quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:15 schreef Susie het volgende:
@Klumpsy; ook al slik je Clomid, dan ben je toch even goed nog aan het wachten op een tweede streepje![]()
@GGB; ben benieuwd wat de huisarts vanmorgen zegt!
Ik heb het al eens eerder gezegd, maar dat temperaturen lijkt me echt een crime! Maar goed, je zal er iets voor over moeten hebben toch? Is dat altijd noodzakelijk dat temperaturen? Vroeg ik me zo maar af.
Hier dag 29, stiekum vanmorgen toch getest, maar negatief. Voelde daarna (duh, had dat niet eerder gekund) wat krampen in onderbuik, dus wellicht komt
er toch aan vandaag. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:33 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Hee susie, ik kan me herinneren dat we de vorige keer op de zelfde dag ongesteld waren en dat betekend dat het vandaag pas dag 28 is.. Dus ben bang dat je een klein beetje vooruit loopt. Maar wel enorm balen zeg dater aan komt.
Sorry dat ik de laatste tijd niet echt gereageerd heb. Ik heb wel het hele topic nog gevolgd maar door drukte weinig tijd om goed te reageren en daarom had ik er voor gekozen om dan ook maar niet een korte (misschien inhoudkoze) post te schrijven) mijn excuses hiervoor, maar ik volg jullie allemaal en leef ook met iedereen mee!
Zelf zit ik op dag 28. Heb cylcli gehad van 28, 34, 28, dus gemiddeld 30 dagen vandaar dat m'n nod op zondag staat. Ik heb van de week wel wat last gehad van pijnlijke puisten en dat heb ik helaas wel vaker bij m'n ongesteldheid. Ook heb ik ook behoorlijk gevoelige tepels en dat had ik vorige maand niet dus hoop dat dat goed nieuws is. Ik ga denk vandaag even een testje halen, zodat ik die een op voorraad heb liggen en hoop dat ik die van de week kan gebruiken! Ik heb in iedergeval vast aardige hoop wanneer ik vnv niet ongesteld wordt.. We hebben deze periode wel heel uitgebreid ons best gedaan tijdens m'n vermoedelijk vruchtbare periode (heb volgens mij niet echt een ei-sprong gevoeld)
Iedereen verder succes er mee en dat het een mooi kerstcadeautje mag zijn!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:45 schreef klavertje-4 het volgende:
jammer susie!
Ik heb een zwaar, drukkend gevoel in mijn onderbuik, denk dat mijn ei op springen staat. Aan de vorige zwangerschap heb ik een cyste overgehouden op mijn eierstok, misschien dat ik daarom nu dat drukkende gevoel heb? Heb het anders nooit.
Pff gisteren op het werk zat een nieuwe collega maar door te zagen: heb je kinderen? Ik: nee. O wil je kinderen? Ik bromde wat vaags. Op korte termijn dan? Toen zei ik maar nee maar ondertussen dacht ik echt hou toch je smoel man!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
GGB hoelaat moet je naar de huisarts?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:52 schreef GirlGoneBad het volgende:
Charmed_angel: Nou, ik ben net terug van de HA, en heb de verwijzing naar de gyn binnen. Ik was net aan het typen toen jouw update kwam!
HA staarde naar m'n templijsten, hij begreep er niks van. Bloedtest gedaan, die viel negatief uit, maar dat wist ik eigenlijk al stiekem.
Nu dus de gyn bellen, en dan ga ik ook langzaamaan pendelen tussen 2 topics denk ik...
quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:00 schreef klavertje-4 het volgende:
Jeetje GGB, jij ook al!
Sterkte voor jou en Klumsy, tis toch niet wat je van te voren had gedacht...
Dat kan! aangepast!quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:27 schreef Boepie het volgende:
NOd Boepie verwachting 12 december ipv 17 als dat kan
Weinig kans, dus ik ben eigenlijk wel blij met een korte cyclusquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:46 schreef klavertje-4 het volgende:
en volgende ronde? heb je weer zo'n korte cyclus? Jammer zeg![]()
Ik duim voor je dat de krampjes een positieve reden hebben!
Thanksquote:Op vrijdag 10 december 2010 10:46 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Dat kan! aangepast!
LB, als het goed is gaat die cyste idd vanzelf weg. Zou binnen 3 maanden moeten gebeuren, dus er is nog wel kans dat hij er nu nog zit. Ik moet begin februari terug naar de gyn om te laten controleren of hij inderdaad weg is.
en volgende ronde? heb je weer zo'n korte cyclus? Jammer zeg![]()
Ik duim voor je dat de krampjes een positieve reden hebben!
ja baas!quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:01 schreef lollypops het volgende:
Poging 3: Mijn NOD mag op 28 dec... dank-je-wel!!
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
ja baas!
thnx mijsje, linkjes gefixt
hahaha, ja sorry het komt inderdaad bazerig over he?! Bedoel het niet zo... Ik kreeg alleen een extra prikkeling omdat ik al 2x eerder (dik gedrukt) mijn NOD doorgegeven had..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:32 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
ja baas!
thnx mijsje, linkjes gefixt
He jammer Susie! Op naar eerste kerstdag... zou het dan toch een kerst(maak)kindje worden?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef Susie het volgende:
Helaas pindakaas weer, op naar de volgende NOD op 7 januari. Wel een keurige cyclus van 28 dagen gehad, daar ben ik dan wel blij weer blij mee. We gaan cyclus 5 nu in.
vruchtbaarste dag op basis van 28 dagen op 1ste kerstdag, dat zou ik nou leuk vinden!![]()
Dat dachten mijn man en ik ook nog een jaartje geleden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef Susie het volgende:
Ik denk wel, dat wanneer ik in de mmm zou komen (en waar mijn vriend en ik al over gesproken hebben, dat we dat niet doen overigens),
Inderdaad. Ik heb nu IUI in mijn eigen cyclus, dus dat is niet zo ingrijpend.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Bovendien: de mmm is er in verschillende gradaties: van medicijnen tot ivf.
Joan er uit, ik ben teleurgesteld!quote:
Die testen gaven toen ik ze deed wel indroogstreepjes, maar die zie je alleen in bepaald licht en zijn kleurloos. De zwangerschapsstreepjes zijn echt (blauw toch?) gekleurd.quote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef showkloon het volgende:
jeempie... *stuiter* adrenaline...
Showkloon komt zich hier even melden, want heeft een dringende vraag:
mensen ervaring met Kruidvattesten? geven deze wel eens vals positief?
kheb een heeeeeel licht streepje, op foto niet waarneembaar,
maar kzie hem wel.
geef Kruidvat indroogstreepjes? afgelezen na ongeveer 5 minuten. (plassen in potje, 4 drupjes op pipetje, tanden poetsen, ff snel douchen en toen gekeken).
HELP!
Oh, die bedoel ik ook!quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef showkloon het volgende:
nee het is niet die test; maar die van 2 voor 5 euro... de roze streepjes...
Daar had ik ook 2 lichte streepjes bij, maar die waren wel te zien op een foto genomen met mobiel.quote:Op maandag 13 december 2010 14:14 schreef showkloon het volgende:
nee het is niet die test; maar die van 2 voor 5 euro... de roze streepjes...
Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeftquote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef showkloon het volgende:
nee absoluut geen ongelukje, maar ben totaal verbijsterd...
(de rest leg ik tzt wel uit, anders weet iedereen direct wie ik ben)
nou PM maar eens danquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Waahh! Ik hoop dat Orea gelijk heeft![]()
![]()
Ik weet wie jij bent geloof ik![]()
nou pas 1 heeeeeeeel licht 2e streepje hoor. Ik wacht nog een paar dagen af voor ik zelf durf tequote:
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 13 december 2010 15:20 schreef Aventura het volgende:
About time! Tussen mij en PDaisy zitten 5-6 weken. Ik zit maar met 1 andere uitgerekende in juli. Dat is volgens mij nog nooit gebeurd! Kan natuurlijk alleen maar betekenen dat dit in aug/sep goed gemaakt moet worden met een geboortegolf
Ga jij het zwangerenquotum ook maar even aanvullen ja!!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
Hilliebillie!!!Wat goed zeg gefeliciteerd!
Showkloon, spannend hoor, ben erg benieuwd.
[..]
Helemaal mee eens!
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 18:11 schreef Thistleweed het volgende:
[..]
Bij mij is het nu weer te tijd van de maand dat het werk er op zit en het speuren naar kwaaltjes/voortekens weer is begonnen. Deze maand nieuw: een aantal van mijn kleutertjes waren erg aanhankelijk in eens vandaag en wilde allemaal bij me zitten en hangen dus misschien dat dat een voorteken is is natuurlijk onzin maar ik hoor ook verhalen over katten die in eens op schoot zitten bij zwangere vrouwen dus ik vond dit ook wel een mooie![]()
Ik kom net thuis van mijn werk en ik denk.. Zo.. er zijn weer heel wat berichtjes bij gekomen.. dat kan maar 1 ding betekenen:: tweede streepjes!!quote:Op maandag 13 december 2010 18:00 schreef hilliebillie het volgende:
Jaaaa!! Ik heb net twee streepjes geplast en ook een best wel duidelijk streepje ook nog!! Woehoe
Ik doe wel morgen ochtend nog even een testje voor de zekerheid. Maar aan m'n borsten te voelen (die al ff pijnlijk zijn) denk ik dat ik nog een positief testje zal krijgen..
Ben in een blije maar toch wel afwachtende modus nog steeds kan het nog niet echt geloven namelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |