quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:15 schreef Susie het volgende:
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje![]()
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.
Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt
er toch aan vandaag. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hee susie, ik kan me herinneren dat we de vorige keer op de zelfde dag ongesteld waren en dat betekend dat het vandaag pas dag 28 is.. Dus ben bang dat je een klein beetje vooruit loopt. Maar wel enorm balen zeg dater aan komt.
Sorry dat ik de laatste tijd niet echt gereageerd heb. Ik heb wel het hele topic nog gevolgd maar door drukte weinig tijd om goed te reageren en daarom had ik er voor gekozen om dan ook maar niet een korte (misschien inhoudkoze) post te schrijven) mijn excuses hiervoor, maar ik volg jullie allemaal en leef ook met iedereen mee!
Zelf zit ik op dag 28. Heb cylcli gehad van 28, 34, 28, dus gemiddeld 30 dagen vandaar dat m'n nod op zondag staat. Ik heb van de week wel wat last gehad van pijnlijke puisten en dat heb ik helaas wel vaker bij m'n ongesteldheid. Ook heb ik ook behoorlijk gevoelige tepels en dat had ik vorige maand niet dus hoop dat dat goed nieuws is. Ik ga denk vandaag even een testje halen, zodat ik die een op voorraad heb liggen en hoop dat ik die van de week kan gebruiken! Ik heb in iedergeval vast aardige hoop wanneer ik vnv niet ongesteld wordt.. We hebben deze periode wel heel uitgebreid ons best gedaan tijdens m'n vermoedelijk vruchtbare periode (heb volgens mij niet echt een ei-sprong gevoeld)
Iedereen verder succes er mee en dat het een mooi kerstcadeautje mag zijn!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef klavertje-4 het volgende:
jammer susie!
Ik heb een zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik, denk dat mijn ei op springen staat. Aan de vorige zwangerschap heb ik een cyste overgehouden op mijn eierstok, misschien dat ik daarom nu dat drukkende gevoel heb? Heb het anders nooit.
Pff gisteren op het werk zat een nieuwe collega maar door te zagen: heb je kinderen? Ik: nee. O wil je kinderen? Ik bromde wat vaags. Op korte termijn dan? Toen zei ik maar nee maar ondertussen dacht ik echt hou toch je smoel man!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
GGB hoelaat moet je naar de huisarts?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Charmed_angel: Nou, ik ben net terug van de HA, en heb de verwijzing naar de gyn binnen. Ik was net aan het typen toen jouw update kwam!
HA staarde naar m'n templijsten, hij begreep er niks van. Bloedtest gedaan, die viel negatief uit, maar dat wist ik eigenlijk al stiekem.
Nu dus de gyn bellen, en dan ga ik ook langzaamaan pendelen tussen 2 topics denk ik...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:00 schreef klavertje-4 het volgende:
Jeetje GGB, jij ook al!
Sterkte voor jou en Klumsy, tis toch niet wat je van te voren had gedacht...
Dat kan! aangepast!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:27 schreef Boepie het volgende:
NOd Boepie verwachting 12 december ipv 17 als dat kan
Weinig kans, dus ik ben eigenlijk wel blij met een korte cyclusquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:46 schreef klavertje-4 het volgende:
en volgende ronde? heb je weer zo'n korte cyclus? Jammer zeg![]()
Ik duim voor je dat de krampjes een positieve reden hebben!
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:46 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Dat kan! aangepast!
LB, als het goed is gaat die cyste idd vanzelf weg. Zou binnen 3 maanden moeten gebeuren, dus er is nog wel kans dat hij er nu nog zit. Ik moet begin februari terug naar de gyn om te laten controleren of hij inderdaad weg is.
en volgende ronde? heb je weer zo'n korte cyclus? Jammer zeg![]()
Ik duim voor je dat de krampjes een positieve reden hebben!
ja baas!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef lollypops het volgende:
Poging 3: Mijn NOD mag op 28 dec... dank-je-wel!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
ja baas!
thnx mijsje, linkjes gefixt
hahaha, ja sorry het komt inderdaad bazerig over he?! Bedoel het niet zo... Ik kreeg alleen een extra prikkeling omdat ik al 2x eerder (dik gedrukt) mijn NOD doorgegeven had..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
ja baas!
thnx mijsje, linkjes gefixt
He jammer Susie! Op naar eerste kerstdag... zou het dan toch een kerst(maak)kindje worden?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef Susie het volgende:
Helaas pindakaas weer, op naar de volgende NOD op 7 januari. Wel een keurige cyclus van 28 dagen gehad, daar ben ik dan wel blij weer blij mee. We gaan cyclus 5 nu in.
vruchtbaarste dag op basis van 28 dagen op 1ste kerstdag, dat zou ik nou leuk vinden!![]()
Dat dachten mijn man en ik ook nog een jaartje geleden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef Susie het volgende:
Ik denk wel, dat wanneer ik in de mmm zou komen (en waar mijn vriend en ik al over gesproken hebben, dat we dat niet doen overigens),
Inderdaad. Ik heb nu IUI in mijn eigen cyclus, dus dat is niet zo ingrijpend.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bovendien: de mmm is er in verschillende gradaties: van medicijnen tot ivf.
Joan er uit, ik ben teleurgesteld!quote:
Die testen gaven toen ik ze deed wel indroogstreepjes, maar die zie je alleen in bepaald licht en zijn kleurloos. De zwangerschapsstreepjes zijn echt (blauw toch?) gekleurd.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef showkloon het volgende:
jeempie... *stuiter* adrenaline...
Showkloon komt zich hier even melden, want heeft een dringende vraag:
mensen ervaring met Kruidvattesten? geven deze wel eens vals positief?
kheb een heeeeeel licht streepje, op foto niet waarneembaar,
maar kzie hem wel.
geef Kruidvat indroogstreepjes? afgelezen na ongeveer 5 minuten. (plassen in potje, 4 drupjes op pipetje, tanden poetsen, ff snel douchen en toen gekeken).
HELP!
Oh, die bedoel ik ook!quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef showkloon het volgende:
nee het is niet die test; maar die van 2 voor 5 euro... de roze streepjes...
Daar had ik ook 2 lichte streepjes bij, maar die waren wel te zien op een foto genomen met mobiel.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef showkloon het volgende:
nee het is niet die test; maar die van 2 voor 5 euro... de roze streepjes...
Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeftquote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben)
nou PM maar eens danquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeft![]()
![]()
Ik weet wie jij bent geloof ik![]()
nou pas 1 heeeeeeeel licht 2e streepje hoor. Ik wacht nog een paar dagen af voor ik zelf durf tequote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Aventura het volgende:
About time! Tussen mij en PDaisy zitten 5-6 weken. Ik zit maar met 1 andere uitgerekende in juli. Dat is volgens mij nog nooit gebeurd! Kan natuurlijk alleen maar betekenen dat dit in aug/sep goed gemaakt moet worden met een geboortegolf
Ga jij het zwangerenquotum ook maar even aanvullen ja!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
Hilliebillie!!!Wat goed zeg gefeliciteerd!
Showkloon, spannend hoor, ben erg benieuwd.
[..]
Helemaal mee eens!
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Ik kom net thuis van mijn werk en ik denk.. Zo.. er zijn weer heel wat berichtjes bij gekomen.. dat kan maar 1 ding betekenen:: tweede streepjes!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef hilliebillie het volgende:
Jaaaa!! Ik heb net twee streepjes geplast en ook een best wel duidelijk streepje ook nog!! Woehoe
Ik doe wel morgen ochtend nog even een testje voor de zekerheid. Maar aan m'n borsten te voelen (die al ff pijnlijk zijn) denk ik dat ik nog een positief testje zal krijgen..
Ben in een blije maar toch wel afwachtende modus nog steeds kan het nog niet echt geloven namelijk..
hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef showkloon het volgende:
jeempie... *stuiter* adrenaline...
Showkloon komt zich hier even melden, want heeft een dringende vraag:
mensen ervaring met Kruidvattesten? geven deze wel eens vals positief?
kheb een heeeeeel licht streepje, op foto niet waarneembaar,
maar kzie hem wel.
geef Kruidvat indroogstreepjes? afgelezen na ongeveer 5 minuten. (plassen in potje, 4 drupjes op pipetje, tanden poetsen, ff snel douchen en toen gekeken).
HELP!
Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef hadassa1 het volgende:
[..]
hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.
maar showkloon ik heb ook een keer die kruidvat testen gebruikt en ik had er ook last van dat de test een gekleurd streepje had dus ben naar de ha geweest en moest daar nog een test doen en ik bleek niet zwanger te zijn, dus het kan voorkomen.
Die foto laat geen ruimte voor twijfel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..
ja, en dat zouden we niet willen he?quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben)
daar hoef je niet bang voor te zijn, zo duidelijk als jouw streepje, is echt een zwangerstreepje en niet een indroogstreepje...quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef hilliebillie het volgende:
Maar omdat er nu gesteld wordt dat de kruidvattesten vals positief kunnen zijn??
Vager dan deze bovenste 2 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef showkloon het volgende:
ze zijn inderdaad ERG vaag. Maar ik ga wachten met testen tot donderdag of vrijdag denk ik. Dan zou de 2e streep in elk geval beter zichtbaar moeten zijn denk ik.
tot dan blijf ik nog even hier hangen.
Ik geloof dat ik er die eerst twee weken wel een stuk of zeven heb gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
potverdikkie als ik die testjes zie voel ik al die spanning van destijds hier weer!*flipt*
Dat had ik dus ook TM hahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Dan heb ik gewoon een te levendige fantasie Rocka.
nee, dat kan dus niet, want dan weet ik meteen wie mij had met het Secret Santa gebeuren. daarvan is ShowKloon dus ontstaan en ze is mijn kloon... (dus na het raden bij Secret Santa is ze sowieso ontmaskerd... nog even geduld dus tot na 23 december als ik het snel raad, en anders iets later...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef twentemeisje het volgende:
Meis, dit zijn gewoon twee streepjes, met name die bovenste zie ik gewoon goed! En als je het zelf nog duidelijker ziet dan op deze foto....
You are pregnant!
Dus kun je nu ook je ware identiteit onthullen.
Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Geniet ervan Chanel!! Hopelijk zien we je allemaal snel in het volgende topic!
Dat klopt, mijn cyclus duurt voor zover ik weet 22 dagen maar ik heb geen korte luteale fase: mijn eisprong is op dag 7 of 8.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef doehetzelfer het volgende:
volgens mij was dat aventura?? Toch??
Deze tip heb ik ook al gebruikt en vind het ook een goede tip. Nu ben ik nog al een computermiep en houd ik van lijstjes ed op de computer maken, dus ik kwam hier bij uit www.menstruatiekalender.net. Kun je vanalles (zoveel als je wilt natuurlijk) invullen rondom je menstruatie/zwanger worden. Zo heb ik er mijn kwaaltjes en cyclus erin gezet en nu voorspelt die ook elke maand mijn NOD en eisprong en geeft die aan wanneer je het meest vruchtbaar bent. Je kunt er zelfs in bij houden wanneer je klustquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Susie het volgende:
@Winka; Irritant is dat, al die dingen die voelt en wat er allemaal anders is aan je lichaam. Ik heb de goede tip gehad van Mefke (ja, blijft het ook maar zeggen) om alles wat je voelt op te schrijven, zodoende krijg je wellicht een wat duidelijker beeld iedere maand (ik heb er een apart agenda-tje voor gekocht).
al denk ik wel dat ik een idee heb... maar dat ga ik nog niet zeggen, ik weet nog niet echt of ik het wel goed heb...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef showkloon het volgende:
en ik kan niet zeggen hoe oud ik ben, aangezien ik mij anders compleet verraad
(Secret Santa)
Nu dacht ik heel even dat je Leandra was, maar dan zou een nieuwe zwangerschap wel érg vlotjes zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef showkloon het volgende:
en ik kan niet zeggen hoe oud ik ben, aangezien ik mij anders compleet verraad
(Secret Santa)
Ik ben vandaag 26 geworden , hubbie is 29. Wij zijn dus eigenlijk ook nog jong.quote:
Dat zeiden mijn man en ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef Susie het volgende:
Ik denk wel, dat wanneer ik in de mmm zou komen (en waar mijn vriend en ik al over gesproken hebben, dat we dat niet doen overigens), zal ik wel aan een aantal mensen laten weten dat kinderen niet zullen komen om wat voor reden dan ook.
Ik ben 37 jaar en mijn man is 36 jaar. Wij hebben al twee kinderen.. eentje van 8 en eentje van 1 (bijna 2).quote:
GreatWhiteSilence tipte laatst zwangerenkids.nl, daar heb ik ook wat testjes besteld.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
Ik heb even een vraagje, op welke site bestellen jullie de zwangerschaps testen online?
Ik weet dat jullie het hier wel eens neer gezet hebben maar ik kan het niet meer terug vinden.
Ik heb destijds vaker een pakket besteld bij babyboomshop, zo'n combi pakket met zwangerschapstesten en ovulatietesten.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
Ik heb even een vraagje, op welke site bestellen jullie de zwangerschaps testen online?
Ik weet dat jullie het hier wel eens neer gezet hebben maar ik kan het niet meer terug vinden.
En ik heb deze als eerste hier gesteldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Nieuwelingen welkom! (en Aag-je, bereid je je al vast voor op de vraag, nu hoop je zeker op een meisje he?)
gefeliciteerd meisquote:Op donderdag 16 december 2010 10:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 26 geworden , hubbie is 29. Wij zijn dus eigenlijk ook nog jong.
Gisteren heb ik de vragenlijsten voor de gyn teruggestuurd. We mochten kiezen voor een snel of minder snel traject. Het minder snelle traject zou bestaan uit meerdere gesprekken met de gyn voordat er basisonderzoeken gedaan worden. Bij het snelle traject zullen ze meteen de basisonderzoeken gedaan worden, en de uitslagen krijg je bij je eerste gesprek met de gyn. Wij hebben gekozen voor het snelle traject. Ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn. Zal wel na Nieuwjaar zijn.
En voor degenen die het nog interessant vinden, nog steeds geengezien hier op dag 66, en ook geen voortekenen.
Showkloon, dat streepje is inderdaad goed zichtbaar! Nogmaals, gefeliciteerd!!!
Twistleweed, fijne vakantie! Geniet ervan, en kom maar met een 2e streepje thuis!
En voor iedereen hier: Heel veel succes, ik lees hier natuurlijk nog steeds mee, en af en toe post ik nog eens wat, en ik duim nog steeds voor jullie!
papillion 23 is niet jong hoor om aan een kind te beginnen want dan moet ik nu nog een kind zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef papillion het volgende:
Showkloon super zeg, gefeliciteerd![]()
GGB nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ben zelf overigens (als ik het zo vergelijk) aan de jonge kant, 23 enook. Maar goed, we zijn er klaar voor. Beiden gewoon gestudeerd en 'n job nu. Dus why not
weet jij wie het is dan?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
weet jij wie het is dan?
Ik ben veeel te nieuwsgierig altijd dus kan niet tegen kloons
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke ben happy! Ik ben niet zwanger hoor, maar sommigen van jullie wilde weten hoe het ging met afvallen.
Vandaag weer gewogen en in totaal 8,3 kilo kwijt
Ik bij babyboomshop.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
Dan is het toch nog goed om ze te blijven nemen tot 12 weken zwangerschap? Ivm foliumzuur dat erin zit? Ik denk dat ik ook maar eerst afwacht totdat ik (niet?) ongi word.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zul je net zien: heb ik ze gekocht, ben ik al zwanger...Maar eigenlijk geloof ik daar niet zoveel van, nu ik weet wanneer mijn eisprong zou moeten zijn in combi met mijn korte cyclus...
quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef showkloon het volgende:
haha wat leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn. maar sowieso tot 23 december geduld hebben; want Mijsje moet als eerste raden
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijsje, werk voor je aan de winkel. Raad eens eventjes wie showkloon is...
Woon je niet in de buurt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik bij babyboomshop.
Dat zijn simpele testen maar bij mij erg betrouwbaar.
Ik heb er alleen iets teveel besteld dus nog heel veel over.
Oh oke bedanktquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Die zijn natuurlijk veel duurder ja![]()
En opzich zijn die streepjes ook heel duidelijk hoor, er verschijnt echt niks als je niet zwanger bent.
wist je dat die gebaseerd zijn op dezelfde streepjes? (ik heb er eens een uit elkaar gehaald, en daaronder zat ouderwets het streepjes-scherm.) alleen beslist 't apparaat dan zelf of het vindt dat 't gewenste/gevreesde extra streepje er wel of niet echt staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom hier ook toevallig
Was even benieuwd naar het volgende: Waarom kopen jullie geen testen waarin alleen staat: zwanger of niet zwanger.
Is toch veel duidelijker? Of is zo'n test ook veel duurder? Dat gekloot met die streepjes!
Wat knap van je!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke ben happy! Ik ben niet zwanger hoor, maar sommigen van jullie wilde weten hoe het ging met afvallen.
Vandaag weer gewogen en in totaal 8,3 kilo kwijt
Ik weet niet waar je woont. Maar ik kan ze altijd opsturen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Ashina het volgende:
[..]
Woon je niet in de buurt?![]()
misschien toch maar wat bestellen...of nog even wachten?
Sorry dat ik me er even mee bemoei, maar ik had me ook al eerder in Agnus Castus verdiept:quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
@Trui: denk je dat je zo'n apparaatje kan hervullen? Als je er een dipstick in gooit, hoef je niet iedere keer het hele geval te kopen?
Ik heb nu trouwens die pillen van de Etos voor mijn neus liggen. Er staat: niet gebruiken bij borstvoeding. Aangezien er op de lijst van stoffen verder geen opvallende dingen staan op één ding na (vitex agnus castus), besluit ik deze eens te googlen.
Daar komen twee dingen uit:
1) het is veilig bij borstvoeding (wordt al sinds de oudheid gebruikt om borstvoeding te bevorderen).
2) Niet gebruiken tijdens zwangerschap, meteen stoppen met het gebruik na de eerste gemiste menstruatie.
Dat is dus in tegenspraak met wat er op de verpakking staat:
1) niet gebruiken bij borstvoeding
2) het kan de eerste drie maanden van de zwangerschap gebruikt worden.
Ja, wat is ut nouw?![]()
*Zucht*
Ben je nu een week te vroeg ongesteld? In de OP staat dat je de 26e zou gaan testen?quote:Op zondag 19 december 2010 16:42 schreef klavertje-4 het volgende:
ik ben alweer ongesteld![]()
Ik begrijp er niets van! Afwachten maar weer.
GMTAquote:Op zondag 19 december 2010 19:23 schreef winka het volgende:
Jee dat is wel een enorm verschil zeg! Waarschijnlijk een overbodige vraag, maar je bent al zwaar ongesteld of zou je er nog een innestelbloeding van kunnen maken?
Beetje wel. (Ik zag hem nog netquote:
daarom zat ik al te twijfelen om het te zeggen, ik wil niemand valse hoop aanpraten... weet zelf hoe vervelend/frustrerend dat is...quote:Op zondag 19 december 2010 19:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat dacht ik ook van mijn bloedingen, helaas was het alleen maar een dooie mus...
quote:Op zondag 19 december 2010 19:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Beetje wel. (Ik zag hem nog net)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |