Dus? Als ze tegen PSV moeten kunnen ze in een keer wel voetballenquote:Op zondag 12 december 2010 14:57 schreef StijnDa het volgende:
Roda speelt niet zo goed meer als in het begin, maar ja wij ook niet.
Ja als je zo dingen gaat bekijken dan kan je elke wedstrijd wel verliezen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus? Als ze tegen PSV moeten kunnen ze in een keer wel voetballen
Hoe is het mogelijk zou je toch denken.quote:
Twente en Ajax zijn ook niet goed bezig dus ik vind het niet echt vertekend...quote:Op zondag 12 december 2010 16:24 schreef Rucebo het volgende:
Nou nou, wat een optimisme. Ik ben ook wel blij dat Twente hard verliest, maar wij laten gewoon na om 3 punten uit te lopen in plaats van 1 miezerig puntje uit te lopen. De stand geeft een vertekend beeld, want PSV is echt niet goed bezig...
Nee, over een geheel seizoen bezien staat iedereen natuurlijk waar hij verdient te staan. Maar om nou zo blij te zijn met de koppositie, gezien de manier waarop de laatste tijd gespeeld wordt...quote:Op zondag 12 december 2010 16:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Twente en Ajax zijn ook niet goed bezig dus ik vind het niet echt vertekend...
Tja dat is vrij dramatisch. Maar wanneer hebben we voor het laatst een goede serie wedstrijden neer gezet?quote:Op zondag 12 december 2010 16:44 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Nee, over een geheel seizoen bezien staat iedereen natuurlijk waar hij verdient te staan. Maar om nou zo blij te zijn met de koppositie, gezien de manier waarop de laatste tijd gespeeld wordt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |