Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:03 schreef Aventura het volgende:
Over vroege symptomen: achteraf waren dat bij mij slecht slapen, heel warm hebben. Al na een week na bevruchting. Heel anders dan normaal.
Of je giga in de maling neemt...quote:Op woensdag 24 november 2010 19:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Blijft bijzonder, dat het lichaam zo snel al reageert en anders gaat doen
quote:
Laten we hopen dat dat het geweest is...quote:Op woensdag 24 november 2010 23:29 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
LB, misschien is het weer zo'n innestelingsbloeding? Geen idee, ik weet alleen dat ik bloed zag...
Weet je al waneer je gaat bellen voor een afspraak, of wacht je het nog even af?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef Thistleweed het volgende:
GWS![]()
Hier nog geenmaar wel temp daling. Ook een verwijzing voor gynacoloog binnen dus binnen kort weer een stapje verder
Ik heb het met alle plezier aangepastquote:Op donderdag 25 november 2010 09:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Zou een lieve MOD mij uit de OP willen halen? Alvast bedankt
Volgens mij had Mefke dat, die was meteen weer zwanger na een miskraam, dus zonder eerst nog weer ongesteld te zijn geworden.quote:Op donderdag 25 november 2010 08:48 schreef klavertje-4 het volgende:
Als ik echt alweer zwanger zou zijn, dan zou mijn cyclus helemaal niet verstoord zijn door de lange miskraam, maar weer precies op tijd zijn verlopen. Zou dat echt al kunnen![]()
Als ik me in kan houden wil ik pas woensdag testen, als ik dat niet kan volhouden wil ik pas op z'n vroegst zaterdag testen. Het zal dus wel zaterdag worden![]()
Spannend!
Anders wacht je met testen tot volgende week?quote:Op donderdag 25 november 2010 15:43 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Telt labiliteit ook als zwangerschapskwaal?
Het is denk ik toch loos alarm dat bloed, maar nu bedacht ik me dat als het inderdaad een nestelingsbloeding was, ik tóch beter kan wachten tot...
Dit omdat het hcg vlak na een nesteling nooit hoog genoeg kan zijn voor een positieve test...
Ik hoop zo dat het wel raak isquote:Op woensdag 24 november 2010 10:55 schreef klumsy het volgende:
Raar dat je lichaam je toch steeds voor de gek kan houden...
Ik heb nu ook wel veel klachten die ik vorige maand ook had en toen ben ik ook gewoon ongesteld geworden, vandaar dat ik nu denk ik ook een stuk rustiger ben en denk dat het vast ook niet raak zal zijn
hier van hetzelfde....quote:Op donderdag 25 november 2010 19:34 schreef Thistleweed het volgende:
Eventjes te moe om bij te lezen. Hierzodus het is m niet geworden deze maand.
Lief van je!quote:Op donderdag 25 november 2010 20:20 schreef Boepie het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het wel raak isik ga hard in de duimstand voor jou
Mag ik vragen in welke regio je woont? Vandaag te horen gekregen dat collega haar baby met spoed gehaald is en gereanimeerd moest worden.quote:Op donderdag 25 november 2010 16:23 schreef GotC het volgende:
Klavertje: Spannend! Knap dat je zo lang kan wachten met testen! En zo'n lange miskraam is wel heftig zeg!Ik duim voor je, hoop dat het raak is
GWS: Zou best kunnen, een nestelingsbloeding. En wat klumsy zegt, anders test je volgende week![]()
GGB: Frustrerend, zo'n lange cyclus.. na 44 dagen ben je het ook wel een beetje zat zeker? Dan maar liever zekerheid, dus zou lekker testen over een weekje
Zag vandaag een verse baby op m'n werkOp de verkoever, na een keizersnede. Het gehuil
*smelt*
En zag een andere baby gereanimeerd worden.. barstte bijna in tranen uit, zo zielig.. die oogjes keken me precies aan![]()
Ik weet het nietquote:Op donderdag 25 november 2010 18:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
GotC: hoe is het afgelopen?![]()
Echt!quote:Op donderdag 25 november 2010 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke regio je woont? Vandaag te horen gekregen dat collega haar baby met spoed gehaald is en gereanimeerd moest worden.
Laten we hopen dat dat niet nodig is...quote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mocht ik niet zwanger zijn ga ik aan de ovulatietesten beginnen. Ik heb een site gevonden met 25 stuks voor ongeveer 16 euro, dus dat is wel voldoende voor een maandje of twee.
Welke site ? pm mag ookquote:Op donderdag 25 november 2010 21:17 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mocht ik niet zwanger zijn ga ik aan de ovulatietesten beginnen. Ik heb een site gevonden met 25 stuks voor ongeveer 16 euro, dus dat is wel voldoende voor een maandje of twee.
Haha, dat wilde ik ook vragen...quote:
1e keer?quote:Op vrijdag 26 november 2010 12:02 schreef klumsy het volgende:
[..]
Haha, dat wilde ik ook vragen...
Maargoed ik ga 6 december naar de Gyn. dus als het niet raak is, dan wil ik eerst even afwachten
wat zij voor gaat stellen, voordat ik straks met zo een pak van die testen zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |