Moet dat nou weer met 'kanker'quote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
Goed bezig Rutten
PSV moet met 8 man nog winnen van de Graafschap.
kanker tyves !
Ja, hoe ze dat bedacht hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet dat nou weer met 'kanker'![]()
Maar goed ontzettende klotepot gisteren. Was gezellig in het uitvak maar die autocombi slaat natuurlijk nergens op. Moet je langs de snelweg je kaartje omwisselen om vervolgens de auto bij een bouwmarkt te parkeren en daarna samen met De Graafschap supporters naar het stadion te lopen
En dan Groningen - Barcelona in de champions leaguequote:Op zondag 12 december 2010 20:12 schreef Doublepain het volgende:
Volgensmij wil niemand kampioen worden..![]()
Twente niet
PSV niet
Ajax niet
Straks wordt het Groningen![]()
![]()
![]()
Groningen speelt beter dan PSV op het moment in ieder geval...quote:Op zondag 12 december 2010 20:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En dan Groningen - Barcelona in de champions league
Das wel anders dan hoe Ajacieden over ons pratenquote:Op zondag 12 december 2010 20:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Groningen speelt beter dan PSV op het moment in ieder geval...
Afellay was duidelijk de beste man aan de zijde van PSV. Nu was daar ook niet zo gek veel voor nodig, wat een ongeďnspireerde baggerzooi zeg. Geen patroon te vinden. En de inzet is ook om te janken. Drama Manolev kan echt helemaal NIKS. Isaksson dacht de hele wedstrijd dat we tijd genoeg hadden.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Gorill0r het volgende:
Ik geloof er niet meer in dat we nog kampioen wordenDalijk gaat Ibi weg en is het helemaal bagger.
Ik zou iig ook een stuk meer Nederlanders op het veld zetten ja.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Reis
Dzuds-Ibi-Lens
Bakkal-Ojo
Pieters-Bouma-Marcelo/Maza-Hutch
Zoet/Isak
Labyad, Wuytens etc. op de bank zetten, Amrabat meer speelminuten geven.. Geloof me hij kan goed voetballen, maar met Rutten als coach wil het gewoon niet..
Of Reis op de bank en Lens in de spits met Amrabat rechts..
Elke counter moet dan dodelijk zijn.. Sneller dan dit kan je het niet krijgen.
Manolev bij A800000000 of F9miljoen zetten..![]()
Toivonen verkopen voor 10 mil aan Liverpool
Zeefuik een kans geven, Nijland ook. Geen aankopen meer doen, maar in de jeugd investeren... Er lopen veel grote talenten rond, maar Manolev is blijkbaar beter dan die gastjes..![]()
Dit zou ik doen als ik de coach was, maar dat gebeurd toch niet..
Dankzij Fred..quote:Op zondag 12 december 2010 23:11 schreef Rucebo het volgende:
Meer jongelingen een kans geven, daar ben ik het zeker mee eens. Amrabat en Zeefuik komen wel echt tekort denk ik...
Mark Rutte en Fred Rutten, dat kan geen toeval zijn.quote:
Dzudszak deed zijn best helemaal niet! Alleen Ibi deed zijn best. Misschien ook wel voor het laatst want hij zal er onderhand ook wel moedeloos van worden. En hij vertrekt straks toch.quote:Op maandag 13 december 2010 01:09 schreef Doublepain het volgende:
Ik mis een speler die de publiek vermaakte, Gomes, Alex, Cocu etc.
Dzudszak doet zijn best, maar helaas werkt niemand mee..![]()
Precies. Nijland erin!quote:Op maandag 13 december 2010 09:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
#amrabat, #nijland, #wuytens, #rodriguez willen weg of verhuurd worden. #berg spreekt over 'frustrerende situatie' en #koevermans is dat...stadium allang voorbij. Reserves zijn altijd ontevreden, maar situatie bij #psv is zorgelijk. Zelfs jonge #labyad loopt met ziel onder arm
Ik snap ook niet dat Nijland en Wuytens geen kansen krijgen. Slechter dan zaterdag kan het toch niet zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |