abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89086273
Vorig deel: Wachten op het tweede streepje deel 181

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

18 november Poookie
20 november Diaan73
07 december Susie
12 december Hilliebillie
15 december LadyBlack
17 december Boepie
18 december juffrouwJannie
23 december Winka
23 december Thistleweed
26 december Klavertje-4
26 december cholateaddict
28 december GreatWhiteSilence (02-2010)
01 januari papillion
02 januari Mevr_Mus

Boepie
charmed_angel (09-2009)
Elynasedai
Entreri
IslaBonita (12-2008)
Kolonia (04-2009)
Koningin Juliana (03-2009)
Mijsje (08-2007)
prinseszondererwt (11-2007)
Aoraki
GirlGoneBad (04-2010)

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 07-12-2010 12:52:29 ]
pi_89086428
Raar dat je lichaam je toch steeds voor de gek kan houden...

Ik heb nu ook wel veel klachten die ik vorige maand ook had en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden, vandaar dat ik nu denk ik ook een stuk rustiger ben en denk dat het vast ook niet raak zal zijn :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  woensdag 24 november 2010 @ 10:57:23 #3
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89086484
Ah, hier zijn we :P
Vervelend al die rare dingen in het lichaam. Net wat LB zegt, je weet maar nooit of het toch iets is geweest, wat helaas niet is blijven plakken... moeten we maar niet teveel over nadenken, denk ik.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 24 november 2010 @ 13:03:15 #4
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_89091222
Over vroege symptomen: achteraf waren dat bij mij slecht slapen, heel warm hebben. Al na een week na bevruchting. Heel anders dan normaal.
pi_89105763
Hoe gaat het bij Poookie, Diaan73 en Twistletweed??
  woensdag 24 november 2010 @ 19:12:57 #6
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_89105926
Volgens mij ben ik alweer ongesteld? Er is iig bloed... :(
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 24 november 2010 @ 19:13:36 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_89105955
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Aventura het volgende:
Over vroege symptomen: achteraf waren dat bij mij slecht slapen, heel warm hebben. Al na een week na bevruchting. Heel anders dan normaal.
Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doen O+
  woensdag 24 november 2010 @ 20:14:12 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_89108834
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doen O+
Of je giga in de maling neemt... }:|

Wat klote weer GWS.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 24 november 2010 @ 20:15:10 #9
12913 GreatWhiteSilence
pi_89108875
Ik word een beetje flauw van die snelle cycli, ongesteld zijn is al niet mijn hobby... :6
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_89115435
GWS -O-

Hier nog geen }) maar wel temp daling. Ook een verwijzing voor gynacoloog binnen dus binnen kort weer een stapje verder :{
  woensdag 24 november 2010 @ 22:43:31 #11
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89118631
Oeh, GWS, alweer? Dat kan toch haast niet?? :?

Thistleweed, hmmm daling is niet zo positief he? -O-

Net een smsje van mn vriendin, die is nu al ruim een week overtijd maar wil nog niet testen want de afgelopen week waren ze steeds negatief.... spannend!!! :o Straks is het raak, OMG, dan heb ik 2 zwangeren om me heen elke week :') dan hou ik helemaal nooit meer op met rammelen _O-
  woensdag 24 november 2010 @ 22:59:58 #12
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89119473
Wat blijft het toch spannend hier met al die vage klachten :o Achteraf gezien had ik ook al voor de positieve test klachten: veel plassen en een opgeblazen en zeurderig gevoel in mijn onderbuik.

