http://link.marktplaats.nl/401892417quote:Deze mini uit BELGIE is voor en achter flink geraakt maar met een nieuwe carroserie goed te repareren.. Schade rondom.
"More fun, less CO2" !quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:23 schreef Feestkabouter het volgende:
hij is wel heel zuinig, in heel z'n levenduur maar zo'n 30 a 35 liter brandstof verbruikt!
Nou ik betwijfel het, het onderblok heeft flink wat te verduren gehad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef The-Hobo-Clown het volgende:
Het motorblok zou je misschien nog kunnen gebruikenMaar verder is dat wrak waardeloos.
Sponsor mij en je ziet hier vandaag of morgen een project genaamd: TurQies Project: Mini Cooper Ombouw naar Mini-Benz 1.6 16v!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:04 schreef FlowMaster het volgende:
Nou wie wil er op FOK weer een Projectje beginnen?XD
quote:Deze mini uit BELGIE is voor en achter flink geraakt maar met een nieuwe carroserie goed te repareren.. Schade rondom.
MINI Cooper diesel
Kilometerstand: 500 km
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: jan 2010
Kleur: Grijs metallic
Motorinhoud: 1.560 cc
Vermogen: 80 kW (109 PK)
BTW/Marge: BTW (Bedrijven kunnen de BTW terugvorderen van de belasting)
Prijs is exclusief BTW
Opties en accessoires:
Centr.vergr.
Climatronic
El.ramen
El.spiegels
Euro 4
Getint glas
Lm.velgen
Stuurbekr.
Deze mini uit BELGIE is voor en achter flink geraakt maar met een nieuwe carroserie goed te repareren.. Schade rondom.
En dan ook echt alleen voor dat doel. Zo'n auto zit geen enkel schroefje meer aan dat nog heel is. Ik zit dagelijks in de schade auto's en wat je dan voor rare dingen tegenkomt bij dit soort schadesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |