Leuke tieten, jammer van die auto.quote:
veel plezier met inwijden!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik lig nu voor het eerst in mijn nieuwe appartementje in bed. Heerlijk, zaterdag wat inrichten en dan er vast gaan wonen.
Ik moet nog een wederhelft vinden voor mijn appartementquote:
Geloof me, ik heb zo'n kutpasje. Een anonieme. maar ik heb even gekeken op die trieste site van dat achterlijke kutpasje en het lijkt er op dat ik nog gewoon met de ouderwetsequote:Op donderdag 9 december 2010 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
als je slim bent koop je zon kaart en hoef je neit te gokken, maar jij bent vooral koppig en weigert toch die kaartte kopen, dus ik adviseer je neit, omdat je toch doet wat je zelf wilt.
* Alfisti feliciteert Balkonia met zijn nieuwe woningquote:Op donderdag 9 december 2010 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
Ik lig nu voor het eerst in mijn nieuwe appartementje in bed. Heerlijk, zaterdag wat inrichten en dan er vast gaan wonen.
Betere smoes dan de mijne!quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:11 schreef Anne het volgende:
Flink later (nu pas) dan normaal, want ik kreeg mijn auto vanochtend niet echt makkelijk ijsvrij en daarom was ik later en dus is het drukker op de weg en dus was ik nog veel later.
Ja, gelukkig hoef ik geen verantwoording af te leggen eigenlijkquote:
Ik ook niet. Collega's keken wel zo van: ha, daar ben je. Dus het was wel opgevallen dat ik iets later wasquote:Op vrijdag 10 december 2010 09:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, gelukkig hoef ik geen verantwoording af te leggen eigenlijk.
Ik werk morgen nog wel een uurtje thuis.
Dat denk ik ook ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:03 schreef Anne het volgende:
.
Ik ben blij dat de gegevens die ik nodig heb, niet te googlen zijn!
Heb je geen waterkokerquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:11 schreef Anne het volgende:
ik kreeg mijn auto vanochtend niet echt makkelijk ijsvrij
Nou. Sinds SD een glas bij mij thuis stuk heeft gegooid, is het geluk bij mij ineens verdwenen.quote:
Ik wil wel iets kapot gooien bij je. Met een beetje geluk komt het geluk terug. En anders was het een leuke kansquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. Sinds SD een glas bij mij thuis stuk heeft gegooid, is het geluk bij mij ineens verdwenen.
Van mij mag je. Ik ben toevallig vanavond weer in Weeze. Dus grijp je kans.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil wel iets kapot gooien bij je. Met een beetje geluk komt het geluk terug. En anders was het een leuke kans
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 09-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 067 Anne
02. 036 Duvel
03. 023 Sounddragon
04. 021 BaraCuda
05. 018 ook_gek
06. 017 Tjabbo
07. 013 BroesWillems
08. 012 Freezer
09. 011 Alfisti
10. 009 Barcaconia
11. 008 Grielen
12. 007 Alexxxxx
13. 007 lipje
14. 006 darkwing
15. 005 2cv
16. 002 Xtreem
17. 002 Dangel
18. 001 classpc
Reeks-statistieken!
Waar ben je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik ben toevallig vanavond weer in Weeze. Dus grijp je kans.
Ik vind dat "waar ben je" sowieso maar een rare vraagquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:30 schreef Tjabbo het volgende:
ja vergis je niet in Weeze. ik dacht ook dat het in de buurt lag
Hmm lekker. NOTquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:36 schreef Anne het volgende:
Sjongejonge. Alsof mijn ouders nog niet genoeg kopzorgen hebben..
Mijn broertje heeft een gezwel op zijn schildklier en ze weten nog niet of het goed- dan wel kwaadaardig is.
Kan er ook nog wel bij.
Mja, ik vind het wel 'mooi' om te zien dat ze zich sterk houden tegenover ons.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hmm lekker. NOT
Wat dat betreft zou je nooit kids moeten krijgen.
tering zeg wat een problemen veroorzaken je kids.
Kleine kids kleine zorgen...grote kids grote zorgen...
mijn ouders hebben 3 kids en allemaal flink problemen. daar bovenop een tante die borstkanker heeft, pa is ziek sinds dit zomer en ma heeft suikerziekte die flink opspeelt; en dan nog wat meer fijne dingetjes. tel maar uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja, ik vind het wel 'mooi' om te zien dat ze zich sterk houden tegenover ons.
Maar ondertussen zie ik heus wel wat het allemaal met ze doet. En dat vind ik dan weer vervelend om te zien.
Klote is datquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
mijn ouders hebben 3 kids en allemaal flink problemen. daar bovenop een tante die borstkanker heeft, pa is ziek sinds dit zomer en ma heeft suikerziekte die flink opspeelt; en dan nog wat meer fijne dingetjes. tel maar uit.
Mijn ouders houden zich ook groot maar ze gaan compleet kapot als er nog wat bij komt
was jij niet gelukkig getrouwd?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ok offtopic, maar als je werkelijk vrouw bent, rond de 30, zo'n instelling en dan zoveel kijk op dit soort auto's dan denk ik "Waar was je al die tijd !?!"
/end slijm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |