abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 december 2010 @ 21:54:39 #251
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_89851175
quote:
17s.gif Op zondag 12 december 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

weet ik, daar doel ik ook op :) de kurzhauber is een willekeruig voorbeeld, dat jij er wel eensin een rijd zegt al genoeg over de alomheid van kurzhaubers :)
alomheid? wtf?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_89851564
dat er in duitsland om de 30 km nog een in een schuur staat! dat het in Brazilie, het midden oosten en afrika nog steeds de meest voorkomende truck is!

ja, ik bednek soms nieuwe woorden :') nederlands is gewoon een lelijke taal, daar mag best wat moois bij zo nu en dan
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 22:04:49 #253
25682 2cv
Niet subtiel
pi_89851785
quote:
17s.gif Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
koop er een BX TD bij dan... zie het probleem niet. waarom nou weer ombouwen? al die tijd, energei en geld die je totaal overbodig weg gooit.. zal het wel nooit snappen. net als menen die een totaal gaar voertuig gaan restaureren waar ze geen band mee hebben verder, terwijl er veel betre exemplaren op de markt zijn... seriues... maar goed ik ben meer een rijder dan een sleutelaar
Er zijn geen BXen met 1905cc turbdieselmotor.

En wie zegt dat ik geen band heb met mijn BX ?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_89851983
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef 2cv het volgende:

[..]

Er zijn geen BXen met 1905cc turbdieselmotor.

En wie zegt dat ik geen band heb met mijn BX ?
en waarom dan koop je dan geen 1800 turbodiesel of een xantia 1900 td
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 12 december 2010 @ 22:09:30 #255
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_89852073
Wat is bednekken?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_89852242
en waarom weer een bx
het stuurt als een oceaanstomer
het deint als een sleepboot
het heeft de snelheid van een roeiboot
en het ziet eruit als de volgende boot
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 22:13:04 #257
25682 2cv
Niet subtiel
pi_89852273
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef densmee het volgende:

[..]

en waarom dan koop je dan geen 1800 turbodiesel of een xantia 1900 td
Een Xantia :')

En ik ga toch geen motor met minder cc's in m'n BX hangen :{w
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 12 december 2010 @ 22:24:30 #258
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_89852995
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:57 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad al bezig met het wegleggen van die balk als ze 'm toch niet houden. Wie zou hebben verzonnen dat ze die kraan daar wel op die afgrond kunnen stempelen? Wordt daar sowieso wel naar gekeken?
Dat lijkt me wel, ik weet natuurlijk ook niet wat er onder dat puin nog ligt/lag; ik heb ook wel op zulke plekken gestaan, maar dan lagen er wel rijplaten en dragline schotten, en dan zaten er damwanden in dat talud getimmerd.. de pest is dat een klant altijd een kraan bestelt die het nét aan kan maken, dus met max bodem/stempeldruk en zo dicht mogelijk op de last staan.
Op zulke lokaties kun je imho beter een rupskraan nemen en die op een schottenbaan in de breedte zetten, dan belast je het hele talud redelijk gelijkmatig, maar ik weet niet of dat het in dit geval veiliger had gemaakt, daar het talud het precies op de stempellijn domweg begeeft ..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_89853049
:z :W.

  zondag 12 december 2010 @ 22:26:24 #260
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_89853126
Niet knagen; je gaat het gewoon halen :*
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_89853291
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:25 schreef Anne het volgende:
:z :W.

[ afbeelding ]
morgen avb?

ik wel namelijk om 10 voor 1 *O*
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  zondag 12 december 2010 @ 23:00:56 #262
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_89855474
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 23:07:42 #263
25682 2cv
Niet subtiel
pi_89855958
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest aan 2cv denken :X

http://www.dumpert.nl/med(...)wrak_van_de_weg.html
Bij de APK controleren ze o.a. het aantal wielbouten. Bij mij ontbrak er niet 1 *O*
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 12 december 2010 @ 23:45:33 #264
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_89857888
quote:

Samen met Ross Brawn (l.) stond Walkinshaw aan de basis van de Jaguar-sportwagensuccessen

Voormalig coureur en teameigenaar Tom Walkinshaw is vandaag op 64-jarige leeftijd overleden. De Schot leed al een tijdlang aan kanker. Hoewel hij zelf als rijder met toerwagens uitstekende resultaten scoorde, waaronder het winnen van het Europees Toerwagenkampioenschap met een door hemzelf ingezette Jaguar XJS in 1984, verwierf Walkinshaw vooral faam als teameigenaar. Zo speelde hij ook een elementaire rol in de carrière van Jan Lammers, die voor Walkinshaw met Jaguar en Nissan in de sportwagens en met Volvo in het Brits Toerwagenkampioenschap reed. Ook een van Lammers’ grootste racesuccessen, de overwining in de 24 Uur van Le Mans 1988, behaalde hij met een door Walkinshaw gerunde Jaguar. “Met Walkinshaw verliest de sport een icoon”, zegt Lammers, nadat hij door AUTOSPORT.NL op de hoogte is gebracht van het overlijden van zijn vroegere teambaas. Jos Verstappen, die voor Walkinshaw bij Arrows in de Formule 1 racete, is minder positief: “Natuurlijk wens je niemand zoiets toe, maar ik ben niet al te positief over hem. Ik ben jaren met hem omgegaan en vond hem uiterst onbetrouwbaar.”

Tekst: René de Boer
Foto's: archief, PR

Dat Walkinshaw ernstig ziek was, was al langer bekend. Tijdens de Grand Prix van Groot-Brittannië in juli van dit jaar op het circuit van Silverstone, bracht hij voor het laatst een bezoek aan de Formule 1-paddock. Daar zag hij er volgens velen die hem spraken al bijzonder slecht uit. Niettemin komt het nieuws van zijn overlijden toch nog als een verrassing. “Hij was een sterke, krachtige persoonlijkheid”, zegt Jan Lammers. “Ook fysiek, want hij was vroeger rugbyer. Dan is het triest om te horen dat ook zo iemand door ziekte wordt geveld. We hadden al langere tijd geen contact meer gehad, want hij was de laatste tijd, waarschijnlijk ook vanwege zijn ziekte, vooral met zichzelf bezig, maar dit is wel een groot verlies.”

Creativiteit op technisch gebied
Al in 1975, toen hij nog volop bezig was met zijn eigen racecarrière, richtte Walkinshaw zijn eigen bedrijf Tom Walkinshaw Racing op. Hij behaalde vooral successen met Britse merken: in 1980 en 1981 werd Win Percy met een TWR-Jaguar kampioen in het Brits Toerwagenkampioenschap en in 1983 won het team met Rover Vitesses elf BTCC-races en de titel voor Steve Soper, maar verloor later de overwinningen en het kampioenschap achter de groene tafel vanwege technische onregelmatigheden (de wielkasten op de Vitesses bleken afkomstig van Volvo’s en veel groter dan standaard, wat leidde tot een protest van BMW). Die creativiteit op technisch gebied was bij Walkinshaw geen onbekend fenomeen. Het verhaal van hoe hij ooit tijdens een natte 24-uursrace in Spa de regenbanden van de teamsponsor waardeloos vond, banden van een ander merk kocht en daar doodleuk de naam van de officiële leverancier van het team op liet schilderen, is bij veel mensen bekend. En dat is dan nog vrij onschuldig…


Walkinshaw zorgde voor heel wat toerwagensuccessen met de Jaguar XJS
Rest op http://www.autosport.nl/n(...)alkinshaw_overleden_(2).html

Weer een bekende naam minder... en wat waren ze nog jong op die 1e foto :X
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zondag 12 december 2010 @ 23:47:20 #265
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_89857983
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:04 schreef 2cv het volgende:

[..]

En wie zegt dat ik geen band heb met mijn BX ?
Een soortement haat/liefde verhouding heb ik gehoord?
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  † In Memoriam † zondag 12 december 2010 @ 23:50:32 #266
25682 2cv
Niet subtiel
pi_89858140
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:47 schreef Grielen het volgende:

[..]

Een soortement haat/liefde verhouding heb ik gehoord?
Correct. Ik haat het als het ding weer eens stuk is, maar ik houd er weer genoeg van om het ding toch maar te repareren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_89858879
Jacques Swaters is overleden. De Belgische oud Formule 1 coureur was 84 jaar oud.

En vandaag ook een DNRT (E36 dacht ik) coureur doodgegaan bij een potje tennis -O-
  maandag 13 december 2010 @ 00:37:55 #268
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89860019
Paladijn dit is ook wel interesant over hem.

TWR heeft ook meegewerkt aan het ontwerp en productie van de Jaguar XJ220, bouwer van de Aston-Martin DB7. De eerste serie Renault Clio V6 modellen kwamen ook bij TWR vandaan.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89860373
quote:
Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn dit is ook wel interesant over hem.

TWR heeft ook meegewerkt aan het ontwerp en productie van de Jaguar XJ220, bouwer van de Aston-Martin DB7. De eerste serie Renault Clio V6 modellen kwamen ook bij TWR vandaan.
TWR heeft heel veel gedaan voor de race wereld :Y ik meende dat de Volvo 850 race wagens er ook vandaan kwamen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  maandag 13 december 2010 @ 08:12:22 #270
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_89863191
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:33 schreef 2cv het volgende:
[GEZ] BX 10 Dommage

Shit -O-
Het is je bekend dat het woord "dommage" in het Nederlands vertaald wordt met "jammer"?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 13 december 2010 @ 08:13:38 #271
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_89863199
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel, ik weet natuurlijk ook niet wat er onder dat puin nog ligt/lag; ik heb ook wel op zulke plekken gestaan, maar dan lagen er wel rijplaten en dragline schotten, en dan zaten er damwanden in dat talud getimmerd.. de pest is dat een klant altijd een kraan bestelt die het nét aan kan maken, dus met max bodem/stempeldruk en zo dicht mogelijk op de last staan.
Op zulke lokaties kun je imho beter een rupskraan nemen en die op een schottenbaan in de breedte zetten, dan belast je het hele talud redelijk gelijkmatig, maar ik weet niet of dat het in dit geval veiliger had gemaakt, daar het talud het precies op de stempellijn domweg begeeft ..
Als je damwanden in dat talud timmert dan voorkom je in elk geval dat je kraan met talud en al het water in glijdt. Alleen zijn damwanden vrij prijzig, alhoewel het kostenplaatje bij deze *plons* waarschijnlijk anders is. :P
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 13 december 2010 @ 08:51:46 #272
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_89863885
quote:
Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef ook_gek het volgende:
Paladijn dit is ook wel interesant over hem.

TWR heeft ook meegewerkt aan het ontwerp en productie van de Jaguar XJ220, bouwer van de Aston-Martin DB7. De eerste serie Renault Clio V6 modellen kwamen ook bij TWR vandaan.
Er is zelfs een Jag XJ220S TWR (6 totaal!):








Maar dat wisten jullie natuurlijk allang :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 13 december 2010 @ 09:11:41 #274
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_89863982
3,3 GB downloaden met 20kb/s :')
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_89864017
:') Internet in China...
kun jij wel op youtube en facebook komen of is dat landelijk geblocked? :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')