Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeftquote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben)
nou PM maar eens danquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeft![]()
![]()
Ik weet wie jij bent geloof ik![]()
nou pas 1 heeeeeeeel licht 2e streepje hoor. Ik wacht nog een paar dagen af voor ik zelf durf tequote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Aventura het volgende:
About time! Tussen mij en PDaisy zitten 5-6 weken. Ik zit maar met 1 andere uitgerekende in juli. Dat is volgens mij nog nooit gebeurd! Kan natuurlijk alleen maar betekenen dat dit in aug/sep goed gemaakt moet worden met een geboortegolf
Ga jij het zwangerenquotum ook maar even aanvullen ja!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
Hilliebillie!!!Wat goed zeg gefeliciteerd!
Showkloon, spannend hoor, ben erg benieuwd.
[..]
Helemaal mee eens!
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Ik kom net thuis van mijn werk en ik denk.. Zo.. er zijn weer heel wat berichtjes bij gekomen.. dat kan maar 1 ding betekenen:: tweede streepjes!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef hilliebillie het volgende:
Jaaaa!! Ik heb net twee streepjes geplast en ook een best wel duidelijk streepje ook nog!! Woehoe
Ik doe wel morgen ochtend nog even een testje voor de zekerheid. Maar aan m'n borsten te voelen (die al ff pijnlijk zijn) denk ik dat ik nog een positief testje zal krijgen..
Ben in een blije maar toch wel afwachtende modus nog steeds kan het nog niet echt geloven namelijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |