abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89815006
Engelaar laat weer eens zien hoe je je moet gedragen als reserve aanvoerder. Godsamme wat een prutser..
pi_89815084
Die ezel hoeven we dus een weekje niet uit te fluiten. Ongelofelijk dat Rutten deze man in de basis blijft opstellen. Straks maakt hij hem nog aanvoerder ook. Brengt helemaal niks. Geef de jeugd een kans, die staan een straatlengte voor in de competitie. Spelers als Wuytens en Nijland rotten maar weg op bank en tribune...
pi_89815159
Nijhuis fluit volgende week Jupiler league :r
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89815194
onzin welke mongool loopt er nu te praten tegen de scheids als ie na een grove charge als geel heeft gehad
pi_89815264
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef WooZ het volgende:
onzin welke mongool loopt er nu te praten tegen de scheids als ie na een grove charge als geel heeft gehad
Als je Fränkel laat staan moet je engelaar ook laten staan :N
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89815293
aan de andere kant, frankel had geel, 2 min. later maakt ie een wegwerpgebaar en zeikt ook omdat de graafschap een overtreding tegenkrijgt, feitelijk had dat ook een 2e geel moeten zijn dan...
pi_89815322
:)
pi_89815380
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 21:30 schreef WooZ het volgende:
:)
Nijhuis is tot nu toe de belangrijkste man op het veld ;(
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89815504
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 21:27 schreef WooZ het volgende:
Dit was zeker 10 min later
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_89815670
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dit was zeker 10 min later
Van een 31-jarige reserve-aanvoerder mag je toch wel verwachten dat hij zo slim is om niet dit soort domme dingen te doen. Buiten het feit dat hij voetballend ook weinig brengt.
pi_89815974
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 21:40 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Van een 31-jarige reserve-aanvoerder mag je toch wel verwachten dat hij zo slim is om niet dit soort domme dingen te doen. Buiten het feit dat hij voetballend ook weinig brengt.
Dat is sowieso waar, maar goed welke club zou die vent nou ooit overnemen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_89816051
En weer van die kut ballen terug..
pi_89816116
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is sowieso waar, maar goed welke club zou die vent nou ooit overnemen!
Als Rutten eens begint met hem op de bank te zetten...
pi_89817056
weer rood :')
  zaterdag 11 december 2010 @ 22:27:04 #65
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_89817184
Mag ik Engelaar digitaal uitfluiten? Of worden jullie dan boos?
pi_89817438
PSV mag zich vanavond echt schamen :r
pi_89817652
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
PSV mag zich vanavond echt schamen :r
En Rutten moet eens gaan denken of hij wel de man is die PSV zoekt -O-
wát een kutpot :r
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89817667
_O-
pi_89817699
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
_O-
:')..... Als wij het morgen doen, is het janken :')
pi_89817725
Manolev gelijk naar Bulgarije terug sturen en een jeugdspeler daar neerzetten.. Wat is hij slecht zeg.. Jezuss... :')

Ook slim om een scheids neer te zetten die PSV - De Graafschap verneukte ook De Graafschap - PSV te laten fluiten.. Klasse KNVB ^O^
  zaterdag 11 december 2010 @ 22:39:27 #71
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_89817727
Wat een wanprestatie...
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_89817758
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Doublepain het volgende:
Manolev gelijk naar Bulgarije terug sturen en een jeugdspeler daar neerzetten.. Wat is hij slecht zeg.. Jezuss... :')

Ook slim om een scheids neer te zetten die PSV - De Graafschap verneukte ook De Graafschap - PSV te laten fluiten.. Klasse KNVB ^O^
Ook toevallig dat het een Enschedse scheids is :')
Brutal. Fucking. Metal.
pi_89817792
Nou, zo wordt je dus echt geen kampioen. Ongeinspireerd voetbal, onder leiding van Rutten en Engelaar. 'We hebben een grote kleedkamer' zegt Rutten altijd, maar hij maakt er geen gebruik van. Geef jongens als Wuytens en Nijland eens de kans, of Labyad die voetbalde uitstekend eind vorig jaar.

Dom puntverlies, en dat is niet de eerste keer dit jaar. Ajax kan morgen alweer op 3 punten komen en Twente kan over ons heen.

Gelukkig geen Engelaar volgende week, maar winnen van Roda wordt lastig.

En dan lees ik allemaal van die berichten voor belangstelling voor onze spelers. Manolev naar AC Milan was de grootste grap, strik erom en weg ermee.
pi_89817835
Maar ik maak me geen zorgen morgen, Ajax verliest en Twente speelt gelijk.. ^O^
pi_89817867
Slaat ook gewoon nergens op die wissels van Rutten. Berg voor Reis :') En dan mist Berg een kop kans die Reis 100% zeker had gemaakt :')

Rutten :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')