Gefeliquote:
Ah, het moet een diesel worden dusquote:Op zondag 12 december 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop dat er in zeer korte tijd iemand zijn Wrangler diesel volledig total-loss rijdt waarbij de motor geen schade heeft.
Jep. die metallic blauwe.quote:Op zondag 12 december 2010 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gefeli![]()
Die van die MP link die hier pas stond ??
Moet niet, heeft wel de voorkeur op dit momentquote:Op zondag 12 december 2010 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, het moet een diesel worden dus
Naaisquote:
Is een G3 installatie geen optie ? of kan dat niet ?quote:Op zondag 12 december 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet niet, heeft wel de voorkeur op dit moment
Kan opzich wel, maar ik kan niet echt een fatsoenlijk formaat gastank kwijt onder de auto en de belasting op gas is in belgië best hoog, waardoor het omslagpunt dichtbij diesel ligt. Een inbouw is misschien wat goedkoper dan een dieselinbouw, maar het scheelt niet zo veel. Als ik dus mijn jaarkilometers nog wat ga verhogen is LPG al gouw duurder dan diesel.quote:Op zondag 12 december 2010 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais
[..]
Is een G3 installatie geen optie ? of kan dat niet ?
En hoe laag lag de snelheid?quote:Op zondag 12 december 2010 19:09 schreef Anne het volgende:
Zo, de Cupra even op zijn staart getrapt. Dan weet ik weer waarom ik hem heb.
Onbetrouwbare beesten vind ik hetquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben gisteravond mijn katten gevoerd, maar daarbij heeft de kleine mijn vader aangevallen. Dus je had gelijk SD, hij moet niks meer van mannen hebben.
Hij wil alleen mijquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
Mijn ouders hebben gisteravond mijn katten gevoerd, maar daarbij heeft de kleine mijn vader aangevallen. Dus je had gelijk SD, hij moet niks meer van mannen hebben.
waarom is dit filmpje zo bijzonder, ik ben het al op verschillende fora tegengekomen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
Plons
SD, waar was je nou allemaal mee bezig
Ga je lachen, maar dit loopt erg goed af.. als je goed observeert zie je dat degene met de porto die de hijs begeleidt, de scheuring ziet, de hijs hing in eerste instantie al bijna op zijn plek, dit is een balk van een tonnetje of 25 - 30 schat ik, maar ineens komt ie terug en wordt hij rapido (erg snel voor een hijs van dit formaat) op de grond gezet, nét voordat de kraan erin gaat, de machinist zwenkt de kraan perfect met de ballast de goede kant op om niet onderop te eindigen, op zich volgens het boekje allemaal, wel zonde, mooie machinequote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
Plons
SD, waar was je nou allemaal mee bezig
Omdat ik niet op bouwmachineforum kom en wel op biertijd.comquote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef densmee het volgende:
[..]
waarom is dit filmpje zo bijzonder, ik ben het al op verschillende fora tegengekomen.
als je op bouwmachineforum kijkt staan er elke dag wel 10 filmpjes met kranen die omvallen of in het water sodemieteren
Zijn er geen regels dat je niet zo dicht langs een afgrond/rand mag staan ofzo?quote:Op zondag 12 december 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je lachen, maar dit loopt erg goed af.. als je goed observeert zie je dat degene met de porto die de hijs begeleidt, de scheuring ziet, de hijs hing in eerste instantie al bijna op zijn plek, dit is een balk van een tonnetje of 25 - 30 schat ik, maar ineens komt ie terug en wordt hij rapido (erg snel voor een hijs van dit formaat) op de grond gezet, nét voordat de kraan erin gaat, de machinist zwenkt de kraan perfect met de ballast de goede kant op om niet onderop te eindigen, op zich volgens het boekje allemaal, wel zonde, mooie machine
Jep, je moet anderhalve keer de diepte van een talud af blijven, in zijn geval was een meter of 10 geen overbodige luxe geweest denk ik; hij staat erg dicht op de rand, hij staat zo te zien op een talud van reepak of gebroken puin wat speciaal hiervoor is neergegooid, of wat later de oprit van de brug moet worden.. wel op veel schotten, maar blijkbaar niet genoeg..quote:Op zondag 12 december 2010 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zijn er geen regels dat je niet zo dicht langs een afgrond/rand mag staan ofzo?
Tssquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Onbetrouwbare beesten vind ik het![]()
Kijken altijd zo onbetrouwbaar uit hun gezicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |