Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Geniet ervan Chanel!! Hopelijk zien we je allemaal snel in het volgende topic!
Dat klopt, mijn cyclus duurt voor zover ik weet 22 dagen maar ik heb geen korte luteale fase: mijn eisprong is op dag 7 of 8.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef doehetzelfer het volgende:
volgens mij was dat aventura?? Toch??
Deze tip heb ik ook al gebruikt en vind het ook een goede tip. Nu ben ik nog al een computermiep en houd ik van lijstjes ed op de computer maken, dus ik kwam hier bij uit www.menstruatiekalender.net. Kun je vanalles (zoveel als je wilt natuurlijk) invullen rondom je menstruatie/zwanger worden. Zo heb ik er mijn kwaaltjes en cyclus erin gezet en nu voorspelt die ook elke maand mijn NOD en eisprong en geeft die aan wanneer je het meest vruchtbaar bent. Je kunt er zelfs in bij houden wanneer je klustquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Susie het volgende:
@Winka; Irritant is dat, al die dingen die voelt en wat er allemaal anders is aan je lichaam. Ik heb de goede tip gehad van Mefke (ja, blijft het ook maar zeggen) om alles wat je voelt op te schrijven, zodoende krijg je wellicht een wat duidelijker beeld iedere maand (ik heb er een apart agenda-tje voor gekocht).
al denk ik wel dat ik een idee heb... maar dat ga ik nog niet zeggen, ik weet nog niet echt of ik het wel goed heb...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef showkloon het volgende:
en ik kan niet zeggen hoe oud ik ben, aangezien ik mij anders compleet verraad
(Secret Santa)
Nu dacht ik heel even dat je Leandra was, maar dan zou een nieuwe zwangerschap wel érg vlotjes zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef showkloon het volgende:
en ik kan niet zeggen hoe oud ik ben, aangezien ik mij anders compleet verraad
(Secret Santa)
Ik ben vandaag 26 geworden , hubbie is 29. Wij zijn dus eigenlijk ook nog jong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |