Commentaar vanaf de bank (met brilletjequote:Op zondag 12 december 2010 10:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat Anne ook zo'n ding wil
Ik wist het gewoonquote:Op zondag 12 december 2010 10:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Commentaar vanaf de bank (met brilletje); "ik vind hem wel leuk"
![]()
Zonde, ik kon die Friezen juist wel waarderen om hun doortastendheid. Weer een mythe doorgeprikt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het enige wat ze in de randstad over de Fryske geschiedenis vertellen is dat we Bonifacius vermoord hebben. En dat is neit eens waar. Die man heeft het celibaat ingevoerd, wat op zich al geneog reden is om hem te vermoorden, kijk wat er van is gekomen qua kindermisbruik.. Maar goed, die man was naar regio Dokkum geweest, probeerde mensen te bekeren, lukte niet, ging weer verder. Was hoge bobo in Rome geworden, en wilde heilig verklaard worden. Nu mag dat pas na een spectaculaire dood, dus die moest even in scene gezet worden. Hij wist dat in Fryslân de doodstraf stond op het kappen van een heilige eik. Hij is hier doelbewust naar toe gekomen om die eik te kappen, en is na een eerlijk proces veroordeeld tot de doodstraf, precies zoals hij wilde. DIt alles speelde zich overigens eerder richting Anjum af dan bij Dokkum.
Die kerel ook die op dat ding zitquote:
Welke?quote:Op zondag 12 december 2010 11:02 schreef Barcaconia het volgende:
Alex, eikel, nu ben ik dat kutspelletje van je facebook aan het spelen
Jeuh. Eerste poging was 180.000, nu moet ik jou nog verbeterenquote:
verslavend he?quote:Op zondag 12 december 2010 12:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jeuh. Eerste poging was 180.000, nu moet ik jou nog verbeterenDe pogingen daarna probeerde ik de hogere levels te halen maar dan ga je telkens af door die hoerige ?-blokjes
Ja, maar als er 10 tegen elkaar staan wordt het gouw onoverzichtelijk. Als er dan tegelijk een hoop sterretjes en bommetjes vallen en dan ook je balletje nog daartussen kun je niets meerquote:Op zondag 12 december 2010 12:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
verslavend he?en die ?-blokjes moet je juist van profiteren!
dit jaar komt ie er met de belastingvrije 1.3 JTDm met 85 pkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij paste nog net in zijn budget als distinctive, hij rijdt nu in een fiat punthoofd rond
Mooie auto verder, voor het geld goed afgewerkt. Motortje is redelijk, sturen was prima...alleen je wilt waarschijnlijk continu in de D (sport) mode rijdenHij was er iig dermate positief over dat de Mito het hoogstwaarschijnlijk wel wordt.
Respectvolquote:Op zondag 12 december 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn ouders over de zeik geholpen door op hun feestje (waar ik toch al geen zin in had) flink te verslapen (2u)
Had dan gewoon gezegd dat je er geen zin in hebt, net zo eerlijk toch?quote:Op zondag 12 december 2010 14:15 schreef PeuRac het volgende:
Zo, mn ouders over de zeik geholpen door op hun feestje (waar ik toch al geen zin in had) flink te verslapen (2u)
Jajaja, en nog proberen goed te lullen ookquote:Op zondag 12 december 2010 15:00 schreef PeuRac het volgende:
verslapen kon ik niks aan doen, had toch echt mn wekkers gezet. T feit dat ik met 2 graden koorts toch kom, compenseerd t wel vind ik
En nu hopen dat mijn rollade een beetje ok wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |