Wow, eens een goede actie van de FIFAquote:FIFA dreigt Betis: puntenaftrek bij niet betalen 1,5 miljoen aan PSV
14 december 2010
De gisteren aangestelde nieuwe voorzitter van Sevilla, Rafael Gordillo, meldt vandaag verrast te zijn door een 'horror'-bericht van de FIFA. Daarin stelde de FIFA dat Betis uiterlijk in januari de 1,5 miljoen euro dient te voldoen aan PSV, zo liet hij weten tegenover de Spaanse krant ABC. Gebeurt dat niet dan volgt een aftrek van 6 punten in competitieverband. De nieuwe voorzitter haalde hard uit naar het mismanagement van de oude leiding, die de club totaal berooid zou hebben achtergelaten met allerlei lijken in de kast.
Nou nou, wat heeft PSV hier aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wow, eens een goede actie van de FIFA
Geen winterkampioenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit Roda is trouwens best goed.. Gaat nog lastig worden
Omdat VVV zo bagger was ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ze deden toch wel leuke dingen hoor. Zaten een paar goede acties bij..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat VVV zo bagger was ja.
gelukkig is de competitiewedstrijd thuisquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mierenneukerquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zolang ze er donderdag maar staan. Morgen boeit niet.
Maak jij de volgende TT dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je mist Ronaldo, Romario, Cocu en Van Nistelrooy ook.
En v. Bommel, Robben, Alex.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Je mist Ronaldo, Romario, Cocu en Van Nistelrooy ook.
Ik Mike Zonneveldquote:Op woensdag 15 december 2010 14:49 schreef rubbereend het volgende:
Ik mis Kasper Bogelund nog steeds![]()
ach dat is ook altijd maar een beetje afwachten. Die stap van subtop naar top is voor sommige heel goed te doen en voor sommige blijkt het dan toch een stapje te hoog. Van Bommel, Hofland, Cocu, Van Nistelrooij konden het aan en evenzovele lukte het niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik Mike Zonneveld
Alhoewel ik wel heb staan twijfelen (3 jaar geleden) of ik Dzsudzsak of Zonneveld op mijn shirt zou laten drukken.. Uiteindelijk toch maar voor Dzsudzsak gekozen..
Maar bij NAC vond ik het altijd een sympathieke gozer en een van de betere.. maarja.. ideaal voor subtop maar komt te kort voor de top..
Das zeker waar.. maar in die tijd zat Dzsudzsak ook pas een paar maanden bij PSV, dan is het ook maar de vraag of hij het niveau kan behouden en beter kan worden.. In dit geval is het goed gegaan.. maar het kan ook gaan zoals bij Leandro Bonfim..quote:Op woensdag 15 december 2010 16:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat is ook altijd maar een beetje afwachten. Die stap van subtop naar top is voor sommige heel goed te doen en voor sommige blijkt het dan toch een stapje te hoog. Van Bommel, Hofland, Cocu, Van Nistelrooij konden het aan en evenzovele lukte het niet.
Misschien wel de beste voetballer die ik bij PSV heb gezien, technisch gezien. Maar hij had een mentaliteit van niks. Maar wat die gast kon met een balquote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Das zeker waar.. maar in die tijd zat Dzsudzsak ook pas een paar maanden bij PSV, dan is het ook maar de vraag of hij het niveau kan behouden en beter kan worden.. In dit geval is het goed gegaan.. maar het kan ook gaan zoals bij Leandro Bonfim..
heb even gezocht(moest goed zoeken!) Maar zit tegenwoordig bij Avai(nummer 15 van Brazilië). Sinds zijn vertrek bij PSV(wat zijn 2e club was) heeft hij bij Porto, Nacional en 6 Braziliaanse clubs gezeten. Op zijn 26e heeft hij dus al 10 clubs gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien wel de beste voetballer die ik bij PSV heb gezien, technisch gezien. Maar hij had een mentaliteit van niks. Maar wat die gast kon met een bal![]()
gevalletje Robertquote:Op woensdag 15 december 2010 16:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
heb even gezocht(moest goed zoeken!) Maar zit tegenwoordig bij Avai(nummer 15 van Brazilië). Sinds zijn vertrek bij PSV(wat zijn 2e club was) heeft hij bij Porto, Nacional en 6 Braziliaanse clubs gezeten. Op zijn 26e heeft hij dus al 10 clubs gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |