En ik heb deze als eerste hier gesteldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Nieuwelingen welkom! (en Aag-je, bereid je je al vast voor op de vraag, nu hoop je zeker op een meisje he?)

vroeger leek me dat verschrikkelijk, veel te druk, maar ik begin steeds meer te dromen over een gezellig groot gezin
 vroeger leek me dat verschrikkelijk, veel te druk, maar ik begin steeds meer te dromen over een gezellig groot gezin 
 wanneer ga je testen?? Je nod is pas over een week zie ik, nouja, het zou kunnen he, al die dingen bij elkaar klinken toch wel héél hoopgevend hoor!
  wanneer ga je testen?? Je nod is pas over een week zie ik, nouja, het zou kunnen he, al die dingen bij elkaar klinken toch wel héél hoopgevend hoor!

voor Showkloon ik zag het streepje op de eerste foto ook al, maar nu idd duidelijker hoor!
  voor Showkloon ik zag het streepje op de eerste foto ook al, maar nu idd duidelijker hoor! 
  volgend jaar 40, om dan nog de MMM in te gaan... maar goed, zo denken we nu, wie weet! (of eigenlijk natuurlijk gewoon liever niet die MMM, maar dat heb je niet voor zeggen natuurlijk!)
  volgend jaar 40, om dan nog de MMM in te gaan... maar goed, zo denken we nu, wie weet! (of eigenlijk natuurlijk gewoon liever niet die MMM, maar dat heb je niet voor zeggen natuurlijk!) 
  En een 4de zeg, poehey! Lekker gezellig thuis!
  En een 4de zeg, poehey! Lekker gezellig thuis!

gefeliciteerd meisquote:Op donderdag 16 december 2010 10:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 26 geworden , hubbie is 29. Wij zijn dus eigenlijk ook nog jong.
Gisteren heb ik de vragenlijsten voor de gyn teruggestuurd. We mochten kiezen voor een snel of minder snel traject. Het minder snelle traject zou bestaan uit meerdere gesprekken met de gyn voordat er basisonderzoeken gedaan worden. Bij het snelle traject zullen ze meteen de basisonderzoeken gedaan worden, en de uitslagen krijg je bij je eerste gesprek met de gyn. Wij hebben gekozen voor het snelle traject. Ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn. Zal wel na Nieuwjaar zijn.
En voor degenen die het nog interessant vinden, nog steeds geengezien hier op dag 66, en ook geen voortekenen.
Showkloon, dat streepje is inderdaad goed zichtbaar! Nogmaals, gefeliciteerd!!!
Twistleweed, fijne vakantie! Geniet ervan, en kom maar met een 2e streepje thuis!
En voor iedereen hier: Heel veel succes, ik lees hier natuurlijk nog steeds mee, en af en toe post ik nog eens wat, en ik duim nog steeds voor jullie!

papillion 23 is niet jong hoor om aan een kind te beginnen want dan moet ik nu nog een kind zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef papillion het volgende:
Showkloon super zeg, gefeliciteerd
GGB nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ben zelf overigens (als ik het zo vergelijk) aan de jonge kant, 23 enook. Maar goed, we zijn er klaar voor. Beiden gewoon gestudeerd en 'n job nu. Dus why not
 want ben nog jonger dan dat jij bent
  want ben nog jonger dan dat jij bent  

goed om te zien dat ik niet de jongste ben. Sowieso denk ik dat ieder zijn ding moet doen, ik kwam er op tijd achter dat studeren gewoon niet iets voor mij is. Ben daarom ook heel wat anders gaan doen. Laat mij maar gewoon bezig zijn met mensen dan voel ik mij op m'n best. En in dit plaatje passen kinderen voor ons nu mooi. Veel van mijn vrienden studeren nog of zijn nu ook echt gaan werken en blijven dat doen, en ik zie dat zij net zo veel genieten van hun leven als ik dat van mij, dus dat is ook alleen maar mooi.
 goed om te zien dat ik niet de jongste ben. Sowieso denk ik dat ieder zijn ding moet doen, ik kwam er op tijd achter dat studeren gewoon niet iets voor mij is. Ben daarom ook heel wat anders gaan doen. Laat mij maar gewoon bezig zijn met mensen dan voel ik mij op m'n best. En in dit plaatje passen kinderen voor ons nu mooi. Veel van mijn vrienden studeren nog of zijn nu ook echt gaan werken en blijven dat doen, en ik zie dat zij net zo veel genieten van hun leven als ik dat van mij, dus dat is ook alleen maar mooi.

weet jij wie het is dan?quote:

quote:Op donderdag 16 december 2010 22:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
weet jij wie het is dan?
Ik ben veeel te nieuwsgierig altijd dus kan niet tegen kloons
 ik denk van wel ja...
 ik denk van wel ja...   maar ja, het is ook mijn kloon (nee, ik ben het niet, maar ze is mijn secret santa...
 maar ja, het is ook mijn kloon (nee, ik ben het niet, maar ze is mijn secret santa...  )
 )

quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke ben happy! Ik ben niet zwanger hoor, maar sommigen van jullie wilde weten hoe het ging met afvallen.
Vandaag weer gewogen en in totaal 8,3 kilo kwijt

Super zeg...!!
 Super zeg...!!   

Ik bij babyboomshop.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
Ik heb even een vraagje, op welke site bestellen jullie de zwangerschaps testen online?
Ik weet dat jullie het hier wel eens neer gezet hebben maar ik kan het niet meer terug vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |