Toevallig vorige week hem over de IQ gesproken, maar niets over gehoord. Ik weet het zelf ook niet maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Door Aston Martin inmiddels gecommuniceerd aan geïnteresseerden.
[..]
Bel hem maar op dan, want dan bevestigt hij het vast aan je.
Mening, weinig relevant. Ik vind het wel een leuk ding, zeker als ik een dochter van 18 zou hebben en in de markt voor een echte AM was.quote:[..]
Fiat 500 en Mini is leuk, iq een gedrocht.
Nou ja, mijn bron acht ik volledig betrouwbaar.quote:Op donderdag 9 december 2010 18:37 schreef Barcaconia het volgende:
Toevallig vorige week hem over de IQ gesproken, maar niets over gehoord. Ik weet het zelf ook niet maar ik vind het gewoon moeilijk te geloven.
Ik kan jouw financiële situatie niet beoordelen, maar als je dat geld af gaat tikken, dan kijk je net wat dieper.quote:Mening, weinig relevant. Ik vind het wel een leuk ding, zeker als ik een dochter van 18 zou hebben en in de markt voor een echte AM was.
Whehehe je mag best een keer komen sjekken als je dat leuk vind hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:25 schreef joeftw het volgende:
TS je komt uit Veldhoven? (ik uit Eindhoven).. dus zodra je je auto hebt, PM me je adres dan maak ik even wat toffe foto's van je Aston Martin om hier op FOK! te plaatsen. Als je je adres niet geeft dan kunnen we allemaal beschouwen dat je gelogen hebt. Groetjens.
Nou ja velgen origineel remmen gewoon zwart ipv rood. minder heftig kleurtje leder.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef Jimmie het volgende:
Ingetogen? Interieur is toch hetzelfde, behalve dat het in cognac kleur (van de OP) een stuk mooier is imo
Als ik zou moeten gokken is de R8 een veiligere keus, vooral qua onverwachte 'issues'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan maar een schepje minder...
Dat is heel hollands, maar fuck em. Het wordt ook over mijn auto gezegd, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van en als iemand mijn diensten daardoor niet wil afnemen gaat hij maar naar een ander...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:48 schreef Meike26 het volgende:
Eehm, niet om het één of ander, maar creëer je hiermee niet een enorme afgunst ? Stel dat het een Aston Martin word, dan is het gebaar naar de buitenwereld wel in je nadeel als bedrijf zijnde.
Klopt, maar thuis heb ik altijd geleerd dat elke klant er 1 is... en da tje daar zuinig op moet zijn... want stel je toch eens voor dat het op een dag minder gaat worden...quote:Op donderdag 9 december 2010 22:55 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat is heel hollands, maar fuck em. Het wordt ook over mijn auto gezegd, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van en als iemand mijn diensten daardoor niet wil afnemen gaat hij maar naar een ander...
(als je het geld hebt om een dure sportwagen te rijden, heb je iha ook de luxe dat je klanten kan laten lopen)
Hoi,quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, maar thuis heb ik altijd geleerd dat elke klant er 1 is... en da tje daar zuinig op moet zijn... want stel je toch eens voor dat het op een dag minder gaat worden...![]()
Maar groot gelijk heb je hoor..haha ! Zelf zou ik er wel rekening mee houden, maar als je inderdaad zoiets heb van dat je die klant kan laten gaan, waarom dan ook niet !!
Persoonlijk had ik eigenlijk eerder voor een Maserati Gran Turismo gegaan.... heerlijk geluidje uit de uitlaten, mooie scherpe lijnen en je rijdt tenminste niet in een JeremyClarkson auto.. Aston Martin is wdb een beetje overrated in mijn ogen.
Veel succes met de zoektocht / aankoop ! Houd ons op de hoogte![]()
ok offtopic, maar als je werkelijk vrouw bent, rond de 30, zo'n instelling en dan zoveel kijk op dit soort auto's dan denk ik "Waar was je al die tijd !?!quote:Op donderdag 9 december 2010 23:05 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Klopt, maar thuis heb ik altijd geleerd dat elke klant er 1 is... en da tje daar zuinig op moet zijn... want stel je toch eens voor dat het op een dag minder gaat worden...![]()
Maar groot gelijk heb je hoor..haha ! Zelf zou ik er wel rekening mee houden, maar als je inderdaad zoiets heb van dat je die klant kan laten gaan, waarom dan ook niet !!
Persoonlijk had ik eigenlijk eerder voor een Maserati Gran Turismo gegaan.... heerlijk geluidje uit de uitlaten, mooie scherpe lijnen en je rijdt tenminste niet in een JeremyClarkson auto.. Aston Martin is wdb een beetje overrated in mijn ogen.
Veel succes met de zoektocht / aankoop ! Houd ons op de hoogte![]()
Gezien de posthistorie van de TS gaat het hier waarschijnlijk om een auto die wij met z'n allen gaan betalen. Ergo, hij komt op naam van de zaakquote:Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ho ff maat!
Hoeveel auto's heb jij de afgelopen 5 jaar al gehad?, zit ff je posthistorie in zijn geheel door te nemen, ik vind het niet erg dat je af en toe je droom meedeelt op het forum, maar om het half jaar iets anders buitenbudgettairs lijkt me wat overdreven.
allereerst: als je het gaat kopen alvast van hartequote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
na 2,5 jaar fun met de bmw 135i gaat hij eruit!
Ik heb al jaren in mijn hoofd zitten dat ik voor mijn 35e een mooie sportwagen wil hebben.
Dat punt is nu volgens mij dan toch echt aangekomen.
Nu heb ik een mooie aston martin v8 vantage gezien, aangeboden in Enschede.
Precies zoals ik hem wil, zwart donkere velgen cognac lederen interieur.... helemaal top
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heb ik online niet zo heel veel weten te vinden over de eventuele minpunten van deze auto.
Als alternatief kan ik gaan voor een porsche 911 s of een audi R8 4.2 quattro.
Daarvan weet ik dat ze redelijk probleemvrij zijn.
Als jullie info hebben over een Aston Martin en evt zaken waar ik op moet letten hoor ik dat graag! Vast bedankt.
Wat bedoel je "met z'n allen betalen"? Als in de zin, de klanten die de auto betalen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 14:05 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gezien de posthistorie van de TS gaat het hier waarschijnlijk om een auto die wij met z'n allen gaan betalen. Ergo, hij komt op naam van de zaak
Mooie auto verder TS!~![]()
De R8 vind ik persoonlijk ook wel wat hebben, maar echt praktische tips heb ik niet voor je.
Ik neem aan dat je bekend bent met het fenomeen de auto op naam van de zaak zetten: zaak koopt auto aan, trekt kosten af als zakelijke kosten, krijgt daar (progressief) belasting over terug omdat het de winst drukt, wij betalen het met z'n allen. Zo werkt ons belastingsysteem (winst).quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:11 schreef von_Preussen het volgende:
Wat bedoel je "met z'n allen betalen"? Als in de zin, de klanten die de auto betalen?
Alleen omdat ie op de zaak staat betekent dat niet dat hij geld van de overheid toe krijgt voor zijn auto, en dan kan er geen sprake van zijn dat de belastingbetaler die auto zou betalen.
Uiteraard ben ik bekend met het systeem, alleen ben ik van mening dat jij (en vele anderen) dat verkeerd interpreteren. Ook al betaald de zaak dan minder belasting (zo rij ik mijn auto ook), er vloeit nou eenmaal geen geld van de belastingbetaler naar het bedrijf. Dus kan je ook nooit stellen dat "wij zijn auto betalen".quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bekend bent met het fenomeen de auto op naam van de zaak zetten: zaak koopt auto aan, trekt kosten af als zakelijke kosten, krijgt daar (progressief) belasting over terug omdat het de winst drukt, wij betalen het met z'n allen. Zo werkt ons belastingsysteem (winst).
Ze zullen eerder denken: Shit, die zak heeft het goed voor mekaar. Daar gaan m'n centen, hij heeft al genoegquote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef Casos het volgende:
Vuistregel voor sportauto's als deze AM is toch: pas kopen als je er twee kan kopen?
Wat betreft met dure auto naar klanten gaan, zat klanten die dat waarderen. Zo van, die zal wel hard werken en goed zijn best doen, anders kan je nooit zo'n auto rijden.
En ik denk dat elke klant er verschillend mee omgaat, de één zal het als teken van professionaliteit zien, de ander zal weer denken dat ie van z'n centen is bestolen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:29 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Ze zullen eerder denken: Shit, die zak heeft het goed voor mekaar. Daar gaan m'n centen, hij heeft al genoeg
10.000 winst en 0 kosten, belasting tegen 50% is 5.000 belasting.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik bekend met het systeem, alleen ben ik van mening dat jij (en vele anderen) dat verkeerd interpreteren. Ook al betaald de zaak dan minder belasting (zo rij ik mijn auto ook), er vloeit nou eenmaal geen geld van de belastingbetaler naar het bedrijf. Dus kan je ook nooit stellen dat "wij zijn auto betalen".
Dat hij minder belasting betaald klopt helemaal, maar dat "kost" ons niks.
Ik snap je manier van denken helemaal, ik snap het systeem ook, alleen ik ben van mening dat er niets aan de belastingdienst "toebehoort". De belastingdienst heeft geen vaste vordering van ¤5000 belasting per jaar op dat bedrijf, maar een vordering van 50% van de winst per jaar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:31 schreef Maharbal het volgende:
[..]
10.000 winst en 0 kosten, belasting tegen 50% is 5.000 belasting.
10.000 winst en 10.000 kosten (auto), belasting over 0 = 0. Belastingdienst krijgt 5.000 minder binnen omdat 10.000 voor een auto is afgetrokken. Nu de belastingdienst 5.000 minder krijgt, krijgt de belastingbetaler effectief de 5.000 die "toebehoort" aan de belastingdienst, en dus aan ons.
0.000 winst en 10.000 kosten, belasting over -10.000 = -5.000. De belastingplichtige krijgt deze 5.000 in de vorm van verrekenbare verliezen.
Toebehoort was een fout gekozen woord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik snap je manier van denken helemaal, ik snap het systeem ook, alleen ik ben van mening dat er niets aan de belastingdienst "toebehoort". De belastingdienst heeft geen vaste vordering van ¤5000 belasting per jaar op dat bedrijf, maar een vordering van 50% van de winst per jaar.
Als er in een bepaald jaar dan minder geld is verdiend, of dat nu door een auto komt, teruggang in marge, minder omzet, verhoogde kosten, dan krijgt de belastingdienst nou eenmaal minder geld binnen. Alleen dat hoef jij niet te "betalen" aan het bedrijf.
Stel je voor dat de persononeelskosten van dat bedrijf in een jaar hoger liggen, de winst lager is, en minder belastingen worden betaald. Ga jij dan ook nog argumenteren "dat wij die loonsverhoging via de belastingen betalen"?
Nee, omdat de belastingdienst geen schade lijdt, ze hebben alleen minder inkomsten dan waar je op gehoopt hebben. Maar het bedrag wat hen "toebehoort", 50% van de winst, krijgen ze in elk geval.
Mooi, dan haal ik hem....quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
de deal gaat nog even uitgesteld worden.
Ik krijg voor mijn gevoel te weinig terug voor de BMW en ze doen niets met de prijs van geboden auto's.
Dus ik ga op mijn gemakje verder shoppen en gaspedaal goed in de gaten houden.
Jammer, maar slim! Had wel graag een extra aston in de buurt van eindhoven willen zien rijden als ik weer bij mijn ouders benquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef Nerdmans het volgende:
Loo fokkerts,
de deal gaat nog even uitgesteld worden.
Ik krijg voor mijn gevoel te weinig terug voor de BMW en ze doen niets met de prijs van geboden auto's.
Dus ik ga op mijn gemakje verder shoppen en gaspedaal goed in de gaten houden.
Nou ja,quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:27 schreef invine het volgende:
[..]
Jammer, maar slim! Had wel graag een extra aston in de buurt van eindhoven willen zien rijden als ik weer bij mijn ouders ben
stuur maar opquote:Op zondag 19 december 2010 11:56 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wel ernstig ik heb voor mijn verjaardag schaalmodel auto's gekregen van een Aston en Audi.
Die krengen kijken me de hele dag aan...
Daar moet je geen grapjes over maken...quote:Op zondag 19 december 2010 12:06 schreef k_man het volgende:
Ach, met jouw rijgedrag zou je er toch maar een weekje in hebben kunnen rijden. Daarna was je je rijbewijs weer kwijt geweest.
TS is al ergens in het (regionale) nieuws geweest omdat z'n rijbewijs was ingenomen na dik +60 of +70 km/u te hardquote:Op zondag 19 december 2010 12:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daar moet je geen grapjes over maken...
90+ en na een erg intensieve cursus ben ik weer helemaal verkeerswaardig!!!!!quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
[..]
TS is al ergens in het (regionale) nieuws geweest omdat z'n rijbewijs was ingenomen na dik +60 of +70 km/u te hard
Ik heb het idee dat juist met een Aston je eerder een matsje hebt.quote:Op zondag 19 december 2010 13:21 schreef Catch_me het volgende:
Vet dat je zo'n auto kan/wil kopen. Helaas heb je er in Nederland vrij weinig aan. Veel mensen zullen je minachtend aan kijken of hem uit jaloezie even voorzien van een dikke vette kras als je hem toevallig een keertje ergens openbaar neer zet.
Verder zal de politie je natuurlijk ook scherp in de gaten houden met zo'n auto. Een keer je knipperlicht niet gebruiken en je mag je rijbewijs inleveren bij wijze van spreken
+70 km/u harder dan toegestaan... Been there, done that.quote:Op zondag 19 december 2010 13:19 schreef Maharbal het volgende:
TS is al ergens in het (regionale) nieuws geweest omdat z'n rijbewijs was ingenomen na dik +60 of +70 km/u te hard
Op een snelweg, of erger?quote:
Bebouwde kom...quote:
O, dat is wel ernstig... Dat verdient hij inderdaad een fikse draai om de oren (uitgaande van dat het echt bebouwde kom was en niet een snelweg met een bordje "bebouwde kom".quote:
Ja, ik denk dat er weinig oud-TTC-ers zijn die kunnen zeggen dat ze nooit een boete krijgen...quote:En dat was z'n eerste noch laatste contact met onze blauwe vrienden voor discutabel gedrag.
Iedereen wel 's denk ik. Maar het doen in de bebouwde kom en dan in het nieuws komen...:Dquote:Op zondag 19 december 2010 17:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
+70 km/u harder dan toegestaan... Been there, done that.
Ik bedoel daarmee dat ik ook betrapt ben. Mijn grootste overtreding (gelukkig mee weggekomen) zit daar ver boven. Op de snelweg uiteraard.quote:
Ja, in de bebouwde kom kan het gewoon echt niet, dat gaf ik al aan.quote:Maar het doen in de bebouwde kom en dan in het nieuws komen...:D
Dit. Volks(sport)wagens.quote:Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef CasB het volgende:
Minpunten van een Audi R8 of Porsche 911 weet ik wel: Het is geen Aston Martin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |