Noem eens een naam dan? En niet Hiddink zelf.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom wonnen we ook met overtuigende cijfers.
Rutten moet weg, we moeten een coach à la Hiddink.
Dit. Maar ik snap de emotie.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef FL_Freak het volgende:
Aan alle fluiters. Geef jullie seizoenskaart op, nepsupporters
Het publiek riep al 50 minuten om Dszudzsak. En Fredje legt graag zijn oor te luister bij de supporters, dus geeft ie ze hun zinquote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand mij die wissel verklaren in de 91e minuut?
Is er niet + Hiddink wil niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarom wonnen we ook met overtuigende cijfers.
Rutten moet weg, we moeten een coach à la Hiddink.
Met een lelijk wijf die goed kan zuigen en goed kan koken hoef je ook niet tevreden te zijn, het oog wil ook wat!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:39 schreef BeamofLight het volgende:
Mooi is dat hè.
1e in de poule
1e in de competitie terwijl we over de helft zijn
door in de beker
en zeiken maar (en m.i. terecht)
Wát een vergelijkingquote:Op donderdag 16 december 2010 23:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Met een lelijk wijf die goed kan zuigen en goed kan koken hoef je ook niet tevreden te zijn, het oog wil ook wat!
Cocuquote:Op donderdag 16 december 2010 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Noem eens een naam dan? En niet Hiddink zelf.
Laatste Europese wedstrijd voor Affelay ooit in PSV shirt?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Kan iemand mij die wissel verklaren in de 91e minuut?
Slaat totaal nergens op. Als hij nu ook enigszins een fatsoenlijke wedstrijd had gespeeld oké, maar dat was verre van 't geval.quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laatste Europese wedstrijd voor Affelay ooit in PSV shirt?
Zo moeilijk is dat niet te bedenken hoor!
Dat is al heel lang bekend. Een ongelofelijke grabbelaar. Dat die nog bij PSV onder contract staat is onbegrijpelijk. Maak Zoet maar tweede keeper.quote:Op vrijdag 17 december 2010 05:38 schreef Gorill0r het volgende:
Ik dacht dat Isaksson een flut keeper was maar Cassio is nog ergerHoe is het mogelijk.
En wat een vreselijk saaie pot zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |