-8,3 kilo
 -8,3 kilo   

Maar eigenlijk geloof ik daar niet zoveel van, nu ik weet wanneer mijn eisprong zou moeten zijn in combi met mijn korte cyclus...
 Maar eigenlijk geloof ik daar niet zoveel van, nu ik weet wanneer mijn eisprong zou moeten zijn in combi met mijn korte cyclus...  

Dan is het toch nog goed om ze te blijven nemen tot 12 weken zwangerschap? Ivm foliumzuur dat erin zit? Ik denk dat ik ook maar eerst afwacht totdat ik (niet?) ongi word.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:55 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zul je net zien: heb ik ze gekocht, ben ik al zwanger...Maar eigenlijk geloof ik daar niet zoveel van, nu ik weet wanneer mijn eisprong zou moeten zijn in combi met mijn korte cyclus...

quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:05 schreef showkloon het volgende:
haha wat leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn. maar sowieso tot 23 december geduld hebben; want Mijsje moet als eerste raden

quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:49 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijsje, werk voor je aan de winkel. Raad eens eventjes wie showkloon is...
 dat heb ik al gedaan, voor mezelf... nu nog even afwachten tot 23 december, want dan wil ik het pas uitspreken... misschien merk ik aan het pakje met de hint dat ik helemaal verkeerd zit te denken, maar ik denk dat ik wel goed zit...
 dat heb ik al gedaan, voor mezelf... nu nog even afwachten tot 23 december, want dan wil ik het pas uitspreken... misschien merk ik aan het pakje met de hint dat ik helemaal verkeerd zit te denken, maar ik denk dat ik wel goed zit...  

zo spannend is het toch niet, en over een week gaat Mijsje vast raden wie ik ben..
 zo spannend is het toch niet, en over een week gaat Mijsje vast raden wie ik ben.. en die was nu echt duidelijk!
 en die was nu echt duidelijk!  

Woon je niet in de buurt?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:53 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik bij babyboomshop.
Dat zijn simpele testen maar bij mij erg betrouwbaar.
Ik heb er alleen iets teveel besteld dus nog heel veel over.

Oh oke bedanktquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Die zijn natuurlijk veel duurder ja
En opzich zijn die streepjes ook heel duidelijk hoor, er verschijnt echt niks als je niet zwanger bent.

Dat je maar weer snel mag wegwezeg hierzo!!
 Dat je maar weer snel mag wegwezeg hierzo!!  Wat super, 8,3 kilo kwijt!! En nu maar een vruchtje erbij en weer aankomen
  Wat super, 8,3 kilo kwijt!! En nu maar een vruchtje erbij en weer aankomen   

wist je dat die gebaseerd zijn op dezelfde streepjes? (ik heb er eens een uit elkaar gehaald, en daaronder zat ouderwets het streepjes-scherm.) alleen beslist 't apparaat dan zelf of het vindt dat 't gewenste/gevreesde extra streepje er wel of niet echt staat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kom hier ook toevallig
Was even benieuwd naar het volgende: Waarom kopen jullie geen testen waarin alleen staat: zwanger of niet zwanger.
Is toch veel duidelijker? Of is zo'n test ook veel duurder? Dat gekloot met die streepjes!

Wat knap van je!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke ben happy! Ik ben niet zwanger hoor, maar sommigen van jullie wilde weten hoe het ging met afvallen.
Vandaag weer gewogen en in totaal 8,3 kilo kwijt
 En vooral in deze maand zal het extra moeilijk zijn, dus
  En vooral in deze maand zal het extra moeilijk zijn, dus   voor jou!!
  voor jou!! zich zal gaan aandienen is er nog helemaal niks gekomen!!
  zich zal gaan aandienen is er nog helemaal niks gekomen!! dus maar komen!! Ben benieuwd hoelang deze cyclus zal gaan duren
  dus maar komen!! Ben benieuwd hoelang deze cyclus zal gaan duren  

Ik weet niet waar je woont. Maar ik kan ze altijd opsturen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Ashina het volgende:
[..]
Woon je niet in de buurt?
misschien toch maar wat bestellen...of nog even wachten?

Gefeliciteerd meiden!
 Gefeliciteerd meiden! 
 )
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |