Been there, done that. Heb spijt dat ik nu weer in NL ben maar ik had geen andere keus. Mijn tip: denk er nog eens heeeeeel goed over na wat je met je toekomst wilt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:38 schreef Xtreem het volgende:
Dinnetje, tsja, die is heel blij voor me dat ik hier zo blij ben, maar ze is nog nooit in Azie geweest, dus die is minder blij dat ik nog niet zo nodig terug hoef naar Europa.... Ach ja, kans dat ik hier kan blijven is niet zo groot, dus het is ook nog niet zo'n groot probleem
Half 8 geweest. Ik vind het wel mooi geweest voor vandaag. Ik ga weekend houden
Sja, Sleutelbloem he......... soort van Liekendiekquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
voor 40000 euro stylen verneuken en voor 12000 te koop zetten?
What's new ??quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik moet eens uitzoeken welke motoren direct in de Jeep passen. Voor Nederland is die 3.8 best ondermaats. Hoog verbruik en weinig vermogen. Wist ik van tevoren maar toch even de mogelijkheden bekijken...
Probleem: Zo veel lol heb je er niet aan want hij trekt voor geen meter. Hij klinkt wel alsof hij een lekke uitlaat heeft, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
What's new ??![]()
Een dikkere motor wordt niet zuiniger, maar je hebt wel meer lol van je benzeen
t is alweer morgenquote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi.
Dit is mijn post van vandaag.
Doei.
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoi.
Dit is mijn post van vandaag.
Doei.
Die zit er nog netjes uit en het stuur aan de goede kant.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:46 schreef ook_gek het volgende:
http://link.marktplaats.nl/402826840
jah ben verliefd!
Hoe zit dat bij die auto's met de aandrijflijn? Bij Subaru wil de versnellingsbak toch nog al eens de geest geven door al het geweld?quote:Op zaterdag 11 december 2010 08:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die zit er nog netjes uit en het stuur aan de goede kant.
Ik rijd al als een ouwe zak en opzich valt het verbruik mee: 1:8 ongeveer. Maar het feit dat je voor die 1:8 moeite moet doen en er nog niet en beetje vermogen voor terugkrijgt is vervelend. In de US reed ik altijd 1:5 met het gaspedaal tegen de vloer constantquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Sounddragon het volgende:
Gewoon je rijgedrag een beetje aanpassen, zeker als je veel stadsverkeer rijdt gaat het verbruik relatief snel oplopen, ook al rijd je als een ouwe tang; het ding is zwaar en om dat in beweging te zetten is gewoon energie nodig, en de 4X4 helpt ook niet mee denk ik..
Wat slurpt hij nu ??
1,62 ofzo lang de snelweg op dit moment euro 95?quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik rijd al als een ouwe zak en opzich valt het verbruik mee: 1:8 ongeveer. Maar het feit dat je voor die 1:8 moeite moet doen en er nog niet en beetje vermogen voor terugkrijgt is vervelend. In de US reed ik altijd 1:5 met het gaspedaal tegen de vloer constant
Kun je ook zien wat het in Duitsland is? Dan weet ik waar ik dadelijk moet tankenquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:11 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
de tering ik zie het ja, wat is dat voor fucking onzin
http://www.clever-tanken.de/statistik2.asp Duitslandquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Kun je ook zien wat het in Duitsland is? Dan weet ik waar ik dadelijk moet tanken. En dan 98..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |