Hmmm...minder tofquote:Op vrijdag 10 december 2010 01:13 schreef Timmos het volgende:
Mijn plaatjes van vanavond zijn minder fijn, verbrande mensen zien er niet zo tof uit.. Niet dat ik die persoon op de foto heb, alleen op mn netvlies zeg maar
..
Ach, het valt wel mee.. Als het net gebeurd is haal je het beeld wat vaker naar voren, de deur die ingetrapt wordt, de man die naar buiten gedragen wordt (soms sta je er iets te dicht opquote:
Heel goed!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:18 schreef Timmos het volgende:
* Timmos voelt zich weer een goede buurman![]()
weekboodschapjes in het weekend?quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:48 schreef taxibabe het volgende:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Zo weekboodskapjes doen enzo.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
weekboodschapjes in het weekend?
das raar
Jij liep gewoon in de weg dus?quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:33 schreef taxibabe het volgende:
sommige denken echt alleen in de winkel te zijn..
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:47 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Met mijn omvang(etje) is dat eigenlijk onmogelijk
Ja. Whatever. Je loopt gewoon in de weg!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:53 schreef taxibabe het volgende:
Ja maar ja maar, ik ben lekker niet klein, alleen heeeeel erg smal.
Nietes en ik heb altijd gelijk!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Whatever. Je loopt gewoon in de weg!
Echt nietquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe kleinsten lopen vaak het meest in de weg
Ik heb het serieus al is gehad dat ik iemand niet zag ivm mijn lengte en de enige optie was mn been omhoog doen zodat die er onderdoor ging.. De moeder moest ook lachenquote:Op vrijdag 10 december 2010 16:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorDe kleinsten lopen vaak het meest in de weg
Ik kom nooit in CUL dus dat telt lekker nietquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Echt niet![]()
Ik heb altijd gelijk. Dat staat in de CUL SC-regels
Dat lijkt me ook wel een raar gezicht.quote:Op vrijdag 10 december 2010 17:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik heb het serieus al is gehad dat ik iemand niet zag ivm mijn lengte en de enige optie was mn been omhoog doen zodat die er onderdoor ging.. De moeder moest ook lachen
Ik hou ook van jou hoorquote:
Was het ook wel.. Maar het kind was geredquote:Op vrijdag 10 december 2010 17:54 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik kom nooit in CUL dus dat telt lekker niet.
[..]
Dat lijkt me ook wel een raar gezicht.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
En het is weer tijd voor een avond, weltrusten plaatje!
Gonjasufi - Paradiso
[ afbeelding ]
Correctquote:
Daar wordt dus alles van Canon gerepareerd? Ik heb daar ook wel eens een printer naar toe gestuurd maar die viel binnen de garantietermijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:54 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb goede ervaringen met techrepair.. bel ze even en leg uit verhaal uit, dan kunnen ze meestal wel een indicatie van de kosten geven.
Volgens mij zijn er meerdere bedrijven die reparaties voor canon uitvoeren, of er moet ondertussen iets veranderd zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Daar wordt dus alles van Canon gerepareerd? Ik heb daar ook wel eens een printer naar toe gestuurd maar die viel binnen de garantietermijn.
Haha, ja ik weet hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |