Mooi zoquote:'PSV treedt aan met B-ploeg tegen Metalist'
Fred Rutten lijkt het laatste groepsduel van PSV in de Europa League niet zo serieus te nemen. De coach van de Eindhovenaren, die al geplaatst zijn, geeft enkele basisspelers rust.
Zo was het al bekend dat Orlando Engelaar, Stanislav Manolev en Wilfred Bouma vanwege lichte pijntjes niet in actie zullen komen tegen Metalist Kharkiv. Bovendien lijken Andreas Isaksson, Ola Toivonen en Jonathan Reis rust te krijgen tegen de club uit Oekraďne, weet Omroep Brabant.
Door de beslissing van Rutten krijgen een aantal spelers die tegen een basisplaats aanzitten de kans zich te bewijzen tegen Metalist. Onder meer Jeremain Lens, Otman Bakkal, Stijn Wuytens en Marcus Berg zullen naar verwachting in de basis beginnen.
Vermoedelijke opstelling PSV:
Cassio Ramos; Hutchinson, Marcelo, Maza, Pieters; Afellay, Bakkal, Wuytens; Lens, Berg, Dzsudzsák
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Mooi zo.
Wat mij betreft zet hij ook nog Nijland erin en geeft hij ook Dzsudzsák rust. Zou zelf graag eens Zoet zien keepen, maar die is pas net terug van een blessure.
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:27 schreef rubbereend het volgende:
En wil iemand mij uitleggen waarom Berg maar steeds de voorkeur kreeg boven Koevermans? het financiële plaatje.
Oke, dat kan ik begrijpen. Ik zou juist graag eens een paar andere spelers aan het werk zien, denk niet dat ze het veel minder doen. Ik zie sowieso liever Bakkal of Wuytens dan Engelaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]tweede worden en dan een kut tegenstander loten. Kijken hoe de sfeer dan is. Met alle respect voor de B keus. Ik heb een kaartje gekocht voor de A keus
een B keus in de Europacup heb ik volgens mij in al die jaren niet gezien.
Ken hem alleen van FM 2011quote:Op donderdag 16 december 2010 20:01 schreef BeamofLight het volgende:
En dit dan: staat er nu iemand in de basis in een EL-duel waar ik nog nooit van gehoord heb? Tamata. WTF ligt dit aan mij? Wie kent die knaap?
WTF is dit nou weerquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 21:00 schreef BeamofLight het volgende:
O en dat wijf hierboven is vies.
Inderdaad, wat een grabbelaar. Al twee enorme fouten die bijna in een tegentreffer resulteerden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |