quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
Moet Susteren dan dit hele topic alleen volspammen?
Maar deze is speciaal voor hem denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Daar heeft-ie zijn eigen topics toch voor?
Dat pasje krijg je ook pas bij 1.000.000.000.000 foto's upload bij flickrquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb dan niet zo'n flex pasje, maar ik ga hier wel posten!
?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:02 schreef problematiQue het volgende:
Brrr, flickr. Vreselijke website.
Bij gebrek aan een modelquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:59 schreef problematiQue het volgende:
Wat een compensatiegedrag toch weer
Hehe, heb je het topic ook meegekregen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef freud het volgende:
Geniale OPflickr op zeg...
Hier een nieuwe 2Tb aan mijn systeempje gehangen. Ik had last van claustrofobische RAW's
Moet dat met die industriële werkschoenen op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 8 december 2010 05:58 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof doet een pasje op de muziek
quote:Op woensdag 8 december 2010 05:58 schreef Xilantof het volgende:
* Xilantof doet een pasje op de muziek
Dat had je ook zelf kunnen wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ook leuk, moet ik volgens degene van de winkel 2 kabels en een ding kopen die van optisch naar analoog ga, zit er gewoon een optische ingang op mijn versterker.
Oplichters/onwetenede mensen.
Zij waren de oplichters, en jij de onwetende?quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef kanovinnie het volgende:
Ook leuk, moet ik volgens degene van de winkel 2 kabels en een ding kopen die van optisch naar analoog ga, zit er gewoon een optische ingang op mijn versterker.
Oplichters/onwetenede mensen.
Tja, hij werd gewoon aangesloten, en die man vertelde dat we dit nog nodig hadden.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had je ook zelf kunnen weten
Misschien ook wel jaquote:Op woensdag 8 december 2010 15:22 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zij waren de oplichters, en jij de onwetende?
quote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ynske het volgende:
ben een tijdje de lol van t fotograferen echt kwijt geweest ok t gedoe van mn enkel heeft daar natuurlijk ook in meegespeeld, maar na de resultaten van maandag (ijssculpturen) heb ik er echt weer zin in
En de beroemde 400D waar het allemaal mee begon heb ik hier. Die wordt later zeker geld waardquote:
Hehe, dank je wel. Ja ik moest hem even noemenquote:Op woensdag 8 december 2010 16:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En de beroemde 400D waar het allemaal mee begon heb ik hier. Die wordt later zeker geld waard
Tof stuk!
Nopequote:Op woensdag 8 december 2010 15:44 schreef Ynske het volgende:
@P, had je al gelezen dat we in t Gaia ook Leeuwen gaan krijgen?
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeMaar ik heb wel meer niet gelezen
Wat hij zegt!quote:
Leuk stuk exposure D_A!quote:
Stukjes zitten in je neusquote:
Thanks beeb!quote:
Ja ben er stiekem best trots opquote:
Hmmm...minder tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:13 schreef Timmos het volgende:
Mijn plaatjes van vanavond zijn minder fijn, verbrande mensen zien er niet zo tof uit.. Niet dat ik die persoon op de foto heb, alleen op mn netvlies zeg maar
..
Ach, het valt wel mee.. Als het net gebeurd is haal je het beeld wat vaker naar voren, de deur die ingetrapt wordt, de man die naar buiten gedragen wordt (soms sta je er iets te dicht opquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Timmos het volgende:
* Timmos voelt zich weer een goede buurman![]()
weekboodschapjes in het weekend?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef taxibabe het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Zo weekboodskapjes doen enzo.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
weekboodschapjes in het weekend?
das raar
Jij liep gewoon in de weg dus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef taxibabe het volgende:
sommige denken echt alleen in de winkel te zijn..
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Met mijn omvang(etje) is dat eigenlijk onmogelijk
Ja. Whatever. Je loopt gewoon in de weg!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef taxibabe het volgende:
Ja maar ja maar, ik ben lekker niet klein, alleen heeeeel erg smal.
Nietes en ik heb altijd gelijk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Whatever. Je loopt gewoon in de weg!
Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe kleinsten lopen vaak het meest in de weg
Ik heb het serieus al is gehad dat ik iemand niet zag ivm mijn lengte en de enige optie was mn been omhoog doen zodat die er onderdoor ging.. De moeder moest ook lachenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe kleinsten lopen vaak het meest in de weg
Ik kom nooit in CUL dus dat telt lekker nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ik heb altijd gelijk. Dat staat in de CUL SC-regels
Dat lijkt me ook wel een raar gezicht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het serieus al is gehad dat ik iemand niet zag ivm mijn lengte en de enige optie was mn been omhoog doen zodat die er onderdoor ging.. De moeder moest ook lachen
Ik hou ook van jou hoorquote:
Was het ook wel.. Maar het kind was geredquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik kom nooit in CUL dus dat telt lekker niet.
[..]
Dat lijkt me ook wel een raar gezicht.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
En het is weer tijd voor een avond, weltrusten plaatje!
Gonjasufi - Paradiso
[ afbeelding ]
Correctquote:
Daar wordt dus alles van Canon gerepareerd? Ik heb daar ook wel eens een printer naar toe gestuurd maar die viel binnen de garantietermijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb goede ervaringen met techrepair.. bel ze even en leg uit verhaal uit, dan kunnen ze meestal wel een indicatie van de kosten geven.
Volgens mij zijn er meerdere bedrijven die reparaties voor canon uitvoeren, of er moet ondertussen iets veranderd zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar wordt dus alles van Canon gerepareerd? Ik heb daar ook wel eens een printer naar toe gestuurd maar die viel binnen de garantietermijn.
Haha, ja ik weet hetquote:
SAN of NASquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
Denk dat ik maar eens een homemade SAN ga maken.. nu ff met openfiler spelen in vmware.
Nee, SAN. Hoeft niet per se met glasvezel oid.. het is meer de implementatie van het gebeuren of je 't NAS of SAN noemt hè.quote:Op zondag 12 december 2010 00:25 schreef freud het volgende:
[..]
SAN of NAS. SAN wordt wat prijzig thuis lijkt me met fibers etc. Zit nu op de site van openfiler te kijken, en ziet er wel spiffy uit. Wel iets om op een ouwe laptop te zetten met USB disks eraan oid... Hoe ben jij van plan het in te zetten?
Ik studeer hier een jaartje Chineesquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:59 schreef Erasmo het volgende:
problematiQue, wat doe jij eigenlijk in Peking al ik vragen mag?
Waar komt die China-interesse vandaan eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zondag 12 december 2010 03:31 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Ik studeer hier een jaartje Chinees
Have funquote:Op zondag 12 december 2010 09:26 schreef Chanty het volgende:
Hier vandaag voor het eerst fotograferen in een echte studio. Gaat een leerzaam dagje worden
Die voetbalfoto's herinner ik me nog wel jaquote:Op zondag 12 december 2010 09:08 schreef problematiQue het volgende:
Ik wilde twee jaar geleden naar Noord Korea toe, en dan moet je via Beijing. Ik had toen eigenlijk weinig interesse in China, maar als ik er toch heen moest maar meteen een weekje extra geboekt om Beijing eens te zien. En dan maakte wel indruk. Daarna werd ik uitgeloot voor Geneeskunde, en toen maar Chinees gaan doen.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1226678quote:Op zondag 12 december 2010 02:55 schreef PKfotografie het volgende:
wat een geneuzel hier.
wat is een goede, snelle, betaalbare 2T nas?
moet ergends mijn films en muziek op kwijt en de 500G van mijn netgear is vol . en losse schijven wisselen is niet mijn ding. ook al is hij hot swap of weet ik veel.
it geneuzel.... totaal niet mijn ding.
pc moet werken ander uit het raam en volgende neer zetten
Nee. Ze liggen al in de vuilniszak en als ik straks de moed heb om me aan te kleden en naar buiten te gaan, worden ze heel lief in de vuilniscontainer gedroptquote:Op zondag 12 december 2010 12:40 schreef Isdatzo het volgende:
Awwwww!!
Wat schattig![]()
! Doe je er wel voorzichtig mee [ afbeelding ] ?
quote:Op zondag 12 december 2010 12:58 schreef Isdatzo het volgende:
Gewoon in je blote kont rondwandelen zeker!
Ben maar niet bangquote:Op zondag 12 december 2010 13:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Helaas...je hoeft niet te visualiseren
Oh, jij gaat altijd in driedelig pak het afval in de container gooienquote:Ik heb een trainingsbroek en een shirt aan
quote:Op zondag 12 december 2010 13:03 schreef Isdatzo het volgende:
Oh, jij gaat altijd in driedelig pak het afval in de container gooien?
Slippers en een broek is genoeg om vuilnis weg te gooienquote:Op zondag 12 december 2010 13:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Je moet wel een beetje in stijl bepaalde dingen doen hoor
quote:Op zondag 12 december 2010 13:07 schreef Timmos het volgende:
[..]
Slippers en een broek is genoeg om vuilnis weg te gooien.. In de zomer dan toch
Oh jee, dat is lang geledenquote:Op zondag 12 december 2010 11:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die voetbalfoto's herinner ik me nog wel ja
Heerlijk!quote:Hoe is het leven nou in Peking?
Oh, ok. Ik ging er vanuit dat werken met echt een SAN voor thuis niet praktisch was, door alle zaken die je moet regelen met iSCSI. Ik heb hier gewoon een dikke PC draaien met wat VM erin als ik ineens de neiging krijg om te spelen. Wellicht ga ik een oude laptop ombouwen als NAS oid, maar het is mij meestal teveel werkquote:Op zondag 12 december 2010 01:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, SAN. Hoeft niet per se met glasvezel oid.. het is meer de implementatie van het gebeuren of je 't NAS of SAN noemt hè.
De bedoeling is om een flinke kast te vullen met 6 of 7 (als swap-spare of extra parity-disk) 1.5 TB samsung eco-dinges schijven die ik waarschijnlijk in raid 6 laat draaien (nadeel is dat ik een dure raidcontroller nodig heb) en dan 2 laptop-disks in raid 1 voor het OS. Of misschien 2 SSD's, ff kijken nog.
Dan van het raid 6 array 1 groot of meerdere kleine volume(s) maken die ik met de iSCSI-initiator mount (hence SAN) op m'n server en andere PC('s).
Misschien ook nog 2 SSD's in raid 0 voor de database.. maar dan moet ik ook weer 2 netwerkkaartjes voor een linked verbinding.. 't moet wel over die 1 gigabit heen hè.
Als ik dit zo optel wordt het eigenlijk weer te duur. Ik wil gewoon te veel denk ik. Eerst maar eens speulen in vmware.. wel een gekut om met die shit AD integratie voor elkaar te krijgen. Ik ben niet zo'n linux-held dus misschien ligt 't wel aan mij
.
Ben nu al verliefdquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Visa is nu bezig met het model van ruim 1.90m.
En dat ook nog hartje Dordrecht, neem ik aan?quote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
Zo maar weer eens ouderwetsch shooten. Visa is nu bezig met het model van ruim 1.90m. Het is kut als je een huis niet verkocht krijgt, maar het is nu wel een toffe studio van 14x4m
.
Lijkt me een walhalla voor straatfotografiequote:Op zondag 12 december 2010 14:55 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Oh jee, dat is lang geledenIk heb sindsdien geleerd foto's te bewerken dus die foto's zien er nu een stuk anders uit...
[..]
Heerlijk!
Het is eigenlijk wel een beetje een sleur nu, maar als ik er zin in heb dan fiets even en dan ben ik zo in óf een moderne wijk met restaurants, óf een groot winkelcentrum, óf een arme wijk vol migranten en kinderen die poepen op straat, etc..
Alles is een stuk opwindender hier dan in Nederland. Soms ook een stuk frusterender, maar dat hoort er bij.
Bij Visa moest ik gelijk aan wat anders denkenquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik ging er vanuit dat werken met echt een SAN voor thuis niet praktisch was, door alle zaken die je moet regelen met iSCSI. Ik heb hier gewoon een dikke PC draaien met wat VM erin als ik ineens de neiging krijg om te spelen. Wellicht ga ik een oude laptop ombouwen als NAS oid, maar het is mij meestal teveel werk.
Zo maar weer eens ouderwetsch shooten. Visa is nu bezig met het model van ruim 1.90m. Het is kut als je een huis niet verkocht krijgt, maar het is nu wel een toffe studio van 14x4m
.
quote:Op zondag 12 december 2010 15:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Lijkt me een walhalla voor straatfotografie
Om te spelen ideaal iddquote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik ging er vanuit dat werken met echt een SAN voor thuis niet praktisch was, door alle zaken die je moet regelen met iSCSI. Ik heb hier gewoon een dikke PC draaien met wat VM erin als ik ineens de neiging krijg om te spelen. Wellicht ga ik een oude laptop ombouwen als NAS oid, maar het is mij meestal teveel werk.
Ah, okay, verklaart een hoop.quote:Op zondag 12 december 2010 09:08 schreef problematiQue het volgende:
Ik wilde twee jaar geleden naar Noord Korea toe, en dan moet je via Beijing. Ik had toen eigenlijk weinig interesse in China, maar als ik er toch heen moest maar meteen een weekje extra geboekt om Beijing eens te zien. En dan maakte wel indruk. Daarna werd ik uitgeloot voor Geneeskunde, en toen maar Chinees gaan doen.
Damn, lekkere foto dit. En die ogen.quote:
Wowquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Ha! Ik had een bekeuringvrij jaar met de motor!
Dus kreeg ik ze maar op de trapfiets.
Wees blij. Al heeft jouw motor je dit jaar volgens mij genoeg gekost.. Daar had geen bekeuring bovenop gehoevenquote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Rood lichtquote:Op zondag 12 december 2010 21:44 schreef Ynske het volgende:
[..]licht vergeten?
ze zullen iig een stuk lager in prijs zijn lijkt me
Goed puntquote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Wees blij. Al heeft jouw motor je dit jaar volgens mij genoeg gekost.. Daar had geen bekeuring bovenop gehoeven
Ohja, volgens mij kan ik me die nog herinneren..quote:Op maandag 13 december 2010 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rood licht. En 't sloeg echt nergens op
.
Ja? Heb je eindelijk je motor helemaal in orde? Ik hoop het voor je..quote:[..]
Goed punt. Maar volgend jaar kunnen we er weer tegenaan
.
Euhm, wel 6 hele kilometers te hard gereden op de A2 bij Vught. En een paar weekjes later 18 km/u te hard op de A2 bij Waardenburg.. In zijn totaal een leuk bedragquote:Maar wat heb jij geflikt waardoor ze vonden dat je een bekeuring verdiende?
Vooral zo'n boete van 6 km te hard voelt natuurlijk kutquote:Op maandag 13 december 2010 00:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ohja, volgens mij kan ik me die nog herinneren..
[..]
Ja? Heb je eindelijk je motor helemaal in orde? Ik hoop het voor je..
[..]
Euhm, wel 6 hele kilometers te hard gereden op de A2 bij Vught. En een paar weekjes later 18 km/u te hard op de A2 bij Waardenburg.. In zijn totaal een leuk bedrag
Zal aan mijn nichtje vragen of ze online mogenquote:
Ja, daarom op zondag, gratisch parkeren. Ga met een rolkoffer met licht niet te ver lopenquote:Op zondag 12 december 2010 15:39 schreef PdeHoog het volgende:
En dat ook nog hartje Dordrecht, neem ik aan?
Ja, erg leuk speelgoed, maar dan zou je bijna een klein 19" rack kopen met een setje oudere 1U servers erin, en dan een heel domein draaien op ESXi. Maar wat is je doel, ervaring opdoen voor werk oid? Ik heb wel met platespinner gewerkt om een heel domein te clonen om tests te doen. En dan op virtuele bakken met virtuele apps werken met softgridquote:Op zondag 12 december 2010 17:27 schreef Isdatzo het volgende:
Om te spelen ideaal idd. Zit er stiekem ook aan te denken om ESXi op m'n server te gaan draaien. Fysieke machine al eens omgezet met de vmware converter en even op 't werk gekeken of dat werkt
.
En dan de datastores op de SAN zetten. Wordt alleen zo duur allemaal
.
Hier nog een. Einde van het jaar is er weer. Er werd in de stad geflitst en elke stoeltegel wordt beboet als je scheef staat. Je mag maar 30 vanwege bouwwerkzaamheden, alleen bussen en trams rijden er wel 50, maar dat flitsen ze niet...quote:Op zondag 12 december 2010 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Van wiki:quote:Op maandag 13 december 2010 00:37 schreef kanovinnie het volgende:
weet iemand nog wie de preciese definitie van een telelens wist?
Dat als je lensgrote in mm minder is dan het brandpunt, dat het dan pas een telelens is?
Hoe zit dat dan met de 70-200 f2.8 van canon?
quote:[...] a telephoto lens is a specific type of a long focus lens in which the physical length of the lens is shorter than the focal length.
Priceless! Heb laatst bij de KE zitten wachten op een reparatie. Daar lag een blad van de FVS met de 'winnaars' van de eindexamen opdrachten. Djezus, het is echt kunst aan het worden. Kleuterwerk werd de hemel in geprezen. Er zat mooi werk tussen, maar de winnaar had pasfoto's van zijn vader nagemaakt met zichzelf. Geef me een half uurtje en je doet zoiets na. Echt...quote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het nut van de M-stand
Vermakelijk topic, mensenGoed werk
Ja. Nou...blijf dan maar weg bij de fotoclub hoorquote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef freud het volgende:
[..]
Priceless! Heb laatst bij de KE zitten wachten op een reparatie. Daar lag een blad van de FVS met de 'winnaars' van de eindexamen opdrachten. Djezus, het is echt kunst aan het worden. Kleuterwerk werd de hemel in geprezen. Er zat mooi werk tussen, maar de winnaar had pasfoto's van zijn vader nagemaakt met zichzelf. Geef me een half uurtje en je doet zoiets na. Echt...
Ben net met een fotoclub gestoptquote:Op maandag 13 december 2010 11:12 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Nou...blijf dan maar weg bij de fotoclub hoor
quote:
In het begin ging het nog wel, maar vooral de laatste pagina, en helemaal dat tweede topic was gewoon pure poep.quote:Op maandag 13 december 2010 10:30 schreef PdeHoog het volgende:
Het nut van de M-stand
Vermakelijk topic, mensenGoed werk
Is het op stand M gefotograveerdt? Anders kan het echt niet volgende de dames van de fotosgool, en dan ga ik dus niet keiken.quote:Op maandag 13 december 2010 13:41 schreef Cryothic het volgende:
[ Flickr Photoset ]
Zo, eindelijk door de foto's van Monster Jam 2010 heen.
(en meteen een mooi excuus om die flickr-set-optie eens te checken).
Zijn niet allemaal even scherp, maar voor een eerste stadionbezoekje zitten er volgens mij best een paar leuk tussen
En daar had ik dus serieus op gereageerd...quote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het begin ging het nog wel, maar vooral de laatste pagina, en helemaal dat tweede topic was gewoon pure poep.
[..]
Is het op stand M gefotograveerdt? Anders kan het echt niet volgende de dames van de fotosgool, en dan ga ik dus niet keiken.
Tja, hun weten hoe het hoort, dus ik praat ze een beetje na
Ja. Het ontaardde idd in een vage brei van posts en dat tweede topic was kansloos. Maar ik moest toch even lachen vanmorgen om de discussiesquote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
In het begin ging het nog wel, maar vooral de laatste pagina, en helemaal dat tweede topic was gewoon pure poep.
Volgens mij niet. Ik ben nog zo'n amateur die vooral de AV stand gebruiktquote:Op maandag 13 december 2010 13:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is het op stand M gefotograveerdt? Anders kan het echt niet volgende de dames van de fotosgool, en dan ga ik dus niet keiken.
Tja, hun weten hoe het hoort, dus ik praat ze een beetje na
quote:Op maandag 13 december 2010 14:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik ben nog zo'n amateur die vooral de AV stand gebruikt
Gehuurd...quote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hoe durf je
En zeker ook geen fotovest he?
quote:
Nope, wel een Official-Flickr-User-pers-pasjequote:Op maandag 13 december 2010 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hoe durf je
En zeker ook geen fotovest he?
Nee, want reageren op een goed onderbouwde mening is moeilijker dan trollenquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef Doodkapje het volgende:
Reageer je serieus krijg je 0,0 respons
Ja, maar komen daar ook professionals?quote:Op maandag 13 december 2010 15:08 schreef problematiQue het volgende:
Zo, opgelost. Slotje.
http://www.dpreview.com/polls
Zo te zien is slechts 15,8% van de mensen daar professional.quote:Op maandag 13 december 2010 15:09 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ja, maar komen daar ook professionals?
Whehe, indeed. Beetje voeden met 'natte fotografie is dood' en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Vooral niet naar deze komen als vervanging
Aan de andere kant.....het zou wel leuke discussies op kunnen leveren misschien
Wat is het probleem?quote:Op maandag 13 december 2010 17:50 schreef Ynske het volgende:
is er toevallig hier iemand die me kan helpen?
ben aan t klooien om wordpress ff te draaien, maar krijg t niet voor mekaar om de database die online staat aan te spreken, het is volgens mij een standaard database.
help?
k pm je ffquote:
Okquote:
Wat als je de wp-config manual bewerk?quote:
't is al opgelostquote:Op maandag 13 december 2010 18:40 schreef Timmos het volgende:
[..]
Wat als je de wp-config manual bewerk?
// ** MySQL settings - You can get this info from your web host ** //
/** The name of the database for WordPress */
define('DB_NAME', 'Database naam');
/** MySQL database username */
define('DB_USER', 'Database gebruikersnaam');
/** MySQL database password */
define('DB_PASSWORD', 'Database wachtwoord');
/** MySQL hostname */
define('DB_HOST', 'Database host');
quote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is al opgelostGevalletje PEBKAC en blond en zo
Oh, nouja.. Dacht ik dat ik eindelijk is een beetje mee kon nerdenquote:Op maandag 13 december 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't is al opgelostGevalletje PEBKAC en blond en zo
Je doet goed je best hoorquote:Op maandag 13 december 2010 18:46 schreef Timmos het volgende:
[..]
Oh, nouja.. Dacht ik dat ik eindelijk is een beetje mee kon nerden
Per definitie!quote:
Heb 'm net gelezen..quote:Op maandag 13 december 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Het ontaardde idd in een vage brei van posts en dat tweede topic was kansloos. Maar ik moest toch even lachen vanmorgen om de discussies
Whehehe, niets zo leuk om naast een collega te zitten, en bij het verwijderen van iets uit een acceptatie omgeving, na de enter, keihard te roepen dat het toch productie isquote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Per definitie!
Ook als gebruikers janken dat een bepaalde applicatie het niet meer doet.. en je hebt per ongeluk de verkeerde datastore weggeflikkerd![]()
.
Dat noem ik gemeenquote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef freud het volgende:
[..]
Whehehe, niets zo leuk om naast een collega te zitten, en bij het verwijderen van iets uit een acceptatie omgeving, na de enter, keihard te roepen dat het toch productie is.
quote:Op maandag 13 december 2010 19:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Per definitie!
Ook als gebruikers janken dat een bepaalde applicatie het niet meer doet.. en je hebt per ongeluk de verkeerde datastore weggeflikkerd![]()
.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Of standaard als iemand met een vraag komt al (halverwege) zeggen: NEE. KAN NIET.
dan pak je het toch niet goed aanquote:Op maandag 13 december 2010 21:32 schreef PKfotografie het volgende:
ik roep altijd dat ik geen tijd heb.
maakt alleen geen indruk.....
ik heb 5 mensen op kantoor..... die plannen mij allemaal graag in.quote:
Nummerherkenning is ook een zegen. Ik neem steeds creatiever op. Mijn favo's:quote:Op maandag 13 december 2010 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
Of standaard als iemand met een vraag komt al (halverwege) zeggen: NEE. KAN NIET.
Kijk, dáár gaat het fout hè.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef freud het volgende:
[..]
Nummerherkenning is ook een zegen. Ik neem steeds creatiever op
Wat moet je doen dan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef Ynske het volgende:
te erg dit:
Overmatige drukte
Een ogenblik geduld a.u.b.
Op dit moment is het erg druk.
Er zijn op dit moment 87 wachtenden voor u..
Een ogenblik geduld a.u.b. Deze pagina wordt automatisch ververst.
Sluit deze pagina niet af.
wachtrij-indicator:
nee, wilde alleen ff kijken wanneer een voorstelling wasquote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan?
Kaartjes kopen voor een bijzonder evenement ofzo?
Fokkin hell man!quote:Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef PKfotografie het volgende:
een 500 foto's van mijn site gegooid.
lekker begin wel
ach, is van een jaar of 6 foto's uploaden met ftp.quote:
ik fotografeer ook maar een paar keer per jaar hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit er ook aan te denken om een site voor mijn foto's te maken, maar daar maak ik eigenlijk weer te weinig foto's voor
Oh, je hebt ook je foto's er staan voor opdrachten etc? Toch aardig archief hoor...quote:Op maandag 13 december 2010 22:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ach, is van een jaar of 6 foto's uploaden met ftp.
was makkelijker soms als een cd fikken........
dus waren mapjes bij van 150plus. (die heb ik dus maar of weg gegooit of terug gebracht naar 30 ofzo)
nu weer wat foto's zoeken om te uppen en dan de rest van de oude zooi er af.
maar iets over zin enzo
heb veel meer foto's die beter en recenter zijn in opdrachtquote:Op maandag 13 december 2010 22:53 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, je hebt ook je foto's er staan voor opdrachten etc? Toch aardig archief hoor...
ik zou niet durven.quote:
Ik weet precies hoe je over je site denkt, maar je kan misschien ipv foto's erbij blijven zetten ook een limiet aan foto's stellen. Dus max 300 foto's op je site. Als je dan nieuwe er op moet zetten moet je ook ouwe weghalen waardoor je site dus up to date blijft.quote:Op maandag 13 december 2010 22:54 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
heb veel meer foto's die beter en recenter zijn in opdracht
Meen je dat laatste nou serieusquote:Op maandag 13 december 2010 22:56 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik zou niet durven.
pak de camera alleen op als ik er geld mee kan verdienen.
anders heb ik er geen tijd voor, of zin in
hehe ik zie hem, heb een uurtje geleden ofzo een heel stuk tekst weg gehaaldquote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik zit op je site te kijken, en er staat in het eerste stukje tekst op de homepage een foutje
foto's hiervan zijn te bestellen via mijn verkoop site.
twee is goed, zonder de \
Edit, ik kom er ook nu pas achter dat de foto's in je header klikbaar zijn. Misschien dat je ze naar kleur toe kan laten springen oid zodat het duidelijker is.
Ik denk hier gewoon even hardop, t's niet als afzeiken bedoelt
Herkenbaar hoor. Heb gisteren weer wat vrij werk gedaan, maar heb nog weinig voor mezelf gefotografeerd dit jaar (gelukkig). Als ik even niet hoef, dan geniet ik van de rust om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Meen je dat laatste nou serieus?
Herkenbaarquote:Op maandag 13 december 2010 23:04 schreef freud het volgende:
Als ik even niet hoef, dan geniet ik van de rust om heel eerlijk te zijn.
jaquote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef xEefjee het volgende:
[..]
ik zie de foutquote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, ik zit op je site te kijken, en er staat in het eerste stukje tekst op de homepage een foutje
twee is goed, zonder de \
Edit, ik kom er ook nu pas achter dat de foto's in je header klikbaar zijn. Misschien dat je ze naar kleur toe kan laten springen oid zodat het duidelijker is.
Ik denk hier gewoon even hardop, t's niet als afzeiken bedoelt
ik doe alleen wat ik wil doen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef xEefjee het volgende:
Ja goed, maar zo komt het over alsof je het alleen voor het geld doet.. Kan zijn dat ik het verkeerd zie.
Dat zie je verkeerd. hier ook een tijd teveel ermee bezig geweest. T moet wel leuk blijven, dat was t niet dus camera een paar weken niet opgepakt. Nu beginnen de kriebels weer lekker te komen, en ben ik uitstapjes aan t regelen voor mn Fotoclub.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef xEefjee het volgende:
Ja goed, maar zo komt het over alsof je het alleen voor het geld doet.. Kan zijn dat ik het verkeerd zie.
Op de een of andere manier vind ik zomaar dingen fotograferen echt supersaai. Ik hou er ook echt niet van om te fotograferen in een voor mij bekende omgeving, tenzij er iets interessants aan de gang isquote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. hier ook een tijd teveel ermee bezig geweest. T moet wel leuk blijven, dat was t niet dus camera een paar weken niet opgepakt. Nu beginnen de kriebels weer lekker te komen, en ben ik uitstapjes aan t regelen voor mn Fotoclub.
Ah vandaarquote:Op maandag 13 december 2010 23:08 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik zie de foutelke keer als ik opslaan ram krijg ik een / voor de 's
maar hij is nu goed. thanx iig
Dus jij doet alleen iets als je er iets aan over houd? Niet gewoon omdat je het leuk vind?quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik doe alleen wat ik wil doen.
dus pak lang niet alles aan.
doe is doe wat ik leuk vind wanneer ik er ook wat aan over houd.
nee ik doe het omdat ik het een leuke manier vind om iets er aan over te houdenquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Dus jij doet alleen iets als je er iets aan over houd? Niet gewoon omdat je het leuk vind?
welke opleiding volg jij op de FVS?quote:Op maandag 13 december 2010 22:58 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Dat vind ik t leuke van met zo'n groep op pad gaan. Ze leren van elkaar, en je komt toch wel op plekken waar je anders niet zo snel komt. Voor de komende keren gaan we naar lichtshows/verlichting/nacht om daar lekker mee bezig te zijn. Zegmaar nachtfotografiequote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik zomaar dingen fotograferen echt supersaai. Ik hou er ook echt niet van om te fotograferen in een voor mij bekende omgeving, tenzij er iets interessants aan de gang is
Ik doe de vakopleiding, mbo 4.quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef prupke het volgende:
[..]
welke opleiding volg jij op de FVS?
als ik zo vrij mag zijn?
dat zijn er al 15 per jaar ofzo.quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef xEefjee het volgende:
Ja, dus zoals ik zeg. Je doet alleen een modeshow als je er iets aan over houd, niet gewoon omdat je het leuk vind.
Waar zeg ik dan dat het niet zat zijn?quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dat zijn er al 15 per jaar ofzo.
is dat niet zat?
omdat jij lijkt te vinden dat ik er daarnaast ook voor de fun onbetaald nog een aantal zou moeten doen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:15 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat het niet zat zijn?
die opleiding kost: ¤ 4850,= ??quote:
Tof, nachtfotografie vind ik ook erg tof. Ik heb nog wel een paar fototjes die ik wel even op Flickr kan zetten.quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat vind ik t leuke van met zo'n groep op pad gaan. Ze leren van elkaar, en je komt toch wel op plekken waar je anders niet zo snel komt. Voor de komende keren gaan we naar lichtshows/verlichting/nacht om daar lekker mee bezig te zijn. Zegmaar nachtfotografie
had alles wat er stond weg gehaald, en toen in 30 sec even wat site vulling gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 23:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah vandaar
Ik vind verder de teksten wel wat apart voor op een portfolio site, maar ik snap dat je alles gaat veranderen?
Hij doet het blijkbaar dus al langer dan ik leef, en dan kan je dat soort dingen veroorloven.quote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef xEefjee het volgende:
Nee, ik zeg niet dat je ze onbetaald moet doen. Tuurlijk is het fijn om ervoor betaald te krijgen, maar zoals jij het zegt heb ik de indruk dat je het meer doet voor het geld dan voor het bezig zijn met fotografie.
En watis daar mis mee? Dat zijn er wel meerdere hier.quote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef xEefjee het volgende:
Nee, ik zeg niet dat je ze onbetaald moet doen. Tuurlijk is het fijn om ervoor betaald te krijgen, maar zoals jij het zegt heb ik de indruk dat je het meer doet voor het geld dan voor het bezig zijn met fotografie.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij doet het blijkbaar dus al langer dan ik leef, en dan kan je dat soort dingen veroorloven.
? PK langer fotograferen jij leeft?quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij doet het blijkbaar dus al langer dan ik leef, en dan kan je dat soort dingen veroorloven.
Een jaar of 60 natuurlijkquote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
hoe oud denk je wel niet dat ik ben
Ik had het over mezelf.quote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
![]()
hoe oud denk je wel niet dat ik ben
Mentaal? Man, nog de luiers niet uit.quote:Op maandag 13 december 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? PK langer fotograferen jij leeft?Vergeet dat maar
Tenzij je een jaar of 7 bent?
Oh jaquote:
Zijn erg dure opleidingen inderdaad...quote:Op maandag 13 december 2010 23:17 schreef prupke het volgende:
[..]
die opleiding kost: ¤ 4850,= ??
zie ik dat goed?
vind ik veel geld![]()
kan je veel camera plus lens kopen en zelf dingen leren
Dus je leeft pas 6, bijna 7 jaar?quote:Op maandag 13 december 2010 23:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ok. Goed om te wetenquote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef kanovinnie het volgende:
Mentaal? Man, nog de luiers niet uit.
Hangt van je doelstelling af. Ik heb onwijs veel geleerd van degene waarvan ik mijn camera heb gekocht, en daarna van de goede feedback die ik hier heb gekregen. Ook via de links die mensen plaatsen heb ik mij aardig in weten te lezen. Natuurlijk heb ik nog lang niet voldoende kennis om over echt ingewikkelde dingen mee te praten.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
Het kost inderdaad veel geld, het is een particuliere school. (voordeel hier van vind ik dat je kleine klassen hebt)
Dat kun je wel zeggen.. maar ik kon echt op geen enkele andere opleiding komen die ik wilde doen.. Terwijl ik toch echt wat opendagen ben afgegaan hoor.
En dat ik daar een camera plus lens van kan kopen.. Ik betaal het niet zelf (doh) dus ik denk dat mn ouders liever een opleiding betalen dan een camera.
Zelf dingen leren.. ja kan altijd.. maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding. Toen ik nog niet met deze opleiding begonnen was zocht ik ook wel eens dingen op en etc, en tuurlijk leer je ook door te doen. Ik heb nu 3 dagen school, ik denk dat ik in die drie dagen toch wel meer leer dan dat ik leer als ik zelf maar op opzoek en etc.
wiki open zetten en doen alsof je weet waar het over gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt van je doelstelling af. Ik heb onwijs veel geleerd van degene waarvan ik mijn camera heb gekocht, en daarna van de goede feedback die ik hier heb gekregen. Ook via de links die mensen plaatsen heb ik mij aardig in weten te lezen. Natuurlijk heb ik nog lang niet voldoende kennis om over echt ingewikkelde dingen mee te praten.
Mag ik nog even vragen hoe jong/oud je bent?quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
Het kost inderdaad veel geld, het is een particuliere school. (voordeel hier van vind ik dat je kleine klassen hebt)
Dat kun je wel zeggen.. maar ik kon echt op geen enkele andere opleiding komen die ik wilde doen.. Terwijl ik toch echt wat opendagen ben afgegaan hoor.
En dat ik daar een camera plus lens van kan kopen.. Ik betaal het niet zelf (doh) dus ik denk dat mn ouders liever een opleiding betalen dan een camera.
Zelf dingen leren.. ja kan altijd.. maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding. Toen ik nog niet met deze opleiding begonnen was zocht ik ook wel eens dingen op en etc, en tuurlijk leer je ook door te doen. Ik heb nu 3 dagen school, ik denk dat ik in die drie dagen toch wel meer leer dan dat ik leer als ik zelf maar op opzoek en etc.
wat een onzin.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
Zelf dingen leren.. ja kan altijd..maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding.Toen ik nog niet met deze opleiding begonnen was zocht ik ook wel eens dingen op en etc, en tuurlijk leer je ook door te doen. Ik heb nu 3 dagen school, ik denk dat ik in die drie dagen toch wel meer leer dan dat ik leer als ik zelf maar op opzoek en etc.
Ja, je iso 1600 film opschroeven naar 512600, en dan vervolgens met een 40 seconden sluitertijd buiten fotograferen terwijl je een 10 dubbele nd110 grijsfilter op je 400D terwijl je de ingebouwde fliters gebruikt OP DE LANDSCAPEVOORKEUZESTAND!quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
wiki open zetten en doen alsof je weet waar het over gaat.
gaat mij ook goed af
Ik denk dat dit wel meevalt. Het voordeel van zo'n opleiding is dat je de kennis, ipv verspreid over internet, boeken, tijdschriften en medefotografen, gewoon goed gebundeld en gedoseerd krijgt toegediend waardoor het kwartje sneller zal vallen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
maar ik denk dat je dan toch echt niet zoveel leert als bij zo'n opleiding.
Ik weet niet waar je meer vn leert opleiding of zelfstudie. Maar ik weet wel dat ik in dat half jaar MEGA veel geleerd heb wat ik zelfs nooit zou hebben gekunt als ik aan zelfstudie deed (laat staan dat ik mezelf daar telkens voor zou moeten motiveren xD)quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef xEefjee het volgende:
alleen een witte maar ben zo bang dat als ik die in de groep gooi ze denken dat ik de handdoek in de ring heb gegooid.quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
iemand een zakdoek voor me voor het drogen van mijn tranen?
Ah...kijk....dat verklaart veelquote:
Dies heul niet in M geschoten, amateur..quote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dit is bv. van vorige maand. Amstel hotel.
een show voor topshops. van Ronald Kolk.
[ afbeelding ]
als ik dit kan doen 2 keer in de maand. dan heb ik het wel naar mijn zin hoor
Zit je mijn manier van fotograferen belachelijk te maken?quote:Op maandag 13 december 2010 23:27 schreef Ynske het volgende:
![]()
![]()
iemand een zakdoek voor me voor het drogen van mijn tranen?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dies heul niet in M geschoten, amateur..
Artistiek fotootjequote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je mijn manier van fotograferen belachelijk te maken?
Vind jij Dit nou een slechte foto?
Ik ben een broekie van 21 die geen werk heeftquote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...kijk....dat verklaart veelNiet lullig bedoeld dit, ok? Het merendeel van de mensen die hier rondloopt is toch wel 25+ (gok ik zo), werkt fulltime en heeft fotografie als hobby en is daar toch serieuzer mee bezig dan de gemiddelde huisman / vrouw. Als je dan zo binnen komt vallen, dan roept dat wat ergenissen en vraagtekens op
Nee, 21 en verdien mijn geld met foto's.. Schiet alleen 'savonds op M.. Wat maakt mij dat?quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah...kijk....dat verklaart veelNiet lullig bedoeld dit, ok? Het merendeel van de mensen die hier rondloopt is toch wel 25+ (gok ik zo), werkt fulltime en heeft fotografie als hobby en is daar toch serieuzer mee bezig dan de gemiddelde huisman / vrouw. Als je dan zo binnen komt vallen, dan roept dat wat ergenissen en vraagtekens op
Dit is Des Fok!s. Zie er de humor van inquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Beetje flauw hoe jullie nu reageren terwijl we dacht ik toch vrij serieus aan het praten waren, maargoed.
Ik heb in de tijd dat ik op deze school zit zoveel geleerd, ik ben er
klopt was die stand.... ehh ehh wet ik veel. die groen tekst.quote:Op maandag 13 december 2010 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dies heul niet in M geschoten, amateur..
Tijd genoeg om veel tijd aan fotografie te besteden en heel FOK! uit te lezenquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben een broekie van 21 die geen werk heeft
Een lucky bastard...jij doet gewoon waar menigeen van ons over droomtquote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef Timmos het volgende:
[..]
Nee, 21 en verdien mijn geld met foto's.. Schiet alleen 'savonds op M.. Wat maakt mij dat?
Hoe groter de flitser, hoe groter je fotografiepiemel wordt? Ik dacht dat door de lens kwam!quote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
klopt was die stand.... ehh ehh wet ik veel. die groen tekst.
je weet wel, waar al die anderen hem ook op zetten met die grote flitsers op de camera
En dan werd ik net helemaal beschuldigd, probeer je serieus te praten krijg je dit..quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Beetje flauw hoe jullie nu reageren terwijl we dacht ik toch vrij serieus aan het praten waren, maargoed.
Nah, 't komt een beetje door het M-stand topic. Je moet niet alles zo serieus nemenquote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Ok je bent 16 jaar jong en je ouders betalen de opleiding.quote:
Dat is wat ik net ook al zeiquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef xEefjee het volgende:
Het voordeel van een opleiding is vind ik ook (persoonlijk dan) gewoon veel meer mee bezig ben, en de informatie er ook voor krijg om er meer mee bezig te zijn. Ik krijg 3 dagen les, daarnaast hebben we huiswerk en natuurlijk ook vrij werk. Zo intensief was ik er echt niet mee bezig van te voren.
De spullen zijn ook een groot voordeel, no way dat als ik deze opleiding niet deed al in een studio met zo'n spullen had gefotografeerd.
Dank je;)quote:Op maandag 13 december 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dit is Des Fok!s. Zie er de humor van inOverigens zijn mijn reacties op jou wel serieus
Mja, veel te rustig atmquote:Op maandag 13 december 2010 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tijd genoeg om veel tijd aan fotografie te besteden en heel FOK! uit te lezen
[..]
Een lucky bastard...jij doet gewoon waar menigeen van ons over droomt
Ik moet toegeven dat die hilarisch wasquote:Op maandag 13 december 2010 23:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nah, 't komt een beetje door het M-stand topic. Je moet niet alles zo serieus nemen
Van mij mogen jullie ook grapjes maken hoorquote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef xJillx het volgende:
[..]
Dank je;)
Ja maar eh! Als wij grapjes maken mag het ook niet, flauw zeg
quote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mja, veel te rustig atm.. Ik ga er in januari wel weer achteraan.. Doe nu wel alleen pieper + uitnodigingwerk
En jullie kunnen ook best grapjes maken, al zou ik het de komende tijd niet over de M-stand doenquote:Op maandag 13 december 2010 23:34 schreef xJillx het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat die hilarisch was
quote:Op maandag 13 december 2010 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jullie kunnen ook best grapjes maken, al zou ik het de komende tijd niet over de M-stand doen
Dan wordt je toch kassamiep met een grote voorkeur voor kiekjes!quote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ok je bent 16 jaar jong en je ouders betalen de opleiding.
Maar wat als die opleiding je later niets oplevert?
Of je verliest je interesse in fotografie? (ik bedoel dat is mogelijk natuurlijk)
wat dan? Klop je aan bij je ouders voor een volgende opleiding ...?
Ik bedoel te zeggen je bent nog jong en je weet ws niet echt wat je wilt met je leven.
Wist ik ook niet toen in die leeftijd had.....
en ja mijn ouders heb ik ook een "poot uitgedraaid" voor maar liefst 10 weken stage.....
Ik ken een aantal mensen op fot die geen opleiding voor fotografie hebben gevolgd maar die het zich eigen hebben gemaakt.... en daar ook geld mee verdienen.
Daar is niets mis mee , absoluut niet.
Maar die personen luisteren naar elkaar (niet altijd hoor, geloof me) Maar over het algemeen steken ze toch dingen van elkaar op.
Jij (en voor dat geld wat je pa en ma betalen) hebt groot gelijk dat je de leraren geloofd die je dingen vertellen op de FVS.
Aleen kunnen die mensen jou niet een baan als fotograaf garanderen.....
snap je hoe ik er tegen aan kijk??
Pijnlijk onderwerp..quote:Op maandag 13 december 2010 23:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En jullie kunnen ook best grapjes maken, al zou ik het de komende tijd niet over de M-stand doen
Zo kun je er inderdaad tegen aan kijken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:33 schreef prupke het volgende:
[..]
Ok je bent 16 jaar jong en je ouders betalen de opleiding.
Maar wat als die opleiding je later niets oplevert?
Of je verliest je interesse in fotografie? (ik bedoel dat is mogelijk natuurlijk)
wat dan? Klop je aan bij je ouders voor een volgende opleiding ...?
Ik bedoel te zeggen je bent nog jong en je weet ws niet echt wat je wilt met je leven.
Wist ik ook niet toen in die leeftijd had.....
en ja mijn ouders heb ik ook een "poot uitgedraaid" voor maar liefst 10 weken stage.....
Ik ken een aantal mensen op fot die geen opleiding voor fotografie hebben gevolgd maar die het zich eigen hebben gemaakt.... en daar ook geld mee verdienen.
Daar is niets mis mee , absoluut niet.
Maar die personen luisteren naar elkaar (niet altijd hoor, geloof me) Maar over het algemeen steken ze toch dingen van elkaar op.
Jij (en voor dat geld wat je pa en ma betalen) hebt groot gelijk dat je de leraren geloofd die je dingen vertellen op de FVS.
Aleen kunnen die mensen jou niet een baan als fotograaf garanderen.....
snap je hoe ik er tegen aan kijk??
benne we ook, maar probeer t eens van onze kant te bekijken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef xEefjee het volgende:
Je kan altijd nog de prostitutie inquote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Zo kun je er inderdaad tegen aan kijken.
Maar wat moet ik dan doen? Een opleiding doen die ik niet leuk vind?
En natuurlijk heb ik aangegeven dat ik heus wel een deel wil meebetalen, dat zal natuurlijk niet veel zijn want dat gat nou eenmaal niet.
We hebben klasgenoten, daar luisteren we ook na. Het verschil verschilt nu natuurlijk behoorlijk omdat we pas in de beginperiode zitten van het eerste jaar, maar als ik iets niet snap ga ik net zo goed na een medestudent.
Tuurlijk kunnen ze mij geen baan garanderen, maar zij kunnen me wel helpen door les te geven, zodat ik meer kennis krijg en dus ook de kans krijg om (hopelijk) later geld te verdienen met fotografie.
Ik had ook geen andere keus,quote:Op maandag 13 december 2010 23:36 schreef xEefjee het volgende:
[..]
Zo kun je er inderdaad tegen aan kijken.
Maar wat moet ik dan doen? Een opleiding doen die ik niet leuk vind?
En natuurlijk heb ik aangegeven dat ik heus wel een deel wil meebetalen, dat zal natuurlijk niet veel zijn want dat gat nou eenmaal niet.
We hebben klasgenoten, daar luisteren we ook na. Het verschil verschilt nu natuurlijk behoorlijk omdat we pas in de beginperiode zitten van het eerste jaar, maar als ik iets niet snap ga ik net zo goed na een medestudent.
Tuurlijk kunnen ze mij geen baan garanderen, maar zij kunnen me wel helpen door les te geven, zodat ik meer kennis krijg en dus ook de kans krijg om (hopelijk) later geld te verdienen met fotografie.
We hebben gewoon te veel eer, we zijn te trots, het spijt onsquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
benne we ook, maar probeer t eens van onze kant te bekijken.
Sowieso zijn er neer wegen die naar Rome leiden. De opleiding die jullie dien is best leuk, k gekort best dat jullie er veel leren, maar die opleiding is niet heilig. En dus ook niet de enige manier waarop je kunt leren fotograferen. zelfstudie doet wonderen, maar t meerendeel hier zit in een andeen levensfase als jullie, en hebben de discipline om dingen uit zelfstudie te halen.
@p waarom doe je niet eens een workshop of cursusje studiofotografie hier of daar?
Ach, het valt nog onder standjes, enigszinsquote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan altijd nog de prostitutie in
Is het fout dat ik deze opmerking maak tegen een 16 jarig meisje, in een topic waar niemand meer serieus is?
quote:Op maandag 13 december 2010 23:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je kan altijd nog de prostitutie in
Is het fout dat ik deze opmerking maak tegen een 16 jarig meisje, in een topic waar niemand meer serieus is?
ja dat is erg foutquote:
MIjn advies : stik er dan maar inquote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef xJillx het volgende:
[..]
We hebben gewoon te veel eer, we zijn te trots, het spijt ons
Hier zit er anders al 1 te wachten hoor!quote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef xEefjee het volgende:
Dan laat mij eens zien waar ik zeg dat mijn opleiding heilig is?
Ik geef ook toe, het is heus niet de enigste manier om te leren fotograferen.. maar ik denk dat het voor mij (en dat komt natuurlijk ook door mijn leeftijd) gewoon handiger is om een opleiding te volgen.
@Kanovinnie haha. dankjewel, denk alleen niet dat ik veel klanten krijg
.
@xJillx haha je zou verwachten van wel he!
quote:Op maandag 13 december 2010 23:29 schreef kanovinnie het volgende:
Vind jij Dit nou een slechte foto?
Yep.quote:Exposure Program Aperture-priority AE
Exposure Mode Auto
Ook op je 21ste is zelfdiscipline soms nog ver te zoeken.quote:Op maandag 13 december 2010 23:41 schreef xEefjee het volgende:
En dat ik zeg dat het voor mij (en mn leeftijd) handiger is om een studie te volgen bedoel ik dus, zoals hierboven al ergens is aangegeven, dat die zelfdiscipline een groot punt is ja.
en ik begod niet zou weten wat ik voor een andere opleiding zou willen of moeten doen.
JA NOU HE ALS HET #$@$# ZO MOET ZAL IK ZODREKT EEN PARELTJE POSTEN!quote:
Mwa, ik ben op mn 17e zachtjesaan begonnen met fotograferen en heb alles zelf gedaan.. Moet ook kunnen op je 16equote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef xEefjee het volgende:
Ik geef ook toe, het is heus niet de enigste manier om te leren fotograferen.. maar ik denk dat het voor mij (en dat komt natuurlijk ook door mijn leeftijd) gewoon handiger is om een opleiding te volgen.
.
Aangezien je leerplichtig bent, jonkie xDquote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef xEefjee het volgende:
.
Omdat ik nog niks naar mijn zin gevonden hebquote:Op maandag 13 december 2010 23:37 schreef Ynske het volgende:
@p waarom doe je niet eens een workshop of cursusje studiofotografie hier of daar?
Dat was sarcastisch, niet boos worden!quote:Op maandag 13 december 2010 23:39 schreef prupke het volgende:
[..]
MIjn advies : stik er dan maar in
en op ignore ...
heb ik zo'n ruimte kom je nauwelijks.quote:Op maandag 13 december 2010 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat ik nog niks naar mijn zin gevonden hebIk weet ook niet zo goed wat ik precies zoek. Eigenlijk heb ik gewoon een permanente ruimte nodig of zo waar je naar binnen kan lopen en kan gaan knallen. En ik moet me meer verdiepen in dat hele strobistengebeuren.
Daarom ninjaeditte ik hem ook.quote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef kanovinnie het volgende:
MET JE NINJAEDIT
Die ik dan weer niet gequote heb
Het zou zeker kunnen.. maar nogmaals, ik zal toch echt een opleiding moeten volgen.quote:Op maandag 13 december 2010 23:42 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mwa, ik ben op mn 17e zachtjesaan begonnen met fotograferen en heb alles zelf gedaan.. Moet ook kunnen op je 16e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |