, mogen ze niet eens binnen?quote:Op zondag 12 december 2010 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fijn ik maak alvast een grondanker in de tuin
Doesj wel natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Doesj wel natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En Minos dan?
. Die is juist lief, die doet bijna nooit iets stout.
Maar goed, die is denk ik wel blij met al die vogeltjes.
Die vangt ie toch niet met dat logge lijf; die zijn ékte katten gewendquote:Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef Anne het volgende:
[..]! En Minos dan?
. Die is juist lief, die doet bijna nooit iets stout.
Maar goed, die is denk ik wel blij met al die vogeltjes.
Ik wil ook niet dat ie ze vangtquote:Op zondag 12 december 2010 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die vangt ie toch niet met dat logge lijf; die zijn ékte katten gewend
Ze zijn inderdaad al bezig met het wegleggen van die balk als ze 'm toch niet houden. Wie zou hebben verzonnen dat ze die kraan daar wel op die afgrond kunnen stempelen? Wordt daar sowieso wel naar gekeken?quote:Op zondag 12 december 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je lachen, maar dit loopt erg goed af.. als je goed observeert zie je dat degene met de porto die de hijs begeleidt, de scheuring ziet, de hijs hing in eerste instantie al bijna op zijn plek, dit is een balk van een tonnetje of 25 - 30 schat ik, maar ineens komt ie terug en wordt hij rapido (erg snel voor een hijs van dit formaat) op de grond gezet, nét voordat de kraan erin gaat, de machinist zwenkt de kraan perfect met de ballast de goede kant op om niet onderop te eindigen, op zich volgens het boekje allemaal, wel zonde, mooie machine
maak je eend eerst eens afquote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef 2cv het volgende:
Goedendag. Ik overweeg een 1,9 liter turbodieselblok rte kopen, de turbo er af te schroeven, een compressor er voor in de plaatst te zetten en dat hele spulletje vervolgens in mijn BX te lepelen.
Goedendag. Ik overweeg om u aan te melden bij het RIAGG.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef 2cv het volgende:
Goedendag. Ik overweeg een 1,9 liter turbodieselblok rte kopen, de turbo er af te schroeven, een compressor er voor in de plaatst te zetten en dat hele spulletje vervolgens in mijn BX te lepelen.
Ja, maar als mijn Eend af is, is dat weer zo zinloos.quote:
... omdat ... ?quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goedendag. Ik overweeg om u aan te melden bij het RIAGG.
je geld , tijd en energie in een bodemloze put gooit voor al het geld wat je uit hebt gegeven aan je BXen en eend de afgelopen 5 jaar had je twee in museumstaat verlerende A-types voor kunnen kopen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, maar als mijn Eend af is, is dat weer zo zinloos.
[..]
... omdat ... ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Precies !quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je geld , tijd en energie in een bodemloze put gooit voor al het geld wat je uit hebt gegeven aan je BXen en eend de afgelopen 5 jaar had je twee in museumstaat verlerende A-types voor kunnen kopen.
(en ik had een spiksplinternieuwe dacia duster kunnen kopen met het geld van mijn autos ja)
In retrospect gezien had ik nu liever een werkende Visa, de Niva die ik nu heb, en een Fabia diesel van een jaar of 10 oud gehad. Had ook gekund van het geld wat ik aan autos weg heb gegooidquote:
Ook. Maar ik heb een BX met turbodiesel 'geproefd' en wil meerquote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In retrospect gezien had ik nu liever een werkende Visa, de Niva die ik nu heb, en een Fabia diesel van een jaar of 10 oud gehad. Had ook gekund van het geld wat ik aan autos weg heb gegooidkom ik eerlijk voor uit. en jij?
ik ben "meer" sleutelaar dan rijder maar ik snap het ook niet.quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
koop er een BX TD bij dan... zie het probleem niet. waarom nou weer ombouwen? al die tijd, energei en geld die je totaal overbodig weg gooit.. zal het wel nooit snappen. net als menen die een totaal gaar voertuig gaan restaureren waar ze geen band mee hebben verder, terwijl er veel betre exemplaren op de markt zijn... seriues... maar goed ik ben meer een rijder dan een sleutelaar
ja maar dat is neit erg, met die auto heb je een band tcoh? in de transmobiel staat een verhaal over iemnd die een volkomen gare kurzhauber heeft gekocht, een 6x6 kipper.. en die dan ombouwen tot 4x4 trekker... met en andere motro en andee cabine.. koop dan gewoon een 4x4 trekker met goed motor en cabine... kurzhaubers genoeg op de wereld.quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ik vind het sleutelen leuker dan het rijden. Ik ben ook een bodemloze put aan het restaureren omdat mijn auto nooit meer waard zal worden dan hij kost in de restauratie.
Ik heb het niet over die, daar ben ik de eigenaar niet vanquote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja maar dat is neit erg, met die auto heb je een band tcoh? in de transmobiel staat een verhaal over iemnd die een volkomen gare kurzhauber heeft gekocht, een 6x6 kipper.. en die dan ombouwen tot 4x4 trekker... met en andere motro en andee cabine.. koop dan gewoon een 4x4 trekker met goed motor en cabine... kurzhaubers genoeg op de wereld.
weet ik, daar doel ik ook opquote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die, daar ben ik de eigenaar niet vanIk heb het over mijn Volvo 343
alomheid? wtf?quote:Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet ik, daar doel ik ook opde kurzhauber is een willekeruig voorbeeld, dat jij er wel eensin een rijd zegt al genoeg over de alomheid van kurzhaubers
Er zijn geen BXen met 1905cc turbdieselmotor.quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
koop er een BX TD bij dan... zie het probleem niet. waarom nou weer ombouwen? al die tijd, energei en geld die je totaal overbodig weg gooit.. zal het wel nooit snappen. net als menen die een totaal gaar voertuig gaan restaureren waar ze geen band mee hebben verder, terwijl er veel betre exemplaren op de markt zijn... seriues... maar goed ik ben meer een rijder dan een sleutelaar
en waarom dan koop je dan geen 1800 turbodiesel of een xantia 1900 tdquote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn geen BXen met 1905cc turbdieselmotor.
En wie zegt dat ik geen band heb met mijn BX ?
Een Xantiaquote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef densmee het volgende:
[..]
en waarom dan koop je dan geen 1800 turbodiesel of een xantia 1900 td
Dat lijkt me wel, ik weet natuurlijk ook niet wat er onder dat puin nog ligt/lag; ik heb ook wel op zulke plekken gestaan, maar dan lagen er wel rijplaten en dragline schotten, en dan zaten er damwanden in dat talud getimmerd.. de pest is dat een klant altijd een kraan bestelt die het nét aan kan maken, dus met max bodem/stempeldruk en zo dicht mogelijk op de last staan.quote:Op zondag 12 december 2010 20:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad al bezig met het wegleggen van die balk als ze 'm toch niet houden. Wie zou hebben verzonnen dat ze die kraan daar wel op die afgrond kunnen stempelen? Wordt daar sowieso wel naar gekeken?
morgen avb?quote:
Bij de APK controleren ze o.a. het aantal wielbouten. Bij mij ontbrak er niet 1quote:Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest aan 2cv denken
http://www.dumpert.nl/med(...)wrak_van_de_weg.html
Rest op http://www.autosport.nl/n(...)alkinshaw_overleden_(2).htmlquote:
Samen met Ross Brawn (l.) stond Walkinshaw aan de basis van de Jaguar-sportwagensuccessen
Voormalig coureur en teameigenaar Tom Walkinshaw is vandaag op 64-jarige leeftijd overleden. De Schot leed al een tijdlang aan kanker. Hoewel hij zelf als rijder met toerwagens uitstekende resultaten scoorde, waaronder het winnen van het Europees Toerwagenkampioenschap met een door hemzelf ingezette Jaguar XJS in 1984, verwierf Walkinshaw vooral faam als teameigenaar. Zo speelde hij ook een elementaire rol in de carrière van Jan Lammers, die voor Walkinshaw met Jaguar en Nissan in de sportwagens en met Volvo in het Brits Toerwagenkampioenschap reed. Ook een van Lammers’ grootste racesuccessen, de overwining in de 24 Uur van Le Mans 1988, behaalde hij met een door Walkinshaw gerunde Jaguar. “Met Walkinshaw verliest de sport een icoon”, zegt Lammers, nadat hij door AUTOSPORT.NL op de hoogte is gebracht van het overlijden van zijn vroegere teambaas. Jos Verstappen, die voor Walkinshaw bij Arrows in de Formule 1 racete, is minder positief: “Natuurlijk wens je niemand zoiets toe, maar ik ben niet al te positief over hem. Ik ben jaren met hem omgegaan en vond hem uiterst onbetrouwbaar.”
Tekst: René de Boer
Foto's: archief, PR
Dat Walkinshaw ernstig ziek was, was al langer bekend. Tijdens de Grand Prix van Groot-Brittannië in juli van dit jaar op het circuit van Silverstone, bracht hij voor het laatst een bezoek aan de Formule 1-paddock. Daar zag hij er volgens velen die hem spraken al bijzonder slecht uit. Niettemin komt het nieuws van zijn overlijden toch nog als een verrassing. “Hij was een sterke, krachtige persoonlijkheid”, zegt Jan Lammers. “Ook fysiek, want hij was vroeger rugbyer. Dan is het triest om te horen dat ook zo iemand door ziekte wordt geveld. We hadden al langere tijd geen contact meer gehad, want hij was de laatste tijd, waarschijnlijk ook vanwege zijn ziekte, vooral met zichzelf bezig, maar dit is wel een groot verlies.”
Creativiteit op technisch gebied
Al in 1975, toen hij nog volop bezig was met zijn eigen racecarrière, richtte Walkinshaw zijn eigen bedrijf Tom Walkinshaw Racing op. Hij behaalde vooral successen met Britse merken: in 1980 en 1981 werd Win Percy met een TWR-Jaguar kampioen in het Brits Toerwagenkampioenschap en in 1983 won het team met Rover Vitesses elf BTCC-races en de titel voor Steve Soper, maar verloor later de overwinningen en het kampioenschap achter de groene tafel vanwege technische onregelmatigheden (de wielkasten op de Vitesses bleken afkomstig van Volvo’s en veel groter dan standaard, wat leidde tot een protest van BMW). Die creativiteit op technisch gebied was bij Walkinshaw geen onbekend fenomeen. Het verhaal van hoe hij ooit tijdens een natte 24-uursrace in Spa de regenbanden van de teamsponsor waardeloos vond, banden van een ander merk kocht en daar doodleuk de naam van de officiële leverancier van het team op liet schilderen, is bij veel mensen bekend. En dat is dan nog vrij onschuldig…
Walkinshaw zorgde voor heel wat toerwagensuccessen met de Jaguar XJS
Een soortement haat/liefde verhouding heb ik gehoord?quote:Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik geen band heb met mijn BX ?
Correct. Ik haat het als het ding weer eens stuk is, maar ik houd er weer genoeg van om het ding toch maar te repareren.quote:Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
Een soortement haat/liefde verhouding heb ik gehoord?
TWR heeft heel veel gedaan voor de race wereldquote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn dit is ook wel interesant over hem.
TWR heeft ook meegewerkt aan het ontwerp en productie van de Jaguar XJ220, bouwer van de Aston-Martin DB7. De eerste serie Renault Clio V6 modellen kwamen ook bij TWR vandaan.
Het is je bekend dat het woord "dommage" in het Nederlands vertaald wordt met "jammer"?quote:
Als je damwanden in dat talud timmert dan voorkom je in elk geval dat je kraan met talud en al het water in glijdt. Alleen zijn damwanden vrij prijzig, alhoewel het kostenplaatje bij deze *plons* waarschijnlijk anders is.quote:Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, ik weet natuurlijk ook niet wat er onder dat puin nog ligt/lag; ik heb ook wel op zulke plekken gestaan, maar dan lagen er wel rijplaten en dragline schotten, en dan zaten er damwanden in dat talud getimmerd.. de pest is dat een klant altijd een kraan bestelt die het nét aan kan maken, dus met max bodem/stempeldruk en zo dicht mogelijk op de last staan.
Op zulke lokaties kun je imho beter een rupskraan nemen en die op een schottenbaan in de breedte zetten, dan belast je het hele talud redelijk gelijkmatig, maar ik weet niet of dat het in dit geval veiliger had gemaakt, daar het talud het precies op de stempellijn domweg begeeft ..
Er is zelfs een Jag XJ220S TWR (6 totaal!):quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn dit is ook wel interesant over hem.
TWR heeft ook meegewerkt aan het ontwerp en productie van de Jaguar XJ220, bouwer van de Aston-Martin DB7. De eerste serie Renault Clio V6 modellen kwamen ook bij TWR vandaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
quote:Op maandag 13 december 2010 09:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gaat lekker dan!
zal ik de webserver even uitzetten?
www.strongvpn.comquote:Op maandag 13 december 2010 09:14 schreef Paladijn het volgende:
Internet in China...
kun jij wel op youtube en facebook komen of is dat landelijk geblocked?
quote:
Het is hier vooral droog en koud. Stervenskoud. Vannacht -10, verwachting is later deze week -15 en overdag zo rond 0.quote:Op maandag 13 december 2010 10:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
![]()
he wat voor weer is het bij jou eigenlijk?
hier is het koud. gewoon bah. vies.
Je t'aime le zomer.
Morgen niet, gewoon werken en laptop is nog niet gefixt, dus ook niet skypen e.d......quote:Op maandag 13 december 2010 10:06 schreef Anne het volgende:
Enne, Xtreem, hoe ga je het morgen vieren?
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 12-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 018 Sounddragon
02. 017 Alexxxxx
03. 011 Barcaconia
04. 010 2cv
05. 008 Anne
06. 007 BaraCuda
07. 006 Paladijn
08. 005 densmee
09. 003 ook_gek
10. 003 Alfisti
11. 003 Duvel
12. 003 LangeJan
13. 003 PeuRac
14. 002 daNpy
15. 001 lipje
16. 001 Grielen
17. 001 ZwartmetSuiker
Reeks-statistieken!
quote:
Ja, bij alle Japanse toko'squote:
Tenzij je niet van de menukaart besteld in Nederland.quote:Op maandag 13 december 2010 10:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, bij alle Japanse toko's
Maar vooral veel beter eten dan bij de Chinees in Nederland
Ik kwam er nooitquote:Op maandag 13 december 2010 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Tenzij je niet van de menukaart besteld in Nederland.
Maar goed, dat moet je ook maar net weten.
ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 10:34 schreef Anne het volgende:
Mja, ik heb ook nooit zin om te werken Tjabs, maar dan ga ik toch.
Loempia's iig wel, die maken de overburen ook altijdquote:Op maandag 13 december 2010 11:04 schreef Tjabbo het volgende:
hebben ze wel babi pangang en loempia's dan daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |