Dan nog. Dit hoor je gewoon te winnen. Kijk dan maar naar de anderen. Nog een jaar geen CL en het wordt helemaal kutquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:
Maar ik maak me geen zorgen morgen, Ajax verliest en Twente speelt gelijk..

Dan speelt Amrabat alsnog niet hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
'Rutten wil meedenken met Amrabat over vertrek'
Wat zal een mooie club voor hun twee zijn.. kunnen ze lekker met zn tweeën ergens heen.. prutsers godsamme

Daar gaat het niet om. In dit soort wedstrijden moet je gewoon de drie punten pakken om aan het eind bovenaan te staan. Twente en Ajax krijgen ook nog wel makkelijkere wedstrijden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:

quote:
 ... Tijd dat er wat echte mods op VBL komen
... Tijd dat er wat echte mods op VBL komen  ..
.. 

Ik stel me beschikbaarquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]... Tijd dat er wat echte mods op VBL komen
..

Ajax wint gewoon morgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:42 schreef Doublepain het volgende:

Nee hoor, dat is huilie ajacied4lfquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]..... Als wij het morgen doen, is het janken

. "Douche Douche Douche"
. "Douche Douche Douche"

Uhm? Zet die PSV bril maar ff af, Ajax gaat morgen niet verliezen met 6-0quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
E1 ja, maar Ajax 1 zal gewoon onderuit gaan met 0-6 ofzo..
 !
!

Ajax speelt uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
E1 ja, maar Ajax 1 zal gewoon onderuit gaan met 0-6 ofzo..

Ben blij dat die Engelaar-dwaas niet meer wil uitkomen voor Oranjequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Engelaar laat weer eens zien hoe je je moet gedragen als reserve aanvoerder. Godsamme wat een prutser..
 .
.

Hij bedoelt dat het dan 6-0 moet zijn en niet 0-6. 0-6 is gewoon dikke winst voor Ajax.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
6 eigen goals door Ooijer.. Hij helpt ons wel..

Dit icoontje weleens gezien?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]... Tijd dat er wat echte mods op VBL komen
..

Fok op de mobiel heeft dat nietquote:Op zondag 12 december 2010 01:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Dit icoontje weleens gezien? [ afbeelding ]
Kan je op klikken en iets rapporteren. Komen we even kijken. Niet al te moeilijk toch?
En voor klachten betreffende het modereren hier, weet je waar je moet zijn.
 . Maar het is ook weer niet zo erg dat ik moet gaan klagen
. Maar het is ook weer niet zo erg dat ik moet gaan klagen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |