Dat zeiden mijn man en ik ookquote:Op vrijdag 10 december 2010 13:14 schreef Susie het volgende:
Ik denk wel, dat wanneer ik in de mmm zou komen (en waar mijn vriend en ik al over gesproken hebben, dat we dat niet doen overigens), zal ik wel aan een aantal mensen laten weten dat kinderen niet zullen komen om wat voor reden dan ook.
Ik ben 37 jaar en mijn man is 36 jaar. Wij hebben al twee kinderen.. eentje van 8 en eentje van 1 (bijna 2).quote:
GreatWhiteSilence tipte laatst zwangerenkids.nl, daar heb ik ook wat testjes besteld.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
Ik heb even een vraagje, op welke site bestellen jullie de zwangerschaps testen online?
Ik weet dat jullie het hier wel eens neer gezet hebben maar ik kan het niet meer terug vinden.
Ik heb destijds vaker een pakket besteld bij babyboomshop, zo'n combi pakket met zwangerschapstesten en ovulatietesten.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
Ik heb even een vraagje, op welke site bestellen jullie de zwangerschaps testen online?
Ik weet dat jullie het hier wel eens neer gezet hebben maar ik kan het niet meer terug vinden.
En ik heb deze als eerste hier gesteldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:48 schreef Jeetjejom het volgende:
Nieuwelingen welkom! (en Aag-je, bereid je je al vast voor op de vraag, nu hoop je zeker op een meisje he?)
gefeliciteerd meisquote:Op donderdag 16 december 2010 10:04 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 26 geworden , hubbie is 29. Wij zijn dus eigenlijk ook nog jong.
Gisteren heb ik de vragenlijsten voor de gyn teruggestuurd. We mochten kiezen voor een snel of minder snel traject. Het minder snelle traject zou bestaan uit meerdere gesprekken met de gyn voordat er basisonderzoeken gedaan worden. Bij het snelle traject zullen ze meteen de basisonderzoeken gedaan worden, en de uitslagen krijg je bij je eerste gesprek met de gyn. Wij hebben gekozen voor het snelle traject. Ik ben benieuwd wanneer wij aan de beurt zijn. Zal wel na Nieuwjaar zijn.
En voor degenen die het nog interessant vinden, nog steeds geengezien hier op dag 66, en ook geen voortekenen.
Showkloon, dat streepje is inderdaad goed zichtbaar! Nogmaals, gefeliciteerd!!!
Twistleweed, fijne vakantie! Geniet ervan, en kom maar met een 2e streepje thuis!
En voor iedereen hier: Heel veel succes, ik lees hier natuurlijk nog steeds mee, en af en toe post ik nog eens wat, en ik duim nog steeds voor jullie!
papillion 23 is niet jong hoor om aan een kind te beginnen want dan moet ik nu nog een kind zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 15:45 schreef papillion het volgende:
Showkloon super zeg, gefeliciteerd![]()
GGB nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Ben zelf overigens (als ik het zo vergelijk) aan de jonge kant, 23 enook. Maar goed, we zijn er klaar voor. Beiden gewoon gestudeerd en 'n job nu. Dus why not
weet jij wie het is dan?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:53 schreef Poppejans het volgende:
[..]
weet jij wie het is dan?
Ik ben veeel te nieuwsgierig altijd dus kan niet tegen kloons
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke ben happy! Ik ben niet zwanger hoor, maar sommigen van jullie wilde weten hoe het ging met afvallen.
Vandaag weer gewogen en in totaal 8,3 kilo kwijt
Ik bij babyboomshop.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:45 schreef Ashina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |