hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef showkloon het volgende:
jeempie... *stuiter* adrenaline...
Showkloon komt zich hier even melden, want heeft een dringende vraag:
mensen ervaring met Kruidvattesten? geven deze wel eens vals positief?
kheb een heeeeeel licht streepje, op foto niet waarneembaar,
maar kzie hem wel.
geef Kruidvat indroogstreepjes? afgelezen na ongeveer 5 minuten. (plassen in potje, 4 drupjes op pipetje, tanden poetsen, ff snel douchen en toen gekeken).
HELP!

, maar als ik vragen mag wat is een nod
 , maar als ik vragen mag wat is een nod  ??
 ??

Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef hadassa1 het volgende:
[..]
hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.
maar showkloon ik heb ook een keer die kruidvat testen gebruikt en ik had er ook last van dat de test een gekleurd streepje had dus ben naar de ha geweest en moest daar nog een test doen en ik bleek niet zwanger te zijn, dus het kan voorkomen.

Die foto laat geen ruimte voor twijfel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..

dus gefeliciteerd he
  dus gefeliciteerd he  

ja, en dat zouden we niet willen he?quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben)

voor je...
 voor je... 

daar hoef je niet bang voor te zijn, zo duidelijk als jouw streepje, is echt een zwangerstreepje en niet een indroogstreepje...quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef hilliebillie het volgende:
Maar omdat er nu gesteld wordt dat de kruidvattesten vals positief kunnen zijn??
 je bent gewoon zwanger!
 je bent gewoon zwanger!  
  de enige dubbele lijntjes die ik ooit gezien heb was toen ik ook echt zwanger was...)
 de enige dubbele lijntjes die ik ooit gezien heb was toen ik ook echt zwanger was...)

sinds de miskraam zijn er in mijn omgeving een aantal dingen gebeurd die nogal heftig waren en die maakten dat ons hoofd niet naar seks stond. Nu is alles wat rustiger, maar nog steeds niet echt oké en ik baal er verschrikkelijk van dat nu misschien weer een maand ga "missen". Een maand is natuurlijk niks, maar ik mis het zwanger zijn en het idee moeder te worden zo ontzettend soms
 sinds de miskraam zijn er in mijn omgeving een aantal dingen gebeurd die nogal heftig waren en die maakten dat ons hoofd niet naar seks stond. Nu is alles wat rustiger, maar nog steeds niet echt oké en ik baal er verschrikkelijk van dat nu misschien weer een maand ga "missen". Een maand is natuurlijk niks, maar ik mis het zwanger zijn en het idee moeder te worden zo ontzettend soms  

Hilliebillie gefeliciteerd! Echt een heel duidelijk streepje!!
   Hilliebillie gefeliciteerd! Echt een heel duidelijk streepje!!   

voor jou!
  voor jou!

?
 ?

Vager dan deze bovenste 2 bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 14 december 2010 10:45 schreef showkloon het volgende:
ze zijn inderdaad ERG vaag. Maar ik ga wachten met testen tot donderdag of vrijdag denk ik. Dan zou de 2e streep in elk geval beter zichtbaar moeten zijn denk ik.
tot dan blijf ik nog even hier hangen.

*flipt*
 *flipt*

Ik geloof dat ik er die eerst twee weken wel een stuk of zeven heb gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 10:53 schreef RockabeIIa het volgende:
potverdikkie als ik die testjes zie voel ik al die spanning van destijds hier weer!*flipt*

. Gewoon uit pure ongeloof!
 . Gewoon uit pure ongeloof! ?
 ? 

Hilliebillie gefeliciteerd! En showkloon ook, al ben je zelf nog niet overtuigd, de rest van ons wel hoor
 Hilliebillie gefeliciteerd! En showkloon ook, al ben je zelf nog niet overtuigd, de rest van ons wel hoor  

Dat had ik dus ook TM hahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:23 schreef twentemeisje het volgende:
Dan heb ik gewoon een te levendige fantasie Rocka.

Wat super. En nu niet zenuwachtig worden Hilliebillie dat het geen streepje is, die is echt duidelijk hoor! En Showkloon, als dat streepje is zoals bij TM, dan is dat ook gewoon een streepje!
  Wat super. En nu niet zenuwachtig worden Hilliebillie dat het geen streepje is, die is echt duidelijk hoor! En Showkloon, als dat streepje is zoals bij TM, dan is dat ook gewoon een streepje!   

voor TAP, klavertje-4 en Mevr_Mus (ach en iedereen die het wil).
  voor TAP, klavertje-4 en Mevr_Mus (ach en iedereen die het wil). 

.
 .

nee, dat kan dus niet, want dan weet ik meteen wie mij had met het Secret Santa gebeuren. daarvan is ShowKloon dus ontstaan en ze is mijn kloon... (dus na het raden bij Secret Santa is ze sowieso ontmaskerd... nog even geduld dus tot na 23 december als ik het snel raad, en anders iets later...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef twentemeisje het volgende:
Meis, dit zijn gewoon twee streepjes, met name die bovenste zie ik gewoon goed! En als je het zelf nog duidelijker ziet dan op deze foto....
You are pregnant!
Dus kun je nu ook je ware identiteit onthullen.
 )
 )

Maar showkloon, die van jou zijn over een paar dagen vast net zo duidelijk want ik zie toch nu ook al 2 streepjes
  Maar showkloon, die van jou zijn over een paar dagen vast net zo duidelijk want ik zie toch nu ook al 2 streepjes  nog even een beetje meer hCG aanmaken en dan weer testen
  nog even een beetje meer hCG aanmaken en dan weer testen  

@ showkloon, ik zie ook echt een streepje hoor, dus nogmaals gefeliciteerd
 @ showkloon, ik zie ook echt een streepje hoor, dus nogmaals gefeliciteerd

LadyBlack, jammer dat het deze ronde niet raak is ....
  LadyBlack, jammer dat het deze ronde niet raak is ....

Daar sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
Geniet ervan Chanel!! Hopelijk zien we je allemaal snel in het volgende topic!

dus maar op naar de volgende maand mag mijn nod op 9jan
  dus maar op naar de volgende maand mag mijn nod op 9jan

: op een ovulatietest. Dat betekent dat dit deel iig werkt, al dan niet goed. Vanavond doe ik er nog eentje, eens kijken hoe die er dan uitziet. En dan afwachten. Als ik inderdaad morgen/overmorgen een ovulatie heb, maar toch weer snel ongesteld wordt, dan zal ik eens naar de dokter moeten gaan? Want dan is, denk ik, mijn luteale fase (te) kort en ik weet niet wat ik daar dan mee aan zou moeten?
 : op een ovulatietest. Dat betekent dat dit deel iig werkt, al dan niet goed. Vanavond doe ik er nog eentje, eens kijken hoe die er dan uitziet. En dan afwachten. Als ik inderdaad morgen/overmorgen een ovulatie heb, maar toch weer snel ongesteld wordt, dan zal ik eens naar de dokter moeten gaan? Want dan is, denk ik, mijn luteale fase (te) kort en ik weet niet wat ik daar dan mee aan zou moeten?   

)
 )

Dat klopt, mijn cyclus duurt voor zover ik weet 22 dagen maar ik heb geen korte luteale fase: mijn eisprong is op dag 7 of 8.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:56 schreef doehetzelfer het volgende:
volgens mij was dat aventura?? Toch??

JuffrouwJannie en Ladyblack (hoe lang/kort is jouw cyclus eigenlijk? volgens mij wel eens eerder gevraagd maar het lijkt wel alsof je cyclus wel  heel erg kort is?) En Hadassa1 welkom.
 JuffrouwJannie en Ladyblack (hoe lang/kort is jouw cyclus eigenlijk? volgens mij wel eens eerder gevraagd maar het lijkt wel alsof je cyclus wel  heel erg kort is?) En Hadassa1 welkom. 

Ik heb weer behoorlijk wat gegoogled op al het mogelijk wat anders is aan mijn lichaam en het meeste zijn gewoon tekenen van aankomende ongesteldheid
 Ik heb weer behoorlijk wat gegoogled op al het mogelijk wat anders is aan mijn lichaam en het meeste zijn gewoon tekenen van aankomende ongesteldheid   

), maar voor mij is die pijn in mijn buik, die maar zo'n 1,5 uur duurt ofzo toch echt gewoon mijn eisprong. En ook die voortekenen voor ongesteldheid dus even noteren... gewoon alles waar je last van hebt... en dat kan best veel zijn, hoe vervelend dat ook is.
 ), maar voor mij is die pijn in mijn buik, die maar zo'n 1,5 uur duurt ofzo toch echt gewoon mijn eisprong. En ook die voortekenen voor ongesteldheid dus even noteren... gewoon alles waar je last van hebt... en dat kan best veel zijn, hoe vervelend dat ook is. 

. Ondanks dat ik deze maand al opgegeven heb en ik ook wel weet dat het echt wel een tijd kan duren toch weer een teleurstelling.  Nou komt het ook denk ik omdat ik voor mijn gevoel al veel langer mee bezig ben (moest eerst een jaar wachten tot
 . Ondanks dat ik deze maand al opgegeven heb en ik ook wel weet dat het echt wel een tijd kan duren toch weer een teleurstelling.  Nou komt het ook denk ik omdat ik voor mijn gevoel al veel langer mee bezig ben (moest eerst een jaar wachten tot   er ook aan toe was). Toch een positief puntje: cyclus wel weer mooi 28 dagen na het uitstapje naar 35 dagen van vorige maand. Deze maand ook maar met de ovulatietesten aan de gang. Heb ik nu lekker de tijd voor want ben lekker vrij tussen kerst en oud & nieuw.
  er ook aan toe was). Toch een positief puntje: cyclus wel weer mooi 28 dagen na het uitstapje naar 35 dagen van vorige maand. Deze maand ook maar met de ovulatietesten aan de gang. Heb ik nu lekker de tijd voor want ben lekker vrij tussen kerst en oud & nieuw. 

Hoe lang ben je nu bezig? En zaniken bestaat hier niet hoor
 Hoe lang ben je nu bezig? En zaniken bestaat hier niet hoor   Succes met de testen!
 Succes met de testen! 

39.
 39.  

we hebben lootje getrokken via internet en lijstjes gemaakt; en dan een cadeau/pakket verstuurd. Het is elk jaar een sport om te raden wie je geheime kerstman/vrouw is...
 we hebben lootje getrokken via internet en lijstjes gemaakt; en dan een cadeau/pakket verstuurd. Het is elk jaar een sport om te raden wie je geheime kerstman/vrouw is... 

Deze tip heb ik ook al gebruikt en vind het ook een goede tip. Nu ben ik nog al een computermiep en houd ik van lijstjes ed op de computer maken, dus ik kwam hier bij uit www.menstruatiekalender.net. Kun je vanalles (zoveel als je wilt natuurlijk) invullen rondom je menstruatie/zwanger worden. Zo heb ik er mijn kwaaltjes en cyclus erin gezet en nu voorspelt die ook elke maand mijn NOD en eisprong en geeft die aan wanneer je het meest vruchtbaar bent. Je kunt er zelfs in bij houden wanneer je klustquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Susie het volgende:
@Winka; Irritant is dat, al die dingen die voelt en wat er allemaal anders is aan je lichaam. Ik heb de goede tip gehad van Mefke (ja, blijft het ook maar zeggen) om alles wat je voelt op te schrijven, zodoende krijg je wellicht een wat duidelijker beeld iedere maand (ik heb er een apart agenda-tje voor gekocht).

mee eens, papillion. Dat vond ik ook een fijne site om dingen bij te houden destijds.
 mee eens, papillion. Dat vond ik ook een fijne site om dingen bij te houden destijds.

neehoor valt mee, maar nu ik wist dat het toch niet raak was, ben ik eigenlijk wel behoorlijk prikkelbaar geweest.
  neehoor valt mee, maar nu ik wist dat het toch niet raak was, ben ik eigenlijk wel behoorlijk prikkelbaar geweest.  

Ik vertrek naar een warmer oord
 Ik vertrek naar een warmer oord  Ik hoop terug te komen met een tweede streepje maar ga voornamelijk heel erg genieten.
 Ik hoop terug te komen met een tweede streepje maar ga voornamelijk heel erg genieten.  

al denk ik wel dat ik een idee heb... maar dat ga ik nog niet zeggen, ik weet nog niet echt of ik het wel goed heb...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef showkloon het volgende:
en ik kan niet zeggen hoe oud ik ben, aangezien ik mij anders compleet verraad
(Secret Santa)

)
)

gefeliciteerd
 gefeliciteerd  als mijsje raad wie je bent heeft ze een primeur!
 als mijsje raad wie je bent heeft ze een primeur!

showkloon
 showkloon   

voor de streepjes... meiden van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!
 voor de streepjes... meiden van harte gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst!   
  wel fijn dat je cyclus een ritme te pakken heeft
  wel fijn dat je cyclus een ritme te pakken heeft  

Nu dacht ik heel even dat je Leandra was, maar dan zou een nieuwe zwangerschap wel érg vlotjes zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef showkloon het volgende:
en ik kan niet zeggen hoe oud ik ben, aangezien ik mij anders compleet verraad
(Secret Santa)

Ik ben vandaag 26 geworden , hubbie is 29. Wij zijn dus eigenlijk ook nog jong.quote:
 gezien hier op dag 66, en ook geen voortekenen.
 gezien hier op dag 66, en ook geen voortekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |