abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89889290
hier nog even m'n bewijs

Ennuh showkloon ik hoop dat je een dezer dagen lekker mee over gaat naar het volgende topic, dat je streepje net zo duidelijk is als de mijne..

en hoop natuurlijk dat de rest razendsnel volgt!!
pi_89889446
Hilliebillie gefeliciteerd!!

Showkloon spannend zeg!! Mijsje kan gelijk weer wat mensen van de lijst afstrepen, haha
pi_89891548
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef showkloon het volgende:
jeempie... *stuiter* adrenaline...
Showkloon komt zich hier even melden, want heeft een dringende vraag:
mensen ervaring met Kruidvattesten? geven deze wel eens vals positief?
kheb een heeeeeel licht streepje, op foto niet waarneembaar,
maar kzie hem wel.

geef Kruidvat indroogstreepjes? afgelezen na ongeveer 5 minuten. (plassen in potje, 4 drupjes op pipetje, tanden poetsen, ff snel douchen en toen gekeken).

HELP!
hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.

maar showkloon ik heb ook een keer die kruidvat testen gebruikt en ik had er ook last van dat de test een gekleurd streepje had dus ben naar de ha geweest en moest daar nog een test doen en ik bleek niet zwanger te zijn, dus het kan voorkomen.
pi_89892607
Welkom Hadassa! Wat vervelend dat het nog niet helemaal wil lukken. Hoe lang zijn jullie al bezig? (ik ben erg nieuwsgierig, je hoeft niet te antwoorden hoor, als je dat niet wilt) Je kunt ook je NOD doorgeven dan kun je in de openingspost. Veel succes en ik hoop dat je snel door kunt naar het volgende topic ;)
pi_89893117
o wij zijn nog niet zo heel erg lang bezig 2 maandjes ofzo ;) , maar als ik vragen mag wat is een nod :@ ??
pi_89893231
quote:
Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef hadassa1 het volgende:

[..]

hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.

maar showkloon ik heb ook een keer die kruidvat testen gebruikt en ik had er ook last van dat de test een gekleurd streepje had dus ben naar de ha geweest en moest daar nog een test doen en ik bleek niet zwanger te zijn, dus het kan voorkomen.
Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..
  maandag 13 december 2010 @ 21:34:07 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89893368
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..
Die foto laat geen ruimte voor twijfel hoor :)
pi_89893465
die is inderdaad echt overduidelijk hoor! niet gaan twijfelen, das in jouw geval echt NIET nodig!
  maandag 13 december 2010 @ 21:39:46 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89893797
Hilliebillie, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_89894591
hilliebillie jij hoeft echt niet te twijfelen want mijn streepje was toen niet duidelijk als de jouwe ;) dus gefeliciteerd he *O*
pi_89894832
Maar omdat er nu gesteld wordt dat de kruidvattesten vals positief kunnen zijn??
pi_89895057
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben ;))
ja, en dat zouden we niet willen he? o|O
Ik zou het heel leuk vinden voor je Showkloon! ik zal gematigd *O* voor je... ;)
:*
eens kijken of ik weer wat namen kan wegstrepen hoor... :P
  maandag 13 december 2010 @ 21:57:18 #113
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89895062
*O* van harte hilliebillie! En showkloon ook!!! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 13 december 2010 @ 21:58:45 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89895145
Haal anders morgen een test van een ander merk, dan zul je zien dat je twijfels ongegrond zijn. Vals positief bestaat niet. Het gaat dan eerder over een verkeerd ingedroogd lijntje dat bijna niet waarneembaar is. Dat is bij jou echt niet het geval :D
pi_89895221
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef hilliebillie het volgende:
Maar omdat er nu gesteld wordt dat de kruidvattesten vals positief kunnen zijn??
daar hoef je niet bang voor te zijn, zo duidelijk als jouw streepje, is echt een zwangerstreepje en niet een indroogstreepje... *O* je bent gewoon zwanger! *O*
(en daarbij heb ik ook nog nooit een indrooglijntje op die testen gezien, en ik heb er wat versleten in de afgelopen jaren... :') de enige dubbele lijntjes die ik ooit gezien heb was toen ik ook echt zwanger was...)
pi_89895775
PurpleDaisy en Hilliebillie, gefeliciteerd!
pi_89895914
Jeuj!!! STREEPJES!!!!!! Altijd mooi om te zien *O*
Gefeliciteerd!! :)

Mijn komende eisprong is op 2e kerstdag! Mooie dag, toch :P

Ik zal voor iedereen duimen die binnenkort weer gaat testen, ik hoop het en gun het echt iedereen :Y
Tralalalaaa
  maandag 13 december 2010 @ 23:07:03 #118
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89899089
En of dat twee streepjes zijn!!! En bij onze nieuwe kloon ook licht dubbel paar!!! O+
Oude (on)bekende.
  maandag 13 december 2010 @ 23:14:20 #119
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89899443
Moet trouwens toegeven dat ik dat hele zwanger worden soms maar moeilijk vind... Ik heb er een paar weken van kunnen genieten en soms mis ik dat zo :{ sinds de miskraam zijn er in mijn omgeving een aantal dingen gebeurd die nogal heftig waren en die maakten dat ons hoofd niet naar seks stond. Nu is alles wat rustiger, maar nog steeds niet echt oké en ik baal er verschrikkelijk van dat nu misschien weer een maand ga "missen". Een maand is natuurlijk niks, maar ik mis het zwanger zijn en het idee moeder te worden zo ontzettend soms :{ :@
Oude (on)bekende.
pi_89899936
heel, heel herkenbaar mw mus... Een maand is wel te overzien als je zeker zou weten dat het de maand erop wel raak was. Nu voelt het (voor mij althans) als een verspilde kans

Wij hadden met elkaar afgesproken dat we er pas in 2011 weer voor zouden gaan. Eerst even bijkomen. Maar ik kan het gewoon niet, alles schreeuwt om zwanger zijn, het in verwachting van een kindje zijn..

Onze tijd komt, en dan gaat alles wel zoals het zou moeten gaan :*
  maandag 13 december 2010 @ 23:25:30 #121
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89899994
Jeuj, streepjes! Gefeliciteerd! *O*

Mevr_Mus, ik kan het wel begrijpen, hoor. Bij mij is de druk er een beetje af, omdat ik al moeder ben, maar soms kan ik me nog zo goed voorstellen hoe het voelde zwanger te zijn (de emotionele kant, lichamelijk heb ik nooit echt veel gemerkt, op de laatste paar maanden na dan). Het is zo'n bijzonder gevoel. O+
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89905606
Yeah hilliebillie, die is hartstikke duidelijk hoor! Gefeliciteerd! *O*
Showkloon weet je al of je vandaag gaat testen? dan ga ik ff zitten f5-en tot we meer weten.
En hadassa, een NOD betekend Niet OngesteldheidsDag (of Datum), dus de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar het niet wordt (en dus hopelijk zwanger bent).
Dus je kan doorgeven wanneer je verwacht ongesteld te moeten worden, dan kan je in de openingspost in het lijstje erbij.
pi_89905777
*O* Hilliebillie gefeliciteerd! Echt een heel duidelijk streepje!! *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_89905783
Spannend hoor Showkloon, alvast een kleine *O* voor jou!
pi_89905797
Heb even geen tijd om bij te lezen, maar voor de rest van de damen,
ik blijf voor jullie duimen! ^O^
pi_89906872
Mevr. Mus, ik begrijp het helemaal. En een maand is op zich niet zo lang, maar lijkt een eeuwigheid te duren! Je wilt zwanger zijn en wel NU!
Heb ik ook heel erg. Ik moet dan ook huilen als ik de ene vriendin na de ander hoor dat ze zwanger is. Dan denk ik, dat wil ik ook! Ik heb er ook even van mogen genieten, maar het mocht niet zo zijn. Nu maar hopen op het beste en dat t maar weer snel raak mag zijn, maar ben zo ongeduldig, haha. Maarja, als je ervan geproefd heb wil je meer.

Klavertje 4, wij wilden eerst wachten tot na mn eerste menstruatie, maar na 2 weken wilden we er toch alweer voor gaan. Inderdaad, alles schreeuwt om zwanger zijn.
Maar nu heb ik toch mn menstruatie en dat vind ik aan de ene kant balen (want veel bloed en veel pijn en weer de bevestiging van je lijf dat je echt niet meer zwanger bent), maar aan de andere kant heel blij dat alles gewoon naar behoren werkt.
Alleen mag de melkproductie wel ophouden nu, kanonnen wat kunnen tepels jeuken!

Maargoed! Tot zover mijn boekwerk voor vandaag :')
Tralalalaaa
pi_89907240
goedemorgen dames :)
Ik heb toch vanmorgen maar een test gedaan; en wederom een heeeeeeeeeeel licht streepje.Nog steeds niet overtuigend. Bijna hetzelfde als gister. Denk dat ik een paar dagen geduld moet hebben. Mijn HCG zal nog niet hoog genoeg zijn, maar er zal wel HCG zijn? 2 x een vals positieve test lijkt me niet heel waarschijnlijk?
:?
pi_89907271
showkloon :D geloof er nou maar in; het streepje is echt :Y
pi_89907283
showkloon *O*
pi_89907376
*O* *O* showkloon *O* *O*
pi_89907647
Ja showkloon je gaat gewoon lekker samen met mij over!!
pi_89908035
Een streepje is een streepje! *O*
Tralalalaaa
pi_89908109
jaaa gefeliciteerd showkloon! *O*
pi_89908167
Streepjes! *O* *O* *O*
Gefeliciteerd dames!
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:02:56 #135
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89908248
Showkloon, mijn eerste tweede streepjes waren ook zo vaag dat ik het bijna niet kon geloven. Maar streep=streep=zwanger, dus gefeliciteerd!! Heb je geen fotootje ;) ?
pi_89909579
ze zijn inderdaad ERG vaag. Maar ik ga wachten met testen tot donderdag of vrijdag denk ik. Dan zou de 2e streep in elk geval beter zichtbaar moeten zijn denk ik.
tot dan blijf ik nog even hier hangen.
pi_89909612
dat mag hoor :D
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:49:38 #138
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89909723
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef showkloon het volgende:
ze zijn inderdaad ERG vaag. Maar ik ga wachten met testen tot donderdag of vrijdag denk ik. Dan zou de 2e streep in elk geval beter zichtbaar moeten zijn denk ik.
tot dan blijf ik nog even hier hangen.
Vager dan deze bovenste 2 bijvoorbeeld?

Paar dagen later testen maakt vaak een heel groot verschil, snap dat je die extra bevestiging wilt!
pi_89909783
ja zoals die bovenste zo ongeveer...
de vorige keer was de eerste test veel duidelijker. Maar misschien was het toen ook wel later in mijn cyclus.
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:53:24 #140
190853 RockabeIIa
pi_89909842
potverdikkie als ik die testjes zie voel ik al die spanning van destijds hier weer! :D *flipt*
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:06:08 #141
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89910303
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 december 2010 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
potverdikkie als ik die testjes zie voel ik al die spanning van destijds hier weer! :D *flipt*
Ik geloof dat ik er die eerst twee weken wel een stuk of zeven heb gedaan :D :@ . Gewoon uit pure ongeloof!

Maar las jij nu gewoon 'alleen maar mee' Rockabella...? Of las ik echt too much in je dubbelzinnige (?) post op p1 ;) ?
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:18:53 #142
190853 RockabeIIa
pi_89910815
Nee, ik lees alleen mee. Ik heb 2 kindjes die ik alleen verzorg. Zou niet weten waar ik een 3e weg moest toveren.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:23:29 #143
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_89912920
Dan heb ik gewoon een te levendige fantasie Rocka ;) .
pi_89914030
Jaaaa streepjes! *O* Hilliebillie gefeliciteerd! En showkloon ook, al ben je zelf nog niet overtuigd, de rest van ons wel hoor :Y *O*

Ik doe niet mee in de streepjesregen, zojuist ongesteld geworden. Netjes een cyclus van vier weken, maar omdat ik die nooit eerder gehad heb, tel ik er een paar dagen bij op voor m'n volgende NOD. Dus Rocka, nu je hier toch rondhangt, zou je mn nod op 14 januari willen zetten? :*
¿
pi_89924056
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Dan heb ik gewoon een te levendige fantasie Rocka ;) .
Dat had ik dus ook TM haha
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:15:57 #146
327382 boembaa
wie is die kleine kloon?
pi_89928805
Ik kom hier ook weer meekletsen en meeduimen. Ik ben meer een lurker dan poster, maar toch liever even onder een andere naam. Nieuwsgierigen mogen altijd pm-en
NOD is niet bekend omdat ik woensdag een zeer vroege miskraam heb gehad.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:33:38 #147
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89932576
Hillibillie en Showkloon streepjessssssss!!!! *O* Wat super. En nu niet zenuwachtig worden Hilliebillie dat het geen streepje is, die is echt duidelijk hoor! En Showkloon, als dat streepje is zoals bij TM, dan is dat ook gewoon een streepje! :Y

Superrrrr, ben helemaal blij voor jullie! zal het nu voor ons allemaal eens komen deze maand, dat de streepjes regen door blijft druppelen?

@ Hadassa1; welkom hier. NOD is niet ongesteldheid dag; de dag dat we dus niet ongesteld willen worden zeg maar... ;)
@Boembaa; ook welkom, maar wel met een verhaal, wat naar. Dikke :*

@Juffrouw Jannie; verdikkeme, maar wel een nette cyclus hoor!

Ook nog even een dikke :* voor TAP, klavertje-4 en Mevr_Mus (ach en iedereen die het wil).

Bij mij in de omgeving weer een zwangere; die gingen voor een tweede en was gelijk raak.... is het erg als ik dan een beetje denk, grrrr, waarom is het bij ons nog niet raak. En ik weet dat er veel meiden zijn die al zoveel langer bezig zijn, maar een ietsje klein beetje bij mij is dan toch een klein beetje jaloers.... :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_89933115
ik heb toch vanmorgen een foto gemaakt: kweet niet of jullie iets zien?

op foto is het toch minder duidelijk.
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:47:02 #149
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89933201
Die bovenste is donkerder van kleur. Zit via mobiel dus vergroten geeft een vertekend beeld
Be happy with the little things in life
  dinsdag 14 december 2010 @ 20:54:11 #150
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89933605
Op die bovenste zie ik toch duidelijk een streepje hoor, de onderste iets minder zichtbaar, maar ook een streepje. Het is niet zo'n duidelijke als bij Hilliebillie,maar misschien moet je gewoon nog even 2 of 3 dagen wachten en nog een test doen?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')