Ondanks de positieve ovulatietest zondag rekenen ik er eigenlijk niet op dat het hier deze maand raak is. Door omstandigheden zijn we alletwee heeeeel moe en staat ons hoofd niet bepaald naar seks :{ Zaterdagavond toevallig wel gesekst, dus het hangt een beetje af van de levensduur van meneer's zaad :P
Oude (on)bekende.
  woensdag 24 november 2010 @ 23:17:29 #13
12913 GreatWhiteSilence
pi_89120271
Gemiddeld is het ongeveer drie dagen geloof ik, met soms uitschieters naar zeven dagen (al vind ik dat persoonlijk wel érg lang? :? ).
Zaterdag verse lading, maandag het ei... Zou moeten kunnen... ;)
  woensdag 24 november 2010 @ 23:29:38 #14
12913 GreatWhiteSilence
pi_89120721
LB, misschien is het weer zo'n innestelingsbloeding? Geen idee, ik weet alleen dat ik bloed zag... ;(
  woensdag 24 november 2010 @ 23:31:08 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_89120765
Ik hoop het voor je! ^O^

OMG, verse lading, wat klinkt dat _O-
  woensdag 24 november 2010 @ 23:47:20 #16
12913 GreatWhiteSilence
pi_89121418
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:31 schreef LadyBlack het volgende:

OMG, verse lading, wat klinkt dat _O-
:@

Heb jij nog suggesties voor een omschrijving dan? O-)
pi_89125074
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
LB, misschien is het weer zo'n innestelingsbloeding? Geen idee, ik weet alleen dat ik bloed zag... ;(
Laten we hopen dat dat het geweest is...
Wat LadyBlack al zei, kan toch haast niet zo een korte cyclus.
pi_89125091
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Thistleweed het volgende:
GWS -O-

Hier nog geen }) maar wel temp daling. Ook een verwijzing voor gynacoloog binnen dus binnen kort weer een stapje verder :{
Weet je al waneer je gaat bellen voor een afspraak, of wacht je het nog even af?
pi_89125654
Ik heb iets geks... Postte ik van de week nog dat we er nu zo lekker relaxt instonden, begonnen nog diezelfde avond mijn borsten wat zeer te doen. Die doen nog steeds met vlagen zeer, mijn buik is ook behoorlijk opgezet. Allemaal heel herkenbaar....

Als ik echt alweer zwanger zou zijn, dan zou mijn cyclus helemaal niet verstoord zijn door de lange miskraam, maar weer precies op tijd zijn verlopen. Zou dat echt al kunnen :?

Als ik me in kan houden wil ik pas woensdag testen, als ik dat niet kan volhouden wil ik pas op z'n vroegst zaterdag testen. Het zal dus wel zaterdag worden :')

Spannend!
  donderdag 25 november 2010 @ 08:58:01 #20
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_89125757
Spannend klavertje! Mijn cyclus had maar een dag "vertraging" dus het kan volgens mij best :)

Voor GWS hoop ik op een innestelingsbloeding. Met nod op 5 december en een vroege eisprong zou dat kunnen! En voor mezelf hoop ik dat het een goede verse lading was ghehe :P
Oude (on)bekende.
pi_89125880
Beetje laat, maar nog gefeliciteerd Mevrouw theelepeltje!!! vet gaaf!

Was gekkenwerk op de werkvloer, dus even een tijd niet gereageerd. Moet zeggen dat de periode tussen 2 }) in niet zo spannend is voor mij.. Duurt nog even voordat de hele cyclus weer normaal is. Mijn NOD moet ook rond 3 december zijn.

En wat spannend klavertje! Ben heel benieuwd!

Alweer een bloeding is wel gek GWS! vrouwenlichaam ook... :-)
pi_89126493
Spannend klavertje! Gaan we woensdag samen testen ;)
dan is mijn NOD... en wil dit keer proberen niet eerder te testen...
pi_89126499
Hopelijk vallen er met de regen/hagel/natte sneeuw ook veel tweede streepjes uit de lucht!

Hier trouwens dag 44, same sh*t, different day. Als ik de 50 dagen ga overtreden kan ik wel eens denken aan testen, eerder niet.
pi_89126545
Ik heb vandaag trouwens voor het eerst sinds woensdag geen krampen meer...
Alleen geen idee of dit nou goed of juist niet goed is :P
Vorige cyclus had ik wel van eisprong tot in ongesteld werd last van krampen,
dus hoop dat het een goed teken is :)

Ik ben trouwens nog wel steeds misselijk...
pi_89126746
Zou een lieve MOD mij uit de OP willen halen? Alvast bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')