Nee natuurlijk niet, het wordt eerst 1-0..En dan voetbalt PSV even tot ze voorstaan, om dan vervolgens de tegenstander weer terug te laten komen. Ik zie een patroonquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zou het 0-6 worden?
Overigens eens met TT
Dan doe ik uiteraard mee en richten we een praatgroep opquote:Op vrijdag 10 december 2010 08:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we van de Graafschap (met alle respect) verliezen of de grootste moeite hebben... ga ik huilen
Nou ja, helemaal perfect.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Praatgroep voor gefrustreerde PSV'ers "Het rottige balletje"
Lijkt me eerlijk gezegd geweldig..... je zou bijna willen dat...... neeeeeee dat willen we niet hč.quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed plan
Gaan we ze tijdens de praatgroep uitleggen dat als ze de bal meer voor- dan achteruit spelen, het publiek ook veel tevredener is
Laat maar snel vertrekken. Wat een drama. Verdedigend erg slecht en maar domme overtredingen maken. Net terug van een schorsing en er meteen weer idioot invliegen, volgens mij ook nog op de middenlijn.quote:Een andere speler die moeite heeft met zijn rol op het tweede plan is Jagos Vukovic. "Hij geeft niet op, wil knokken voor zijn plaats", zegt Brands over de verdediger, die in de belangstelling van andere clubs schijnt te staan.
voetbalprimeur.nl
Komt mij ook op een heel vervelende manier bekend voor...quote:Op vrijdag 10 december 2010 08:34 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, het wordt eerst 1-0..En dan voetbalt PSV even tot ze voorstaan, om dan vervolgens de tegenstander weer terug te laten komen. Ik zie een patroon
quote:Jong PSV - Beloftencompetitie Eredivisie BV
Team G W GL V P DV DT DS
1 Jong PSV 13 10 3 0 33 42 14 28
2 Jong FC Groningen 12 6 3 3 21 20 15 5
3 Jong Ajax 14 6 2 6 20 31 25 6
4 Jong ADO Den Haag 13 5 3 5 18 22 21 1
5 Jong Feyenoord/Excelsior 13 4 6 3 18 16 16 0
6 Jong N.E.C. 12 4 5 3 17 22 20 2
7 Jong Heerenveen/Emmen 12 5 2 5 17 30 30 0
8 Jong AZ 13 5 2 6 17 35 29 6
9 Jong FC Twente 13 4 4 5 16 26 24 2
10 Jong De Graafschap 12 4 3 5 15 14 23 -9
11 Jong Heracles Almelo 13 3 6 4 15 27 26 1
12 Jong Vitesse/AGOVV 13 3 6 4 15 19 22 -3
13 Jong Sparta Rotterdam 13 4 3 6 15 15 33 -18
14 Jong Helmond Sport 12 1 2 9 5 10 31 -2
Zaten die al niet bij de selectie?!quote:
quote:[Ingezonden] Combi naar De Graafschap: onacceptabel!
11 december 2010 , met dank aan forumlid Lighttown Madness lighttownmadness.nl
Eind november komen dan eindelijk de verkoopvoorwaarden online op PSV.nl om deze wedstrijd te bezoeken. Tot ieders verbazing geldt er geen eigen vervoerregeling, maar zijn de PSV supporters VERPLICHT om met de bus of autocombi af te reizen naar de superboeren. Op het grootste PSV forum, PSV netwerk, breekt de discussie los over het wel of niet boycotten van deze wedstrijd. Volgens de PSV fans is deze regeling niet rechtvaardig en worden er nu honderden fans gedupeerd. Zij worden een gezellig dagje Doetinchem ontnomen, terwijl je als toerist op dezelfde dag van harte welkom bent om te winkelen of een kroeg te bezoeken. Vreemde gang van zaken als je het ons vraagt, want de fans van De Graafschap waren tijdens de seizoensopening in Eindhoven (24-08-2010) wél welkom op eigen vervoer. Toen is er niks gebeurd tussen beide supportersgroepen. Sterker nog, de superboeren waren op het Stratumseind van de zon en het bier aan het genieten. Voetbal zoals het hoort!
Al snel bleek dat de Supporters Vereniging PSV, die verantwoordelijk is voor de verkoop van de bussen, geen boycot wou uitroepen om het uitvak leeg te houden. Dit komt omdat het uitvak tijdens de ontmoeting van 020 ook al leeg moest blijven van de gemeente Amsterdam. Wat ons betreft een gemiste kans, aangezien deze combi niet gegrond is en er nu veel fans niet de wedstrijd willen of kunnen bezoeken. De Supporters Vereniging gaf aan het ook niet te kunnen accepteren, maar dat ze verder ook geen mogelijkheden zagen om op korte termijn een andere regeling uit het vuur te slepen.
Wij vonden het tijd voor een eigen onderzoek en namen contact op met de gemeente Doetinchem met de vraag: De Graafschap uit was voor ons één van de weinige wedstrijden die we op eigen gelegenheid mogen bezoeken(andere zijn Heerenveen & Excelsior, alle andere 14 competitie wedstrijden zijn verplichte auto/ trein/buscombi!!), waarom geldt er nu voor PSV fans een verplichte auto- of buscombi? De fans van De Graafschap mochten wel aan het begin van het seizoen bij ons op bezoek komen met eigen vervoer, waarom wij nu niet? Het antwoord luidde als volgt: vorig seizoen zijn er schijnbaar 3 personen alias PSV fans mishandeld op het station van Doetinchem. Dit kan natuurlijk helemaal niks met de club te maken hebben en dit zou ook in een willekeurige kroeg kunnen gebeuren, wanneer je op zaterdag op stap gaat. Maar dat er iets is gebeurd hoeft toch niet te betekennen dat alle fans hiervan de dupe moeten worden? Alle fans met goed gedrag door de jaren heen worden nu gestraft omdat er een idioot niet zijn handen kon thuis houden? Wij weten verder niks over dit voorval, wat wij wel weten is dat het onacceptabel is om zoveel goedwillende fans te straffen voor een actie van slechts 1 a 2 individuen. Straf de schuldige en laat de onschuldige met rust!
De PSV fans moeten dus verplicht naar Doetinchem afreizen met de auto of buscombi. Degene die met de autocombi afreizen dienen om 19:15-19:45 uur langs de snelweg hun omwisselbiljet om te wisselen voor het wedstrijdkaartje. Normaal gesproken parkeert men vervolgens op een door de club aangewezen speciale parkeerplaats bij het uitvak voor de autocombi. Zo blijven de fans gescheiden van de thuisclub en gaan de uitsupporters direct het uitvak in. In Doetinchem gaat het zaterdag toch net wat anders, men wisselt om en moet vervolgens zijn auto ergens parkeren. Rondom het stadion, in een woonwijk of in het centrum van de stad dat maakt niet uit. Er is namelijk geen parkeerplaats beschikbaar voor de PSV fans en zijn daarom vrij om te parkeren waar ze willen! Met als gevolg dat de PSV supporters alsnog door de de Graafschap supporters heen lopen, wat dus eigenlijk de reden is voor deze verplichte combi regeling! Ongelofelijk, wat een beleid! Deze regeling heeft dus 0,0 nut en zal ook het beoogde doel het tegengaan van het vermengen van de verschillende supporters groepen volledig missen. En wie zijn er de dupe van dit geweldige beleid? De PSV supporters!
Volgens ons kan dit zo niet langer en zal er actie moeten worden ondernomen om ons ongenoegen te uiten richting de gemeente Doetinchem.
We hebben daarom contact gezocht met de fanatieke aanhang van De Graafschap om gezamenlijk een statement te maken richting de gemeente Doetinchem. De groep van de superboeren, Brigata Tifosi, gaven direct aan mee te willen werken aan een anti combi actie en we hebben dan ook de handen in één geslagen om zaterdag in het uitvak en op het thuisvak een statement te kunnen maken: ANTI COMBI! Zo zullen honderden A4 vellen worden verspreid op het uit- en thuisvak met Anti Combi teksten, ook zal er een begeleidend spandoek te zien zijn.
De Supporters Vereniging PSV hebben wij benaderd om deze Anti combi actie te steunen. Zij gaven direct aan ons te willen ondersteunen en mee te willen helpen met de uitvoering op het vak.
Wij wensen alle PSV fans veel plezier met hun bezoek aan Doetinchem en gaan er vanuit dat we volgend seizoen wel welkom zijn zonder vrijheidsbeperkingen!
Vrijheid voor Tifo en supporters, anti combi!
Deze actie wordt ondersteunt door Supporters Vereniging PSV, PSV en Brigata Tifosi
Lighttown Madness
Wat een baas ook;quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Doublepain het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=7577
Twente een 3tje..
1.75 mil geloof ik..quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi we krijgen dus wel geld van Betis! Toch weer 3.5 miljoen erbij
Nou dat moet nog blijken. Van een kale kip...quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooi we krijgen dus wel geld van Betis! Toch weer 3.5 miljoen erbij
Goed verwoordquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
FIFA is zoiezo een dikke thumb down enen
en
en
en
en
en
![]()
3.5 mil stond op NU. En FIFA moet nu mee werkenquote:
Wat een bazen elftal had PSV in 2005quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alex...
Dat juichen ook
1 van mijn favoriete wedstrijden na 2005
O ik las ergens dat FIFA 50 % claimt..quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
3.5 mil stond op NU. En FIFA moet nu mee werken
WTF!?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O ik las ergens dat FIFA 50 % claimt..
wtfquote:'CAS vond dat PSV ook deels verantwoordelijkheid had'
11 december 2010 ABC de Sevilla
Volgens regionale media in Sevilla heeft de CAS de door de FIFA vastgestelde transfersom van iets meer dan 3 miljoen euro gehalveerd (los van een rente-opslag) omdat ze vond dat PSV ook deels verantwoordelijkheid had. Betis had bij de huur van de spits een optie tot koop bedongen. Betis had daarbij per fax laten weten de optie te zullen gaan uitoefenen. Later zagen ze daar alsnog van af, waarbij ze een beroep deed op een clausule in het contract bij wanbetaling. De FIFA verklaarde dat protest van Betis ongeldig. Volgens het CAS zou PSV de speler bij het uitblijven van betaling door Betis hebben moeten terugvorderen, zo meldt ABC de Sevilla.
Als je Fränkel laat staan moet je engelaar ook laten staanquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef WooZ het volgende:
onzin welke mongool loopt er nu te praten tegen de scheids als ie na een grove charge als geel heeft gehad
Dit was zeker 10 min laterquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef WooZ het volgende:
onzin welke mongool loopt er nu te praten tegen de scheids als ie na een grove charge als geel heeft gehad
Van een 31-jarige reserve-aanvoerder mag je toch wel verwachten dat hij zo slim is om niet dit soort domme dingen te doen. Buiten het feit dat hij voetballend ook weinig brengt.quote:
Dat is sowieso waar, maar goed welke club zou die vent nou ooit overnemen!quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Van een 31-jarige reserve-aanvoerder mag je toch wel verwachten dat hij zo slim is om niet dit soort domme dingen te doen. Buiten het feit dat hij voetballend ook weinig brengt.
Als Rutten eens begint met hem op de bank te zetten...quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is sowieso waar, maar goed welke club zou die vent nou ooit overnemen!
En Rutten moet eens gaan denken of hij wel de man is die PSV zoektquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
PSV mag zich vanavond echt schamen
quote:
Ook toevallig dat het een Enschedse scheids isquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Manolev gelijk naar Bulgarije terug sturen en een jeugdspeler daar neerzetten.. Wat is hij slecht zeg.. Jezuss...![]()
Ook slim om een scheids neer te zetten die PSV - De Graafschap verneukte ook De Graafschap - PSV te laten fluiten.. Klasse KNVB
Dan nog. Dit hoor je gewoon te winnen. Kijk dan maar naar de anderen. Nog een jaar geen CL en het wordt helemaal kutquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik maak me geen zorgen morgen, Ajax verliest en Twente speelt gelijk..
Dan speelt Amrabat alsnog niet hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
'Rutten wil meedenken met Amrabat over vertrek'
Wat zal een mooie club voor hun twee zijn.. kunnen ze lekker met zn tweeën ergens heen.. prutsers godsamme
Daar gaat het niet om. In dit soort wedstrijden moet je gewoon de drie punten pakken om aan het eind bovenaan te staan. Twente en Ajax krijgen ook nog wel makkelijkere wedstrijden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
quote:
Ik stel me beschikbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]... Tijd dat er wat echte mods op VBL komen
..
Ajax wint gewoon morgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Nee hoor, dat is huilie ajacied4lfquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]..... Als wij het morgen doen, is het janken
Uhm? Zet die PSV bril maar ff af, Ajax gaat morgen niet verliezen met 6-0quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
E1 ja, maar Ajax 1 zal gewoon onderuit gaan met 0-6 ofzo..
Ajax speelt uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
E1 ja, maar Ajax 1 zal gewoon onderuit gaan met 0-6 ofzo..
Ben blij dat die Engelaar-dwaas niet meer wil uitkomen voor Oranjequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Engelaar laat weer eens zien hoe je je moet gedragen als reserve aanvoerder. Godsamme wat een prutser..
Hij bedoelt dat het dan 6-0 moet zijn en niet 0-6. 0-6 is gewoon dikke winst voor Ajax.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 eigen goals door Ooijer.. Hij helpt ons wel..
Dit icoontje weleens gezien?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]... Tijd dat er wat echte mods op VBL komen
..
Fok op de mobiel heeft dat nietquote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit icoontje weleens gezien? [ afbeelding ]
Kan je op klikken en iets rapporteren. Komen we even kijken. Niet al te moeilijk toch?
En voor klachten betreffende het modereren hier, weet je waar je moet zijn.
quote:
Denk het wel...quote:Op zondag 12 december 2010 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal Rutten doorhebben dat de fans hem langzaam maar zeker zat zijn?
Getuige zijn reactie op het fluitconcert van vorige week niet, ook al was dat niet direct tegen hem gericht. De resultaten zijn natuurlijk ook niet extreem slecht, maar met deze selectie is veel meer mogelijk en in de competitie laat PSV gewoon domme punten liggen. Op deze manier word je gewoon geen kampioen.quote:Op zondag 12 december 2010 12:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zal Rutten doorhebben dat de fans hem langzaam maar zeker zat zijn?
niet extreem slecht? in bijna 50% van de wedstrijden worden punten verspeeld...quote:Op zondag 12 december 2010 12:46 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Getuige zijn reactie op het fluitconcert van vorige week niet, ook al was dat niet direct tegen hem gericht. De resultaten zijn natuurlijk ook niet extreem slecht, maar met deze selectie is veel meer mogelijk en in de competitie laat PSV gewoon domme punten liggen. Op deze manier word je gewoon geen kampioen.
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens. Maar je moet van de Graafschap gewoon winnen als je kampioen wilt worden...quote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
niet extreem slecht? in bijna 50% van de wedstrijden worden punten verspeeld...
Vooralsnog staan we nog 1e, dan kan je niet zeggen dat het extreem slecht gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op zondag 12 december 2010 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook niet helemaal mee eens. Maar je moet van de Graafschap gewoon winnen als je kampioen wilt worden...
In Europa zijn de resultaten prima, op die uitglijder in Rusland na. 5 van de 7 wedstrijden gewonnen. Beker was 2 keer een simpele loting. Competitie 11 van de 18 wedstrijden gewonnen, niet goed maar ook niet extreem slecht.quote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Goed gezegdquote:Op zondag 12 december 2010 13:10 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In Europa zijn de resultaten prima, op die uitglijder in Rusland na. 5 van de 7 wedstrijden gewonnen. Beker was 2 keer een simpele loting. Competitie 11 van de 18 wedstrijden gewonnen, niet goed maar ook niet extreem slecht.
Maar het gaat erom tegen wie je de punten laat liggen. PSV laat punten liggen tegen Groningen thuis en tegen ADO en De Graafschap. Dat kan niet. Daarnaast wint Rutten zelden een echte topwedstrijd, dus daar verliezen we ook steeds punten.
Ik ben zijn instelling gewoon zat. Matige spelers op blijven stellen, terwijl we genoeg opties hebben om ze te vervangen.
Zodat Ajax kampioen kan worden zeker?quote:Op zondag 12 december 2010 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax dus gewonnen.. Hopen dat Twente niet wint
Nee, wijquote:Op zondag 12 december 2010 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zodat Ajax kampioen kan worden zeker?
Dus? Als ze tegen PSV moeten kunnen ze in een keer wel voetballenquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef StijnDa het volgende:
Roda speelt niet zo goed meer als in het begin, maar ja wij ook niet.
Ja als je zo dingen gaat bekijken dan kan je elke wedstrijd wel verliezen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus? Als ze tegen PSV moeten kunnen ze in een keer wel voetballen
Hoe is het mogelijk zou je toch denken.quote:
Twente en Ajax zijn ook niet goed bezig dus ik vind het niet echt vertekend...quote:Op zondag 12 december 2010 16:24 schreef Rucebo het volgende:
Nou nou, wat een optimisme. Ik ben ook wel blij dat Twente hard verliest, maar wij laten gewoon na om 3 punten uit te lopen in plaats van 1 miezerig puntje uit te lopen. De stand geeft een vertekend beeld, want PSV is echt niet goed bezig...
Nee, over een geheel seizoen bezien staat iedereen natuurlijk waar hij verdient te staan. Maar om nou zo blij te zijn met de koppositie, gezien de manier waarop de laatste tijd gespeeld wordt...quote:Op zondag 12 december 2010 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Twente en Ajax zijn ook niet goed bezig dus ik vind het niet echt vertekend...
Tja dat is vrij dramatisch. Maar wanneer hebben we voor het laatst een goede serie wedstrijden neer gezet?quote:Op zondag 12 december 2010 16:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, over een geheel seizoen bezien staat iedereen natuurlijk waar hij verdient te staan. Maar om nou zo blij te zijn met de koppositie, gezien de manier waarop de laatste tijd gespeeld wordt...
Moet dat nou weer met 'kanker'quote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
Goed bezig Rutten
PSV moet met 8 man nog winnen van de Graafschap.
kanker tyves !
Ja, hoe ze dat bedacht hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met 'kanker'![]()
Maar goed ontzettende klotepot gisteren. Was gezellig in het uitvak maar die autocombi slaat natuurlijk nergens op. Moet je langs de snelweg je kaartje omwisselen om vervolgens de auto bij een bouwmarkt te parkeren en daarna samen met De Graafschap supporters naar het stadion te lopen
En dan Groningen - Barcelona in de champions leaguequote:Op zondag 12 december 2010 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij wil niemand kampioen worden..![]()
Twente niet
PSV niet
Ajax niet
Straks wordt het Groningen![]()
![]()
![]()
Groningen speelt beter dan PSV op het moment in ieder geval...quote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En dan Groningen - Barcelona in de champions league
Das wel anders dan hoe Ajacieden over ons pratenquote:Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Groningen speelt beter dan PSV op het moment in ieder geval...
Afellay was duidelijk de beste man aan de zijde van PSV. Nu was daar ook niet zo gek veel voor nodig, wat een ongeďnspireerde baggerzooi zeg. Geen patroon te vinden. En de inzet is ook om te janken. Drama Manolev kan echt helemaal NIKS. Isaksson dacht de hele wedstrijd dat we tijd genoeg hadden.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Gorill0r het volgende:
Ik geloof er niet meer in dat we nog kampioen wordenDalijk gaat Ibi weg en is het helemaal bagger.
Ik zou iig ook een stuk meer Nederlanders op het veld zetten ja.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Reis
Dzuds-Ibi-Lens
Bakkal-Ojo
Pieters-Bouma-Marcelo/Maza-Hutch
Zoet/Isak
Labyad, Wuytens etc. op de bank zetten, Amrabat meer speelminuten geven.. Geloof me hij kan goed voetballen, maar met Rutten als coach wil het gewoon niet..
Of Reis op de bank en Lens in de spits met Amrabat rechts..
Elke counter moet dan dodelijk zijn.. Sneller dan dit kan je het niet krijgen.
Manolev bij A800000000 of F9miljoen zetten..![]()
Toivonen verkopen voor 10 mil aan Liverpool
Zeefuik een kans geven, Nijland ook. Geen aankopen meer doen, maar in de jeugd investeren... Er lopen veel grote talenten rond, maar Manolev is blijkbaar beter dan die gastjes..![]()
Dit zou ik doen als ik de coach was, maar dat gebeurd toch niet..
Dankzij Fred..quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Rucebo het volgende:
Meer jongelingen een kans geven, daar ben ik het zeker mee eens. Amrabat en Zeefuik komen wel echt tekort denk ik...
Mark Rutte en Fred Rutten, dat kan geen toeval zijn.quote:
Dzudszak deed zijn best helemaal niet! Alleen Ibi deed zijn best. Misschien ook wel voor het laatst want hij zal er onderhand ook wel moedeloos van worden. En hij vertrekt straks toch.quote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis een speler die de publiek vermaakte, Gomes, Alex, Cocu etc.
Dzudszak doet zijn best, maar helaas werkt niemand mee..![]()
Precies. Nijland erin!quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
#amrabat, #nijland, #wuytens, #rodriguez willen weg of verhuurd worden. #berg spreekt over 'frustrerende situatie' en #koevermans is dat...stadium allang voorbij. Reserves zijn altijd ontevreden, maar situatie bij #psv is zorgelijk. Zelfs jonge #labyad loopt met ziel onder arm
Ik snap ook niet dat Nijland en Wuytens geen kansen krijgen. Slechter dan zaterdag kan het toch niet zijn?
Nooit.quote:Op maandag 13 december 2010 09:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als we nou allemaal de wanprestatie van PSV eens goed aanhalen, zou er dan een lampje (ha-ha) gaan branden bij Rutten?
Dat zijn er een hoop !quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
#amrabat, #nijland, #wuytens, #rodriguez willen weg of verhuurd worden. #berg spreekt over 'frustrerende situatie' en #koevermans is dat...stadium allang voorbij. Reserves zijn altijd ontevreden, maar situatie bij #psv is zorgelijk. Zelfs jonge #labyad loopt met ziel onder arm
Ik snap ook niet dat Nijland en Wuytens geen kansen krijgen. Slechter dan zaterdag kan het toch niet zijn?
Pfff, wat een lijst......quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
In principe heeft Van der Ende gelijk, maar dan nog moet Engelaar niet zo dom zijn om zijn bek de hele wedstrijd open te trekken terwijl hij al gewaarschuwd is. Hij dupeert PSV met dat gedrag, niet Nijhuis die (hoe flauw hij ook is) wel de grens heeft aangegeven.quote:Op maandag 13 december 2010 10:55 schreef Sj0rSz het volgende:
Verder haalt Mario van der Ende uit naar Nijhuis, inzake het tweede geel voor Engelaar.
Van der Ende: "Nijhuis wil moraalridder uithangen"
een wedstrijd duurt 90 minuten. Niet 35...quote:Op maandag 13 december 2010 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In principe heeft Van der Ende gelijk, maar dan nog moet Engelaar niet zo dom zijn om zijn bek de hele wedstrijd open te trekken terwijl hij al gewaarschuwd is. Hij dupeert PSV met dat gedrag, niet Nijhuis die (hoe flauw hij ook is) wel de grens heeft aangegeven.
Helaas duurde de hele wedstrijd van Engelaar vanwege zijn domme gedrag maar 35 minuten.quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een wedstrijd duurt 90 minuten. Niet 35...
Verder wat opstand bij psv namens PFU. Goed plan dat het alleen al naar buiten komt. Misschien dat er dan wel fel wordt begonnen tegen de Graafschapjes, Heraclieden en Naccers. Tis nog niet te laat.
Vanwaar die gekke #'s ?quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik gok dat die et uit twitter kopieert, daar gebruik je hekjes bij trefwoordenquote:
Zelfs met PSV C20 winnen we van dit team..quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verwacht ze niet allemaal, aangezien we 1ste in de poule moeten worden.
Eindelijk, voor de verandering...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik verwacht dat Rutten Labyad, Ojo, Nijland, Amrabat etc. laat spelen.. Die verdienen een kans..!!
Dan vraag ik me af waar jij die verwachtingen vandaan haalt. Ojo maakt niet eens deel uit van de eerste selectie, Labyad loopt naar het schijnt met zijn ziel onder zijn arm en Amrabat is gelukkig in zijn totaliteit afgeschreven omdat hij niet functioneert. Blijft Nijland over, wellicht op de bank, maar Toivonen zal gewoon in de basis staan. We moeten nog gewoon eerste in de poule worden hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Ik verwacht dat Rutten Labyad, Ojo, Nijland, Amrabat etc. laat spelen.. Die verdienen een kans..!!
Zul je zien dat je morgen met 0-0 of 0-1 van de mat staptquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs met PSV C20 winnen we van dit team..
Zolang ze er donderdag maar staan. Morgen boeit niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zul je zien dat je morgen met 0-0 of 0-1 van de mat stapt
Zeker bovendien hebben we de UEFA punten echt heel hard nodig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef de_boswachter het volgende:
Ik verwacht ze niet allemaal, aangezien we 1ste in de poule moeten worden.
Wow, eens een goede actie van de FIFAquote:FIFA dreigt Betis: puntenaftrek bij niet betalen 1,5 miljoen aan PSV
14 december 2010
De gisteren aangestelde nieuwe voorzitter van Sevilla, Rafael Gordillo, meldt vandaag verrast te zijn door een 'horror'-bericht van de FIFA. Daarin stelde de FIFA dat Betis uiterlijk in januari de 1,5 miljoen euro dient te voldoen aan PSV, zo liet hij weten tegenover de Spaanse krant ABC. Gebeurt dat niet dan volgt een aftrek van 6 punten in competitieverband. De nieuwe voorzitter haalde hard uit naar het mismanagement van de oude leiding, die de club totaal berooid zou hebben achtergelaten met allerlei lijken in de kast.
Nou nou, wat heeft PSV hier aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wow, eens een goede actie van de FIFA
Geen winterkampioenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit Roda is trouwens best goed.. Gaat nog lastig worden
Omdat VVV zo bagger was ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze deden toch wel leuke dingen hoor. Zaten een paar goede acties bij..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat VVV zo bagger was ja.
gelukkig is de competitiewedstrijd thuisquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mierenneukerquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zolang ze er donderdag maar staan. Morgen boeit niet.
Maak jij de volgende TT dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je mist Ronaldo, Romario, Cocu en Van Nistelrooy ook.
En v. Bommel, Robben, Alex.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je mist Ronaldo, Romario, Cocu en Van Nistelrooy ook.
Ik Mike Zonneveldquote:Op woensdag 15 december 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
Ik mis Kasper Bogelund nog steeds![]()
ach dat is ook altijd maar een beetje afwachten. Die stap van subtop naar top is voor sommige heel goed te doen en voor sommige blijkt het dan toch een stapje te hoog. Van Bommel, Hofland, Cocu, Van Nistelrooij konden het aan en evenzovele lukte het niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik Mike Zonneveld
Alhoewel ik wel heb staan twijfelen (3 jaar geleden) of ik Dzsudzsak of Zonneveld op mijn shirt zou laten drukken.. Uiteindelijk toch maar voor Dzsudzsak gekozen..
Maar bij NAC vond ik het altijd een sympathieke gozer en een van de betere.. maarja.. ideaal voor subtop maar komt te kort voor de top..
Das zeker waar.. maar in die tijd zat Dzsudzsak ook pas een paar maanden bij PSV, dan is het ook maar de vraag of hij het niveau kan behouden en beter kan worden.. In dit geval is het goed gegaan.. maar het kan ook gaan zoals bij Leandro Bonfim..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat is ook altijd maar een beetje afwachten. Die stap van subtop naar top is voor sommige heel goed te doen en voor sommige blijkt het dan toch een stapje te hoog. Van Bommel, Hofland, Cocu, Van Nistelrooij konden het aan en evenzovele lukte het niet.
Misschien wel de beste voetballer die ik bij PSV heb gezien, technisch gezien. Maar hij had een mentaliteit van niks. Maar wat die gast kon met een balquote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Das zeker waar.. maar in die tijd zat Dzsudzsak ook pas een paar maanden bij PSV, dan is het ook maar de vraag of hij het niveau kan behouden en beter kan worden.. In dit geval is het goed gegaan.. maar het kan ook gaan zoals bij Leandro Bonfim..
heb even gezocht(moest goed zoeken!) Maar zit tegenwoordig bij Avai(nummer 15 van Brazilië). Sinds zijn vertrek bij PSV(wat zijn 2e club was) heeft hij bij Porto, Nacional en 6 Braziliaanse clubs gezeten. Op zijn 26e heeft hij dus al 10 clubs gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien wel de beste voetballer die ik bij PSV heb gezien, technisch gezien. Maar hij had een mentaliteit van niks. Maar wat die gast kon met een bal![]()
gevalletje Robertquote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
heb even gezocht(moest goed zoeken!) Maar zit tegenwoordig bij Avai(nummer 15 van Brazilië). Sinds zijn vertrek bij PSV(wat zijn 2e club was) heeft hij bij Porto, Nacional en 6 Braziliaanse clubs gezeten. Op zijn 26e heeft hij dus al 10 clubs gehad
Mooi zoquote:'PSV treedt aan met B-ploeg tegen Metalist'
Fred Rutten lijkt het laatste groepsduel van PSV in de Europa League niet zo serieus te nemen. De coach van de Eindhovenaren, die al geplaatst zijn, geeft enkele basisspelers rust.
Zo was het al bekend dat Orlando Engelaar, Stanislav Manolev en Wilfred Bouma vanwege lichte pijntjes niet in actie zullen komen tegen Metalist Kharkiv. Bovendien lijken Andreas Isaksson, Ola Toivonen en Jonathan Reis rust te krijgen tegen de club uit Oekraďne, weet Omroep Brabant.
Door de beslissing van Rutten krijgen een aantal spelers die tegen een basisplaats aanzitten de kans zich te bewijzen tegen Metalist. Onder meer Jeremain Lens, Otman Bakkal, Stijn Wuytens en Marcus Berg zullen naar verwachting in de basis beginnen.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Cassio Ramos; Hutchinson, Marcelo, Maza, Pieters; Afellay, Bakkal, Wuytens; Lens, Berg, Dzsudzsák
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi zo.
Wat mij betreft zet hij ook nog Nijland erin en geeft hij ook Dzsudzsák rust. Zou zelf graag eens Zoet zien keepen, maar die is pas net terug van een blessure.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef rubbereend het volgende:
En wil iemand mij uitleggen waarom Berg maar steeds de voorkeur kreeg boven Koevermans? het financiële plaatje.
Oke, dat kan ik begrijpen. Ik zou juist graag eens een paar andere spelers aan het werk zien, denk niet dat ze het veel minder doen. Ik zie sowieso liever Bakkal of Wuytens dan Engelaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]tweede worden en dan een kut tegenstander loten. Kijken hoe de sfeer dan is. Met alle respect voor de B keus. Ik heb een kaartje gekocht voor de A keus
een B keus in de Europacup heb ik volgens mij in al die jaren niet gezien.
Ken hem alleen van FM 2011quote:Op donderdag 16 december 2010 20:01 schreef BeamofLight het volgende:
En dit dan: staat er nu iemand in de basis in een EL-duel waar ik nog nooit van gehoord heb? Tamata. WTF ligt dit aan mij? Wie kent die knaap?
WTF is dit nou weerquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
O en dat wijf hierboven is vies.
Inderdaad, wat een grabbelaar. Al twee enorme fouten die bijna in een tegentreffer resulteerden.quote:
Qft...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:57 schreef LudoSanders het volgende:
Het is het aanzien weer niet waard.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik zucht een paar keer diep. En maar weer door.
Dat heb ik iedere keer als Amrabat de bal krijgt, wat is die gozer slecht.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:03 schreef Buitendam het volgende:
Ik zucht een paar keer diep. En maar weer door.
quote:Op donderdag 16 december 2010 22:07 schreef LudoSanders het volgende:
Ah, we gaan het zo met tien man proberen.
Ik ben ook weggezapt, ga niet nog 3 kwartier naar een ongeďnspireerd b-elftal kijken.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
Ik heb het maar uitgezet. Ga gamen.
Daarom wonnen we ook met overtuigende cijfers.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Fredje heeft er wel alles aan gedaan om de critici de mond te snoeren...
Ik had echt verwacht dat hij vanavond zou gaan knallen na die kritiek. Dit was triest.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
Fredje heeft er wel alles aan gedaan om de critici de mond te snoeren...
Noem eens een naam dan? En niet Hiddink zelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom wonnen we ook met overtuigende cijfers.
Rutten moet weg, we moeten een coach ŕ la Hiddink.
Dit. Maar ik snap de emotie.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
Aan alle fluiters. Geef jullie seizoenskaart op, nepsupporters
Het publiek riep al 50 minuten om Dszudzsak. En Fredje legt graag zijn oor te luister bij de supporters, dus geeft ie ze hun zinquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand mij die wissel verklaren in de 91e minuut?
Is er niet + Hiddink wil niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom wonnen we ook met overtuigende cijfers.
Rutten moet weg, we moeten een coach ŕ la Hiddink.
Met een lelijk wijf die goed kan zuigen en goed kan koken hoef je ook niet tevreden te zijn, het oog wil ook wat!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi is dat hč.
1e in de poule
1e in de competitie terwijl we over de helft zijn
door in de beker
en zeiken maar (en m.i. terecht)
Wát een vergelijkingquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met een lelijk wijf die goed kan zuigen en goed kan koken hoef je ook niet tevreden te zijn, het oog wil ook wat!
Cocuquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem eens een naam dan? En niet Hiddink zelf.
Laatste Europese wedstrijd voor Affelay ooit in PSV shirt?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand mij die wissel verklaren in de 91e minuut?
Slaat totaal nergens op. Als hij nu ook enigszins een fatsoenlijke wedstrijd had gespeeld oké, maar dat was verre van 't geval.quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste Europese wedstrijd voor Affelay ooit in PSV shirt?
Zo moeilijk is dat niet te bedenken hoor!
Dat is al heel lang bekend. Een ongelofelijke grabbelaar. Dat die nog bij PSV onder contract staat is onbegrijpelijk. Maak Zoet maar tweede keeper.quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:38 schreef Gorill0r het volgende:
Ik dacht dat Isaksson een flut keeper was maar Cassio is nog ergerHoe is het mogelijk.
En wat een vreselijk saaie pot zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |