nou PM maar eens danquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeft![]()
![]()
Ik weet wie jij bent geloof ik![]()
nou pas 1 heeeeeeeel licht 2e streepje hoor. Ik wacht nog een paar dagen af voor ik zelf durf tequote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Aventura het volgende:
About time! Tussen mij en PDaisy zitten 5-6 weken. Ik zit maar met 1 andere uitgerekende in juli. Dat is volgens mij nog nooit gebeurd! Kan natuurlijk alleen maar betekenen dat dit in aug/sep goed gemaakt moet worden met een geboortegolf
Ga jij het zwangerenquotum ook maar even aanvullen ja!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
Hilliebillie!!!Wat goed zeg gefeliciteerd!
Showkloon, spannend hoor, ben erg benieuwd.
[..]
Helemaal mee eens!
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Ik kom net thuis van mijn werk en ik denk.. Zo.. er zijn weer heel wat berichtjes bij gekomen.. dat kan maar 1 ding betekenen:: tweede streepjes!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef hilliebillie het volgende:
Jaaaa!! Ik heb net twee streepjes geplast en ook een best wel duidelijk streepje ook nog!! Woehoe
Ik doe wel morgen ochtend nog even een testje voor de zekerheid. Maar aan m'n borsten te voelen (die al ff pijnlijk zijn) denk ik dat ik nog een positief testje zal krijgen..
Ben in een blije maar toch wel afwachtende modus nog steeds kan het nog niet echt geloven namelijk..
hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef showkloon het volgende:
jeempie... *stuiter* adrenaline...
Showkloon komt zich hier even melden, want heeft een dringende vraag:
mensen ervaring met Kruidvattesten? geven deze wel eens vals positief?
kheb een heeeeeel licht streepje, op foto niet waarneembaar,
maar kzie hem wel.
geef Kruidvat indroogstreepjes? afgelezen na ongeveer 5 minuten. (plassen in potje, 4 drupjes op pipetje, tanden poetsen, ff snel douchen en toen gekeken).
HELP!
Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..quote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef hadassa1 het volgende:
[..]
hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.
maar showkloon ik heb ook een keer die kruidvat testen gebruikt en ik had er ook last van dat de test een gekleurd streepje had dus ben naar de ha geweest en moest daar nog een test doen en ik bleek niet zwanger te zijn, dus het kan voorkomen.
Die foto laat geen ruimte voor twijfel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..
ja, en dat zouden we niet willen he?quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben)
daar hoef je niet bang voor te zijn, zo duidelijk als jouw streepje, is echt een zwangerstreepje en niet een indroogstreepje...quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef hilliebillie het volgende:
Maar omdat er nu gesteld wordt dat de kruidvattesten vals positief kunnen zijn??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |