abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89880215
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeft :D O+
Ik weet wie jij bent geloof ik ;)
nou PM maar eens dan ;)
  maandag 13 december 2010 @ 17:11:58 #82
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_89880236
gefeliciteerd showkloon! *O*
in de haak.
pi_89880343
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:11 schreef trui het volgende:
gefeliciteerd showkloon! *O*
nou pas 1 heeeeeeeel licht 2e streepje hoor. Ik wacht nog een paar dagen af voor ik zelf durf te *O*
  maandag 13 december 2010 @ 17:36:55 #84
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89881146
Knap dat je zo lang kunt wachten. Ik had ook een heel licht streepje, mooi dat ik de volgende ochtend meteen weer ging testen :D
pi_89881802
misschien dat ik dat morgenochtend ook wel doe hoor ;)
pi_89882011
Jaaaa!! Ik heb net twee streepjes geplast en ook een best wel duidelijk streepje ook nog!! Woehoe
Ik doe wel morgen ochtend nog even een testje voor de zekerheid. Maar aan m'n borsten te voelen (die al ff pijnlijk zijn) denk ik dat ik nog een positief testje zal krijgen..

Ben in een blije maar toch wel afwachtende modus nog steeds kan het nog niet echt geloven namelijk..
  maandag 13 december 2010 @ 18:08:36 #87
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_89882274
*O* Showkloon en hilliebillie *O* gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
  maandag 13 december 2010 @ 18:09:26 #88
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89882293
*O* Van harte!!!
pi_89882307
Hilliebillie wat goed zeg!!! een duidelijk positieve test!

en niet allemaal al zo blij doen hoor, ik ben zelf nog niet helemaal overtuigd.
pi_89882358
Hilliebillie!!! *O* Wat goed zeg gefeliciteerd!

Showkloon, spannend hoor, ben erg benieuwd.

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Aventura het volgende:
About time! Tussen mij en PDaisy zitten 5-6 weken. Ik zit maar met 1 andere uitgerekende in juli. Dat is volgens mij nog nooit gebeurd! Kan natuurlijk alleen maar betekenen dat dit in aug/sep goed gemaakt moet worden met een geboortegolf ;)
Helemaal mee eens!

Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie :7
  maandag 13 december 2010 @ 18:14:24 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89882465
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
Hilliebillie!!! *O* Wat goed zeg gefeliciteerd!

Showkloon, spannend hoor, ben erg benieuwd.

[..]

Helemaal mee eens!

Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie :7
Ga jij het zwangerenquotum ook maar even aanvullen ja!!!
pi_89882719
super hilliebillie! Gefeliciteerd!
pi_89883315
hilliebillie gefeliciteerd met je 2de streepje!! *O*
showkloon ook *voorzichtig* gefeliciteerd met je 2de streepje ;)
Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg
  maandag 13 december 2010 @ 18:40:41 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89883433
Hilliebillie!! *O* gefeliciteerd!! *O*
  maandag 13 december 2010 @ 18:40:52 #95
279894 winka
There is no place like home..
pi_89883442
Fantastisch Hilliebillie *O* Gefeliciteerd!! Geniet ervan O+
En een ministreepje voor Snowkloon, spannend!

En ik had PD ook over het hoofd gezien :@

Ik moet nog ruim een week wachten voordat ik zou kunnen testen. Ik heb ook heel stoer voorgenomen om te wachten tot de ongesteldheid uitblijft (da's de 22e) :D Dus dan wil ik Eerste Kerstdag testen.
Heb er deze keer een erg goed gevoel over, ben sinds gister enorm misselijk en heb nu opeens last van dik slijm :) Nu maar hopen dat ik mezelf en m'n lichaam niet voor gek houd.
pi_89883611
Hilliebillie super zeg, gefeliciteerd :D

Showkloon, hopelijk voor jou (over)morgen ook een dikke vette duidelijke streep, maar natuurlijk al een voorzichtige felicitatie voor jou!

Winka, hopen maar dat je(lichaam) jezelf niet voor de gek houd en dat het gewoon helemaal raak is. Maar daar gaan we natuurlijk gewoon vanuit ;)

Thistleweed, het zou mooi zijn als je straks weer een aantal leuke signalen kunt toevoegen voor een voorspelling van een zwangerschap.

edit: vergeet nog de helft ook

PurpleDaisy ook gefeliciteerd met het streepje!

LadyBlack en TAP, fijn om te lezen dat je (weer) kunt vertrouwen op je eigen lichaam, hopelijk betekend het voor jullie beiden deze ronde wat moois.
pi_89883618
Winka!! Ik vind dat wij deze maand allebei eerste kerstdag een tweede streepje gaan plassen (ik vind het echt heel leuk dat we zo gelijk opgaan)
  maandag 13 december 2010 @ 18:45:41 #98
279894 winka
There is no place like home..
pi_89883667
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Zeer herkenbaar :) En het is inderdaad heel mooi bedacht van de kindjes die om je heen hangen :D Ik heb de laatste tijd het heel goed los kunnen laten en dat was heerlijk. Maar nu ik er zo'n goed gevoel bij heb, lukt het niet meer.
Hoop dat het gauw raak is voor je ^O^ En dat geldt voor iedereen in het topic w/

[ Bericht 0% gewijzigd door winka op 13-12-2010 19:55:31 ]
pi_89886324
Hilliibillie Gefeliciteerd!!!!
En Showkloon ook nog even spannend maar hopelijk zie je morgen meteen een dikke vette streep!

Aventura, we gaan ons best doen om straks met het complete topic over te verhuizen hoor!

Al verwacht ik vrij weinig van deze maand. O+ was ziek in mijn vruchtbare periode (die ook 10 dagen duurde door de lange cyclus van vorige maand, moest dus een beetje schatten). Ergens voor de kerst is mijn NOD maar gezien de moodswings en de puistjes kan het nooit lang duren.
  maandag 13 december 2010 @ 20:19:26 #100
205904 lollypops
An end has a start
pi_89888693
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef hilliebillie het volgende:
Jaaaa!! Ik heb net twee streepjes geplast en ook een best wel duidelijk streepje ook nog!! Woehoe
Ik doe wel morgen ochtend nog even een testje voor de zekerheid. Maar aan m'n borsten te voelen (die al ff pijnlijk zijn) denk ik dat ik nog een positief testje zal krijgen..

Ben in een blije maar toch wel afwachtende modus nog steeds kan het nog niet echt geloven namelijk..
Ik kom net thuis van mijn werk en ik denk.. Zo.. er zijn weer heel wat berichtjes bij gekomen.. dat kan maar 1 ding betekenen:: tweede streepjes!!

*O* *O* geweldig van harte gefeliciteerd! En natuurlijk ook voor PurpleDaisy *O* *O*
Eindelijk weer tweede streepjes! Ik hoop voor onze Kloon dat ze morgen ook een dikke vette tweede streep gaat testen, in ieder geval heel veel succes..
Nu op naar de rest :P
pi_89889290
hier nog even m'n bewijs

Ennuh showkloon ik hoop dat je een dezer dagen lekker mee over gaat naar het volgende topic, dat je streepje net zo duidelijk is als de mijne..

en hoop natuurlijk dat de rest razendsnel volgt!!
pi_89889446
Hilliebillie gefeliciteerd!!

Showkloon spannend zeg!! Mijsje kan gelijk weer wat mensen van de lijst afstrepen, haha
pi_89891548
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef showkloon het volgende:
jeempie... *stuiter* adrenaline...
Showkloon komt zich hier even melden, want heeft een dringende vraag:
mensen ervaring met Kruidvattesten? geven deze wel eens vals positief?
kheb een heeeeeel licht streepje, op foto niet waarneembaar,
maar kzie hem wel.

geef Kruidvat indroogstreepjes? afgelezen na ongeveer 5 minuten. (plassen in potje, 4 drupjes op pipetje, tanden poetsen, ff snel douchen en toen gekeken).

HELP!
hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.

maar showkloon ik heb ook een keer die kruidvat testen gebruikt en ik had er ook last van dat de test een gekleurd streepje had dus ben naar de ha geweest en moest daar nog een test doen en ik bleek niet zwanger te zijn, dus het kan voorkomen.
pi_89892607
Welkom Hadassa! Wat vervelend dat het nog niet helemaal wil lukken. Hoe lang zijn jullie al bezig? (ik ben erg nieuwsgierig, je hoeft niet te antwoorden hoor, als je dat niet wilt) Je kunt ook je NOD doorgeven dan kun je in de openingspost. Veel succes en ik hoop dat je snel door kunt naar het volgende topic ;)
pi_89893117
o wij zijn nog niet zo heel erg lang bezig 2 maandjes ofzo ;) , maar als ik vragen mag wat is een nod :@ ??
pi_89893231
quote:
Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef hadassa1 het volgende:

[..]

hoi hoi ik ben hier nieuw en mijn vriend en ik zijn ook bezig voor een klein wolkje. wil alleen nog niet echt lukken.

maar showkloon ik heb ook een keer die kruidvat testen gebruikt en ik had er ook last van dat de test een gekleurd streepje had dus ben naar de ha geweest en moest daar nog een test doen en ik bleek niet zwanger te zijn, dus het kan voorkomen.
Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..
  maandag 13 december 2010 @ 21:34:07 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89893368
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Hmm daar krijg ik weer twijfels.. Heb namelijk ook de kruidvat test gedaan..
Die foto laat geen ruimte voor twijfel hoor :)
pi_89893465
die is inderdaad echt overduidelijk hoor! niet gaan twijfelen, das in jouw geval echt NIET nodig!
  maandag 13 december 2010 @ 21:39:46 #109
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_89893797
Hilliebillie, van harte gefeliciteerd! *O*
pi_89894591
hilliebillie jij hoeft echt niet te twijfelen want mijn streepje was toen niet duidelijk als de jouwe ;) dus gefeliciteerd he *O*
pi_89894832
Maar omdat er nu gesteld wordt dat de kruidvattesten vals positief kunnen zijn??
pi_89895057
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben ;))
ja, en dat zouden we niet willen he? o|O
Ik zou het heel leuk vinden voor je Showkloon! ik zal gematigd *O* voor je... ;)
:*
eens kijken of ik weer wat namen kan wegstrepen hoor... :P
  maandag 13 december 2010 @ 21:57:18 #113
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_89895062
*O* van harte hilliebillie! En showkloon ook!!! *O*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 13 december 2010 @ 21:58:45 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89895145
Haal anders morgen een test van een ander merk, dan zul je zien dat je twijfels ongegrond zijn. Vals positief bestaat niet. Het gaat dan eerder over een verkeerd ingedroogd lijntje dat bijna niet waarneembaar is. Dat is bij jou echt niet het geval :D
pi_89895221
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef hilliebillie het volgende:
Maar omdat er nu gesteld wordt dat de kruidvattesten vals positief kunnen zijn??
daar hoef je niet bang voor te zijn, zo duidelijk als jouw streepje, is echt een zwangerstreepje en niet een indroogstreepje... *O* je bent gewoon zwanger! *O*
(en daarbij heb ik ook nog nooit een indrooglijntje op die testen gezien, en ik heb er wat versleten in de afgelopen jaren... :') de enige dubbele lijntjes die ik ooit gezien heb was toen ik ook echt zwanger was...)
pi_89895775
PurpleDaisy en Hilliebillie, gefeliciteerd!
pi_89895914
Jeuj!!! STREEPJES!!!!!! Altijd mooi om te zien *O*
Gefeliciteerd!! :)

Mijn komende eisprong is op 2e kerstdag! Mooie dag, toch :P

Ik zal voor iedereen duimen die binnenkort weer gaat testen, ik hoop het en gun het echt iedereen :Y
Tralalalaaa
  maandag 13 december 2010 @ 23:07:03 #118
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89899089
En of dat twee streepjes zijn!!! En bij onze nieuwe kloon ook licht dubbel paar!!! O+
Oude (on)bekende.
  maandag 13 december 2010 @ 23:14:20 #119
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89899443
Moet trouwens toegeven dat ik dat hele zwanger worden soms maar moeilijk vind... Ik heb er een paar weken van kunnen genieten en soms mis ik dat zo :{ sinds de miskraam zijn er in mijn omgeving een aantal dingen gebeurd die nogal heftig waren en die maakten dat ons hoofd niet naar seks stond. Nu is alles wat rustiger, maar nog steeds niet echt oké en ik baal er verschrikkelijk van dat nu misschien weer een maand ga "missen". Een maand is natuurlijk niks, maar ik mis het zwanger zijn en het idee moeder te worden zo ontzettend soms :{ :@
Oude (on)bekende.
pi_89899936
heel, heel herkenbaar mw mus... Een maand is wel te overzien als je zeker zou weten dat het de maand erop wel raak was. Nu voelt het (voor mij althans) als een verspilde kans

Wij hadden met elkaar afgesproken dat we er pas in 2011 weer voor zouden gaan. Eerst even bijkomen. Maar ik kan het gewoon niet, alles schreeuwt om zwanger zijn, het in verwachting van een kindje zijn..

Onze tijd komt, en dan gaat alles wel zoals het zou moeten gaan :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')