abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 20:48:06 #226
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90016157
Nieuwelingen welkom! (en Aag-je, bereid je je al vast voor op de vraag, nu hoop je zeker op een meisje he?)
Streepjesmeiden gefeliciteerd!!!!! (en showkloon ik ben wel heeeeel nieuwsgierig hoor! Heb heel veel vermoedens, maar toch ook weer niet genoeg zekerheid)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 16 december 2010 @ 20:50:19 #227
279894 winka
There is no place like home..
pi_90016301
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Nieuwelingen welkom! (en Aag-je, bereid je je al vast voor op de vraag, nu hoop je zeker op een meisje he?)

En ik heb deze als eerste hier gesteld _O_
  donderdag 16 december 2010 @ 21:06:42 #228
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90017453
Jij zei er tenminste nog bij dat jongens best goed kunnen bevallen. Heb het al op andere manieren gehoord. Meer zo van: Nu hoop je zeker op een meisje he!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  donderdag 16 december 2010 @ 21:33:29 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_90019126
Aagje, welkom! En wat leuk, een vierde kindje ^O^ vroeger leek me dat verschrikkelijk, veel te druk, maar ik begin steeds meer te dromen over een gezellig groot gezin O+

Winka! :o wanneer ga je testen?? Je nod is pas over een week zie ik, nouja, het zou kunnen he, al die dingen bij elkaar klinken toch wel héél hoopgevend hoor!
  donderdag 16 december 2010 @ 21:43:16 #230
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90019630
Nog even *O* voor Showkloon ik zag het streepje op de eerste foto ook al, maar nu idd duidelijker hoor!

@Winka; die harde tepels.... ik weet het niet hoor. Voor mijn NOD voelen mijn borsten gewoon hard, maar die tepels zijn weer niet hard... Spannend in ieder geval! Ik hoop niet dat wanneer de rode duivel komt dat je al te teleurgesteld bent. En wat je zegt,schrijven in een boekje vind ik ook makkelijker. :)

@C_A; ieder zijn keus uiteraard, maar leeftijd speelt ook wat mee bij ons (vind ik dan, ik ben op korte termijn 35 en (8> volgend jaar 40, om dan nog de MMM in te gaan... maar goed, zo denken we nu, wie weet! (of eigenlijk natuurlijk gewoon liever niet die MMM, maar dat heb je niet voor zeggen natuurlijk!)

@TAP; mijn sprongetje als het goed is de 25ste... ook een mooie dag ;)

En welkom Aag-je!! Dat je ook maar weer snel weg bent! :P En een 4de zeg, poehey! Lekker gezellig thuis!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_90019929
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:04 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Ik ben vandaag 26 geworden , hubbie is 29. Wij zijn dus eigenlijk ook nog jong.

Gisteren heb ik de vragenlijsten voor de gyn teruggestuurd. We mochten kiezen voor een snel of minder snel traject. Het minder snelle traject zou bestaan uit meerdere gesprekken met de gyn voordat er basisonderzoeken gedaan worden. Bij het snelle traject zullen ze meteen de basisonderzoeken gedaan worden, en de uitslagen krijg je bij je eerste gesprek met de gyn. Wij hebben gekozen voor het snelle traject. Ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn. Zal wel na Nieuwjaar zijn.

En voor degenen die het nog interessant vinden, nog steeds geen }) gezien hier op dag 66, en ook geen voortekenen.

Showkloon, dat streepje is inderdaad goed zichtbaar! Nogmaals, gefeliciteerd!!!

Twistleweed, fijne vakantie! Geniet ervan, en kom maar met een 2e streepje thuis!

En voor iedereen hier: Heel veel succes, ik lees hier natuurlijk nog steeds mee, en af en toe post ik nog eens wat, en ik duim nog steeds voor jullie!
gefeliciteerd meis :*
pi_90019982
en hulde voor alle streepjes *O* dat is fijn nieuws O+
  donderdag 16 december 2010 @ 21:57:46 #233
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_90020398
Oh... en nog gefeliciteerd GGB!! Helemaal overheen gelezen! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_90020530
Gefeliciteerd Showkloon!! *O* O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_90021700
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef papillion het volgende:
Showkloon super zeg, gefeliciteerd *O*

GGB nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Ben zelf overigens (als ik het zo vergelijk) aan de jonge kant, 23 en (8> ook. Maar goed, we zijn er klaar voor. Beiden gewoon gestudeerd en 'n job nu. Dus why not :)
papillion 23 is niet jong hoor om aan een kind te beginnen want dan moet ik nu nog een kind zijn :9 want ben nog jonger dan dat jij bent :@
pi_90021964
:D goed om te zien dat ik niet de jongste ben. Sowieso denk ik dat ieder zijn ding moet doen, ik kwam er op tijd achter dat studeren gewoon niet iets voor mij is. Ben daarom ook heel wat anders gaan doen. Laat mij maar gewoon bezig zijn met mensen dan voel ik mij op m'n best. En in dit plaatje passen kinderen voor ons nu mooi. Veel van mijn vrienden studeren nog of zijn nu ook echt gaan werken en blijven dat doen, en ik zie dat zij net zo veel genieten van hun leven als ik dat van mij, dus dat is ook alleen maar mooi.
pi_90023162
Ik ben zoooooooo benieuwd wie Showkloon is.
Ik ben echt helemaal niet nieuwsgierig O-)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_90023283
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:00 schreef Twinkly het volgende:
Gefeliciteerd Showkloon!! *O* O+
weet jij wie het is dan?
Ik ben veeel te nieuwsgierig altijd dus kan niet tegen kloons :P
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_90025905
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:53 schreef Poppejans het volgende:

[..]

weet jij wie het is dan?
Ik ben veeel te nieuwsgierig altijd dus kan niet tegen kloons :P
:D ik denk van wel ja... *) maar ja, het is ook mijn kloon (nee, ik ben het niet, maar ze is mijn secret santa... :P )
pi_90026516
haha wat leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn. maar sowieso tot 23 december geduld hebben; want Mijsje moet als eerste raden :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 08:49:36 #241
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_90031406
Mijsje, werk voor je aan de winkel. Raad eens eventjes wie showkloon is... :P
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_90032612
Ben ook wel erg nieuwsgierig wie showkloon nu is...
Na het eerste berichtje had ik al wel een vermoedde, maargoed vraag me niet waarom,
ik zal het ook vast niet goed hebben :+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_90033303
Iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag! Kei lief!

Aag-je, hartelijk welkom hier en dat we je gauw weer uit mogen zwaaien naar Z&G!

Had ik trouwens Hadassa1 ook al welkom geheten? Volgens mij niet? Meid, van harte welkom hier!

Ik zal hier waarschijnlijk minder gaan posten na mijn verhuizing naar AZW/BNZMG. Maar ik denk nog steeds aan jullie allemaal!
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:19:34 #244
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_90033316
Hoi allemaal! Ook ik meld me hier, na gisteren samen met vriendlief de knoop te hebben doorgehakt. Ik stop met de pil! Ben nu al een aantal dagen ongesteld en zou a.s. zondag weer gaan slikken. Aangezien ik op mijn 17e de pil ben gaan slikken vanwege een heel onregelmatige cyclus, is het even afwachten hoe mijn lijf gaat reageren. Ik ben nu 24, dus dat is al een tijdje.

Voorlopig proberen we nog niet te veel bezig te zijn met wanneer we moeten 'klussen' e.d., maar gewoon te kijken hoe het gaat. Al vinden we het natuurlijk wel spannend!
pi_90033601
Welkom frummeltje86, en voor jou spreek ik ook de wens uit dat je heeeeeel snel naar Z&G gaat!
pi_90033648
Ikke ben happy! Ik ben niet zwanger hoor, maar sommigen van jullie wilde weten hoe het ging met afvallen.

Vandaag weer gewogen en in totaal 8,3 kilo kwijt *G*
pi_90034955
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke ben happy! Ik ben niet zwanger hoor, maar sommigen van jullie wilde weten hoe het ging met afvallen.

Vandaag weer gewogen en in totaal 8,3 kilo kwijt *G*
*O* *O* Super zeg...!! *O* *O*
pi_90034984
:W Welkom frummeltje86 en Aag-je
pi_90036807
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
Ik heb even een vraagje, op welke site bestellen jullie de zwangerschaps testen online?
Ik weet dat jullie het hier wel eens neer gezet hebben maar ik kan het niet meer terug vinden.
Ik bij babyboomshop.
Dat zijn simpele testen maar bij mij erg betrouwbaar.
Ik heb er alleen iets teveel besteld dus nog heel veel over.
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:11:17 #250
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_90037593
Dank jullie wel! Ik heb net zo'n doosje met speciale voedingssupplementen gehaald bij de drogist. Vond het nog best lastig om te kiezen, want ze hebben behoorlijk wat verschillende dingen staan. Heb nu Mama & Baby van Dagravit. Moest me wel even inhouden om niet tegen de verkoopster te zeggen: Ja, ik wil inderdaad zwanger worden, leuk he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Frummeltje86 op 17-12-2010 12:17:33 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')